Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

QWP - big shit. Dar ii vedea tu mai incolo. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja 2872 km deci rodajul sa zicem ca sa facut . Masina merge excelent sta foarte bine pe sosea . Eu zic ca este si vb de cum mergi cu masina si mai ales si de norocul fiecaruia . Eu am schimbat bratele cu un prieten care se pricepe si care a montat si brate mai slabe calitativ si tot au tinut 2/3 ani asa ca nu imi bat capul .  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 2-3 ani e o vechime ok pentru voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt mine, nu! La 30k pe an, un 3 ani ar merge sa reziste, dar mai putin, nu. Vin mereu alte cheltuieli si parca nu as schimba bratele ca pe cauciucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai avand in vedere ca masina are 15 ani si peste 400000 care incep sa se simta, daca mai tin 3 ani vb de 18 ani cea ce sincer sa fiu este mult . din primavara lucrez la masina si peste tot pe unde umblu gasesc probleme de toate tipurile . si deja incepe sa fie o experienta mult prea costisitoare pt a fi trecuta cu vederea . in alta ordine de idei masina mai valoreaza 1500 euro iar in trei ani nu mai face nici 900 asa ca .........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare... Trebuie sa schimb bratele superioare fata, care ajung cam 350 cu tot cu manopera. Dar am unteles ca se pot reconditiona la strung cu teflon. merita?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu citesti prin topic? Am mai scris si despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita, ca nu tin deloc. Plus ca nu mai sunt sigure si poti sa mori si sa mai omori si pe altii nevinovati din cauza ca nu ai respect pentru tine si ceilalti. Merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii isi iau Passat dar nu pot intretine Dacia. Si te miri ca-i plin de epave in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare nu merita te va costa mult mai mult . Stiu ca se lua 50 ron de brat x 4 deja vb de 200 ron mai dai cel putin 100 montajul pe fiecare parte si deja ajungi sa depasesti oferta de 350 ron plus ca eu personal am disecat brate de passat si am vazut ca aluminiul este destul de subtire si trebuie frezat sa poti introduce armatura de teflon si rotula cea ce poate duce la fisurarea bratului si la accidente destul de urate . Daca masina are brate originale jos si sunt in stare buna ar merita sa faci un efort si sa cumperi ceva mai scump gen lemforder pt bratele superioare . Daca ai bratele deteriorate si jos atunci mai bine cumperi un set complet care sa fie minim QWP , mai jos nu recomand sa cobori si sa aduci toata masina la un nivel decent de exploatare . Ar mai fi o sansa cu dezmembrarile dar trebuie sa fi sigur ca cei ce desfac articulatia nu lovesc cu bestialitate pivotii cand ii demonteaza . Un alt aspect important de urmarit este montajul daca pui brate noi sau sh dar bune si nu pretensionezi articulatia vei pierde bucsele in cel mai scurt timp . Pt a pretensiona articulatia trebuie sa introduci un cric sub fuzeta si sa comprimi articulatia exact ca atunci cand apasa masina pe roata dupa care se pot strange suruburile de la bucsele de pe brate si de la furca amortizorului si potcovita de la bara stabilizatoare . Daca schimbi doar bratele superioare atunci doar acele bucse trebuie pretensionate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine, cu o singura mentiune: nu inteleg ce inseamna minim QWP. E tot un gunoi si aceasta firma. OEM sau Lemforder trebuie sa pui. Restul sunt pocnitori toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE, Lemfoerder sau TRW.

Dar azi-maine nu mai gasim nici de-alea. Ca romanul cauta de la QWP in jos. Daca s-ar putea tot setul de brate la 3-400lei.

Iar vanzatorii vor comercializa doar ce cere piata.

Apoi tot acelasi client roman se plange de calitatea pieselor sau ca Passatul e o masina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cum arata bratele iefteneaua dupa 15k km.

 

 

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin stiam de cand l am cumparat ca nu este ieftin de intretinut, cand am intrebat de reconditionare nu era vb de bani neaparat, ci doar multi se laudau ca tin mult mai bine bratele originale reconditionate decat cele de producator. Pana la urma am pus 2 trw-uri, si bucse lemforder la bratele de jos. 

Modificat de Leonidas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar piesele astea o sa reziste. Uita de reconditionari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi am o bataie in partea stanga pe fata. Si la fata am schimbat 2 brate, ambele capete de planetare, bielete, bucse ce mai era pe acolo. Din ce a zis mecanicul la brate si bucse totul e ok, mai ramane sa verifice flansa la amortizor daca zic bine. Altceva nu stiu ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla la Passat daca nu schimbi TOATE bratele. S-a mai scris de atatea ori in topicul asta. Schimbi 2-3 brate si dupa un timp, cele obosite lasa toata sarcina pe astea noi, se obosesc si ele... si ajungi de unde ai plecat.

Nu e cazul de fata,dar pana nu le schimbi pe toate, nu ai garantia ca ai scapat de batai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cand am spus Minim qwp ma refer sa nu cumperi mai jos de qwp pentru ca daca vei cauta vei gasi la 600 ron itn fara capete de bara si la 630 ron itn cu capete de bara . Seturile de brate ITN nu tin nici 10000 km  nici nu inteleg dece se mai vand pentru ca toti comerciantii stiu ca sunt extrem de proaste . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Astazi am vrut sa schimb bratul din partea de la sofer de sus de catre botul masinii, am desfacut toate suruburile, iar surubul de la bucsa mare de catre motor, l-am desfacut dar nu il pot scoate din cauza caroseriei, adica nu am loc. Care este solutia ? Sa-l tai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschizi capota, acolo pe "oala" ai trei șuruburi care trebuie date jos.Dupa aia desfaci șurubul de pe bratul ce tine telescopul și ar trebui sa îl poți scoate cu totul arcul și telescopul ca sa poți da șurubul jos ce te "deranjează".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello ..azi mi-am facut timp sa montez scutul si m-am gandit sa verific jocurile la directie.Partea dreapta (pasager) sde aude un clonc cand trag de roata in sus (mana stanga la ora 12 iar mana dreapta la ora 6 ).Pocnitura se simte chiar si pe suruburile telescopului de sub capota.Pe drumuri cu denivelari ,asfalt crapat se aud acele batai ca si cum ar da cineva cu o cheie in caroserie .Ieri am fost de i-am facut geometria deoarece imi tragea dreapta (lasam volanul liber iar dupa aproximativ 5 secunde se ducea in dreapta ).Am impresia ca ceva il intoarce 1-2 grade.Toate astea dupa ce am dat cu ambele roti peste un limitator de viteza cu 50km/h .

 

 

Suspensia are maxim 10.000km ,nu are balans  ,telescop curs .Oare sa fie flansele de sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratele de sus cum sunt? Ce ai pus acum 10k km? Suruburile de la flansa sunt stranse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum ti-au facut tie geometria cu joc la directie. Pariez pe bratele superioare duse. Daca vrei sa tina bratele cel putin 50 000 km pune trw sau lemforder.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Suspensie reglabila.O sa ma uit azi la suruburile de la flansa.Am pus capeti de bara noi ,Lemforder , potcoavele tot lemforder.

Modificat de DomaniG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!