Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Am gasit un brat schimbat la masina mea si am masurat conul ca in figura atasata.La baza 19mm. la varf 15,5mm.Este con mare sau mic?

post-29377-0-75672800-1434615508_thumb.j

post-29377-0-28200500-1434615527_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E modelul vechi. Modelul nou e cilindric (sau mai gros, cum vrei sa-i spui).

Al tau e cel mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, chestia aia e doar o bucsa care de la caz la caz iese cu tot cu brat sau ramane in fuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, pivotii sunt la fel doar ca unii au conul mai gros si altii mai subtire, intrebarea mea este: modelul din foto este gros sau subtire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subtire. Dar din ce stiu eu acest brat indicat de tine este doar o varianta.

Bratul de care este prins telescopul este cu 2 tipuri de con.

Modificat de pavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin, Eu am schimbat anul trecut cam 3 brate, iar anul asta sunt nevoi sa schimb unul, dar o sa schimb si bieletele antiruliu, semi preventiv. De ce sa schimb tot? Oricum, este alegerea fiecaruia. Cine a zis ca nu merita decat TRW si Lemfoerder, are dreptate. Restul sunt parci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! De aceea am pus foto cu el caci aveam o banuiala.Trebuie sa desfac si sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca e doar o bucsa, dar bucsa vine deja presata pe con la modelul nou. La nevoie se poate si scoate.

Eu am montat si modelul vechi de brat pe fuzeta model mai nou. Am scos bucsa de pe bratul defect si am bagat-o pe asta nou.

l@u, ti-am mai zis ca al tau e cu con subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit suspensia completa fata Lemforder dar conul este gros caci asa i-a dat in program dupa VIN.Toate siglele vw/audi de pe suspensie sunt polizate.Maine poate incep sa schimb si va spun daca conul  de pe masina e mare sau mic.In plus am luat toate cele 4 amortizoare KYB cu protectii KYB si bucsele de sub flanse OEM.

post-29377-0-94918400-1435156134_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: conul este mare asa cum a venit si in kit-ul nou.Am schimbat pe fata tot si acum e alta viata, urmeaza si amortizoarele spate si gata cu suspensia.

post-29377-0-15705600-1435296294_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la toate B5.5, bratele inferioare au con mare (cilindric). Doar B5-ul are con mic.

De-asta ma miram de ce intrebi de con.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este con normal nu cilindric numai ca bratul care sustine amortizorul are conul mai mare(gros) decat bratul celalat curbat.

post-29377-0-55866300-1435317497_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,
As dori sa cer niste pareri. Vreau sa schimb bratele de suspensie la un Audi A4 B5 din 2000. Intrebarea mea este daca merita pus brate Lemforder sau TRW. Sau altfel spus merita Lemforder cu 6-700 RON mai mult fata de TRW? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in topic daca merita sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Boss!  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am cateva brate care ar trebui schimbate, am dat un search pe google si am gasit tot felu de variante printre care si kit de brate technix la un pret mai mult decat acceptabil, undeva la 7-800 de lei, intrebarea mea este daca a mai pus cineva si are idee despre ele, cat sunt de bune sau "nebune" ... si eventual o recomandare alternativa pt kit de brate. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste omule in topic!

Voua chiar va e lene sa faceti cel mai mic efort?

Nu are rost sa va mai faceti user. Puteti citi ca simplu vizitator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari
Am facut tema de casa.....am citit cele 50 de pagini din topicul aceasta si nu numai. DAR. Tot nu am gasit raspuns. Trebuie sa schimb setul de brate la un Audi A4 B5 si stau si ma gandesc. Merita sa-mi iau Lemforder cu 600-700 RON mai mult fata de TRW. :sly:  Altceva nici nu ma intereseaza. Acuma stiu ca o sa aleg dintre astea dar nu sunt hotarat daca merita Lemforder fata de TRW. Daca este cineva care poate sa-mi aprinda lumina ar fi minunat. 
Multumesc mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitate cumpara Lemforder si nu o sa iti para rau,acum 2 ani am schimbat la un audi a4 b6 toata suspensia fata cu brate Lemforder si credema ca acum 3 saptamani am vandut masina cu aceleasi brate in perfecta stare si fara gram de bataie sau alte probleme.

 

Bafta in alegerea pe care vrei sa o faci !


Buna, am cateva brate care ar trebui schimbate, am dat un search pe google si am gasit tot felu de variante printre care si kit de brate technix la un pret mai mult decat acceptabil, undeva la 7-800 de lei...

Cam de banii aia te si tin,acum depinde si de buget, un set de brate care este cat de cat bun porneste de undeva de la 1300-1400 roni (swag,moog,febi). cele mai bune sunt trw si lemforder

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre TRW si Lemfoerder nu cred ca e diferenta de 30% la calitate. Deci teoretic daca iei TRW la 1400ron e bine.

Dar tare mi-e ca-s contrafacute la banii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu se inteleaga gresit, nu am spus ca trw is 1400 ron :icon_thumleft: am dat cateva exemple de branduri la banii aia. Intre trw si lemforder e o diferenta mica la bani si se invart in jurul a 1900-2000 ron setul, iar din punct de vedere calitativ am precizat ca trw si lemforder sunt cele mai bune. bafta !

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul era pentru colegul buti. El spunea ca e diferenta 600-700ron intre TRW si Lemforder. Iar daca Lemforder e undeva la 2000...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unde ma uitam setul de Lemforder era undeva la 2400 RON iar TRW gaseam la 1800. Tocmai pentru asta am insistat si la treaba asta intre TRW si Lemforder. Dar s-a terminat discutia. Am luat Lemforder. Din pretul mentionat mai sus mi-a lasat inca ceva si pana la urma am iesit din magazin cu setul de Lemforder la 2130 RON. Am mai luat inca 2 amortizoare SACHS care m-a costat 230 RON bucata. Saptamana viitoare apuc la demontat/montat. Multumesc mult de tot pentru ajutorul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegi,
A venit vremea si pentru B5-ul meu sa ii schimb tot kit-ul de brate pe fata. Hotarare definitiva: Lemforder. Ceea ce vreau sa stiu e sa nu iau ceva contrafacut si va intreb: Ce trebuie sa contina cutia, bratele, etc.? Vreau sa ma asigur cand le ridic ca iau ceva de calitate. 

Merci anticipat!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca n-am intalnit kit Lemfoerder contrafacut pentru B5.

In principiu trebuie sa contina toate piesele si suruburile. Eventual si o hartie cu ceva explicatii.

Pretul cam spune si calitatea. In jur de 2000ron e pretul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!