Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Teoretic le scoti pe rand si il pui pe cel nou in functie de inclinatia celui ramas pe masina. Daca le scoti pe ambele deodata ai problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau după ce s-a înlocuit bratul/braţele. se lasa maşină pe suspenia ei si se strang suruburile de la braţe în poziţia normală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si? Atunci nu mai trebuie reglata geometria sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kosmyn se referea la strangerea bratelor in pozitia de mers pt eliminarea ,, torsionari ,, bucsei.

absolut ca trebuie cel putin verificarea directiei dupa scimbarea oarcarui element de directie.

Apropo, exista un pistol pneumatic ce le face capatul suruburilor de la fuzeta dureaza maxim 3 minute indiferent de griparea lui, nu toate servisurile il detin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stie ca asa se strang bratele. Dar noi discutam despre altceva:

Dupa schimb brate superioare trebuie refacuta geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare: schimbarea unei fuzete cere geometria rotilor sau nu afecteaza asta la Golf 4 din 2001 TDI? Multumesc!

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Am schimbat singur placutele, prima data la Golf, m-am grabit si am stricat filetul la fuzeta cand sa prind etrierul. Momentan am o piulita pusa ca sa tina surubul de culisare. Am gasit fuzeta pe net dar asta e, din pacate trebuie pusa de un mecanic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa filetul daca poti cu un tarod...


Nu trebuie sa refaci geometria dupa schimbul fuzetei, dar e ieftina si merita sa verifici din nou unghiurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cine poate sa imi raspunda in legatura cu un kit de brate (ca si calitate) pentru Passat din 2000? Meyle HD sau Swag? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E plin topicul, cele mai bune care chiar merita sunt OEM si Lemforder. Restul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si TRW

 

altfel, Meyle HD mai sunt ok.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ummm...filetul se putea face doar ca in criza de timp am decis sa tai cu flexul din capatul fuzetei ca sa pot pune o piulita la capat. De-asta si doresc sa schimb fuzeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si clasa de mijloc eu prefer MEYLE cat ca diferenta dintre MEYLE si LENDFORDER este de 200,250 ron,de preferat LENF,ca si echipare de serie audi vine cu lenforder si vw cu trw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele de calitate au fost enumerate, restul sunt mizerii, nu exista clasa de mijloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si echipare de serie audi vine cu lenforder si vw cu trw.

Bullshit!

Ambele vin pe ambele marci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder sunt bratele de sus si capetele de bara iar TRW sunt bratele de jos, toate pansonate VW/Audi bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. am si eu probleme su passatul meu in sensul ca la rulare pe drum cu denivelari (in cazul meu dn18 iacobeni-moisei) se aud niste cloncanituri de cauciuc care ma scut din sarite si nu mai stiu ce dumnezeu sa mai schimb . am schimbat bucse bratele de jos ,bielete antiruliu , bucse bara stabilizatoare , telescoape . pivotii bratelor se misca usor dar nu au joc  am vazit niste fisuri pe bucsele bratelor de sus  cum verific daca trebuie schimbate? . nici pivotii capetelor de bara nu au joc. deci nu mai stiu ce sa mai schimb , incepe sa imi para rau ca am cumparat passat..... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla daca atunci cand incepi sa ai probleme, nu pui un kit complet de brate.

Din tot ce ai acolo, nu mai stii care-i bun si care nu. Nu-i ok sa se miste usor pivotii. In sarcina, poate sa bata.

Unele bucse pot sa bata chiar daca la o prima privire nu par nici macar crapate.

Eu am pus kit complet Lemfoerder de vreo 140-150.000km si acum 2 saptamani cand am schimbat un rulment, am constatat ca pivotii INCA se misca greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am si eu probleme su passatul meu in sensul ca la rulare pe drum cu denivelari (in cazul meu dn18 iacobeni-moisei) se aud niste cloncanituri de cauciuc care ma scut din sarite si nu mai stiu ce dumnezeu sa mai schimb . am schimbat bucse bratele de jos ,bielete antiruliu , bucse bara stabilizatoare , telescoape . pivotii bratelor se misca usor dar nu au joc  am vazit niste fisuri pe bucsele bratelor de sus  cum verific daca trebuie schimbate? . nici pivotii capetelor de bara nu au joc. deci nu mai stiu ce sa mai schimb , incepe sa imi para rau ca am cumparat passat..... :icon_confused:

 

Cristos a-nviat! si sarbatori Pascale fericite alaturi de cei dragi, tuturor!

Cam aceleasi simtome am avut si eu la cel din semnatura, am schimbat semibieletele de la caseta de directie (cea de pe dreapta era praf) si bucsa (protectia amortizor, cred ca asa-i zice, daca nu scuze, dar cred ca stii despre care-i vorba, cea de cauciuc care sta pe flansa de metal de pe arc!!!). Nu mai bate nimic, dupa un drum lung si altul pe piatra cubica am crezut ca mi-am luat masina noua, asa de mare a fost transformarea!!!

 

PS sa nu-ti para rau ca ti-ai luat Passat, intra doar pe alte site-uri gen O__L, F__D altele, sa vezi acol' minuni :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreau sa comand un kit Lemforder dar nu stiu daca conul de la pivotii inferiori este mare sau mic.Ma poate ajuta cineva cu o informatie?

Passat b5.5, 2001, avf,  WVWZZZ3BZ2P123763. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

In 2001 cel mai probabil sa fie mare. Nu cred ca iti poate spune cineva dupa VIN, dar poti incerca un tel la colegul de forum Dan care are magazin la popescu. Cea mai sigura metoda este demontarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!