Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

liviuplenicianu

Aveti dreptate... dar din ceea ce spuneti rezulta doar alb si negru...nuante de gri nu sunt...si eu inca le mai caut. 

Apreciez.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul directiei eu nu accept gri-ul. La un termostat sau la o bujie poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai vreau sa subliniez si scuze de off topic.

Nici o ruda de a mea nu are acțiuni la firma aia si nu am nici o treaba cu domeniul auto cu exceptia faptului ca imi repar singur masina si uneori pe cele ale cunostintelor foarte apropiate, dar exclusiv ca hobby.

Problema e ca in general am constatat (uneori destul de dureros) că piesele AM sunt de calitate foarte slaba. Doar unele marci ofera ceva apropiat de calitatea OEM, si de fiecare data e posibil sa luam teapa cu contrafacute.

Rectific tot ceea ce am spus, nu mai recomand nici o marca, de acum dupa parerea mea OEM e cel mai bun. :icon_thumleft:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati-l ma, e si gri o optiune :D :

 

post-72374-0-07741600-1383413606.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mie de cuvinte :coffee_lol:

 

Am 50.000km cu bratele Meyle HD. Bucsa bratelor superioare-fata a inceput sa crape. Cred ca nu le-am strans la locul potrivit.

Astept sa-mi ajunga altele si sa le pun inainte de venirea iernii. De data asta am ales Lemförder. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amice, am o mare rugaminte, zi-ne un pret, si te rog fa o poza acolo unde ar trebui sa fie marca firmei pusa pe piese..

 

luase un amic la un ford bielete lemforder insa nu aveau nici o stanta, doar pe cutie era holograma si denumirea..asa trebuie sa vina???pana si la stifturile mele de RTS erau initialele imprimate in metal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am schimbat si eu cele 8 brate. Am pus tot Lemforder. Pe Passat erau cele ale masinii de acum 11 ani si 270kkm, toate Lemforder. Si culmea, bratele inferioare, cele pe care se monteaza amortizorul, cred ca mai mergeau. Troncaneau ceva dar nu asa de tare incat sa te scoata din masina. Cele superioare aveau cele mai mari jocuri. Asa ca, fara a face reclama, Lemforder este mama si tata articulatiilor si pivotilor de la directie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costa mult,este adevarat,eu am dat 1mie euro si am schimbat tot,cu Lemforder

3 ani nu am mai avut probleme si am folosit masina zilnic in Bucuresti.

dupa 130k este ca noua,

aici este diferenta dintre alb,negru si gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai imi bate usor ceva pe fata la denivelari si gropi. Am schimbat tot chitul de brate impreuna cu bieletele antiruliu si capetii de bara (Lemforder) si amortizoarele fata/spate (Bilstein). Au mai ramas neschimbate bieletele de directie si bucsele de la bara stabilizatoare. Ce ar putea fi dintre acestea pentru ca, la service, pe elevator, mi-au spus ca sunt ok. Am 271 kkm si bieletele de directie si bucsele de la bara antiruliu nu au fost schimbate niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si etrierul sau placutele de frana pot produce zgomote la denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 271 kkm si bieletele de directie si bucsele de la bara antiruliu nu au fost schimbate niciodata.

Si alea cad printre primele...

Schimba-le ca sunt ieftine.

La Passat etrierii nu bat daca nu lipseste arcul din fata.

Placutele bat uneori daca sunt ceva chinezarii, dar e bataie metalica si ascutita, nu ca o bataie de bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, bataia de placute e un zdranganit ca de cutie cu monezi, nu se aude bataie la roata. Eu am avut aceasta problema pt ca se slabise arcul de la etrier. L-am schimbat, este 7 lei pe ATE, dar puteam sa il si tensionez un pic. El se desface unde am marcat cu rosu.

post-12520-0-37158900-1384083256_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele nu bat ca le-am schimbat impreuna cu discurile de curand, am pus ATE. Voi ziceti de bucsele de la bara stab? Cand mi-a schimbat mecanicul bratele, a ramas bara stabilizatoare prinsa doar in bucse si a tras de ea, rasucind-o. S-a miscat foarte greu bara, ziceai ca este intepenita in bucse. Nu sunt asa scumpe, as putea sa le schimb, dar daca bara este beton in ele, sa fie de vina bucsele? Am inteles de la mecanici ca la Passat pica foarte greu aceste bucse iar bieletele de directie se duc foarte rar.

PS Bataia este usoara, mai infundata. Asa bat bucsele, nu?

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la service si am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare. Erau cele pentru bara cu diametrul de 29 mm. Bataia infundata persista. O sa o las asa pentru ca sunt sigur ca daca schimb bieletele de directie nu o sa se schimbe nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele de directie sunt usor de diagnosticat. Chestia e ca ceva nu este in regula. Nu ar trebui sa mai bata deloc. Cred ca ar trebui sa schimbi mecanicul / service-ul. Cred ca este groaznic de dezamagitor sa bagi atatia bani in ea si tot sa mai bata ceva. Eu i-as da foc cred.

La cate ai schimbat ar trebui ca macar 50k sa nu auzi nici un zgomot de suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e caseta.

De fapt mai mult ca sigur daca restul e tot nou.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali si anume cum se pot diagnostica? La mine au fost schimbate acum 60 k pentru ca aratau imbatranite si am pus noname-uri, destea aveau pe stok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A miscat de roata mecanicul si a zis ca sunt ok. Tot asa imi spusese si de bucse ca sunt bune si nu are rost sa le schimb dar pentru 20 de lei cat au fost amandoua am zis sa incerc. Mecanicul este bun, alta este problema. Imi este teama sa nu bata amortizoarele noi Bilstein care le-am pus pe fata. Asa cum am mai spus in celalat topic, tija la ele era mai lunga cam cu aprox. 10 cm decat cele originale, cu toate ca, 100% codul este corect la ele. Mecanicul mi-a spus ca a mai patit-o cu o pereche de amortizoare noi care au batut, este vorba de Kyb. Dupa ce le-a montat pe cele noi care bateau le-a montat inapoi pe cele care fusesera pe masina si nu mai bateau. La naiba, vorba voastra, imi vine sa-i dau foc. Cu tot cu distributie, toata directia si suspensia, plus manopera, am ajuns cam la 1500 €. Poate aveti alte idei ca nu stiu ce sa-i mai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i cu piesele astea aftermarket...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure, sunt in aceeasi situatie, asa ca atunci cand te vei decide ma anunti, vin si eu cu a mea, aduc si 2 canistre cu benzina si ne punem pe treaba...

 

p.s. un mecanic mi-a zis ca ar fi bucsa de la sasiu...??...sigur avea capul  :001:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buget 2300 lei. As vrea sa cumpar un kit de brate pe fata. Ce imi recomandati? Am tot citit despre Meyle HD, Lemforder.....are cineva dintre voi de astea? Merita investitia?Astea ar costa cam 2100 lei parca.
As vrea sa cumpar si 2 amortizoare pe fata (bilstein) si bucsele de deasupra amortizoarelor. Insa as vrea sa ma incadrez in acest buget.
Ori sa iau un kit la 1300-1400 lei (Ruville, Febi, etc) si cu restul sa iau 2 amortizoare?un coleg de munca are ruville si zice ca de 20K km nu au nimic.....dar 20k is fix pix....cine stie cat tin. 
Daca as stii ca alea Meyle sau Lemforder m-ar tine cel putin 50K de km as lua fara nici o retinere. As mai stoarce eu 300 lei pt amortizoare de undeva. 
De aceea va intreb daca cumva aveti marcile astea premium....is curios daca sunteti multumiti. Si sa fiti sinceri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti iti recomandam Lemforder nu incerca alta marca ca ai sa te frigi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp are dreptate. Eu am luat niste brate superioare, Optimal, ce m-au tinut cam 40k km, cu ocolit de gropi in stil decent, nici ca bunica, nici ca o blonda. Urmatoarele vor fi Lemforder, ca nu mai vreau sa cotizez asa des la bratele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-am scris eu aici?

Depinde de magazin. Pretul la Lemfoerder se invarte in jurul sumei de 2000 Lei.

Eu am deja vreo 120.000 cu ele si masina e tanc ca-n prima zi.

Ps: am prins si cea mai trista perioada a drumurilor cand toate prin zona erau rupte (vreo 3 ani). Si totusi nu bate nimic.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!