Jump to content

Greierasi


raduking
 Share

Postare recomandată

te rog sa fii un pic mai explicit . as vrea sa stiu si eu cum aplic acele bucati de mouse pad imi pare cea mai viabila solutie scartaie acel tunel , cotiera in acea zona nu-mi dau seama exact unde dar vreau sa aplic metoda ta . te rog sa-mi trimiti un mail ( daca nu cer prea mult) pe adresa tl_razvan@yahoo.com. raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Passat B6 Ungere ax motor aeroterma fara sa demontati nimic.

- sub torpedou gasiti un capitonaj din buretel gri, trageti usor de el incepand din partea dreapta pana vedeti partea de jos a motorului (de fapt carcasa acestuia de culoare neagra si forma semirotunda). In partea cea mai de jos a acelei forme rotunde se gaseste un capacel rotund de plastic.

- scoateti cu unghia acel capacel si veti vedea partea de jos a axului de motor aeroterma.

- dati un jet de vaselina din spray pe acel cap de ax motor (ideal cu aeroterma pornita).

- puneti capacelul de plastic la locul lui

- puneti capitonajul de buretel la loc

- toata operatiunea ar trebui sa dureze mai putin de 2 minute. Nu va trebuie nicio scula pentru ca nu trebuie sa demontati nimic

Modificat de Silviu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

In ultima vreme mi-au aparut si mie 2 greieri care ma enerveaza la culme. 

 

Primul si cel mai enervant este un pocnet ce provine din zona usii spate sau de undeva din dreptul banchetei din spate ( masina e break). Am apasat toate plasticele de pe usa, dar nimic. Nu reusesc sa imi dau seama ce poate pocni in zona aia. Se manifesta mereu cand plec de pe loc sau pun frana si uneori apare si cand trec peste speedbumpere sau denivelari mici si dese. 

Al doilea, e un scartait in zona ceasurilor din bord si apare la fiecare groapa. Aveti idee daca pot strange ceva pe acolo, sau au cum sa apara astfel de greieri de la trimuri? Mentionez ca am trimuri de mahon ( ce imita lemnul).

 

orice sfat spre elimnarea lor este bine venit ! 

Craciun Fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreun obiect "plimbaret" in buzunarul usii spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ar fi fost sa fie asta. Buzunarul spate e gol, in buzunarul din portbagaj am cateva chestii dar nu e nici de acolo. ( am golit buzunarul si tot asa facea) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@tonyzg, incearca sa mergi cu usa din spate deschisa, bineinteles cu viteza mica, zgomotul s.ar putea sa vina dela chedere, in cazul asta un spray si ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

 

Greierasi in partea dreapta a bordului , dar numa la temperaturi mari (peste 15 grade C) . freaky:))

La temperaturi mai joase nu se aude nimica.Oare ce sa fie ?

Nu ar fi logic ca la caldura sa nu se auda(dilatarea plasticului) si la rece sa se auda?

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi postul 224, poate e acelasi plastic vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai aia este: la caldura se dilata plasticele si fac contact => greierasi. La fel patesc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Multi greieri pot fi eliminati cu putin curaj (de a desface obiectul identificat ca zgomotos), banda izoler panzata (sunt doua modele: unul care se poate rupe cu mana si altul care nu se poate rupe) - banda este cea ingusta cu panza la exterior si care se poate rupe cu mana (este si mai subtire decat cealalta)

  tesa_51608-500x500.jpg 

Pentru fiecare obiect zgomotos se lipeste banda peste fiecare clema a acestuia sau se mai poate pune peste orice incheietura, orice atingere a 2 bucati de plastic. 

 

Pe langa aceasta banda se mai poate folosi pasla fonomin (asta o puteti gasi si pe la o croitorie se foloseste la captuseala hainelor) si pe piesele care produc vibratii: portiere, fete de portiera am mai folosit si aluband (o banda lipicioasa de bitum + aluminiu). Asta il gasiti si in dedeman/baumax. 

 

Pasla se poate pune intre cabluri si parte metalica a portierei.

 

 

Eu sunt bolnav cu greierii si in Passat au fost destui. O parte au fost exterminati insa o parte necesita mai multa atentie. 

 

Chederele inca nu le-am rezolvat. Este o solutie sa se puna glicerina pe ele, dar efectul nu este de durata. 

 

Iarasi mai am probleme la cotiera care scartaie cand pun mana pe ea si nu stiu cum sa o desfac. 

 

Spor la desfacut si izolat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa ma mai fac cu grila ventilatie dreapta. Scartaie intr-o veselie si am demontat-o de n ori degeaba ca tot nu stiu care e sursa zgomotelor. Are momentele  ei cand si tace (oricum ea e sigur, am mers cu ea scoasa de pe masina, liniste totala), dar si cand scartaie imi face in cap. Am incercat cu silicon, cu un fel de banda adeziva cauciucata (nu stiu exact cum se numeste), m-a batut. Asta nu stiu ce sa ii mai fac. A, am si inlocuit-o cu una noua (140 lei m-a costat experimentul) ghici ce, aia scartaie SI MAI TARE. Nu stiu ce sa ii mai fac. Poate cele luminate OEM sunt mai de calitate,mai putin zgomotoase? Poate stie cineva ca sa ma lamureasca daca merita investitia, ca asta de fiecare data imi ridica tensiunea. Nu de alta, dar e unicul zgomot care se mai aude in masina si ma sacaie rau. Poate daca mai erau si altele ignoram dar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine rogi pe cineva sa faca un schimb cu tine si vezi exact care e problema..daca la el se aude zgomotul si la tine nu, atunci stii ce ai de facut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Sunt nou pe forum la fel si masina un Vw Passat CL. 1.9 TDI/77 KW din 2009,nu am gasit in niciun topic o duscutie careia sa ii gasesc rezolvarea si la mine.

pe scurt fostul proprietar a avut la grila de ventilatie fata un parfumel din cauza carui s-a scurs putin lichid si a cojit materialul de pe grila centrala de vantilatie si a sertarasului din dreapta butonului de avarii.

nu imi place deloc cum se vede acum locul ala asa ca am gasit si cumparat o alta grila si alt modul cu buton de avarii si grila.

Nu stiu cum trebuie sa actionez pentru a scoate grila din bord,am inteles ca bordul de la B6 este mult mai sensibil si casand decat de la B5,cel care mi-a vandut grila(masina donatoare era de dezmembrat de anglia) a supus ca a crapat putin bordul cand a extras-o...nu as vrea sa patesc la fel din acest motiv va solicit cateva pareri/idei/sugestii pt ca as vrea sa ma apuc de treaba dar fara sa rup sau sa crap bordul.

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si cateva poze si reperele afectate:

post-124095-0-35900000-1413874381_thumb.

post-124095-0-59695200-1413874401_thumb.

post-124095-0-69792600-1413874417_thumb.

 

si cateva poze ce 2 modele de grile pe care l-am cumparat deja:):

1:

post-124095-0-89801300-1413874495_thumb.

post-124095-0-13506700-1413874504_thumb.

post-124095-0-91816000-1413874526_thumb.

 

2.cred ca este de Passat B7(are iluminare pe cele 2 rotite)

post-124095-0-51737500-1413874674_thumb.

 

care ar fi mai ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut colegi.

Incep si eu cu lista mea de greieri - cu multi am tot incercat si incerc sa ma confrunt, cu unii nu pentru ca nu-mi dau seama de unde provin.

 

1. Trimm-urile de pe bord&consola - pot sa va spun ca am toata zona din spatele lor burdusita cu cheder autoadeziv pentru termopane. Daca le apas, abia mai fac vreun zgomot. In schimb in mers, chitaie.. mai ales pe autostrada, la viteze de croaziera, probabil de la vibratiile specifice rularii.

    Am inteles ca cele din brushed alum. n-ar mai scartai. Dar nu sunt convins si nici nu sunt dispus sa arunc 200-250E doar ca sa incerc. 

2. Fata de usa dreapta fata. Zgomotul provine de la bucata ce se uneste cu bordul, de sub tweeter. Daca o apas scartaie puternic. Nici nu vreau sa va zic cum face in mers, la orice schimbare de masa, produsa chiar si de cea mai mica denivelare, fie ea orisicat de lina. Nu stiu ce dracului sa-i mai fac, ca am umplut-o de bureti&co. Mentionez ca toate clemele de pe toate usile masinii sunt noi, originale ( si scumpe!).

3. Problema de la punctul 2, dar la sofer. Mult mai subtil. Abia o aud caci e acoperita de cea de la pasager.

4. Pe autostrada, la rulat constant, scartait subtil care vine din zona volanului, mai exact a carcasei care imbraca coloana de directie. Nu vad ce as putea sa-i fac..

5. In zona cotierei(ori a consolei centrale dintre schimbator si cotiera), la treceri de nivel, tramvai, gropi, limitatoare viteza - se aude ca un colncanit de bucsa, dar plasticos, si nu la fel de puternic. Nu am reusit sa identific exact zona(e relativ dificil de desfacut) deci habar nu am ce solutie ar fi pt ea/el.

6. Cotiera in sine scartaie daca ma apas pe ea, se vede la baza ei ca se si misca(asa face de cand am luat-o, acum 7 ani)

7. Zornait in usile spate, mai ales pe drumuri mai abravize, criblura, placi beton - le-am rezolvat imbracand toate cablurile in burete si alte artificii. (nu mai bazaie nimic.nici macar de la bass)

8. Usa torpedo - am pus tot chedere universale de care am pus si la bord. Face rar, dar inca face.

9. Carcasa senzorilor de la oglinda retrovizoare centrala. Se desface odata la ceva timp si incepe sa chitaie. O strang la loc, tine cat tine si trebuie repetata operatiunea.

 

Cred ca sunt destule.. Si le am de cand era noua. Ma intreb, am nimerit-o eu oare pe cea mai pacatoasa la capitolul asta? Daca ati mai intampinat si voi dintre problemele insirate mai sus si le-ati dat de cap, spuneti-mi si mie fratilor ca deja mi-au violat creierul si rabdarea la modul cel mai crunt, barbar!

 

Asta e chederul de care vorbesc.. post-30164-0-17320400-1430071977_thumb.j

 

Am mai mers cu multe masini. Dar nu am intalnit una care sa scrtaie cum scartaie B6-urile astea. ( nu doar a mea face). Un prieten f bun are o Octavia 2 1.9 din 2007. 200.000km. NU SCARTAIE NIMIC! DAR NIMIC! Am fost cu el pe centura, zona ca de dupa bombardament. Liniste deplina. Doar sunetul de suspensie era prezent, cum e si normal. In a mea, acolo e CONCERT!!!  Si aia a mai fost si 18.000 noua, nu 28.000. :\ 

 

Sa nu mai vorbesc de gurile de ventilatie, care desi nu le-am foit nciiodata, m-am trezit cu cele de la marigini drept avand clemele rupte. Cea de la sofer iese daca tragi de ea. Rotita de reglaj e intrata spre interior, nu o mai poti actiona aproape deloc. Probabil cei de la spalatorie le-au "rezolvat", prin gentila lor metoda de a strerge bordul.. Culmea e ca inca nu scartaie. Dar ma astept sa inceapa. Si sa le inlocuiesc cu altele noi, chiar nu-mi mai vine. Nu inca. Mai ales ca nu's deloc ieftine. De cele de B7 nu mai spun.. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 pot confirma ca zgomotul interior este net superior plasticelor din B6, din pacate.

Tot din pacate nu prea ai ce sa ii faci, toata consola centrala si bordul este lego facut din plastic si oricat ai incercata, tot vor ramane zgomote ...

Ideea s-a pastrat si la B7/8 si daca la inceput este silentioasa, dupa 3-4 ani cu siguranta plasticele se vor inscrie la "concert".

Trimurile brush alu nu vor ajuta prea mult, metoda de clipsare este identica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu cat se poate de constient ca la bord si consola nu se vor rezolva vreodata problemele. Sau cel putin nu integral. mereu cand am rezolvat un greiere, a luat nastere altul. Sau alti 2. Macar cu usile sa vad daca pot rezolva ca acolo este problema principala, insuportabila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul usilor le-am avut de la inceput si le-am rezolvat infoliind tot ce se putea. Consola de bord are acum  clemele invelite in banda panzata si face prea putin zgomot. cotiera o ignor ca nu am practic ce sa ii fac. zgomotul de sub tweeter m-a tampit vreun an si pe urma s-a potolit de la sine, dupa ce am demontat si am remontat fata de usa de vreo 3 ori, de am rupt toate clemele si m-au costat destul alea originale. grila de ventilatie dreapta am schimbat-o cu una noua, pe original, m-a costat 140 ron, si ghici ce? scartaie mai abitir ca aia pe care o aveam. m-am lasat pagubas, am pus-o tot pe aia veche. torpedoul nici nu-l mai pun la socoteala... deci, nu esti singur. la o luna diferenta, in 2008,  un prieten isi ia O2, de noua , ca si mine, si merge impecabil si acum, desi are dublul km facuti de mine, si nici nu prea o "iarta". deci, cu unele zgomote m-am resemnat, deja sunt prea multi nervi la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e frustrant, aia-i problema! Azi ma apuc de usi. Vedem ce-o iesi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:

 

Razboi mare mare ce a fost..

S-au dat lupte pe diferite campuri. In usi, tweetere, bord..

 

Insa, dupa jumatate de zi de lupte, am invins! Greierii si-au luat neamurile si-au plecat! A mai ramas doar ruda din cotiera/consola centrala care e ascunsa bine. Pare cam "de adancime" si nu ma apuc sa dau jos scaune si sa demontez consola. NU INCA.. :))

 

 

:icon_bounce:  :cheers:  :Driver:  :icon_cheesygrin:     In alta ordine de idei, zici ca mi-am luat masina noua. Ma bucur ca un copil la o jucarie noua. 

 

p.s. : Am vazut cu ocazia asta, in amanunt, cat de prost asamblata e masina asta. Si parca fara cap. Mici interventii si am transformat elemente flencanitoare si scartaitoare in stana de piatra. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

A rezolvat cineva cu greierii de la cotiera fata ? la denivelari mici inamicii se dezlantuie , daca misc de cotiera scartaie dar nu vad pe unde as putea sa pun ceva banda sau macar sa o demontez cumva sa vad ce e pe acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, aleia nu i-am dat nici eu de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M am hotarat sa desfac cotiera, problema e sa gasesc macar un tutorial sa stiu de unde sa ma apuc , Stie cineva un site/link ajutator ?

 

Intre timp am gasit un link , poate ajuta pe cineva  . Maine pe racoare ma apuc de desfacut 

 

http://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b6-discussion/304040-b6-euro-cup-holder-install-pics.html

Modificat de free_runner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta: cand franez, la prima apasare pe frana (si numai la prima!) se aude un zgomot ca de releu care comuta, undeva sub bord, in stanga. Stiu ca acolo e o rama cu relee, dar pana de curand nu aveam vreun zgomot de acolo.

Are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu un zgomot enervant ce se manifestă la anumite torsionari/denivelări in stâlpul șoferului in zona centurii! Cat de greu se poate face accesul in acea zona sa vad ce e slăbit pe acolo?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!