Jump to content

Spalatoare Parbriz +faruri


kendo
 Share

Postare recomandată

o dai jos si sufli cu un pistol cu aer?

cine ma poate ajuta?

am o problema

imi curge solutie de parbriz in dreptul farului drept

am fost in service si mi-au zis ca de la spalarea in far, la farul drept curge solutie si ca ar trebui sa schimb tot mecanismul ca nu vine separat

daca pun in rezervor aproximativ 3 l de solutie de parbriz nu curge, daca pun mai mult curge pana ramane 3l (cred)

toate acestea au survenit dupa un wkd petrecut asta iarna la munte cand au fost -20 de grade afara si masina a stat nemiscata nemiscata cateva zile

in vas nu aveam decat solutie de parbriz de iarna de -30 de grade, dar ... cine stie cat de diluata era si aia

cine a mai patit o situatie de genul asta?

ce credeti ca poate fi problema?

care credeti ca este solutia?

va multumesc

eventual ar trebui sa dai bara jos sa vezi pe unde curge... dar daca zici ca pui cam 3 si curge inseamna ca ar curge pe la garnitura dintre vase... vasul este format din doua recipiente... si partea cu tot mecanismult trebuie comandat nu inteleg... se poate si numai furtun comandat daca vrei... uite o poza cu tot ansamblul. de obicei se uzeaza primul oring de dupa motoras...

spalatorfar.png

Modificat de marian_is
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva cum pot demonta duza de spalare parbriz? Vreu sa o suflu putin cu aer ca am impresia ca a prins ceva in ea si cateodata nu mai imprastie apa cum trebuie. M-am uitat, dar nu-mi dau seama cum se demonteaza.

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot eu raspund! :)

Am rezolvat, se trage pur si simplu de el putin spre botul masinii, cu capota ridicata bineinteles!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva ce trebuie sa desfac ca sa ajung la motorasul din rezervorul de apa pentru parbirz?? Dupa cum am observat eu in primul rand scutul si aparatoarea rotii din dreapta, de sub rezervor dar nu sunt sigur si nu as vrea sa umblu pe bajbaite, ca orbul! Unii mi-au zis farul! Va rog pentru cine stie sa ma ajute cu un sfat!

o dai jos si sufli cu un pistol cu aer?

eventual ar trebui sa dai bara jos sa vezi pe unde curge... dar daca zici ca pui cam 3 si curge inseamna ca ar curge pe la garnitura dintre vase... vasul este format din doua recipiente... si partea cu tot mecanismult trebuie comandat nu inteleg... se poate si numai furtun comandat daca vrei... uite o poza cu tot ansamblul. de obicei se uzeaza primul oring de dupa motoras...

spalatorfar.png

Nu ai o schema si pentru passaturile care nu au spalatoare la faruri?? Sa vad cam unde este pompa de apa din rezervor si cum se scoate! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi e tot acolo unde e si la cele cu spalator de faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok !Multumesc! Eram nelamurit deoarece scria masina cu spalatoare faruri si ma gandeam ca difera asezarea pompitei!!

Modificat de Balkus2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grila si proiectorul din dreapta cred ca este de ajuns

washer.bmp

Modificat de jetta li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna Seara , imi spune si mie cineva unde se afla releul de la spalatoarele de faruri? nu imi mai stropesc , inainte imi spalau cand aprindeam farurile dupa care tocmai a 5.a oara imi stropea si farurile din nou , am pus masina pe tester si imi spune ca este ars releul de la spalatoare faruri , ii spune J39 sau ceva de genu .... este cumva in bord acolo? unde am sigurante in ambele parti?

ms .l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grila si proiectorul din dreapta cred ca este de ajuns

Multumesc! Desi nu stiu daca e de ajuns. Eu am passat! Ma gandesc ca poate ar trebui aripa interioara! Inca nu m-am apucat ca nu am avut timp! Mai nou am si atins-o in acea zona, dar pacat ca nu am cum sa intru cu ea in service sa ma ocup de pompa in timp ce ei mi-o repara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara , imi spune si mie cineva unde se afla releul de la spalatoarele de faruri? nu imi mai stropesc , inainte imi spalau cand aprindeam farurile dupa care tocmai a 5.a oara imi stropea si farurile din nou , am pus masina pe tester si imi spune ca este ars releul de la spalatoare faruri , ii spune J39 sau ceva de genu .... este cumva in bord acolo? unde am sigurante in ambele parti?

ms .l

la g5 este inauntru. parca pe la 40 (sau 44) o siguranta de 20 (galbena)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am trezit ca nu mai am placuta care acopera spalatoarea de la far din partea stinga. Spalatoarea merge , totul e OK dar am o gaura urita in bara . Stie cineva daca se gaseste placuta respectiva ca reper separat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Uite ETKA ce zice:

post-2440-1284843428_thumb.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Tot am o treba de schimbat oglinda pe casco . O sa le zic sa comande si placuta si sa o vopsesca odata cu oglinda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeas problema la spalator releu ars este o siguranta sau ce este pana la urma ma poate lamuri si pe mine cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am xenon cu spalatoare pe un B6, 2.0TDI, 2007.

La mine nu spala nici o data farurile !

De cand am luat-o (SH) am tot incercat:

- cu farurile aprinse

- in mers

- in mers la viteza

- tras de multe ori de maneta, eventual lung, foarte lung ...

Nimic.

O fi vreo siguranta ? - care si unde ?

Multam fain, anticipat !

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut vreo diagnoza sa vezi daca apare ceva ?

la passat siguranta este SC33 sau SC35 in functie de anul de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain !

Am facut la un service o diagnoza pentru motor, pentru niste vibratii intre 2000-2500 rotatii.

I-am rugat sa faca o diagnoza cat de completa. Nimic, nici o alarma la motor ... si nici in alta parte (mi-a spus tipul). M-am bucurat, insa n-am rezolvat nici problema cu vibratiile.

Revin la problema cu spalatoarele de faruri.

Probabil ca diagnoza pt instalatia de spalat faruri, etc., e diferita ... ?

La Passatul B5 aveam o interfata de VAG-com (de la colegul Kisslorand) dar n-am mai folosit-o si nici nu stiu daca se mai potriveste.

O sa ma uit la sigurante.

E fabricat in 2006 cu serie de 2007.

Sigurantele sunt tot acolo ca si la Passatul B5, sper - la B5 le stiam bine.

Multe multumiri!

Noroc,

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste, mufa obd o sa o gasesti in partea stanga, la pedalier ( sub acel tormedou mic). Fa o scanare si vezi ce eroare ai!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mufa tata-OBD, am doar 3 pini (parca), de introdus in mama-OBD.

Nici nu mai tin minte culorile si pinii ... Poti, te rog, sa-mi dai culorile si pinii ?

As face cat de repede, dar sa vad cand o sa pot.

Imi va trebui softul din nou, ca il aveam pe laptopul vechi.

Merci,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mereg cu cea de la kiss, aia e cu 3.11 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toata lumea!

Ca orice membru sunt si eu un posesor de b6 cu probleme din pacate :( . Mi am cumparat de curand un passat din 2007 cu serie de 2008 20 tdi highline (s. h) si de bine ce ma bucuram de ea am intampinat mai multe probleme:

Spalatorul faruri nu mi a functionat niciodata iar de 3 zile nici spalator parbriz, am incercat sa inlocuiesc siguranta crezand ca astfel voi rezolva problema... nu am rezolvat o mii s a ars in urmatorul moment ( chiar si una cu amperaj mai mare), stie cineva cum pot rezolva problema fara a ma duce la un service?

Ce poate fi, unde sa ma uit?

Va multumesc anticipat!

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la motoras si vezi daca se mai arde siguranta. pentru spalatoarele de faruri vezi siguranta aferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu mai ii pune sigurante cu amperaj mai mare ca poate dai foc la masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri!

Intr adevar, am reusit sa gasesc motivul pt care mii se ardea siguranta.... Pompa de la spalatorul de faruri era arsa si de aceea imi facea scurt ( cele doua pompe, pt far si pt parbriz sunt conectate pe aceeasi siguranta) in momentul in care am dezactivat o prin scoaterea mufei, pompa spalator faruri nu mai facea scurt. REZOLVARE- am cumparat si schimbat pompa, pret 80 ron, Functioneaza perfect!

Sa ne auzim cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!