Jump to content

Spalatoare Parbriz +faruri


kendo
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc ca daca era sa inghete apa (ceea ce nu e cazul ca merg pulverizatoarele si la parbriz si la faruri) tot facea contact. Senzorul sa fie dus... posibil. Pot ajunge la senzor pe la roata, sau trebuie sa dau bara jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica 6litri? Despre ce masina vorbesti?.La mine intra fix 3litri in rezervorul de lichid pentru parbriz.Sau poate ai variant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul pentru lichidul de spalare a parbrizului si a FARURILOR, are intr-adevar, aproximativ 6 litri (Passat B6). :blah:

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TVS,cum a explicat si colegul dm76ro, am faruri bixenon din fabrica si deci si spalare faruri. De aceea rezervorul de lichid e mai mare (bea mult suc :sbine: )

Ieri cand am plecat de la sv la 16.00 nu a mai aparut avertizarea si nici azi dimineata. Oare frigul il deranjeaza pe "dl senzor"? :Computer:

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema cu spalatorul de faruri de la passat si anume ca spala de fiecare data cand actionez maneta. Nu exista exceptie. Daca am farurile sau pozitiile aprinse imi spala si farurile, daca actionez maneta, fie ca apas scurt sau lung, de 10 ori consecutiv de 10 ori imi spala si farurile ( am testat). Imi consuma foarte repede lichidul de parbriz si m-am saturat sa sting farurile noaptea pe drum ca sa imi pot spala doar parbrizul. Macar sa le spele la a3a sau a 4a apasare de maneta. Plus ca imi murdareste masina(asta vara :icon_thumright: ), plus ca ma injura pasagerii ca bag frica in ei noaptea cand sting farurile :rolleyes:

Pot rezolva problema asta cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa faci. Exista niste explicatii logice, de ce spala de fiecare data, dar nu am sa te obosesc cu ele. Nici mie nu-mi place ca spala farurile la fiecare spalare de geam, dar...asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea spala fix la a patra spalare de parbriz. Cred ca e vorba de soft. Cei care lucreaza cu VAG-COM-ul poate stiu mai bine si iti raspund

Aaa, in legatura cu problema mea de mai sus; azi m-a avertizat din nou ca nu am lichid de parbriz. Un amic mi-a spus ca ar fi din cauza lichidului cu concentratie mare care si-ar schimpa proprietatile la temperaturi joase. Am bagat Mol icecristal -40 grade C nediluat (asa scria ca se foloseste) si astept sa il termin. Cat a fost mai cald pana azi nu a zis nimic senzorul

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema cu spalatorul de faruri de la passat si anume ca spala de fiecare data cand actioneze maneta. Nu exista exceptie. Daca am farurile sau pozitiile aprinse imi spala si farurile, daca actionez maneta, fie ca apas scurt sau lung, de 10 ori consecutiv de 10 ori imi spala si farurile ( am testat). Imi consuma foarte repede lichidul de parbriz si m-am saturat sa sting farurile noaptea pe drum ca sa imi pot spala doar parbrizul. Macar sa le spele la a3a sau a 4a apasare de maneta. Plus ca imi murdareste masina(asta vara :Driver: ), plus ca ma injura pasagerii ca bag frica in ei noaptea cand sting farurile :D

Pot rezolva problema asta cumva?

Si pe mine ma deranjeaza chestia asta. Dar nu e normal sa spele farurile de fiecare data. La mine spala tot la a 4 sau 5-a actionare.

Vezi ca pe gerul asta e posibil sa-ti inghete spalatoarele de faruri iesite in afara. Eu am patit-o !

La prima revizie voi insista la service sa-mi deconecteze cablurile care alimenteaza spalatoarele alea. Inteleg ca nu se poate dezactiva din calculator si nici sa scoti vreo rezistenta.

Toata smecheria e daca trebuie sa demonteze ceva nasol ca sa le deconecteze de la curent. Daca e complicat nu-i las.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stiu ca nu trebuie sa faca asa...ca nu a facut asa de la inceput..dar de vreun an din senin a ajuns sa faca asa.

la revizie le-am zis sa o rezolve dar i-am stresat eu cu telefoane ca imi vroiam masina inapoi si mi-au zis ca nu au mai avut timp...:|

Se poate face din soft? Ca daca e asa nu o mai stau pana la revizie si o rezolv mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca nu se poate dezactiva din calculator si nici sa scoti vreo rezistenta.

Ba se poate din soft.

Se poate face din soft?

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se poate din soft.

DA.

Aiiiiiiiiiiii frateeeeeeeeeeeeee

CUM ?

E secret, trebuie pm, trebuie o bere sau cum facem si noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie doar cautat pe forum nu in alta parte.

To disable the headlight washers, uncheck byte 1, bit 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, dar e disable pt totdeauna. Nu se poate sa spele farurile la 2-3 spalari de geam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mie in decembrie mi s-a spart un furtun de la spalatoarele de faruri, unul dintre cele care se gasesc sub bara fata in dreapta! Am fost la reprezentanta la BV si mi-au spus ca nu vine separat, doar tot setul si costa cam 800 ron!!!! Asa ca l-am rezolvat mai romaneste si merge inca! Totusi vreau sa il schimb cu unul original, chiar daca asta implica sa dau iar bara fata jos! Stie cineva unde pot gasi separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci apropo de chestia asta mie mi s-a intamplat o chestie ciudata:

asta iarna (adica pana prin februarie imi curgea lichidul de spalare nu stiu pe unde, cert este ca in fiecare dimineata gaseam balta sub masina si umpleam rezervorul cam o data la 2 zile pana cand m-am saturat si n-am mai pus deloc zicand ca o sa vad la revizie o sa vad ce are..

dupa ce a venit caldura zic sa umplu cu apa ca e gratis si cand colo surpriza: nu mai curge nici o picatura.

a mai patit cineva asa ceva? mi-e greu sa cred ca vreo imbinare a furtunelor s-a contractat asa de mult de la frig incat curgea si oadat acu venirea caldurii si-a revenit la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare. Se pot regla spalatoarele de la faruri, adica se stropeasca mai sus sau mai jos? La mine stropesc direct pe capota....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai patit cineva asa ceva? mi-e greu sa cred ca vreo imbinare a furtunelor s-a contractat asa de mult de la frig incat curgea si oadat acu venirea caldurii si-a revenit la loc.

Vezi pe topic mai sus undeva a patit cineva la fel, ai pus concentratie prea mare in iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai concentratia era pentru -30 C.

da oricum, care-i legatura, sau altfel spus ce concentratie trebuie pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit aici pe forum o faza ca a ta si concluzia a fost ca substanta aia concentrata crea problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Se pot regla spalatoarele de la faruri, adica se stropeasca mai sus sau mai jos? La mine stropesc direct pe capota.... "

Asa face si la mine cand stau pe loc sau am viteza mica. Ideea e ca asa sunt facute din fabrica sa spele farul bine la viteze mai mari. Ia sa obs ca daca mergi mai tare nu mai stropeste capota si farul e curat. Daca le faci sa "bata" mai jos, la viteza mare nu mai spala cum trebuie farul. Sper ca m-am facut inteles!

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta?

am o problema

imi curge solutie de parbriz in dreptul farului drept

am fost in service si mi-au zis ca de la spalarea in far, la farul drept curge solutie si ca ar trebui sa schimb tot mecanismul ca nu vine separat

daca pun in rezervor aproximativ 3 l de solutie de parbriz nu curge, daca pun mai mult curge pana ramane 3l (cred)

toate acestea au survenit dupa un wkd petrecut asta iarna la munte cand au fost -20 de grade afara si masina a stat nemiscata nemiscata cateva zile

in vas nu aveam decat solutie de parbriz de iarna de -30 de grade, dar ... cine stie cat de diluata era si aia

cine a mai patit o situatie de genul asta?

ce credeti ca poate fi problema?

care credeti ca este solutia?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui numai apa si vezi daca fenomenul apare.

Este posibil sa fie de la solutie pe care ai folosit-o, poate face spuma prea multa din cauza concentratiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine spalatoarele de far merg dupa chef..stropesc numai asa sezonier si sunt setate bine, furtunele legate bine...da deja m-am obisnuit cu B6, nimic nu mai e surprinzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile stropitoarea parbriz din dreptul soferului, nu mai face acel ''evantai'' ci stropeste ca un evantai strans. La prima actionare stropeste bine, apoi se strange jetul. Stiri cumva se poate curata sau tre sa cumpar alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!