Jump to content

Spalatoare Parbriz +faruri


kendo
 Share

Postare recomandată

Dupa mai bine de un an problema nu e rezolvata. Am fost de trei ori in service si odata au schimbat duza pe garantie. Acum cam la trei spalari cu dreapta spala si stinga. Are cineva vreo descriere a traseelor furtunelor ca am senzatia ca va trebui sa rezolv singur problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal,

La mine sa aprins martorul ca nu mai are lichid de spalat si am completat cu 4 l de solutie de parbriz.

Puteti sa puneti o poza sa vad cam unde este gura de umplere a celui de al doilea rezervor(ala de la spalaatorul de faruri?) ca la Passat-ul meu nu gasesc al doilea rezervor si am si eu spalatoare le faruri.

Eu cred ca este comul acel vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n
Exista un singur vas pentru ambele instalatii de spalat. Si are 5 l.
Rezervorul are cel putin 5 l, findca eu am pus de mai multe ori aceasta cantitate. Si la passat exista o pozitie in care sunt

Inainte de a posta, topicul l-ai citit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut eu am o problema cu sistemul de spalat parbriz deoarece acesta nu functioneaza tot timpul ci doar cand are el chef... ceva in genu de 5 ori da de 3 ori nu :( Am fost la Cardinal Motors Cta si dupa ce au tinut masina vreo 4 ore in service nu au gasit cauza acestei problemele si m-au rugat sa o las in jur de 2 -3 zile si pentru o alta problema la ventilatorul climatronicului. Ma gandesc ca poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema si ma poate ajuta. Mi se pare cam mult 2-3 zile pentru o problema cam mica zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum pot dezactiva spalarea farurilor ? Am optiunea asta pe masina si ma enerveaza teribil. Cand spal/ sterg parbrizul, in majoritatea cazurilor intai spala farurile, dar abundent nene, imi stropeste jumate de masina si geamurile laterale fata :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e la xenon, nu cred ca ai cum sa dezactivezi acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum pot dezactiva spalarea farurilor ? Am optiunea asta pe masina si ma enerveaza teribil. Cand spal/ sterg parbrizul, in majoritatea cazurilor intai spala farurile, dar abundent nene, imi stropeste jumate de masina si geamurile laterale fata :icon_thumright:

nu iti spala de fiecare data si farurile, decat la a 4-a sau a 3-a splare a parbrizului iti spala si farurile.

Din cate stiu eu nu ai posibilitatea sa opresti aceasta functie dar incearca sa speli la viteze mai mari, si nu o sa mai ai probleme cu stropitul geamurilor laterale.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oversees,

trebuie sa fie o siguranta, cel putin la golful IV este, care e speciala pt spalatul de faruri o scoti si gata....

scuze admin ca am raspuns la offtopic da omul e nou si eu tot asa.... hai passatule odata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. Am citit si manualul si ma gandeam ca sunt eu batut in cap de nu pot dezactiva. Asta sa fie singura problema. Motorina sa fie ieftina si sa avem noi concediu sa umblam cu masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ai rezolvat e ca la golf?

la golf daca nu apas lung nu stropeste si farurile ii dau scurte si dese si atunci scap cu masina curata daca nu se parfuiteste imediat pentru ca suntem "made in ro".

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca farurile nu sunt aprinse, spalatorul nu fuctioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ai rezolvat e ca la golf?

la golf daca nu apas lung nu stropeste si farurile ii dau scurte si dese si atunci scap cu masina curata daca nu se parfuiteste imediat pentru ca suntem "made in ro".

Din pacate la Passat nu e asa. La Skoda mai aveam asa, dar la Passat indiferent cum apesi, la a 3-a sau a 4-a stropire de parbriz iti stropeste si farurile. Bineinteles, daca acestea sunt aprinse, asa cum bine remarca cezar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (faruri aprinse) spala de fiecare data cand spal si parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual scrie ca la prima si apoi la fiecare a 5-a actionare a manetei se vor spala si farurile, daca sunt aprinse. Eu, daca vreau sa nu spal si farurile, trag o data foarte scurt de maneta, iar la a doua actionare va porni doar spalatorul de parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare tuturor! Am si eu nevoie de o sugestie vis-a-vis de uscarea unui far cu bi-xenon adaptiv.Saptamana trecuta marti, s-a ars un balast(termenul corect prezentat de reprezentanta Vw este computer de lumini)la unul din faruri cu xenon de fabrica.A fost demontat la service si dupa codul piesei s-a cautat pe la distribuitorii de piese originale cu care lucreaza service-ul(masina nu este in garantie si are cam 113.500 km).Fiind o componenta destul de scumpa(la Vw costa 1650 ron),a incercat sa contacteze diversi colaboratori din tara care au mai reparat computere de bord,etc. si mi-a cerut sa las "balastul"(asa cum il cunosc probabil majoritatea) sa vada daca ma poate ajuta deoarece ora ere destul de matinala.In locul balastului, a pus o bucata de plastic si apoi destul de mult scotch lat in ideea de a nu intra praf,etc.

Spre surprinderea mea joi am observat ca pe sticla farului erau mici stropi de apa in interior in marginea unde este xenonul iar sticla era aburita in partea de jos pana aproape de jumatate.(ma aflam intr-o parcare cu pozitia aprinsa, seara).in acela zile nu plouase, nu am trecut prin balti,...L-am sunat pe cel de la servie si i-am spus ce observasem si l-am intrebat ce putem face si daca vor aparea probleme din aceasta cauza.Azi-maine trebuie sa soseasca piesa si sa o monteze si spunea ca atunci vom sufla si vom usca farul cu feonul,etc., dar as dori un sfat de la voi cum ar trebui procedat pentru a usca complet si foarte bine farul pentru a nu se mai aburi sticla acestuia si fara sa incerc sa sterg cu carpa pe interior.

Daca demontez de pe far tot ce se poate pentru a putea sa se evapore condensul format si apoi tin farul cu sticla in jos deasupra unei surse de caldura pana se evapora apa/condensul ar fi suficient? Cam cat timp ar fi necesar sa fac acest lucru, daca e o idee buna pentru ca ma gandesc ca in momentul in care sticla farului ar fi uscata nu inseamna ca in far nu mai exista umezeala.

In speranta ca imi veti putea oferi un sfat va multumesc. Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa din far e din condens. Aerul cald contine, in general, o cantitate mai mare de vapori decat aerul rece. Probabil ai avut aer cald in far si seara, la frig, excesul de vapori s-a condensat.

Daca poti demonta farul, cel mai simplu e sa-l pui pe calorifer o jumatate de ora si se rezolva. Daca nu a intrat praf nu e nevoie sa stergi sticla, apa din aer nu contine calcar. Daca nu-l poti demonta singur, ideea cu feonul e OK.

Oricum e mai bine sa-l montezi la loc cand e rece, altfel cand se va raci o sa se formeze iarasi condens. Adica dupa ce-l usuci cu feonul, da-i ceva timp sa ajunga la temperatura de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mai bine de un an problema nu e rezolvata. Am fost de trei ori in service si odata au schimbat duza pe garantie. Acum cam la trei spalari cu dreapta spala si stinga. Are cineva vreo descriere a traseelor furtunelor ca am senzatia ca va trebui sa rezolv singur problema

Salut!Nu stiu daca ai rezolvat intre timp problema(sau poate va fi util pentru altii care vor avea aceeasi problema) dar daca nu ai reusit poate iti vor fi de folos urmatoarele deoarece si eu m-am confruntat cu o problema asemanatoare pe partea dreapta:Vasul cu lichid de spalare este comun,pompa care impinge lichidul pentru faruri este montata jos de tot pe lateralul vasului iar furtunul care porneste din pompa are un fel de siguranta(de plastic?)care este montata pe stutul de iesire. Furtunul pentru faruri se bifurca cam in spatele spalatorului din dreapta, furtunul pentru partea stanga este prins de bara fata pana cand ajunge la spalatorul de pe acea parte.La mine s-a rezolvat dupa aproape 9 luni in care s-a incercat de vreo 4-5 ori remedierea problemei.Primele dati s-a polizat cu un polizor asemanator cu cel ptr.manichiura partea de sus a capacului spalatorului deoarece agata la iesirea din spoiler,ca in final fiind data bara jos la o studiere mai atenta sa se observe ca si cele 2 picioruse(un fel de ghidaje)ale capacului,agatau;dupa ce au fost si acestea putin prelucrate(finisate bavurile) si subtiate in zona unde inca mai frecau, acum functioneaza impecabil(inainte licidul de spalare curgea tot in spoiler).

Toate cele bune. Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi inca nu am constatat sa mi se abureasca farurile, stiu ca este ceva normal. Nu trebuie sa va ingrijoreze. Daca doriti ca aburul sa dispara mai repede, parcati masina undeva la soare si scoateti capacelele de cauciuc de la becurile farurilor. In 20-25 minute aburul va disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cateva poze sper eu utile pentru altii:

-in prima foto se observa cele 2 motorase pt.faruri respectiv parbriz;

-in a doua locul si marimea vasului cu lichid prntru spalat;

-in a 3-a ghidajele la spalatorul de far;

-in a 4,5,6-a traseul furtunului ptr partea stanga pe bara fata;

-in a 7-a T-ul de legatura intre furtunul de la motorasul ptr.spalatoare si cele 2 spalatoare stg./dr.

-in a 8-a ansamblul spalator cu duzele pt spalat(din partea dreapta a masinii).

post-28008-1234566854_thumb.jpg

post-28008-1234566936_thumb.jpg

post-28008-1234567792_thumb.jpg

post-28008-1234567936_thumb.jpg

post-28008-1234567964_thumb.jpg

post-28008-1234567997_thumb.jpg

post-28008-1234568256_thumb.jpg

post-28008-1234568600_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

imi poate spune si mie cineva dc nu imi merg spalatoarele pe tester apare ca as avea un releu ars mecanicii m.au intrebat daca a fost lovita masina masina nu a avut nici cel mai mic incident

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de releu apare cand:

motorasul e intrerupt sau blocat si curentul e prea mare

Siguranta de alimentare a motorasului e arsa, si asta se arde tot din cauza unui motoras blocat, deci... Motorasul e cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

am si eu o problema cu spalatoarea de parbriz

acum vreo 2 luni dintr-o data nu mai stropea apa ( la parbriz ca la faruri nu am) dar stergatoarele porneau. M-am uitat la siguranta si era arsa. Este una de 15A, am schimbat-o si aproape imediat mi-a ars-o iar. Din lene ca sa nu ma duc pe la vre-un service am pus alta de 20A si a mers vreo luna. Apoi iar nu a mai mers motorasul. M-am uitat la siguranta si nu mai e arsa. Inseamna ca e motorasul ars sau mai poate fi o alta siguranta? daca e motorasul oare pot sa umblu eu la el sau e nevoie sa dai jos aripa, bara sau mai stiu eu ce? m-am tot uitat pe acolo si rezervorul ala are o forma tare ciudata, motorasul nu l-am vazut, iar de dat jos rezervorul mi s-a parut tare greu fara sa demontezi jumate de motor. Am cautat pe net si am vazut ca exista 2 tipuri de motoras aproximativ la acelasi pret. care o fi pentru mine?

va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAi bara jos sau intai dai aparatoarea de sub aripa si vezi daca ai acces pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile, mai precis de cand e mai frig afara, tot ma anunta in bord ca nu mai am lichid de spalare parbriz. Vasul e plin cu 6l de evox ice crystal. Azi am mai completat pana la supraplin si tot am eroarea asta. Cateodata dispare mesajul pentru cateva minute si apoi iar ma avertizeaza. Ce parere aveti, e senzorul stricat sau e de la frig. Pana acum a mai facut probleme o singura data la ninsoarea trecuta cand aveam lichid, a aparut mezajul in mers, dupa cativa Km a disparut. Acum nu mai dispare avertizarea :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUnt doua posibilitati: fie senzorul e dus, fie apa pe care o aveai a inghetat. In mod normal, si daca era inghetata ar fi trebuit sa-si revina senzorul daca ai completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!