Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

sunt bune celelalte piese ... oricum e o placere sa nu mai aud acel zgomot !

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pentru cunoscatori.

La bucsele mari din aluminiu se pot schimba doar bucsele interioare?

As fi interesat sa stiu daca se potrivesc bucsele de Seat Cupra ( sunt intregi si par mai solide si mai ieftine decat cele de Golf 5)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pot schimba doar bucsele. Vreo 60lei/buc ar fi, mi-au zis cei de la skoda autec. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pus cineva aceste bucse? merg puse SIGUR pe Golf 5? Care dintre ele le recomandati a fi mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus cele swag, operatia a facut 100 lei din cate imi amintesc, se dau bratele jos, se scot bucsele alea din cauciuc cu o presa, dupa care se bag cele noi in locul lor dureaza f putin, am facut 1000 de km q ele si nu i nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bate si pe mine gandul la bucsele mari - sa pun de cupra :)

pana acum am schimbat flanse+rulmenti fata si un rulment dreapta-spate. Pe fata am pus febi - 120 RON/setul de flansa + rulment pe fiecare parte (si dupa mai putin de 1000km iar troncane) dar am inteles ca ar fi trebuit date cu ceva (spray/vaselina) cand au fost montate. Pe spate am pus pe original si a fost 380 RON doar rulmentul :) (vine cu tot cu butuc)

Toate astea la 57000 km

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull, ma ingrijorezi cu vestile tale .. dupa 1000 km !? uh ... sper ca sachs sa fie mai ok ... cu toate ca nici Febi nu sunt de lepadat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

bucse de Seat Cupra mi-am pus eu pe masina, dar nu doar bucsele cum am vazut in poza mai sus ci cu tot cu partea metalica.bucsele nu sunt pe original ca erau cam scumpe ci sunt pe un producator Sidem, singurele pe care le-am gasit.Momentan nu se aud zgomote,masina a devenit mai rigida, iar ca si kilometri cu aceste bucse am 15 000km.bucsele propriu zise ca in poza de mai sus sunt de Fabia sau Polo 9N si nu cunosc sa se gaseasca unele mai "pline in carne". Cele de Cupra intr-adevar sunt pline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat la 110000 amortizoarele pentru ca drumurile noastre sunt pline de gropi in acelasi timp am schimbat si bucsele mari si mici de la bascule partea din fata si din proproe initiativa bieletele antiruliu..1800 ron anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are 160k si nu au fost schimbate amortizoarele cred ca doar cele de pe fata exista o sansa sa le fi schimbat propietarul dinainte.

Dar se tin bine inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema....atunci cand virez stanga si mai nou si dreapta se aude un scartait la roti.a-ti mai patit careva asa ceva??pietricele nu am ca mam uitat deja.....ce ar putea sa fie altceva??va multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca de la unghi scartaie, de la unghi scartaie si pe loc drept, de fapt vajaie masina ca sunt rotile cam strambe. numai un cauciuc uzat de la directie poate sa scartaie la viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bate si pe mine gandul la bucsele mari - sa pun de cupra :)

pana acum am schimbat flanse+rulmenti fata si un rulment dreapta-spate. Pe fata am pus febi - 120 RON/setul de flansa + rulment pe fiecare parte (si dupa mai putin de 1000km iar troncane) dar am inteles ca ar fi trebuit date cu ceva (spray/vaselina) cand au fost montate. Pe spate am pus pe original si a fost 380 RON doar rulmentul :) (vine cu tot cu butuc)

Toate astea la 57000 km

Dreadfull, ma ingrijorezi cu vestile tale .. dupa 1000 km !? uh ... sper ca sachs sa fie mai ok ... cu toate ca nici Febi nu sunt de lepadat!

revin cu noutati, am iar joc in flanse, de data asta mult mai rau decat inainte sa le schimb ! nu stiu ce sa mai pun, cred ca merg pe originale de data asta ... am auzit ca ar mai fi o firma "buna" pe langa febi si sachs dar nu stiu cate experimente mai am chef sa fac pe atatia bani aruncati :(

Separat de asta, se pare ca am rezolvat alta troncanitura. Aveam puntea fata deplasata in fata cu aprox 1 cm ! S-a rezolvat cu suruburi noi (cele lungi, 4, plus inca 2) la care am adaugat niste saibe speciale pt asta. Mai multe detalii la florin@caractere ca el a stiut de rezolvarea asta :) Momentan e bine si am tras de masina destul in ultimii 2000 km si am verificat iar si nu s-a clintit deloc. Mentionez ca problema cu puntea o aveam si inainte sa o schimb, e problema comuna pe golf V si audi A3. Puntea am schimbat-o in urma unui incident si o vreme a stat la locul ei (mai exact vreo 3-5 luni). Suruburile + saibe au costat ~150 RON. Atasez poza cu ele. Suruburile sunt pe original, doar saibele sunt luate de ... pe passat cred ? Si mai sunt si "saibele" alea subtiri care au un fel de dinte, se vad in poza, sunt incluse in ce am zis mai sus :)

post-27965-0-21287900-1318017843_thumb.j

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff ... iar flansele alea? ... deci ai bagat teama in mine ! ... si eu am schimbat suruburile alea si saibele si sa stii ca are efect ... nu mai aud nici eu nici un zgomot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De cand a venit frigul masina a inceput iar sa scartaie ca un pat cu arcuri numai pe puntea fata cand trec peste denivelari, sau cobor de pe bordura. Ce ar trebuii sa schimb pentru a scapa de acest zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru scartaiturile de care zici tu, eu mi-am schimbat la Octavia2 doar bucsele mici si mari pe fata (am pus originale).

Ma rog, am observat ca aveam probleme si pe spate si am schimbat si pe acolo niste bucse care vin incastrate in bratele de multilink (cate un brat pe fiecare parte a masinii, un brat avand cate doua bucse).

In urma testului, masina se comporta ca acum 6 ani cand am luat-o de la dealer. :)

PS: Tot la temperaturi scazute se manifesta si la mine si scartaia ca o corabie de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ungiul de fuga ii bun...cauciucurile sunt uzate uniform.sa fie oare de la flansa de la amortizor?astept si alte pareri.va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@olteanu82 si @PaulBogdan ... in primul rand trebuie sa identificati ce fel de sunet se aude!Scartaitura,trocanit ... si de aici trebuie idenficat si cum se aude? fier pe fier, sunet infundat, etc ... pt. un indiciu ca de genul: am un scartait, ce este? ... nimeni nu o sa poata sa iti zica exact ce este, doar se da cu presupusul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca ar fi cauciuc pe cauciuc....din punctul meu de vedere ii cam greu sa descrii un sunet pentru ca fiecare il interpreteaza diferit.eu tind sa cred ca este de la flansa de la amortizor....dar vreau sa vad si parerile altora sa nu le schimb degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa dai banii sa schimbi flansele, poti verifica mult mai ieftin cu o surubelnita prin metoda "ranga" sa vezi daca bucsele mari de la basculele fata au microfisuri sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PaulBogdan , cel mai probabil sunt bucsele, daca e un sunet infundat de cauciuc pe cauciuc ... flansa troncane, iti spun sigur pt. ca eu am schimbat flansa amortizor si rulmetul si mie imi troncanea fier pe fier la denivelari si viteza pana in 40 km/h ... si eu iti recomand ca si adyp2003 sa verifici bucsele de la bara stabilizatoare si cele mari ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scartaie doar cand e rece, deci nu troncane nimic. Probabil bucsele mari si mici sunt problema. O sa revin cu impresii dupa ce o sa le schimb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyp2003 imi explici care is alea te rog...ca maine is liber si vreau sa vad ce trebuie schimbat ca ma dispera deja sunetu ala:) si dupa cum am mai zis...sunetul se aude doar cand virez sau trec peste denivelari.flansa de la amortizor cum iti dai seama ca trebuie schimbata? Ma scuzati ca pun atatea intrebari dar am fost la un mecanic si mio zis ca trebuie schimbata rola de al alternator sa nu se mai auda sunetul acela....deci o cam vrut sa ma pun la o cheltuiala:)

Modificat de PaulBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!