Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

Inainte era lumea incantata de Lemforder pentru ca erau made Germany.astazi toate sunt made China.De noi la primul bumper au ''scartz''.Am pus la opel bucse trw si nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Acum ceva timp am schimbat arcurile pe spate si arcurile pe fata, acum dinstanta de la aripa la  anvelopa e mai mare pe spate decat pe fata. Stie cineva care e problema?

Mentionez ca arcurile sunt de la acelas productor, iar distanta dintre aripa si anvelopa era egala (fata-spate) inainte sa ma apuc sa fac aceasta actiune.

Masina la care am facut e cea din semanatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal si asa era si inainte.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Adrian,

Sa stii ca nu era asa inainte, distanta era egala intre spate si fata. Atunci cand am schimbat arcurile am schimbat tot (bascule busce etc. demontat complet punte spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la toate masinile la care m-am uitat e distanta mai mare in spate, inclusiv la G5 din dotare.

Daca stai sa te gandesti ca e diferenta de ecartament intre rotile fata si cele spate.. rezulta ca ar fi normal.

 

Acum depinde, poate la tine inainte diferenta era insesizabila vizual iar acum e foarte evidenta.. caz in care, intr-adevar, este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile le-ai luat după motorizare după codurile de culori după kilogramele mașinii? Mecanicul a pus cum trebuie arcul in bascula  și aici mă refer la tamponul ăla de cauciuc? Daca da stai fara grija se mai lasă în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/10/2018 at 1:50 PM, Marius golf5 said:

Salut,

 

Acum ceva timp am schimbat arcurile pe spate si arcurile pe fata, acum dinstanta de la aripa la  anvelopa e mai mare pe spate decat pe fata. Stie cineva care e problema?

Mentionez ca arcurile sunt de la acelas productor, iar distanta dintre aripa si anvelopa era egala (fata-spate) inainte sa ma apuc sa fac aceasta actiune.

Masina la care am facut e cea din semanatura.

Salut , poti sa spui exact ce arcuri ai pus  Producator /cod ? sunt sanse sa fie arcuri de golf v dar de benzina de exemplu sau daca masina e 4 motion sa fie de normala etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2018 at 6:44 PM, iahimmihai said:

Arcurile le-ai luat după motorizare după codurile de culori după kilogramele mașinii? Mecanicul a pus cum trebuie arcul in bascula  și aici mă refer la tamponul ăla de cauciuc? Daca da stai fara grija se mai lasă în timp.

Arcurile au fost luate de la bardi auto (eu i-am dat certificatul, acum nu stiu daca le-a comandat cum trebuie, dar cred ca da, ca le-am comparat cu cele vechi)  nu mai stiu nici producatorul si cred ca au fost puse cum trebuie. Am pus si poze (nu sunt cele mai bune poze dar...se vede diferenta)spate.thumb.jpg.975d5132b74898f18c3686e1011fe133.jpgfata.thumb.jpg.0fba67b6e5ca84d543439b2d0c92bd23.jpg

Modificat de Marius golf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. scuze, eu am inteles gresit, credeam ca te referi la distanta fata de aripa in lateral, nu in sus.

Mie imi pare ca nu ar fi luate dupa cod, mi se pare mare diferenta.

La buline te-ai uitat, sunt la fel ca la cele vechi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, te-am intrebat acum cateva zile, de ce le-ai schimbat pe cele vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu sunt luate cum trebuie ...mergi cu ele înapoi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut !

Am un Golf 5 2.0 TDI si as vrea sa o mai las. Pe amortizoarele stock vor fi probeme cu aceste arcuri ?

http://www.tuning-cars.ro/produs.php?id=431&t=/Piese-Tuning-Auto/Suspensii-sport/Arcuri-sport/Arcuri-sport-Eibach-ProKit-VW-Golf-E10-85-014-07-22/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce marca de bielete antiruliu ati folosit in ultima vreme?acum ceva timp cumparam TRW,MOOG,MEYLE,as lua tot TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder fac bucse bune nu pivoti,in plus parca nu mai sunt aceleasi de acum cativa ani,cred ca au inceput sa se fabrice in alta parte a Chinei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe golf 5 am pus în 2014 bielete lemforder și încă sunt pe masina.

 

Km cu ele 80.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 10.07.2018 at 19:26, vali zak a scris:

Ce marca de bielete antiruliu ati folosit in ultima vreme?acum ceva timp cumparam TRW,MOOG,MEYLE,as lua tot TRW.

Am pus Lemforder acum cateva luni, nu se mai aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Master Sport, au tinut 2,5 ani 35 ron bucata, erau cele mai ieftine. La drumurile noastre au tinut foarte bine. De obicei bieletele la golf se schimba ca filtrele :))), sunt subdimenionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Ciurdea Ionut a scris:

...De obicei bieletele la golf se schimba ca filtrele :))), sunt subdimenionate.

Este o afirmatie falsa, cele OE tin si 10ani, peste 150.000Km, insa AM este normal sa aiba durata de viata de 1/8, cat dai atata face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

@Dolfin lucrez in automotive, nu vei gasi pe piata produs OE/OEM/AM care sa tina la fel ca prima echipare. Iti dau un ex evident, sachs va produce 10.000 de piese iar la final vei avea: sigla vw, bmw...etc si sachs, adica lotul are aceeasi calitate dar tu  la pret in magazin vei avea OE de 2x mai scump decat OEM, deci care-i afacerea? Dupa stop proiect, tot ce vei gasi pe piata va fi un fel de SH al liniei de productie, deoarece noi proiecte vor fi dezvoltate care pot modifica total sdv-istica. Acel "SH" va fi facut cu minimum de resurse care sa respecte minimum de calitate chiar daca cele cu sigla VW vor avea poate un control in plus. Peste tot e vorba de bani, nu te amagi cu o sigla si o foaie de certificat de conformitate.

Mai jos lamurire pt OE/OEM/AM:

Piesele auto sunt clasificate in trei grupe principale: OE, OEM si AFTERMARKET.

Piesele OE (Original Equipment) sunt piesele de prim montaj, folosite de fabricantul masinii. Piesele originale au inscriptionate logo-ul producatorului (de ex. Sachs) si a marcii auto (de ex. BMW), avand pretul cel mai mare, dar si nivelul de calitate excelent. Acestea sunt vandute comerciantilor exclusiv de catre producatorul marcii auto (de ex. BMW).

Piesele OEM (Original Equipment Manufacturer) provin de la aceeasi producatori care fabrica si piesele originale. Piesele OEM sunt marcate doar cu logo-ul producatorului (de ex. Sachs), avand preturi accesibile si o calitate foarte buna sau excelenta in functie de producator. Acestea sunt vandute comerciantilor direct de catre producator.

Piesele AFTERMARKET sunt facute de alti producatori decat cei care fabrica piese OE si OEM, care au cumparat drepturile de a le produce. Aceste piese sunt marcate doar cu logo-ul producatorului, avand preturi foarte accesibile si un nivel de calitate bun sau foarte bun in functie de producator. Piesele AFTERMARKET sunt vandute comerciantilor direct de catre producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marota asta cu diferentele dintre piesele OE si OEM fiind doar sigla producatorului grupului VAG, este deja veche si instoria a demontrat ca adevarul este altul.

Piesele OE sunt identice cu cele de prima echipare, si au calitatea necesara pentru linia de montaj.

Au aliajele necesare pentru a indeplini conditiile de calitate (de ex. la volante, ambreiaje), au cauciucurile si tipurile de cauciuc care le fac sa reziste conform cu cerintele de prima echipare (de ex. de la burduf de la pivoti pana la stergatoare), sau compozitia plasticului dupa reteta care s-a convenit dupa teste la omologarea de produs (ex. niciodata un far AM nu a fost la fel de bun ca unul OE).

Sunt si cazul producatorilor de piese care fac in mod normal piese OE si pe aceeasi linie produc si OEM, un ex. Garrett, sau producatori de cuzineti, tacheti (pe tachetii OE la PD scrie doar INA, nu au si cod de original).

Aici diferentele de calitate vin din verificarea ulterioara a piesei si incadrarea ei in clasa OE sau OEM.

 

Toti producatorii mari si-au facut o linie de piese mai economica, un semi-OE in sensul ca este la nivelul unei piese OEM-AM, dar de calitate garantata.

La VW linia de piese mai ieftine se numeste Economy, la Ford se numeste Motorcraft, la BMW poarta numele de Value Line si exemplele pot continua si la alti producatori.

 

Revenind la bielete anti-ruliu de G5, ultimul cod, din 01.03.2018 -  5Q0411315A, costa 177Lei, penultimul cod, valabile intre 01.10.2012 si 01.03.2018, 1K0411315K este 158Lei.

Bieleta AM pe care o cumperi ce cod original inlocuieste? pentru ca s-au modificat cerintele de rezistenta si material odata cu noile versiuni de coduri piesa.

 

Asta se observa foarte usor la rulmenti, poti gasi producatori mari, ex. SKF, SNR in care se specifica exact ce cod original inlocuieste, cu evolutiile lui.

Cand ii intrebi in mod oficial daca este compatibil si cu ultimul cod iti raspund ca piesa n-a fost up-dated la specificatiile pentru ultimul cod.

In general cei ce fac OE ies si cu OEM compatibil pe ultimul cod.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei aftermarket si alegi TRW sau Lemforder nu ai cum sa dai gres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) , degeaba un post lung explicativ cand vine cineva "doct" si afirma cele de mai sus...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?Apreciez post-ul tau si ai dreptate. Dar pe langa OE sau OEM poate vi si cu exemple de marci pe care sa le recomanzi pentru cine nu vrea sa dea o caruta de bani pe piese. Si in categoria asta cred ca intra foarte multi ! 

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele originale erau lemforder cu stanta vw, au tinut 182tkm, din care 31500 km in Ro. Am ales TRW, 72 lei bucata, lemforder costau 110 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!