Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

  • 2 months later...

Salut,

La decodarea VIN-ului imi apar cele incercuite.


Ce inseamna, am suspensie sport din fabrica ?

VIN.JPG

VIN2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, si ce inseamna asta ? :))

Este mai dura, sau mai joasa decat altele fara acest sport design ?


Sau toate golfurile 5 au acest sport design ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar tu poti sa vezi ce inseamna vizual, poate ai discuri mai mari pe spate, poate cursa amortizorului e mai scurta...nu stiu daca stie cineva sa-ti spuna exact ce inseamna acel PR Code.

Nu toate G5 au acest PR Code.

El are relevanta atunci cand cauti piese pentru puntea spate.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1JC am si eu la GT Sport cu suspensie sport OEM. Insa, in plus am asta: L55 - suspension range 55. 

Discurile de pe spate sunt de 253 pe codul ala.

Masina nu cumva e sportline?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. Am o problema cu rulmentul de pe planetara intermediara de pe partea pasagerului. Oare se poate pune si de pe alta masina acest rulment? Merge doar de pe golf 5?

Motorizarea este 2.0 TDI, 103kw, 16 valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.02.2017 at 1:54 PM, Ioana said:

1JC am si eu la GT Sport cu suspensie sport OEM. Insa, in plus am asta: L55 - suspension range 55. 

Discurile de pe spate sunt de 253 pe codul ala.

Masina nu cumva e sportline?

Buna,

Abia acum am vazut raspunsul tau. Dupa decoadare a VIN am A8F - Sports equipment si 1JC - Rear shock absorbers for sports design.

Mai apare L58 - Suspension range 58 installation control only, no requirement forecast 

Nu am L55

Pe eticheta din portbagaj, cu seria motor, mai am mentiunea SPORT.

Ce reprezinta SPORTLINE, si cum imi dau seama daca este sau nu ? :) Scaunele sunt cu sustinere laterala, in rest nu am observat nimic orientat spre Sport.

Am mai observat ca arcurile, cel putin pe fata, au niste buline colorate. Si parca masina este putin mai joasa decat alte Golf-uri 5, dar foarte putin.

 

Pana la urma am o suspensie "mai sport" din fabrica, sau este cea normala ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A schimbat cineva până acum bucsele la basculele punții spate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriannn,

eu cred ca, sportline la golf 5 = volan in 3 spite, scaune sport, suspensie de fabrica sport ( mai joaca cam cu aprox 3 cm decat una normala). astea ar fi diferentele vizibile, sportline ar insemna si 2 portiere dar, nu stiu nu ma bag nu cred :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nicolae.moroianu

Salut, 

Vin si eu cu o intrebare, pentru un golf 5, bucsele de la basculele spate sunt capsulate de bascule sau asta este doar o gaselnita a mecanicilor pentru a scapa de o munca in plus?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vor să le schimbe că se blochează șurubul in ele ...și sunt puturoși ...se găsesc bucsele separat și se pot schimba foarte ușor să zic maxim 10 minute pe elevator 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut! Am suspensie sport pe golf 5 tsi 170 cai,vreau sa o schimb dar am luat de la dezmembrări amortizoare cu diametrul la fuzeta de 50 mm iar eu am diametrul la fuzeta de 55 mm.stiti cumva pe ce motoare se gasesc amortizoare cu diametrul de 55 mm?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am eu pe a mea de 55 mm 2.0 tdi 170 cp bmn. Acum nu știu dacă și pe alea de 140 cp.

Uitate după cai putere care au cai mai multi au amortizoarele mai groase

Îți dau eu 2 Sachs de fata daca le mai am noi nouțe rulate 500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.9TDI si amortizoare de 55mm. Masina cumparata de noua de mine, fara optiune de drumuri grele ci suspensie standard.

Aveam un amortizor curs, au dat comanda la service convinsi fiind ca 1.9 are amortizoare de 50 si cand sa le monteze surpriza, nu se potrivesc pt. ca trebuie de 55 asa ca am lasat masina acolo.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine? Schimbate de cine si cand? Masina a fost cumparata de noua de mine si nu s-a umblat la suspensie pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit triunghiurile pe fata si vreau sa le centrez ...partea conica de pe suruburi vine indreptata spre filet sau e bine asa cum le am primit ?

Merci

 

1511349823081-117833021.jpg

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi, de curand mi-am cumparat un Golf 5 Variant si dupa o vizita in service, mecanicii mi-au spus ca trebuie sa schimb amortizoarele, arcurile si bucsele pe spate, masina sta putin cam lasata pe spate, sa merg pe amortizoare si arcuri KYB, SACHS sau MONROE? A folosit cineva arcuri heavy duty, sunt prea dure pentru drumurile noastre? La bucse ce sa aleg intre LEMFORDER si FEBI? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa schimbi arcurile? Sunt rupte?

Ce cod de culoare au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi spatele eu recomand amortizoare/arcuri Sachs si bucse TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai TRW si ti s-au parut bune? Intreb pentru ca lumea era incantata de Lemforder in trecut, pentru golf 5, cel putin. Au inceput sa aiba probleme cu produse contrafacute?

Eu am arcuri Bilstein (normale) pe spate - si sunt ok - pentru ca mi se inmuiasera cele originale Sachs si mi se lasase cu vreo 2 cm masina. Din fericire am gasit amortizoare Sachs; daca gaseam si arcuri le-as fi luat si pe acelea de la Sachs.

 

Ionut, eu vad in ELSA ca arata ok acele suruburi. Ei le numesc "locating pins" si ajuta la fixarea pozitiei subframe-ului. Nu stiu daca au si rol de centrare.

doc.pdf

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!