Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

rayn, eu sunt multumit... Probabil ca or fi mai slabe decate cele OE, dar si pretul e de doua ori mai mic. Comparam 173 de lei cu ~550 lei. Vad ca preturile sunt 196 cu 473 de lei acum... Codul OE pentru mine ar fi 1K0513029GP. Nu am vrut OE pentru ca au rezistat doar vreo 4-5 ani si pe urma am tras de ele asa cum erau sa ma mai tina. 

Tija celor vechi se apasa mai usor decat a celor noi si in timp ce la astea noi nu puteam trage tija cu mana sa ii grabesc revenirea, la cele vechi am reusit relativ usor. Tija celor vechi nu era blocata; amortizorul lucra, doar ca performantele sale erau degradate. 

Pentru mine a fost o schimbare in bine. Nu contest calitatea OE, trebuie sa fie o diferenta fata de OEM (atunci cand OEM-ul nu are codul VW polizat, cum a fost cazul flanselor pe care le-am luat cu 46 de lei bucata in loc de ~50 de euro pe original), insa eu, repet, ma declar multumit de rezultate. In plus, Sachs erau si cele OE, deci macar mirosul de original il au, daca nu si calitatea. :D

 

deenman, multumesc pentru informatie. Poti sa imi confirmi te rog ca am inteles bine: bratul inferior este cel care sustine arcul in partea de jos? Mie nu imi fuge spatele deloc, iar bratele alea drepte de la multilink par sa aiba ok bucsele. Ma rog, si eu vreau sa le schimb, dar mai intai as vrea sa remediez problema troncanelilor. Ma tot intreb daca bieletele antiruliu Lemforder pe care le-am pus au fost defecte... Le-am strans cu mana mea la cuplu... Ma scoate din pepeni zgomotul ala; parca sunt sarpe cu clopotei cand o apuca sa trosneasca.

Revenind la bratele inferioare, trebuie sa recunosc ca nu arata grozav bucsele dinspre centrul masinii (ma rog, singurele de pe acele brate, de fapt). Cred ca o sa le pun pe lista si eu, tot pe Lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucse amortizoare . Sau kit amorizoare "spume teledcop"

 

Modificat de sergiui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bratele de pe spate nr 1 din poza se strang suruburile cu masina pe elevator sau pe canal?

_ps_1165brat-suspensie-spate-vw-golf-v.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice ansamblu care contine bucse se strange in pozitia de lucru, respectiv cu masina pe roti si apasat de cateva ori pe portbagaj ca sa stea in pozitia normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos, le-am schimbat ieri si au fost stranse pe elevator , ma voi duce inapoi sa mi le slabeasca si sa le stranga din nou cu masina pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am fost inapoi si am ridicato pe elevator le-a slabit suruburile si a ridicat pe rand fiecare roata (brat) cu un cric cat sa putut ca se ridica de pe bratele elevatorului si le-a strans.nu sunt exact in pozitia de strada dar totusi e mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai bine fata de ce?! inainte cum erau? troncaneau? oare in fabrica tot asa le monteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer ca au fost bratele ridicate vreo 6-10 cm fata de pozitia initiala cu ele lasate maxim in jos.

 L.E - nu troncaneau nici atunci nici acum , eu am zis ca e mai bn in sensul ca se mai apropie se cum trebuiau sa fie montate, pana la urma ma duc la cineva cu canal sa le atranga exact cum trebuie, pana atunci orixum nu merg cu masina.

Modificat de 5inci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie stranse la greutatea masinii, in pozitia de mers, ce dracu de service e ala frate, tu iti dai seama ca greutatea masinii sta in bucsele alea si le va dizloca de pe brat? se va rupe cauciucul ala in cel mult 2 luni si o sa inceapa sa troncane...pune masina jos, slabeste tot, fa-i niste balans sa se aseze in pozitia de lucru, apoi strangi tot. Daca nu faci asa, ai aruncat banii pe geam. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus mai sus ma voi duce la un service cu "canal" si le voi desface iar apoi strange in pozitia corecta si am spus ca oricum nu circul cu masina in momentul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele daca le schimb la fel trebuie stranbsa bucsa acea cu masina jos ? Ma refer in partea din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce tine de roti, articulatii, bucse de cauciuc, trebuie stranse in pozitia de functionare, alea lucreaza cativa mm, daca nu sunt la pozitie se vor rupe rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de un ajutor...a pus cineva amortizoare Koni FSD? Nu stiu ce sa aleg pt Golf 5 GTI : amortizoare stock originale sau Koni FSD ( care sunt mai scumpe in total cu 600lei) . Vreau sa raman cu confortul de amortizoare originale sau chiar mai bine si apoi daca si sportivitatea s-ar imbunatati, ar fi excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am si eu o intrebare , se poate monta puntea spate de pe golf 6 la un golf 5 2004 fără modificări?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Jocul in tija amortizorului fata poate fi sursa unei batai la trecerea peste denivelari mari cu viteza mica? Cu masina suspendata nu am gasit alt joc.. Ma gandeam ca ar mai putea fi o bieleta antiruliu care nu joaca, fiind tinuta la test de roata care o tragea in jos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua,

Negăsind un topic cu problema mea, am să îmi scriu problema aici. Dețin un Golf 5 din 2004, iar la orice denivelare spatele mașinii se balansează stânga-dreapta timp de 1-2 secunde. Îmi este aproape imposibil să trec peste 60km/h deoarece am impresia că pierd controlul volanului atunci când trec chiar și peste cea mai mică denivelare posibilă. De la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Si eu am avut aceeasi problema si au fost bucsele de pe spate cele mari care prind bratele in caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat amortizoarele si desi nu am pachet de drumuri grele la service mi-au spus ca amortizoarele sunt cu diametru de 55 pt. suspensie de grupuri grele fata de diametru de 50 cum sunt amortizoarele normale.

Asa este?

Vad ca am urmatoarele coduri:

L07 Suspension range 07

0YD Weight range 4

Ce inseamna aceste coduri? E mai inalta decat standard sau e la nivel standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G02 Front shock absorption

voi ce coduri aveti la amortizoare si suspensie?

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu nu este cod.Eu am pe fata -1K0413031BG 50mm echivalent cu Sachs 312267, pe spate am 1K0513029EN echivalent Sachs 310950

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare scurta.. merg telescoapele si arcurile de pe golf 6 pe golf 5? Am gasit ceva la bani buni si sunt interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!