Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

Am fost in sfarsit la test, mi-au iesit pe fata 62,71 iar pe spate 59,56. Daca ma iau dupa valori, telescoapele sunt bune. 

Acuma, zic eu, testele astea masoara cat de rapid amortizeaza telescoapele oscilatiile, dar faptul ca masina are suspensii moi releva faptul ca acestea se comprima prea tare la forte mici. Practic poti avea un telescop care sa functioneze perfect dar el sa fie prea moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stiu ca s-a mai discutat dar inca nu sunt lamurit.. Imi spune cineva care sunt codurile pt bucsele de Cupra ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am aflat codul de bucsa plina pentru Cupra: 6LL 407 183.

Am vorbit cu un posesor de G5 si mi-a spus ca este relativ nemultumit, sunt mult prea dure pentru masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de Cupra tin mai mult dar pierzi din confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat pana la urma codul si sunt deja si pe masina.. Eu am trecut de la jante pe 15 si suspensie normala la jante pe 17 plus un drop de 40 mm si bucse de Cupra si nu este chiar atat de grav.

Am mai vorbit cu cineva care le schimba a doua oara si este foarte multumit. Primele l-au tinut vre 100k km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti deja orientat pe sport, practic de la trecerea 15 catre 17 ai rigidizat ansamblul foarte mult. astfel incat bucsele nu se mai simt.

 

La ce pret ai achizitionat bucsele de Cupra si unde le-ai montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu sigur cat au costat pt ca am cumparat mai mult dar in jur de 50 - 55 lei bucata. Le-am montat acasa , nu este o operatiune chiar atat de dificila avand in vedere ca am schimbat mai multe..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cucu_paulnicolae

    Salut.

   

    Nu am gasit nici o informatie legata de schimbarea arcurilor pe fata.

    Am un arc rupt pe fata si tocmai am cumparat un set nou.

    Vreau sa stiu daca pot schimba arcurile fara sa fiu nevoit sa fac unghiul.

    Trage stanga si nu vreau sa distrug cauciucurile dar nici sa schimb arcurile la service datorita pretului manoperei care e aberant.

     Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiurile se regleaza obligatoriu dupa ce se desface suspensia.

Nu uita sa schimbi toate suruburile pe care le desfaci, plecand de la cele de bascula pana la fuzeta.

 

Cand le vei strange respecta cuplurile din ELSA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaibalasa2000

Fratilor ajutati-ma si pe mine am o jetta din 2008 si nui dau de cap.Am o bataie pe spate la gropi si la trecerile de cale ferata de am impresia ca-mi raman rotile acolo si mai e o senzatie de parca lovesc gropile cu jantele .Am schimbat amortizoarele am pus kyb excel g+flanse,am schimbat bieletele anti ruliu lembforder,am schimbat bucsa aia mare de la bratul ala lung care vine sub prag tot lemforder,am fost la 5 mecanici am tras de brate am tras de bascule nu misca nimik,totusi as banui bucsele de la bascula  partea dinspre fuzeta.Daca cineva are aceleasi simptome si a rezolvat-o cumva va rog sa-mi spuneti si mie sau daca cineva a schimbat pe spate bucse bascula bucse brate alea bumerang za-mi zica si mie ce simptome avea inainte.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cucu_paulnicolae

Salut.

Tocmai am terminat de schimbat arcul rupt.

Maine il schimb si pe cel din dreapta.

Nu a fost nevoie sa desfac suruburile de la bascula.

Am slabit piulita din capul amortizorului, am desfacut surubul ce

prinde amortizorul de fuzeta si am dat totul jos.

La pus a fost mai dificil ca nu am compresat arcul din start indeajuns.

Am vrut sa desfac planetara si am uitat dar a mers relativ usor.

Pentru prima oara cand schimb un arc, 6 ore de munca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am schimbat jantele cu cauciucurile de iarnă cu jantele de vară pe care am pus nişte cauciucuri sh care am observat ca au inscripţia RFT(run flat) şi sunt mai tari decât cele de iarnă . Cele de iarnă sunt pe 15 iar cele de vară pe 16 ideea este ca de când lam pus pe acestea din urmă cu gumele sh se aude mai tare rulaju în maşină decât cu cele de iarnă şi la gropi maşină este mult mai rigidă nu mai are parcă aceiaşi amortizare la gropi Poate fi de la diferenţa de dimensiune între cauciucuri , sau de la faptul ca cele de vară sunt mai dure, sau credeţi ca există posibilitatea să fie de la suspensie doresc să menţionez ca nu îmi bate nimic sau cel puţin nu aud eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

Tocmai ai expus caracteristicile unor cauciucuri run-flat!!!!ia-ti alte cauciucuri ca masina ta nu este pt asa ceva.

Marimea nu conteaza,cel putin in cazul asta!:p

Brgds!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am vrut sa schimb rulmentii de sarcina ai amortizoarelor fata si in momentul in care a ramas doar amortizorul, fara arc am observat ca isi tragea singur partea aceea mobila...adica se comprima singur amortizorul. Amortizoarele fata sunt originale, probabil cele cu care a venit masina si sunt Sachs pe gaz. Este ciudat acest fapt deoarece am inteles de la mai multe persoane ca amortizoarele pe gaz de destind singure, deci se comporta opus fata de cele ale mele. Probabil sunt uzate si trebuie schimbate. Am cautat amortizoare echivalente, pe gaz, Sachs si am gasit 2 variante: cu eticheta rosie si cu eticheta albastru deschis. Diferenta este de 30lei intre ele. Culmea, din cate am gasit pe site-uri se pare ca cele cu eticheta rosie ar fi sport, deci pt masina mea, si sunt si mai ieftine decat cele cu eticheta albastra. Pe site-uri gasesc aceeasi descriere la ambele culori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei20132014

 De 2  zile masina mea a inceput sa fie instabila la viraje indiferent de viteza, mai precis puntea spate, simt la volan ca vrea sa derapeze de spate. Am fost la service,am facut un test de amortizoare  au iesit bine procentele :80,80,88,88 dar la verificarea cu levierul mecanicul a spus ca trebuie schimbate bratele inferioare drepte de pe puntea spate, ca sunt slabe.

A mai avut cineva parte de asa ceva? Sa fie ele de vina sau poate si altceva, nu vreau sa ma grabesc sa le schimb si sa nu fie ele de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o rugaminte la cei care sunt mai veterani in golf 5. Am cumparat masina de o saptamana din Germania si pe gropi (drum de tara cu denivelari) am un sunet in masina gen mitraliera care se aude din partea fata a masinii. Ce poate fii? bucse bara stabilizatoare sau bieleta antiruliu? la testul cu levierul, nu iese nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inca o vizita la mecanic am ajuns la concluzia ca bucsele de la brat (alea mari din aluminiu) fac galagie pe brat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine mecanicu zice ca e grav tare :) tin sa mentionez ca masina nu troncane nu bate :) s-a uitat la urmatoarele si ca trebuie noi:amortizoare, brate toate trei de fapt6 a zis ,concluzia a fost urmatoarea ca trebuie schimbat tot pe spate, zice ca bucsele nu se pot schimba separat ,întrebarea este daca se pot schimba separat bucsele ???daca a scimbat cineva si ce marca trebuie sa se potriveasca ???

Modificat de rasvanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ajutati-ma si pe mine am o jetta din 2008 si nui dau de cap.Am o bataie pe spate la gropi si la trecerile de cale ferata de am impresia ca-mi raman rotile acolo si mai e o senzatie de parca lovesc gropile cu jantele .Am schimbat amortizoarele am pus kyb excel g+flanse,am schimbat bieletele anti ruliu lembforder,am schimbat bucsa aia mare de la bratul ala lung care vine sub prag tot lemforder,am fost la 5 mecanici am tras de brate am tras de bascule nu misca nimik,totusi as banui bucsele de la bascula  partea dinspre fuzeta.Daca cineva are aceleasi simptome si a rezolvat-o cumva va rog sa-mi spuneti si mie sau daca cineva a schimbat pe spate bucse bascula bucse brate alea bumerang za-mi zica si mie ce simptome avea inainte.Va multumesc.

Nu exista si niste flanse?pe acolo cred ca de la alea este buba

La mine mecanicu zice ca e grav tare :) tin sa mentionez ca masina nu troncane nu bate :) s-a uitat la urmatoarele si ca trebuie noi:amortizoare, brate toate trei de fapt6 a zis ,concluzia a fost urmatoarea ca trebuie schimbat tot pe spate, zice ca bucsele nu se pot schimba separat ,întrebarea este daca se pot schimba separat bucsele ???daca a scimbat cineva si ce marca trebuie sa se potriveasca ???

Daca nu trocane si nu bate de ce le-ai schimba??Bucsele se pot schimba daca are presa sau chef sa dea la ciocan Profitul lui este mult mai mare daca iti schimba cu tot brate iar munca mult mai putina,doar ca desface niste suruburi Amortizoarele se inlocuiesc doar daca apare efectul de barca la frinare mai violenta sau se apleaca foarte mult pe viraje dar cica se pot reconditiona pina la urma au ulei in ele care in timp isi pierde proprietatile Marca de bucse-lemforder,hans-pries,meyle au calitate de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ajutatima si pe mine cu o problema am o bataie pe spate la trecerea prin gropi si parca si pleaca intr-o parte cand dau prin gropi si nu stiu de la ce este la o jetta din 2008  tind sa precizes ca am schimbat amortizoarele cu tot cu flanse bieletele antiruliu de la bara de torsiune. bucsa aceea mare care vine  sub prag la bratul ala lung care se intinde de la fuzeta catre  botul masinii  si bolturile de la etriere.am verificat si bucsele la bascula si sunt tepene bratul bumerang nu se misca e teapan si el , a mai ramas doar bratul acela mai micut cred ca ii spune bieleta de directie punte spate sau bara de directie punte spate  .rog pe cineva daca a mai schimbat acel brat sa-mi spuna si mie ce simptome avea si daca a schimbat bratul cu totul sau numai bucsele.l-am verificat dar nu stiu cum trebuie sa joace  cand apuc de roti de sus si de jos si trag de ea nu are joc dar cand bag ranga si misc de el dinspre spatele masinii spre fata masini se misca dar nu pare rupt pare mai mult elastic.daca stie cineva la ce foloseste sau ce siptome are cand edus il rog frumos sa-mi spuna si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta raspunsul meu 

 

Ceva similar am avut eu pe masina din semnatura , simteam ca fuge putin pe spate cand dadeam in gropi ( se auzea si putin bataie) , s-a dovedit ca a fost de la presiunea de la cauciucuri :  un destept cu aparat prost calibrat mi-a bagat 2.8 pe rotile din spate in loc de 2.2 , cand am scazut presiunea la 2.2 efectul de fugit a disparut instant.

Modificat de Doomy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce amortizoare sunt standard pe Golf 5 si ce (tip/model) se recomanda in cazul in care trebuie inlocuite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dar la rotile pe spate a schimbat cineva vreo bucsa sau bucsele de la bara de torsiune?cum se manifestau?


 De 2  zile masina mea a inceput sa fie instabila la viraje indiferent de viteza, mai precis puntea spate, simt la volan ca vrea sa derapeze de spate. Am fost la service,am facut un test de amortizoare  au iesit bine procentele :80,80,88,88 dar la verificarea cu levierul mecanicul a spus ca trebuie schimbate bratele inferioare drepte de pe puntea spate, ca sunt slabe.

A mai avut cineva parte de asa ceva? Sa fie ele de vina sau poate si altceva, nu vreau sa ma grabesc sa le schimb si sa nu fie ele de vina.

ai schimbat bucsele la bratele astea  inferioare drepte?acum cum este?dar iti bateau ca si eu ma confrunt cu ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, imi poate spune cineva cum se numeste piesa cu punct galben?mspost-21441-13901850822931_thumb.jpg

Salut, imi poate spune cineva cum se numeste piesa cu punct galben?mspost-21441-13901850822931_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara torsiune sau stabilizatoare.dar de ce? iti bat bucsele la bara aia?vezi ca nu prea cad si nu se schimba bucsele separat vine cu tot cu bara ca sunt capsate de bara.Si pe mine ma pus un mecanic sa o schimb si am schimbat-o degeaba sa-ti zic si un pret 600 de lei.asa ca stai linistit schimba mecanicul daca ti-a zis de bucsele alea sau poate ca ti-o fi cazand doar daca are masina vreun milion  de km sau ai facut offroad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!