Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

am sa merg la mecanic maine si am sa revin cu update

multumesc pt raspuns

Modificat de ztunyla1023
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nelamurire....un coleg spunea k bucsele mari sunt mai bune cele de Cupra. se potrivesc sigur pe golf 5? azi leam cumparat si vreau sa stiu sigur daca se potrivesc...stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca au coduri OEM diferite nu cred ca se potrivesc.acolo fiecare mm conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din auzite, cica s-ar potrivi sa pui miezul de cauciuc de la cupra pentru bucsa mare.

Nu stiu daca sunt compatibile si carcasele de aluminiu de la cupra, in care sunt incastrate acele bucse (mari si pline) de cauciuc.

Poate ne lumineaza cineva pe toti...

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema, probabil tot de la angranajele directiei. se manifesta astfel, am observat acum numai cand a dat frigul...daca conteaza, la viraj maxim stanga sau in special dreapta "pusca" ceva la roata si scapa ca o roata dintata peste un dinte....daca ma puteti ajuta cu o parere, oricum fiind din cluj am sa fac o vizita la vestitul IMI, mecanicul nostru...mersi anticipat

Ceea ce spui tu pare sa fie de la flansa amortizor(inclusiv rulmentul) sau planetara. Face la fel si cand virezi pe loc?

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca am aceasi problema ca ztunyla, dar la mine se manfiesta cand dau cu spatele si virez stanga dreapta.

Cred ca flansele sunt pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ adyp2003 S-a linistit vreo 2 saptamani, dar acum tot asa face...

Nu prea am acum timp sa merg cu ea la mecanic din nou - asa ca...

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Vreau sa schimb flansele si ma gandeam sa-mi procur flansele fata de r32.Are cineva idee daca difera cele de pe mkv diesel fata de cele r32 si daca se pot monta in locul acestora?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania, se pot schimba multe la o masina. Difera modul cum mergi(sportiv, lent, tare, agresiv, bla bla) si pe unde mergi (oras, munte, extra-urban, bucuresti, bla bla) - ca apoi sa inceapa sa iti cada cate ceva.

Daca eram in alta tara,acest topic nu exista, pentru ca nu se intampla nimic, dar asta este, ne conformam, aici traim - in JEG.

Am G5 cumparat de nou din spania 2007 ... !!!

La 13.000 km : a inceput sa bata volant - nu mi-o schimba pe garantie, cica e vina mea, nu mi-a cazut inca, am 140.000 km ... !!!

La 60.000 km : am schimbat placute fata + cauciucuri ... !!!

La 80.000 km : am schimbat discuri fata + placute din nou noi + placute spate + 4 bucse fata + 2 bucse de la amortizoare spate, rulmenti spate ... de la amble roti, care vin cu tot cu abs - au costat f mult ... !!!

La 100.000 km : a inceput sa nu mai am stablitate pe sosea, am gasit problema: caseta de directie pe duca ... !!!

La 115.000 km : distributia

Urmeaza sa cada in viitorul apropiat: volant, caseta de directie, amortizoare, bucse, discuri spate, bla bla ... !!!

Tin sa mai precizez, ca in acest timp am mai facut asa: indreptat jante an de an, cauciucuri gaurite, sparte, taiate, parbriz ciobit de 2 pietre, zgarieturi, bla bla ... !!!

Modificat de Sol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SOl in ce fel se manifesta problemele casetei de directie? eu am impresia ca caseta numai intareste volanul la viteze mari si de asemenea cand virez intr o curba stransa volanul nu prea mai are tendinta de a reveni la pozitia initiala 0, trebuie sa trag eu putin de el sa l ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sol. Eu nu am auzit pe nimeni pana acum sa-i pice caseta de directie. Poate ai probleme cu amortizoarele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Sol la 60.000 e perfect normal sa schimbi ce ai schimbat nu vad care e problema in a schimba consumabile

Distributia ce probleme a avut s-au si asta ai schimbat-o tot la intervalul care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum si unde pot verifica starea amortizoarelor?Am vazut un post in care a facut cineva verificarea si a primit procentaje pentru fiecare amortizor in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice service care are stand de test pentru amortizoare! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@madutzu22 - nu asa se manifesta o caseta de directie pe "duca", cel putin nu la mine, ci, nu mai sta bine pe sosea si in curbe, si cand misti de volan stanga dreapta se aude un troncanit, pe drumuri cu denivelari, se aude fff ciudat in masina ... parca zici ca nu mai ai bucse si simti in volan cam tot + ca am fost la reprezentanta, mi-au desfacut rotile si nu mai stiu ce ... si am dat 150 lei ca sa imi zica ca e caseta praf ... cauza: drumurile din romania + vina mea, ca am luat gropile cu o viteza mare, daca le luam mai incet nu cadea ... !!!

@olteanu82 - am scris mai sus, am fost la reprezentanta + ca inainte de a ma duce, am fost la un mecanic bun si mi-a spus ca e pe duca si nu mi-a luat bani, dar nu l-am crezut, si m-am dus ca "tartanu" sa ii fac pe altii cu bani ... adica la reprezentanta ... doamne, nu ma mai duc in veci la reprezentata ... amortizoare bune, asa a zis mecanicul - dar nu strica vorba lui @cogdao, undeva unde sa le verific cum trebuie ... !!!

@dizi - am scris ce am schimbat eu ... ce mi s-au consumat mai repede decat normal ... distributia: se face in functie de tipul masinii si al motorului, la masina mea se face la 120.000 km, deci am facut-o la 115.000 km, mai devreme, mai bine, cu toate ca pompa de apa era in stare buna ... am schimbat tot kitul ... !!!

Modificat de dudu
fara bold
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai normal ca schimbi si pompa de apa deoarece una noua este mai ieftina decat manopera ulterioara la demontat si schimbat distributie.

:)

de aia ii si spune kit de distributie, curea, intinzator, role si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut -

Dimineata cand este frig, sub 5-6 grade, puntea fata scartaie ca o corabie (un fel de cauciuc pe cauciuc) dupa ce se incalzeste un pic sau merg mai mult cu ea gata - nu se mai aude nimic. In rest masina merge foarte ok, nu troncane nu bocane nimic.

Am vazut la mai multi colegi pe forum ca problema cea mai frecventa este de la bucsele mici. Intrebare, maine ma duc cu masina la mecanic, dar daca pana ajung eu la "doctor" nu mai are nimic,, nu mai scartaie, nu se mai manifesta ce naiba ii zic omului, poate sa se uite sub ea sau sa "o faca sa scartaie" altfel? Intreb pentru ca nu prea am timp de pierdut, si plec foarte greu de la serviciu :) Nu as vrea sa se apuce sa schimbe alte piese aiurea...

Salutare -

La multi ani!

Revin cu problema asta de mai sus, pot eu merge cu masina asa, scartaind cand e frig si normala cand nu (stabilitate are, nu face figuri nici daca e solicitata mai mult, sta bine pe sosea.)?

Ma gandesc ca acel cauciuc o fi imbatranit, dar bucsa nu e rupta sparta sau franjurata de la felul in care merg cu masina, si d-aia scartaie.

Ma contrazice cineva, imi da dreptate?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te invit la noi la sediu pentru o proba cu oricare dintre cele 3 GolfV pe care le avem in parcare. Daca temperatura scade sub 4-5 grade, toate prezinta simptomele descrise de tine mai sus. Daca i-ai facut o verificare amanuntita si bucsele sunt ok, atunci nu te apuca sa schimbi degeaba piese care sunt in regula. Cu a mea nu am apucat sa ies de ceva vreme pentru ca merg mai mult in dreapta cu alt sofer si alta masina dar daca voi avea timp, o voi scoate la o tura intr-o zi mai geroasa si te voi anunta daca va avea simptome gen : scartait punte fata. Parerea mea este sa nu arunci banii pe geam daca bucsele sunt ok la vedere si nu prezinta uzura, fisuri.

PS : ai putea sa-l rogi pe mecanic sa-ti greseze bucsele cu vaselina siliconica sau ulei siliconic inainte de toate si dupa aia mai vorbim ;)

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru invitatie :) Acum vreo 6 saptamani am fost la mecanic, a gresat, cu un fel de ulei pe care l-a injectat undeva in bucsa si pe marginile ei. Vreo 2-3 saptamani nu a mai facut nimic, dar saptamana trecuta a inceput din nou.

Ce sa inteleg? Ca masina e "stricata" doar cand e frig?:D Sau chiar are ceva si atunci a fost o treaba termporara?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut eu, pe cauciucul acela al bucsei se formeaza condens,apa, in special seara cand ajungi acasa cu motorul cald si o lasi peste noapte. Evident acei stropi de apa se infiltreaza si ingheata si de aici acel scartait dimineata pentru o perioada scurta de timp si numai in perioadele reci. Eu iti relatez doar ceea ce am observat eu impreuna cu ai mei colegi la un test pe rampa. Daca le parcam inauntru in garaj la caldura sau dimineata inainte de plecare le bagam in spalatorie si dadeam cu jet caldut de apa, simptomele nu mai existau. Cu siguranta mai sunt si alte explicatii ale acestui fenomen dar eu ti-am relatat doar unul intalnit de mine. Pentru mine este doar un zgomot care nu se incadreaza la capitolul "probleme" pentru ca nu este prezent tot timpul ci doar 15 minute pe zi in zilele foarte reci. Cat despre gresarea pe care ti-a facut-o mecanicul, intereseaza-te ce anume a injectat el pe acolo, ok?

PS : un exemplu bun este bordul care este inghetat si incepe sa trosneasca cand pornesti caldura si pe care unii il considera "greierasi in bord" :)

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea (70mii km) imi da de gandit de fiecare data cand vine frigul. Iarna trecuta am vizitat trei service-uri in trei zile. Verificare si pe rampa si stand pe roti (eu aveam si ceva zgomote la etrierele spate). N-avea nici pe naiba, ...bani aruncati degeaba, toata vara nu s-a mai auzit nika (inca pusesem si ceva bani deoparte pentru bucse noi). Din toamna, ocazional, iar fâşâie/scârţâie şi ma gandeam sa merg si eu sa le gresez (am mai citit undeva ca se pot gresa) dar n-am mai ajuns. Cred ca e si din cauza ca reci, amortizoarele nu functioneaza tocmai bine. Acum sunt relaxat; doar cand mai intru pe denivelari sau drumuri nasoale dau muzica incet si ciulesc urechile sa vad daca apar ceva zgomote noi.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi - parca m-am mai linistit, pentru ca mai ales cum zice @Zebeleizis este o chestie pe care o face doar iarna (iarna trecuta nu a facut nimic, si am mers si pe frigurile alea uscate). O voi urmari si daca face figuri mai accentuate :D o duc iar la doctor.

Drumuri fara probleme ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru invitatie :) Acum vreo 6 saptamani am fost la mecanic, a gresat, cu un fel de ulei pe care l-a injectat undeva in bucsa si pe marginile ei. Vreo 2-3 saptamani nu a mai facut nimic, dar saptamana trecuta a inceput din nou.

Ce sa inteleg? Ca masina e "stricata" doar cand e frig? :D Sau chiar are ceva si atunci a fost o treaba termporara?

Mersi

la MOL gasesti la 20 lei , spray pt gresat lantul moto ... ala are "lipici" in el ... exista si cu 50-60 lei alta calitate , cu teflon si alte "prostii" ... lanturile alea au etansare cu o-ring, deci sprayul un afecteaza cauciucul

pai normal ca schimbi si pompa de apa deoarece una noua este mai ieftina decat manopera ulterioara la demontat si schimbat distributie.

:)

de aia ii si spune kit de distributie, curea, intinzator, role si pompa de apa.

pompa de apa rezista mai mult decat un kit de distributie , dar mai putin decat 2

Salut -

Dimineata cand este frig, sub 5-6 grade, puntea fata scartaie ca o corabie (un fel de cauciuc pe cauciuc) dupa ce se incalzeste un pic sau merg mai mult cu ea gata - nu se mai aude nimic. In rest masina merge foarte ok, nu troncane nu bocane nimic.

Am vazut la mai multi colegi pe forum ca problema cea mai frecventa este de la bucsele mici. Intrebare, maine ma duc cu masina la mecanic, dar daca pana ajung eu la "doctor" nu mai are nimic,, nu mai scartaie, nu se mai manifesta ce naiba ii zic omului, poate sa se uite sub ea sau sa "o faca sa scartaie" altfel? Intreb pentru ca nu prea am timp de pierdut, si plec foarte greu de la serviciu :) Nu as vrea sa se apuce sa schimbe alte piese aiurea...

Salutare -

La multi ani!

Revin cu problema asta de mai sus, pot eu merge cu masina asa, scartaind cand e frig si normala cand nu (stabilitate are, nu face figuri nici daca e solicitata mai mult, sta bine pe sosea.)?

Ma gandesc ca acel cauciuc o fi imbatranit, dar bucsa nu e rupta sparta sau franjurata de la felul in care merg cu masina, si d-aia scartaie.

Ma contrazice cineva, imi da dreptate?

Mersi

"problema" ta nu este o problema, dar se poate rezolva : cumpara-ti passat ! sau ceva dintr-o clasa superioara calitativ :icon_thumleft:

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul... As dori sa iti amintesc sau sa te informez ca passat-ul foloseste aceleasi bucse pentru puntea fata.

Faptul ca are portbagajul de doua ori mai mare decat un golf, nu il face superior calitativ.

Iar daca vei compara un Passat Highline cu un Golf Trendline sau cum naiba se mai cheama nivelele astea de echipare, nu cred ca merita sa iei in seama rezultatele.

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma frefeream la izolatia fonica si la pretul de achizitie ... alte clase, alte pretentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!