Jump to content

Ulei In Lichidul De Racire


lexus
 Share

Postare recomandată

am gasit, nu e furtun ci un stutz. e un furtun mic care are un fel de surub in capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • lexus

    7

  • JGD

    7

  • CARLOZDRE

    6

Am vorbit cu mai multi mecanici si mi-au spus ca cel mai bun este de la Wurth, costa cam 100 lei.

Am cautat azi peste tot si nu am gasit. In targ nici atat.

Stie cineva un magazin unde gasesc ??

am citit pe topic dar nu gasesc nimic concret. au trecut ceva vreme de atunci.

eu am schimbat racitorul de ulei. pret 230lei.

cum ati curatat instalatia?inlocuind antigelul cu apa si repetat procedeul de cateva ori?mers la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

eu am mers la service pentru inlocuire distributie, revizie iarna si surpriza ulei in vasul de expansie! Recomandarea tipului de la service inlocuirea termoflot-ului si curatarea sistemului. Cost termoflot aprox. 200ron si surpriza solutia e tot 200ron. Mi-a spus ca nu ma obliga sa spal circuitul, dar ca recomandarea lui este sa aleg si curatarea.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu termoflotul la un golf 4, e plin de ulei in partea deasupra, peunde ar putea sa scape ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 2 garnituri. Una sus si una jos. Probabil una e obosita. Poti incerca sa mai strangi piulita de jos. Daca nu se rezolva, se gasesc garnituri la reprezentanta. In jur de 10 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Ma lasat si pe mn termoflotul ,am pornit masina am lasato 10 minute pornita ca era -10 grade afara toate bun si frumoase ,dupa ce plec cu masina merg 4 -5 km si se aprinde becul de la ulei si incepe sa se auda o bataie urata in motor . Opresc masina o las 2 minute si o pornesc iar nu s amai aprins becul dupa 5 metri de mers iar sa aprins becul su motorul a inceput sa bata,verific uleiul joja uscata si sub masina o pata mare ulei. Ajung acasa am cautat garnitura de termoflot nu am gasit am am incercat cu silicon rosu tot degeaba. Ramne sa caut un termoflotul cu totul . Am aproblema e ca ce sanse am sa fi stricat si chiulasa :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa se strica doar daca incalzesti motorul peste limite.Daca ai o problema la termoflot(fisurat),intra ulei in antigel si invers.

Daca ai garnitura la termoflot dusa ,schimb-o si atat.Siliconul ala este pt instalatii cu presiune mica, la ulei nu o sa reziste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ti griji pentru cuzineti si vilbrochen, nu pentru garnitura de chiulasa.

Cum dracu pornesti tu din nou motorul cand vezi ca se aprinde martorul de ulei si bate motorul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua!! As dori si eu o parere daca se poate de vreo o saptamana am vazut ulei in vasul de exspasiune am fost la mecanici fiecare isi dadeau cu parerea fie garintura fie termoflotul intrun final mia zis ca ie termoflotul lam schinbat si azi am vazut ca iarasi aceiasi problema numa ca e mult mai gros e de culoare asa gri precizez ca termoflotul e cumparat sechond.. am fost inapoi la acel (service) mia zis ca sa stricat iar deci mai multe nu stiu se poate sa se fi stricat din nou asa repede? O parere va rog frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi, da' pe la scoala ai mai fost in trecut? Sau unde ai invatat sa te exprimi asa corect?

Si nu conteaza ca scrii de pe telefon/tableta. Vrei un raspuns corect? Invata sa scrii corect.

 

Sa nu mai spun de profilul super-completat. Vorbim de masina de spalat sau ce masina detii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am complectat profilul eu in primul rand nu te am jignit am intrebat frumos (profesionisti) asa ca ce era asa de greu sa te exprimi frumos da ce pretenti ai astai romania!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu te dor ochii sa citesti ce scrii????  :RO flag:

Arata-mi ce-ai "compleCtat" in profil. Ca nu vad ce masina, ce motor, ce locatie... etc.

Am intrebat: Ce masina, ce motor ai?Dar in loc sa faci ce ti se cere, comentezi.

Pentru moment, iei o pauza sa inveti limba romana.

O fi el forum tehnic, dar avem un minim de pretentii lingvistice/ortografice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, am si eu o problema cu ulei in vasul de expansiune la un golf 5 ,1,9 tdi 105 cp tip motor BKC din 2005 cu 202000 km reali adusa personal din Germania,pe scurt ulei negru depus pe marginile interioare ale vasului de expansiune,motorul se incalzeste la temperatura normala 90 grade si acolo ramane fara sa fie ajutat de termocupla,nu bolboroseste in vasul de antigel ,caldura in interior face normal,uleiul este la limita normala fara sa scada semnificativ si nu are urma de apa in el,capacul de la ulei nu are spuma depusa,acum revine intrebarea de nota 10 ce ar putea fi ?Sincer nu stiu unde sa ma duc ca toata lumea are parareri diferite,eventual o recomamdare de un mecanic serios din Brasov.multumesc mult anticipat.o seara buna.

Modificat de ciprianbv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termoflotul.

O sa ma intrebi ce-i ala.

Si o sa-ti raspund: racitor de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru raspunsul rapid, am sa postez daca termoflotul  fost rezolvarea.o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
kosmyn_aurel89

am văzut că de ceva timp a început antigelul să se innegreasca. antigelul e la nivel. uleiu e puţin sub maxim. maşină merge normal fără alte simptome. oare să fie stricat termoflotul? cele două garnituri(o-ringuri ) daca le înlocuiesc scap de problema? sau trebuie înlocuite si oringurile si termoflotul? cele două inele de cauciuc ce etanseaza, antigelul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 inele etanseaza uleiul sa nu iasa in exterior.

Daca ai probleme, categoric nu e de la ele. 

Ce motor ai, ce cutie (automata/manuala) si ce an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

avf, cutie manuala 6 trepte 4motion decembrie 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termoflot.

Si completeaza alea la profil, sa stie omul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. am si eu nevoie de niste sfaturi si nevoie de MARE ajutor, nu stiu ce sa ma mai fac. am avut presiune pe furtunu de sus la radiator, pierdea apa si nu mai dadea caldura.

am fost cu ea la un mecanic care o zis ca trebuie facuta chiulasa. zis si facut(rectificata, schimbat semeringuri la supape, rectificat scaune).

dupa ce a montat-o tot pierdea apa, caldura baga acum, am vazut ca avea ulei in borcan, nivelul la ulei nu o crescut. am dus-o iar la el, o schimbat chiulasa cu alta si acum din nou aceeasi problema.

ce sfaturi imi puteti da, ca deja...... nu mai stiu ce fac cu ea!!!  AM O BORA 2001 1,9 TDI, AJM

Modificat de inad_d85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locurile unde pierde pot fi multe, nu numai chiulasa. Dar mecanicosii repede sar pe ea ca-i rost de bani.

Am vazut ca unii baga presiune in sistem si urmaresc pe unde pierde. Poti incerca si asta. Dar atentie la presiune sa nu depasesti 2,5bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca pierde pe la furtune sau radiator.

de exemplu ieri dimienata cand sa plec cu ea m-a avertizar sa opresc, am oprit si nu aveam apa in vas......

sub ea nu se vede nimic...... ma scoate din toti dracii. maine o sa, o duc iar la mechanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificata pompa de apa, sa nu-i patineze paletii pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut colegi 

Am un passat din 2007 cu motor de 2.00 un timp i-mi disparea apa de racire dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa s-a remediat problema dar a aparut alta si anume acuma intra uleiul in apa, iar dupa demontarea chiuloasei si verificarea nu se vede nimic, nu este deformata sau crepata.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!