Jump to content

Ulei In Lichidul De Racire


lexus
 Share

Postare recomandată

buna ziua. am citit topicul dar din motive de siguranta vreau sa postez si eu problema mea.

1,9 TDI AXR -> dar nu am o pelicula de ulei in vasul de expansiune ci doar puncte (mici pete) de ulei.

daca este corect din ce am citit ar fi vorba de Racitorul de ulei(termoflotul) Daca ar fi acest lucru nu ar trebui sa gasesc si invers? lichid de racire in ulei?

o explicatie ar fi binevenita.

Salutare

Modificat de Brabus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • lexus

    7

  • JGD

    7

  • CARLOZDRE

    6

Nu deoarece presiunea de ulei e mai mare ca cea a lichidului de racire si de aceea uleiul trece in apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari!si eu am aceeasi problema la 1.9 tdi ALH ieri pe la 4 dupa ce am ajuns de la servici (nu sa folosit masina intre timp deloc de peste noapte)pornesc masina toate bune si frumoasa o dau jos de pe bordura pt k era parcata aiurea o trag in parcare deci nici 10m bine l-am pornit o stat umpic bla bla l-am parcat.ma duc in casa si seara cand sa ies ma duc il pornesc stau umpic si hopa se aprinde becul la apa il opresc il repornesc aceasi problema.Il opresc ma duc sa vad poate este mufa de vina verific tot asa bun desfac capacu la vasu de expansiune si bag dedetele sa vad unde i apa find noapte nu se vedea si surpriza mare sa constat k am pagat degetele in ulei si cand zic ulei ma refer k vasul era plin pana o dat afara:P.am dus masina la un prieten am dat jos vasu de expansiune care era numa ulei l-am curatat am desfacut racitoru de ulei pt k tin sa mentionez nu sa incalzit motoru de sunat suna normal toate bune si frumoase nustiu in cat timp sa adunat ulei acolo dar in ultima vreme am tot completat k tot disparea:P.Am curatat instalatia si acuma astept sa apara termoflotu Sper sa fie el cauza k de nu bai mare sa nu fie garnitura sau alte chesti voi ce parere aveti??Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asteptam sa iti ajunga termoflotul, nu? :)

Daca el e ok, singurul loc pe unde poate intra ulei in apa ar fi garnitura de chiulasa. Asta ar explica si pierderea de antigel de dinainte. Acuma o fi avansat arsura din garnitura spre vreo trecere cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram k daca nu i bai pt k totusi era plin de o dat afara din vasu de expansiune acuma tot astept sa ma sune sa ma duc dupa termoflot.M-am chinuit la cat am suflat si turnat la apa pe furtune sa le curat deci cam aproape 2 l de ulei mi se pare mult .

ai inteles gresit tot disparea uleiu din motor cam repede NU apa din vas

Modificat de cipry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Pai sa speram totusi ca problema e cu termoflotul. Scapi de multe griji.

PS: incearca sa nu mai folosesti cuvinte gen "k" sau limbaj de mirc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci traba buna nu mai baga ulei in apa am spalat instalatia si este ok Problema rezolvata fara garnituri de chiulasa si alte chesti.Termoflotul a fost problema si cand ma gandesc cate ganduri negre imi faceam:P:P

Modificat de cipry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de termoflotul asta ne poti spune cum este fixat pe circuitul de ulei(din pozele de mai sus nu i-mi dau seama) si ce pret are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am o problema, am un passat din 2003 la 180k km, 131 CP, tip motor AVF am observat in urma cu ceva timp ca sunt urme de ulei in vasul de racire. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, trebuie schimbata chiulasa, ar fi mai multe variante la service,cica gata nu mai ai ce face cu masina trebuie schimbata chiulasa...bloc motor,motor nou???WTF?

Da...aceeasi problema am patit-o si eu...doar ca la mine nu erau pete...era vasul plin de ulei gros.Am vorbit cu un mecanic de la reprezentanta VW Craiova si mi-a zis ca sunt 2 variante dar ca ce cea mai sigura ar fi racitorul de ulei.L-am luat pe acela(210 ron de la producator), mi l-a schimbat si mi-a zis k mai mult ca sigur o sa mai bage ulei pana se curata conductele...l-am schimbat acum 2 saptamani si baga in continuare...adevarul e ca nu la fel ca inainte dar mi se pare ca dureaza cam mult curatirea.Exista si o mica scaderea a uleiului:-?...e posibil sa fie grnitura de chiulasa...daca da nu ar trebui sa fie si urme de apa in ulei?Mersi mult;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Exact de aceeasi problema m-am lovit si eu acum, gasesc in vasul de expansiune un lichid gros, ca malul. Este ulei cu siguranta! In plus a scazut nivelul si in baie. Sper sa nu fie garnitura de chiulasa ci termoflotul asta.

Mi se aprinde martorul "Temperatura/nivelul lichidului de racire" dar nimic legat de ulei.

Vreo solutie?

Modificat de JGD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura solutie este inlocuirea termoflotului sau a garniturei de chiulasa, dar mai intai trebuie vazut care este cel defect. Martorul ti se aprinde fiindca senzorul de nivel reactioneaza la ulei. Daca citesti intregul topic vei vedea ca la toti la care a aparut problema similara cu a ta sa aprins martorul.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am descoperit ca e termoflotul. M-am bucurat initial dar cand am aflat ca e 800ron doar acesta mi-a trecut instant bucuria.

Stie careva de unde pot lua un termoflot pt Passat-ul din semnatura la un pret decent?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza intreaba in mai multe locuri (si pe forum), daca nu ai bani de una noua atunci:

Dezmembrari auto sau pe vwforum in aria Anunturi online - Vanzari - Dezmembrari.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc dar nu am gasit nimic, merci pt sugestie

daca e cineva care citeste pe aici si are cunostinta despre un termoflot, sa ma anunte si pe mine pls.

merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, am incercat si acolo dar vad ca nu raspund

dau maine o fuga prin magazine de, dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0722543015 Robert, are service intre Mosilor si St cel Mare. Ex Porsche, mecanic exceptional si foarte corect si cinstit. te rezolva 1000% pe bune, nu pe arsura. bafta!

la el am fost si eu dupa ce am luat nr de aci.

super baiat, lucreaza bine si e cinstit

se ocupa doar de VAG si vi-l recomand

la mine a fost termoflotul

cu tot cu schimb de ulei, lichid de racire, furtune, curatit, termoflot (second)...810ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

racitorul de ulei difera de la golf/passat, variante de motor?AXR/ALH/AJM/etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt diferite. Cu cat puterea motorului e mai mare, si racitorul de ulei creste corespunzator. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut ! eu am o octavia(cea din semnatura) si m-am confruntat cu aceeasi problema, ulei in vasul de expansiune. am citit posturile anterioare si m-am dus si pe la vreo 2 mecanici care mi-au spus acelasi lucru: termoflotul sau garnitura de chiulasa. dar amandoi au concluzionat ca nu pare a fi garnitura pt ca ar fi alte simptome.

pana la urma am achizitionat un termoflot second (150 lei) si l-am montat crezand ca am scapat de problema. mecanicul care mi l-a schimbat mi-a zis ca e normal ca o perioada sa mai apara ulei in vas pt ca instalatia nu e curatata. mi-a pus un lichid de racire albastru, nu roz, care cica e mai aditivat si a zis sa merg o perioada cu asta iar apoi sa mai schimb o data lichidul de racire si sa pun din ala roz(G12).

am facut toata treaba asta acum exact o saptamana timp in care am mai completat cu lichid de racire si apa distilata (vreo 3 l). am crezut ca e normal sa fac asta in ideea ca poate nu e instalatia aerisita, poate nu au pus la service suficient lichid in instalatie. aseara insa m-am speriat putin pt ca mi s-a aprins martorul la ulei, in conditiile in care am facut schimbul de ulei, filtre, distributie, pompa apa acum o luna si ceva si nu am mai mult de 1500 de km. am completat si am mers mai departe.

de dimineata, colac peste pupaza mi s-a aprins iar martorul de la apa, iar cand m-am uitat in vas, era aproape gol. care sa fie cauza ?

poate cineva sa ma ajute cu vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Te-ai uitat la nivelul uleiului, daca nu a crescut cumva? Daca nu, nu scoate vapori pe esapament?

Daca nu iti pierde lichidul de racire pe undeva (sa vezi balta sub masina) se pare ca ai probleme cu garnitura de chiulasa. Pt. a verifica acest lucru, poti completa nivelul, si rogi pe cineva sa iti accelereze masina (cu motorul cald). Daca nivelul lichidului variaza in vas, sau apar bule de aer, e clar - garnitura de chiulasa terminata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul uleiului nu a crescut, din contra, a scazut(cred). ieri am facut un drum de 60 de km (pitesti-c.de arges si retur) iar la intoarcere m-am dat putin la ea, adica am schimbat pe la 3-4000 de ture, iar intr-o depasire i-am dat 120 cu a 3-a. dupa faza asta la 1 km mi s-a aprins martorul la ulei. am mers asa cu el pana acasa fara sa completez niciun gram. de dimineatza i-am verificat nivelul si era ok, iar martorul la bord nu s-a mai aprins. de la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai incins uleiul prea mult si nu ai avut presiune destula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r
de dimineatza i-am verificat nivelul si era ok, iar martorul la bord nu s-a mai aprins. de la ce sa fie ?

Trebuie sa completezi cu ulei. In timpul cat ai mers la turatii ridicate, pompa de ulei si-a facut treaba, astfel ca in baie nivelul a scazut prea mult si senzorul ti-a semnalat aceasta. Dupa ce ai oprit, uleiul de pe cilindri s-a scurs din nou in baie si becul nu s-a mai aprins... Este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

ieri am patit o mica belea, mi-a iesit ori s-a rupt un furtun si am pierdut toata apa de la motor in plina strada.

furtunul sau ce o fi, intra in stutzul alb spre care arata sageata din imagine. am vazut ca pe acolo iesea apa deci n-are cum sa fie altceva

stie cineva cum se numeste si ce mai exact reprezinta?

trebuie musai s-o fac azi

multumec anticipat.

post-49944-1275120725_thumb.jpg

Modificat de JGD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!