Jump to content

Ulei In Lichidul De Racire


lexus
 Share

Postare recomandată

Am o problema, am un passat din 2003 la 180k km, 131 CP, tip motor AVF am observat in urma cu ceva timp ca sunt urme de ulei in vasul de racire. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, trebuie schimbata chiulasa, ar fi mai multe variante la service,cica gata nu mai ai ce face cu masina trebuie schimbata chiulasa...bloc motor,motor nou???WTF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • lexus

    7

  • JGD

    7

  • CARLOZDRE

    6

Daca ai noroc scapi doar cu o garnitura de chiulasa schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stai linistit, pana nu dai jos chiulasa nu-ti mai fa ganduri negre.

Sansele sunt foarte mari sa fie garnitura, mai mult ca sigur ea e. Nu mai merge cu masina, curaj si sa postezi ce a fost ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca e deformata? Cum se verifica planetitatea ei ? ma gaandesc ca ar merita sa faci asta decat sa risti sa pui garnitaura noua si sa fie deformata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sigur e flotorul spart,decat garnitura sau chiulasa.se ridica temperatura apei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sigur e flotorul spart,decat garnitura sau chiulasa.se ridica temperatura apei?

ideea este ca nu se ridica nici temperatura apei si nici nu scade lichidul de racire, afara de asta nu exista nici un fel de urme de apa sau altceva la uleiul din baie, banuiesc ca daca ar fi fost chiulasa, ar fi existat urme de apa in ulei...dubios este ca am vreo 2000 Km..de cand am mers asa...nu prea m-am uitat pe la motor sau chiar nu am dat importanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate, flotor spart sau termoflot, ce treaba are flotorul, io stiu ca flotorul e legat de alimentare cu benzina de la dacie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze,termoflotul!au patit-o multi.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0722543015 Robert, are service intre Mosilor si St cel Mare. Ex Porsche, mecanic exceptional si foarte corect si cinstit. te rezolva 1000% pe bune, nu pe arsura. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza sa vad si eu cum arata. Din cate spui poate sa nu fie mai nimic serios.

Cred ca la radiatorul de ulei se refera RZF. Ar fi sanse sa fie de vina ala. Am mai auzit si eu. Decat sa dai jos un furtun de pe el mai bine il tai! Eu l-am taiat ca nu am putut sa il dau jos cand am avut nevoie...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema (ulei in lichidul de racire) am avut eu acum vreo 7 ani la un golf. A fost garnitura de chiulasa. Adevarul este ca la mine era temperatura ridicata (pe indicatorul de bord) dar radiatorul era rece :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te miri? Radiatorul era rece deoarece nu exista circulatie; cauze posibile: termostat blocat pe inchis, radiator obturat...

In final, aceasta a dus la ardera garniturii. :P

Atentie ca suntem :rolleyes: :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am schimbat radiatorul de ulei, iar dupa 150 km, nu se mai incalzeste deloc lichidul din vasul de racire acesta ramanand caldut, iar inainte sa schimb radiatorul de ulei nu puteai sa deschizi busonul decat dupa 15 minute ca astfel iti sarea in fata prea mare presiune acolo in vas,acum nu stiu daca e normal sau nu sa fie rece lichidul din vasul de racire....legat despre chiulasa,omu` de la service a zis, ca sub nici o forma nu poate fi chiulasa:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar a disparut uleiul din vas?

am si eu aceeasi chestie, doar ca la mine si dispare apa din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa nu scade totul e in regula, ulei in vas nu mai am, insa trebuie sa circul un timp cu niste aditivi d curatare a instalatiei de racire iar temperatura la bord e de 90 de grade nu mai mult, deci acul la jumatate...ciudat totusi ca dupa multi km...lichidul din vasul de racire nu e clocotit...foarte interesant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura apei creste?

Nu creste temperatura...nu cred sa fie garnitura de chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie aceeasi problema ca la @lexus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am gasit in vasul de expansiune ulei ( mult de tot ). Am mers la service si mi-au spus ca este ori termoflotul ori garnitura chiulasa.Am ales sa schimb termoflotul si sa bag antigel in circuit. Toata problema sa intamplat ieri. Azi de dimineata am vazut ca este iar ulei in vas iar nivelul de ulei din motor este scazut sub minim.Am inteles ca e normal sa mai intre ulei in vas si trebuie sa cumpar o solutie pentru curatare a circuitului.Ma intereseaza ce fel de solutie, pentru ca eu stiu ca nu am voie sa bag solutie care face bule ( tip detergent ).Cica ar fi una care costa cam 100 si ceva de lei.Daca stie cineva care este solutia respectiva astept reply.Multumesc.Am uitat sa spun ca eu defapt m-am dus sa schimb si sa spal instalatia ca nu imi baga caldura in masina.Dupa ce am vazut uleiul in vas aia de la service au scos din circuit termoflotul ( au scos furtunele din termoflot si le-au pus unu in celalalt ) asta pentru a vedea daca mai baga ulei in vas. Dupa ce au facut acest lucru imi baga aer fierbinte in masina.Dupa ce am schimbat termoflotul este la fel ca inainte, nu baga caldura.PS: am vazut ca am scris gresit "chiulasa"Am uitat sa spun ca eu defapt m-am dus sa schimb si sa spal instalatia ca nu imi baga caldura in masina.Dupa ce am vazut uleiul in vas aia de la service au scos din circuit termoflotul ( au scos furtunele din termoflot si le-au pus unu in celalalt ) asta pentru a vedea daca mai baga ulei in vas. Dupa ce au facut acest lucru imi baga aer fierbinte in masina.Dupa ce am schimbat termoflotul este la fel ca inainte, nu baga caldura.PS: am vazut ca am scris gresit "chiulasa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de la Wynn's - se numea wynn's cooling system flush . Este ambalat intr-o cutie cum este cea de bulion :icon_thumright:

Sa ai grija sa clatesti sistemul de racire inaintw sa adaugi definitiv antigel.

Sau poti cauta o solutie mai scumpa de la Wurth

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun, ca defapt m-am dus sa schimb si sa spal instalatia, pentru ca nu imi baga caldura in masina.

Dupa ce am vazut uleiul in vas, aia de la service, au scos din circuit termoflotul ( au scos furtunele din termoflot si le-au pus unu in celalalt ) asta pentru a vedea daca mai baga ulei in vas. Dupa ce au facut acest lucru, imi baga aer fierbinte in masina.

Dupa ce am schimbat termoflotul, este la fel ca inainte, nu baga caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce service ai fost?!? Nu de alta dar nu mi se par profesionisti.....deloc. La simptomele tale este clar garnitura si nimic altceva.In ceea ce priveste caldura inainte de a schimba garnitura schimba termoflotul si curata instalatia foarte bine si se rezolva.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce service ai fost?!? Nu de alta dar nu mi se par profesionisti.....deloc. La simptomele tale este clar garnitura si nimic altceva.In ceea ce priveste caldura inainte de a schimba garnitura schimba termoflotul si curata instalatia foarte bine si se rezolva.Bafta.

Pai asta vreu sa fac sa spal instalatia si intrebam ce solutie sa folosesc. Poate folosesc solutie care nu am voie si stric ceva.

Iar cu caldura este altceva. Nu imi baga caldura inainte si dupa ce termoflotul a fost scos din funciune pentru catebva ore. In aceste cateva ore am plimbat masina sa vad daca mai baga ulei in vas. Am facut asta sa stiu daca e termoflotul sau altceva. E, in aceasta perioada mi-a bagat caldura.

Eu sper sa fie termoflotul ca am dat pe el 600 lei si l-am pus. Dupa ce voi curata instalatia voi vedea daca mai baga ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze cred ca am fost cam confuz in exprimare mai devreme.....Problema prezentei uleiului in vasul de expansiune este clar de la garnitura de chiulasa care pesemne ca este ciupita,nu are nici o legatura cu termoflotul.Deci este necesara schimbarea garniturii si beinteles curatarea instalatiei de ulei .In ceea ce priveste caldura este clar de la termoflot care nu mai inchide posibil si din cauza prezentei uleiului in lichidul de racire al masinii.Solutie - schimbarea acestuia dupa curatarea instalatiei de racire de uleiul nedorit.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze cred ca am fost cam confuz in exprimare mai devreme.....Problema prezentei uleiului in vasul de expansiune este clar de la garnitura de chiulasa care pesemne ca este ciupita,nu are nici o legatura cu termoflotul.Deci este necesara schimbarea garniturii si beinteles curatarea instalatiei de ulei .In ceea ce priveste caldura este clar de la termoflot care nu mai inchide posibil si din cauza prezentei uleiului in lichidul de racire al masinii.Solutie - schimbarea acestuia dupa curatarea instalatiei de racire de uleiul nedorit.Bafta.

am citit mai multe posturi de la forumisti care spuneau acelasi lucru ca poate sa fie garnitura sau termoflotul.

eu cred ca confunzi termoflotul cu termocupla. termoflotul este racitorul de ulei.

ai dreptate poate sa fie garnitura ( eu sper ca nu )

pe mine ma interesa ce solutie de curatare sa folosesc ( denumire , firma, unde gasesc )

si de ce nu baga cald in masina, odata ce atunci cand racitorul de ulei a fost scos din uz si imi baga

Modificat de CIDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!