Jump to content

Electroventilatoare/ventilatoare - probleme


mario zaccaria
 Share

Postare recomandată

Salut! Stie cineva ce ar putea fi daca ventilatorul de racire motor nu deculpeaza , chiar daca motorul e rece si cheia scoasa din contact?Am un VW GOLF 4 anul 2002 1,9 tdi. Am schimbat senzorul de racire ca imi dadea eroare la scanare dar degeaba tot nu se opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie din modulul de comanda al electoventilatoarelor .... si sau altceva. Ceasurile de bord, ai observat daca au un comportament ciudat ? probleme, ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nimic totul se comporta normal. Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie dus releul dar nu are cum sa-l verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva ?cum as putea proceda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie decapsulat releul si vazut ce e defect in el, releul este sub lonjeronul stang, sub baterie. Daca merg si fara contact,scoate mufa de la termocupla si vezi daca se opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat cu ceva vreme in urma patania cu OCATVIA 1.I-am spus baiatului cu masina sa se duca la un electrician bun.Dobitocul sa dus la un grajdar care i-a spus;modulul ventilatoarelor belit.Am dat jos modulul ia facut un strap...si dupa insistentele lui i-am adus modulul.(se intampla cand inca era cald afara,cu ceva vreme in urma).A montat modulul nou...si degeaba.Nu pornea nici ac si nici ventilatoarele.A venit baiatul acasa suparat si dupa ce l-am certat si eu,sa dus la un electrician bun.A puricat masina respectivul,si stupoare...o siguranta din tablou nu facea bine contact su un piciorus al ei era oxidat.A curatat locasul sigurantei bine si totul a revenit la normal.In consecinta ..in jur de 5 milioane aruncati de fereastra....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supertare.... deh, greu cu verificatul....daca lucreaza dupa ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina personala am patit alta chestie ciudata,cu motorul pornit ventilatoarele imi mergeau non stop.Porneau 3 secunde se opreau 3 si tot asa non stop.Era de vina mufa se la supapa de presiune freon de pe conducta care vine pe partea dreapta,mai jos de carcasa filtrului de clima la motor.Am curatat mufa si locasul in care intra ea,era un maclem de nedescris acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa oprirea motorului am un sunet care vine de la ventilatorul mare. Am observat ca are un joc destul de mare. Nu am inteles, pana la urma, sunt bucse pe ax sau rulmenti ? Se pot schimba su trebuie alt ventilator ? Daca sunt rulmenti aveti un cod ? Sau exista bucse in magazin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bucse si nu se pot schimba, nu poti scoate elicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina personala am patit alta chestie ciudata,cu motorul pornit ventilatoarele imi mergeau non stop.Porneau 3 secunde se opreau 3 si tot asa non stop.Era de vina mufa se la supapa de presiune freon de pe conducta care vine pe partea dreapta,mai jos de carcasa filtrului de clima la motor.Am curatat mufa si locasul in care intra ea,era un maclem de nedescris acolo.

Am patit si eu acelasi lucru ,aceasi cauza oxidata mufa de la supapa freon,pornitul si opritul ventilatoarelor simuleaza starea de avarie cred ca e posibli si la alte defectiuni la sistemul de racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E releu de ventilatoare...situat undeva sub baterie....am si eu la fel acum la 2.0 benzina....e vreo 3 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit azi o eroare legata de electroventilator 1 scurt la masa...unde sa caut la care din ele ..la primul cum te uiti din fata la masina sau lșa cel dinspre distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
TheBoogieMan

Eu am stat cam 2 ani cu el defect. Daca nu il schimbi un unul bun, original, mai bine il lasi asa. Eu l-am schimbat cu unul mai ieftin si acum imi pare rau, ca nu e bine echilibrat si...se simte la volan vibratia:).

Chestia asta e posibila?

Si eu ma confrunt cu defectarea electroventilatorului mare (in sensul ca are joc axial si ceva scartait) si chiar eram tentat sa cumpar ceva mai accesibil la pret (TYC, MEYLE, SWAG).

Doar ca intamplarea de mai sus ma pune pe ganduri desi recunosc ca nu imi pot explica cum este posibil.

La motorul meu, ALH, ventilatorul "nu comunica" cu nimic si nu vad cum ar fi posibil sa vibreze volanul.

Voi ce marci ati cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Dintre cele alese de tine - Meyle... sau daca nu sunt bani de unul nou OEM, cauta un SH in mintile lui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Nu vibreaza volanul, doar atat a simtit colegul care a scris acolo. De fapt pentru ca are joc sau nu e echilibrat asa cum ar trebui vibreaza botul masinii. Partea cea mai naspa e ca vibreaza si cand ai A/c-ul pornit deoarece merg amandoua si e ca si cum ar porni ca sa raceasca. Asta simt si eu la masina mea, insa la mine facea asa si cu electroventilatorul original...Cand porneau sa raceasca, se simtea o bataie mai degraba si un mic tremurat, dar dispare repede.

Nu e asa enervant fenomenul, e insesizabil pentru cineva care nu cunoaste. Daca doresti, putem conversa pe Pm si dai o tura pana la mine sa-ti arat fenomenul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cand ar trebui sa porneasca cele doua ventilatoare la golf 4? Eu am tot urmarit in ultima vreme si nu prea le-am vazut mergand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cand ar trebui sa porneasca cele doua ventilatoare la golf 4? Eu am tot urmarit in ultima vreme si nu prea le-am vazut mergand.

din cate stiu eu unul e pentru AC si celalalt este pt radiator. incearca sa incalzesti apa (90 grade) si sa dai drumul la AC in acelasi timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cand ar trebui sa porneasca cele doua ventilatoare la golf 4? Eu am tot urmarit in ultima vreme si nu prea le-am vazut mergand.

din cate stiu eu unul e pentru AC si celalalt este pt radiator. incearca sa incalzesti apa (90 grade) si sa dai drumul la AC in acelasi timp .

Cred ca la 90 e atunci cand acul e la 90, nu e f. greu sa ajungi acolo, dupa 10 15 min de mers.

Daca pornesc si AC-ul ar treui sa porneasca amandoua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand acul e prependicular temperatura e IN JUR de 90 de grade.Daca vei pune o interfata te vei convinge ca are o abatere de + - 10 grade.La AC pornesc amandoua pe treapta mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testez maine si va anunt. merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si pe ENGINE si pe INSTRUMENTS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea is la curent cu denumirile astea. Poti detalia putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cu VCDS-ul, sa verifici G62-ul - in campurile de masura de pe 1-Engine şi 17-Instruments. Daca sunt diferente mai mari de cateva grade intre ele, atunci trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cand ar trebui sa porneasca cele doua ventilatoare la golf 4? Eu am tot urmarit in ultima vreme si nu prea le-am vazut mergand.

din cate stiu eu unul e pentru AC si celalalt este pt radiator. incearca sa incalzesti apa (90 grade) si sa dai drumul la AC in acelasi timp .

Stii gresit. Ambele sunt legate in paralel.

Si functionarea lor si testarea a fost descrisa de cateva ori in acest forum, doar ca unora le e lene sa caute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!