Jump to content

Electroventilatoare/ventilatoare - probleme


mario zaccaria
 Share

Postare recomandată

Fratele meu are un Golf 4din 2000,tdi,90 cai,alh, si cand pune contactul ii porneste ventilatorul de la radiator,apoi se opreste ,si tot asa din 5 in 5 secunde.

Uneori ,dar rar ,inainte de aceasta problema, indicatorul de temperatura nu mai indica,apoi dupa un timp iarasi si tot asa.

Am fost la mecanic si a controlat ce este la vedere,mufe si alte chestii, dar mi-a recomandat sa merg la un test.

Ce ar putea fi.?? Vreun senzor??

Multumesc anticipat. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca G62 ar putea fi cauza. Vei stii sigur numai dupa o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca G62 ar putea fi cauza. Vei stii sigur numai dupa o scanare.

cu ce sa scanez?

Cum fac rost de vag-com?

plus mufa pt o bora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca o privire pe topicul asta pentru a vedea cine te poate ajuta cu o scanare in Timisoara. Eu zic 99% ca e dus senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceiasi problema, era dus nu stiu ce releu, nu stiu exact cum se numeste dar pot sa-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario zaccaria

Ai putea sa-mi spui mai precis despre ce piesa a fost vb la tine?

Te rog ff mult.

Multzumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a aparut o mica problema la dricul meu drag:

mergeam frumos cu el.. si iau o groapa, nu mare, nu mica. la un moment dat incepe sa faca un zgomot ca si cum elicea unui ventilator ar atinge o bucata de plastic cand se roteste. cand inchid ventilatorul zgomotul dispare. cand dau pe recirculare e ceva mai puternic. de asemenea daca maresc turatia ventilatorului zgomotul e mai puternic si senzatia aia cum ca o elice ar atinge un plastic e ca il atinge mai repede. adica zgomotul e ceva de genu tac tat tac, iar cu cat viteza ventilatorului creste si zgomotul si frecventa tacanitului se intensifica. in momentul in care am luat groapa franam si socul a fost ceva mai puternic decat cand iei in mod obisnuit o groapa.

mentionez ca zgomotul se aude in interior doar si provine din spatele torpedoului, in partea dreapta, cumva sub torpedo. sigur 100% e de la ventilator, dar (1)ce s-a intamplat concret? (2)atinge vreun cablu oare in elicea ventilatorului sau ce s-ar fi putut intampla? sigur nu e nimic grav dar ma streseaza si nu mai vreau sa-l aud.

(3)e greu de ajuns la acel ventilator pt a vedea despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Daca nu e descentrata turbina atunci sigur a ajuns la ea u frunza sau altceva,asta daca n-ai filtru de habitaclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte probabil ca ti-a intrat niste mizerie in ventilator. Se da jos destul de usor. Pedro, daca vii la o intalnire sau ne intalnim intr-o seara demontam ventilatorul sa-l analizam. Eu am facut operatia asta la Golful meu. Imi intrase in pelele ventilatorului o saiba de metal. Sa nu ma intrebi cum a ajuns acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu mai face asa , dar cine stie pt cat timp... dimineata pe un drum de 8 km a disparut si a reaparut de 2 ori acel zgomot. daca nu pot ajunge la intalnire o sa te deranjez cu un telefon si cu o mare rugaminte ca daca poti sa ma ajuti cu problema asta. totusi sper sa ajung la intalnire si sa nu mai fie nevoie sa te deranjez in timpul tau liber. oricum ar fi iti multumesc anticipat si raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa folosesti si un pic de spray WD-40. :) SI daca tot te apuci e indicat sa ii pui si putina vaselina motorului.

STEFAn depinde is une pui vaselina. Daca o pui la lagare sau rulmenti ii face bine insa in alte parti nu recomand :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu se mai aude nimic. sper sa nu inceapa iar.. e mult prea stresant zgomotul ala. daca reapare o sa pun si veselina si tot ce trebuie.

multumesc frumos tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu recomand vasilina la un motor electric. Nu-i vad utilitatea. Ar putea dauna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
mario zaccaria

Am facut o scanare si totul e ok, nu arata sa fie o problema, indica temperatura exact si totusi mie imi urla ventilatorul din 3 in 3 secunde?

Care o fi cauza oare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mario zaccaria

Am rezolvat problema a fost de vina un comutator(senzorul de presiune aflat pe conducta de clima undeva in partea stanga cand stai cu fata la masina mai in spate asa arata:

Piesa a fost 150 ron de la hella iar manopera plus test 50 ron

post-11072-1176583206_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am ramas fara ventilatorul mic de la radiator. Niste binevoitori la o spalatorie au uitat o carpa pe acolo si a luat foc. Am tot amanat sa il inlocuiesc pentru ca pornea celalalt si nu erau probleme, plus ca incepuse frigul.

Ieri in pasaj la Lujerului m-am tyrezit cu apa pe la 110 in urcare, mai mult stateam pe loc decat mergeam. Am dat drumul la caldura pe maxim si s-a racit. Problema mare este: E posibil sa se fi stricat si celalalt ventilator sau vreo comanda pentru ca a mers singur? Cum pot testa? Are cineva un ventilator mic de vanzare? Nou iti vine sa plangi cat e si unde am sunat la dezmembrari sau nu au asa ceva sau nu vand decat pereche plus radiatorul si nu fac nici o afacere. Nu sunt fan al modificarilor ca sa iau de pe alta model.

Masina GIV 1.9TDI PD , motor AXR. Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOTORASUL,cred ca sa #ars#.Daca ai ceva aptitudini de mecanic si ceva scule,demonteazal,scoate rotorul si dul la bobinat(daca se mai poate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut cand l-am demontat pe cel mic, daca e ars s-a terminat, e ciudatel rau inauntru. Unde l-am dus mi s-a spus ca nu mai au ce sa i faca, ala a luat foc oricum poate de aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ventilator este comandat de circuitul de racire, si altul de cel de climatizare. Probabil tie ti s-a ars cel de pe circuitul de racire.

Asa ca e mai bine sa te duci sa schimbi ventilatorul, pana nu ramai in plop cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai desfa mufa si alimenteaza-l direct pe el. Si vezi daca misca. Poate ca functionand doar cel mare, toata treaba a cazut pe umerii lui, si a cedat si el intr-un tarziu. :blink:

Referitor la motorasul ars, nu-mi vine sa cred ca nu se poate face. Sant atatea ateliere de bobinat. Doar ca unii au prea mult de lucru si refuza lucrarile mai migaloase. Eu am dus un motoras (nu de VW) la un bobinator si mi-a schimbat inclusiv colectorul de pe el. Deci se poate, numa sa vrea. Mai insista si pe la altii...

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mic era pe climatizare, cand porneam clima pornea si el. Cel mare...racirea. Maine se lasa cu demontat, poate or fi numai carbunii...sper.

O sa mai caut sa bobinez pe cel mic, desi nu mai dau sanse. A iesit fum din el, si s-a prelins lacul prin gauri deci cred ca e praf totul. SH am gasit cu 100 eur. Nou 6 mil, si original vw 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mare s-a reparat extrem de usor, se blocase un carbune de la mizerie. Oricum inauntru este elegant de simplu.

Cel mic se bobineaza, am gasit pe cineva cu destula bunavointa ca sa nu spuna direct ca nu stie asa ca sunt extrem de incantat. Multumesc de sfatul de a mai incerca odata sa il bobinez

Modificat de merlin_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai intrebat si pe alte topic-uri in legatura cu pornirea ventilatorului de racire (nu de clima) dar no answer. Eu cand pornesc masina, porneste ventilatorul de racire indiferent de temperatura motorului, asta daca nu e clima pe AUTO. Normal e sa porneasca cand ajunge la 90 de grade sau in jurul aceste valori. Eu ca sa nu porneasca acesta tre sa trec pe ECON la clima si nu o mai ia. Suspectez ca senzorul de temperatura motor da valori naspa si de aia face asa. La voi cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

misto.. la mine nu pleaca ventilatoarele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Ieri, uitandu-ma asa, din plictiseala, pe la motor, am observat ceva. Unul dintre ventilatoarele de la radiator este descentrat, se invarte cam greu si atinge... Nu stiu de cand este asa si cum s-a intamplat. Poate in service, ca am avut-o la reparat, sa fi lovit elicea... dar nu prea cred pt ca nu aveau treaba in zona aia.

Ce sa fac? Sa il las asa si sa ma duc in service cand am timp? Daca imi sare de acolo?

Sa il dau jos? Cum il demontez? Si... nu sunt probleme daca merg doar cu un ventilator, nu se incalzeste motorul prea tare? De ieri de cand am vazut problema nu am mai mers cu masina, dar zilele astea o sa am ceva treaba cu ea ;)

Multumesc pentru ajutor!

Modificat de mihai01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!