Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

poate ai pierderi pe undeva

Ex: cand am schimbat uleiul,mecanicul a strans surubul de la baie pana a distrus garnitura aia de cupru/alama..ce o fi ea..si pe langa ea imi curgea ulei din motor dar avand scut mare de metal nu am sesizat nimic .

nivelul scadea in zona B la 200-300 km...dupa ce am depanat problema(inlocuit surub baie) am scapat de pierderea de ulei

verifica sa nu ai pe undeva o scurgere de ulei..

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am desfacut si eu azi epuratorul de la masina,ce am gasit in el nu mi-a venit sa cred,era plin de mizerie nu stiu cum a functionat pana acuma.o sa revin cu poze mai tarziu

LE: Poze Epurator

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am patit-o si eu azi la motorasul meu, s-a golit tot uleiul pana am vazut(s-a apirns martorul rosu). Am dus-o pe platforma la service sa vedem ce se poate face, sper ca motorul sa nu se fi calat cum a mers fara ulei( gram nu mai era pe joja). desi motorul este 1.6 16v despre care nu s-a mentionat cum ca ar fi cu problema uite ca se intampla si al astea. Nu am acel heater pipe, am doar furtunul simplu.

As vrea sa va intreb dupa ce nume sa caut pe magazinele astea online sa vedem daca gasesc sa dau o comanda pt asa ceva.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva care a avut problema asemanatoare si si-a montat acest heater pipe chiar daca nu a avt cablajul facut? As vrea sa il intreb pe unde a tras alimentarea sondei si unde s-a facut conectarea ei. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou: am gasit acest mondtaj retrofit pe un site din germania, as vrea sa va intreb daca si-a montat asa ceva careva dintre voi.

ms

post-48630-0-61001700-1292585975_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat la al meu AXP (fabricatie 10.2002) dupa cele citite aici,

si eu am acel heater pipe cu o rezistenta si un fir care vine de undeva...

deci motoarele AXP dupa 2001 au heater pipe pentru a preveni dopul de gheata de la carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, n-am heater pipe, are aceleasi simptome. Cum scot sa curat?....Am incercat sa trag eu de furtunul ala care intra in epurator, dar mi-a fost frica sa trag prea tare.Sunt cleme?suruburi?..Treaba e ca zapada se topeste dar mie imi face incontinuuare figura cu ulei pe la joja. Sa fie atat de infundat cu mizerie? Vreau sa aflu neaparat cum scot sa curat, sau daca nu se poate face acasa..sa stiu sa ma duc la un mecanic, desi as prefera solutia cu "home-made" caci este criza :D . Va rog ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate demonta si acasa,are 4 suruburi cu imbus epuratorul.eu l-am desfacut pe al meu ca tot asa n-am heater pipe si l-am curatat,era plin de mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a luat 30 de lei la service manopera de demontat-curatat si inlocuit doua garnituri.am mai dat si pe garnituri vreo 10 lei si am scapat de problema.

iarna trecuta imi facea tot timpul figura asta cu uleiul, in special cand faceam drumuri scurte.acum sunt intr-o zona unde sunt temperaturi foarte mici si nu am nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....dar cum ajung eu la service daca imi arunca ulei?..inca un motiv pentru care l-as fi desfacut acasa.Am nevoie de rampa sau se poate si pe deasupra? M-am uitat sa vad cum e prins dar nu prea mi-am dat seama.Cam in ce parte sunt cele 4 suruburi? Ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea poti pe sus...incearca sa ridici masina si vezi pe dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare rezistenta de pe furtun e tot timpu alimentata, adica rezistenta se incalzeste in continuu ?

Vreau sa verific daca traseul de alimentare al rezistentei este functional, ma puteti ajuta cu un sfat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic. Mizerie cat cuprinde si pe furtun si in el, mi-a mai zis ca tre sa schimb furtunu ca e cam mancat. Cand l-am intrebat de sonda a facut niste ochi mari la mine. Daca as vrea sa imi montez sonda aia, de unde o iau, cum fac sa o montez. Momentan vremea e buna dar daca se inrautateste ce fac? La mine in oras numai avioane de mecanici:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare rezistenta de pe furtun e tot timpu alimentata, adica rezistenta se incalzeste in continuu ?

Vreau sa verific daca traseul de alimentare al rezistentei este functional, ma puteti ajuta cu un sfat?

Multumesc

din cate am observat eu,rezistenta este alimentata numai cand sunt temperaturi negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tutoror! Primul post in 2011 pe aceasta tema. An ce pentru mine a inceput prost odata cu gerul de -15 . In urma cu o zi la Golf 4 meu din 2000 s-a aprins martorul rosu de ulei, am tras pe dreapta si sub masina balta de ulei..am ridicat capota si tot uleiul refula pe la joja. Am lasat-o cam 1ora, am completat cu 3litri, presiunea din motor a disparut si am ajuns cu masina ok acasa, nu a mai pierdut ulei. Uitandu-ma mai atent am observat ca furtunul acela gros de la carter este spart si iese fum. As vrea sa stiu ce legatura are cu acest eveniment, daca a contribuit la acest incident sau s-a spart din urma presiunii puternice ? Am marcat in poza atasata furtunul spart, inlcusiv altul care si el este spart..

Multumesc mult pentru orice sfat!

post-30201-0-65502100-1296118623_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru am patit si eu, din cauza furtunului ala care iese din epurator si duce deasupra la carter, nu am observat ca este rupt, cum a dat frigul imediat condensul se ducea pe furtun in jos si ingheta apa in epurator. Acesta la randul lui, avand si multa murdarie in el, m-a lasat in 200m fara ulei in motor.

Furtunul ala costa vreo 170 ron(destul de scump dupa parerea mea) si nu se gaseste pe parti, adica de la rezistenta in sus sau in jos , ci cu totul...eu am gasit un furtun exact pe dimensiunea dorita la dezmembrari (de la rezistenta in sus) 5 ron :lol:

Cam asta am gasit in epuratorul meu:

Eu l-am curatat cu benzina multa si aer comprimat

post-72671-0-81674000-1296119368_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns Baghi, nu m-am gandit la asta.. Furtunul fiind spart duce condensul in epurator unde apa clar ingheata mult mai repede la temperaturi scazute. Poate asta a fost si motivul principal in cazul meu. Deci pasul urmator ar fi schimbarea de urgenta a furtunului si curatarea epuratorului. A mai patit cineva problema cu pricina sa aiba futunul spart pentru a confirma cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce cod are acel furtun de la epurator? Am fost la cateva magazine de piese auto si e de negasit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite o schema pentru furtunul de la epurator motor 1.4 16v

40567629nd2.jpg

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,problema cu uleiul am si eu .am un golf 4 2.0 benzina faza e ca uleiul se duce dupa aprox 1000 km aproape de minim ,am fost la un service si mia schimbat camasile si ce a mai schimbat ala pe acolo,mia rectifica garnitura de chiulasa dar tot aceeasi problema. De curs nu curge pe la motor nu vad ulei doar pe esapament este foarte putin ulei :( .daca stiti careva astept un rasp.

salutare ,problema cu uleiul am si eu .am un golf 4 2.0 benzina faza e ca uleiul se duce dupa aprox 1000 km aproape de minim ,am fost la un service si mia schimbat camasile si ce a mai schimbat ala pe acolo,mia rectifica garnitura de chiulasa dar tot aceeasi problema. De curs nu curge pe la motor nu vad ulei doar pe esapament este foarte putin ulei :( .daca stiti careva astept un rasp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam eu :((( si cam la ce pret ar trebui sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai si semeringurile de la valve la fel de uzate

era pe aici pe undeva un coleg care si-a schimbat segmentii si semeringurile si nu ii mai consuma ulei

citeste aici:

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!