Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

Daca in acea sita dati doua fasuri cu spray de curatata franele ar trebui sa se curete mazga de acolo. La fel, daca dati cateva fasuri in furtulul ce iese din epurator o sa se desfunde. Mai degraba asa decat sa torni apa. Eu mai degraba as lasa sita acolo si as verifica vizual daca e imbacsita sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan, ai dreptate, dar sprayul de curatat nu te ajuta atunci cand furtunul ala e bocna.

 

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca insisti il va sparge. Ideea e ca acel spray dizolva gumele, uleiurile, smdp si incet incet cu grija il veti destupa fara pbme. Eu am facut lucrul asta la un coleg ce a patit-o si nu stiu cat de mare o fi avut dopul in filtru insa din 2 fasuri mai generoase s-a dus spuma de acolo.

Nu pot recomanda spray-uri cu putere mai mare de dizolvare (exp spray pt curatat carburatoare si clapete de acceleratie) pt ca, desi ar dizolva instant orice spuma intarita, va manca sigur din cauciucul furtunului, posibil sa atace si plasticul.

Asta de frane e mai "grijuliu" cu furtunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu exista sita aceea de care vorbesc Muraru Dan si D-A-N (probabil a fost scoasa de proprietarul anterior) si intradevar nu mi-a inghetat epuratorul pina acum insa trece uleiul mai departe si imi condenseaza pe clapeta (in special vara). Daca aveti cumva vreo poza sau vreun cod ceva pentru acea sita va rog sa imi spuneti si mie. Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu are sita....e doar o garniturA de cauciuc...as fi interesat sa vad poze cu sita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare în prima poza a lui GABIVVX. E un deflector, arata ca un ștuț de 4 cm lungime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva poze cu sita aceea si locatia ei are cineva sau vreun cod ceva va rog sa imi spuneti si mie. Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si curatat capacul filtrului de aer respectiv acea conducta de plastic pe care circula gazele de la epurator. Era ulei peste tot. Nu am nicio sita pe teava din interiorul capacului filtrului de aer sau oriunde altundeva, nu stiu despre ce vorbiti. Daca ar trebui sa fie cam unde ar fi montata? Nu am gasit decat o garnitura de cauciuc si atat. Am facut si poze dar nu stiu cum sa le postez aici. Daca mircea_0072002 a vazut aceasta sita (citez din postul sau nr 457: Apare în prima poza a lui GABIVVX. E un deflector, arata ca un ștuț de 4 cm lungime) sa ne-o arate si noua sa nu murim prosti sau sa ne facem de ras intreband de ea pe la magazine de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sita aceea e chiar la intrarea in carcasa filtrului, unde intra furtunul ce vine de la epurator. Cum scoti furtunul de la epurator, in stutul in care intra daca te uiti trebuie sa vezi o sita. Din punctul meu de vedere nu ii vad rostul, nu are ce mizerie solida sa intre in carcasa filtrului respectiv in clapeta de acceleratie. Dar, precum am spus, daca se dau cateva fasuri cu un spray de curatat franele, se curata instant.

 

Dar, tin sa fac o precizare: Sita aceea de care vorbesc e specifica motoricazrii 1,6 16v, nu stiu la 1,4 sistemul sa bag mana in foc ca e si acolo o sita in stutul unde intra furtunul ce vine de la epurator.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru Dan

Motorul meu este AZD 1,6 / 105cp, adica identic cu al tau si nu am gasit acea sita. Poate a fost pierduta sau scoasa de neamt atunci cand ia inghetat epuratorul :D  :lol:  :icon_thumleft: . La mine problema cea mare este ca trece cam mult ulei pe acolo. Nu stiu ce sa fac. Am vrut sa schimb epuratorul dar am vazut in poze ca este o simpla cutie de plastic compartimentata. Daca i se spune separator de ulei nu ar trebui sa impiedice trecerea uleiului catre clapeta de acceleratie? Zic si eu na...Masina are compresie buna. Nu stiu ce sa fac ca sa nu mai bage ulei pe traseul epurator-furtun de degazare-conducta- clapeta pentru ca se murdareste si am probleme cu relanty-ul si uleiul care se pierde astfel.... Sita aia nu ar fi de ajutor (cred eu). Deci ce crezi ca ar trebui sa fac?

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel epurator trebuie sa condenseze vaporii de ulei. Deci vorbim de vapori, nu de ulei lichid. Acum, daca nu se intampla lucrul asta sau volumul de vapori e prea mare, ei se duc cum e si normal in carcasa aceea a filtrului. imediat la intrare ei vor condensa, astfel incat vei gasi cea mai mare cantitate in filtrul de aer, iar partea ce nu condenseaza se duce in clapeta de acceleratie in admisia de aer.

Oricum ar fi, o mica cantitate de ulei intre schimb e normal sa apara, insa pata respectiva nu trebuie sa depaseasca in mod normal 10-15% din suprafata filtrului.

O sa incerc sa fac o poza in seara asta la acea sita oricum daca bagi degetul pe acel stut dai de ea, e la cativa cm in interiorul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. Am si eu o problema in legatura cu Golf IV 1.4 16v 2001 motor AXP.

Recent am avut o situatie neplacuta cu ulei sarit pe la joja, egr defect. Am schimbat egr cu piesa originala, merge foarte bine in parametrii normali, dar mai nou imi apare la mersul sub turat in bord martorul de ulei cu rosu, martor care dispare, dupa ce cresc turatia motorului dupa 2000, imediat se stinge !

Ce poate sa fie ? Impuritati .. ? senzor defect ?? se aduna ceva la mersul subturat si apoi se curata cand creste turatia motorului ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, cel mai probabil s-a dus senzorul, cand se aprinde rosu martorul de ulei inseamna ca nu mai ai presiune, sau chiar deloc ulei.. ce ar insemna motor compromis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea un reply mai serios. multumesc

 

Nu mai posta aceeasi problema in mai multe topic-uri

Multumesc

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thandor, eu cred ca soila a fost f explicit si serios.

Tu in primul rand trebuie sa te asiguri ca dupa patania cu uleiul pe la joja, ai nivelul corect de ulei.

Apoi, fa o diagnoza si vezi ce-ti spune. E posibil sa fie dus si senzorul, e posibil insa sa ai depuneri pe sorbul de ulei ceea ce face ca presiunea la turatii mici sa fie scazuta, astfel incat sa fie semnalata de senzor. 

Dar pana nu le iei punctual si le verifici, nu iti poti da seama. Noi aici iti putem prezenta doar potentialele probleme, insa tu sau un mecanic va trebui sa le verifice si in realitate.

Sorbul il poti vedea doar daca dai baia de ulei jos, caz in care poti vedea si eventualele depuneri. Ideal ar trebui ca piesele, inclusiv baia sa fie curata, cu minim de depuneri pe baie. Altfel, ar trebui sa iti cureti sorbul, pompa de ulei, eventual si un flush la motor, iar uleiul sa-l schimbi devreme, recomandat la 6 luni si 7500 de km daca mergi f mult subturat si preponderent urban.

 

Apoi, e recomandat sa cureti si epuratorul de ulei si sa-i schimbi si garniturile, uleiul pe la joja se intampla de regula cand spuma ce ramane in el ingheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,am avut si eu o problema asemanatoare,intr.o dimineata din acesta iarna,am pornit masina sa plec la drum,in nici 300 m a inceput sa arunce ulei pe la joja,am fost la mecanic,a completat uleiul,am zis sa verific si filtrul de aer,l.am desfacut si am gasit urme de ulei pe el,iar in compartimentul alaturat un fel de mazga,clapeta am observat ca nu are o pozitie dreapta,ma puteti ajuta si pe mine cu cateva sfaturi,este ceva in neregula cu cele de mai sus?Am atasat si cateva fotografii!

post-148729-0-82052800-1424776038_thumb.

post-148729-0-08072700-1424776039_thumb.

post-148729-0-32702000-1424776039_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic anormal.

Curata si tu clapeta ...e jegoasa rau.

Mergi la un mecanic sa faca operatiunea si sa iti dea clapeta jos.

Cu ocazia asta curata si epuratorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta si adaptare dupa curatarea clapetei?,am uitat sa metionez ca am schimbat si filtrul dupa ce am vazut petele alea de ulei!

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

 

Am scris problema mea aici http://vwforum.auto-bild.ro/topic/117445-palnia-tava-suport-jojei-de-ulei-rupta-golf4sdi/, dar s-a inchis postul. 

 

Pe scurt: 

- s-a rupt vechia palnie (teava suport) pentru joja de ulei. - Golf 4 1.9 SDI 1999 

- am cumparat una noua de pe mister-auto, insa nu ramane infipta in acea reductie (mufa) de pe baia de ulei. Am apasat pe ea cat am putut de tare, dar fara s-o rup.

- practic, noua palnie nu ramane blocata acolo, iar cand vreau sa verific uleiul, iese cu tot cu joja. In plus, nu cred ca joja intra cat ar trebui in baia de ulei. Nu-mi mai aduc aminte bine cum era inainte, insa noua palnie pentru joja iese aproximativ 1 cm prin capacul de plastic de pe motor. Cea veche cred ca era pana in rasul capacului. 

 

Ce pot face? Caut una la mana a doua pentru acelasi model de golf? Sau sunt toate identice?

 

Pot reveni cu poze.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
florynbadescu

Salut. Am schimbat epuratorul de gaze (400lei pe original), am remasurat compresia (la indicatia mai multora) si este foarte buna la toti cilindri. Urmeaza sa vad daca mai baga ulei pe traseul epurator-capac filtru aer-clapeta admisie). Daca da cred ca imi iau campii. Mentionez ca nu am rezistenta aceea pe furtunul de degazare si nici acea sita metalica la intrarea in capacul filtrului de aer (asa am cumparat masina fara ele). Daca imi da si mie cineva vreo poza sau cod cu acea sita (cu rezistenta am si poza si cod- bani nu prea mai am) as fi recunoscator. Daca toate-s bune si inca mai vine ulei ce cauze ar mai putea fi pentru murdarirea clapetei?

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca va mai ajunge vapori de ulei pe clapeta de acceleratie si filtru de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut,am avut si eu aceeasi problema,iesea ulei pe la joja,vedeti ca de la epurator vine un furtun in carcasa de filtru de aer,pe acel furtun se gaseste o piesa(un incalzitor)are rolul de a evapora apa din condens care se prelinge de pe furtun inspre epurator,daca nu functioneaza incalzitorul apa din condens formeza un dop de gheata care nu lasa sa iasa gazele inpre filtru de aer...si asa se formezaz presiune si scoate ulei pe la joja

post-21444-0-95553000-1441476974_thumb.j

post-21444-0-55504600-1441476994_thumb.j

post-21444-0-58689800-1441477008_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria este perfecta, practica nu. Intr-o iarna foarte grea cu vreo 5 ani in urma, cu umiditate mare in aer, cu rezistenta aceea functionala, la mine tot a facut dop de gheata dar nu in epurator, ci chiar la intrarea in filtrul de aer rece. Conceptie proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de 6 ani n-am facut niciodata dop, si epuratorul nu l-am desfacut niciodata, iar iernile nu sunt asa blande in piatra neamt :)

 

eu zic, ca mai conteaza si uleiul de calitate, eventual schimbat inainte de sezonul rece, cum fac eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cum se face ca am schimbat acele oringuri(alea 2 garnituri de pe epurator) acum cateva luni cand am facut motorul si acum vad ca a inceput sa curga iar ulei pe acolo...cand am pus scutul nu era nimic acum cateva saptamani...astazi cand am schimbat un carenaj am vazut ulei scurs(si este cam multisor)uleiul in motor este ok dar cum draq s au topit garniturile?Oare nu am pus ce trebuia(am dat 3 lei bucata...)Cele originale rezista mai bine oare la temperatura si astea nu?Acum trebuie sa dau iar scutul jos iar sa ma chinui ca draq pe sub ea...deja seamana cu un o bicicleta ieftina...Nu mai zic ca spuma de drojdie face la gatul de jos al furtunului dar am inteles ca asta e ceva normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!