Jump to content

Trepidatii La Relanti Cand Motorul Este Cald


Inginerul
 Share

Postare recomandată

Ca sa va mai descretiti fruntile,

si la Golful meu am observat niste 'trepidatii'...

problema a fost mai usor de rezolvat... dupa ce mi-am dat seama ca parcata fiind pentru o noapte in BV-city :icon_thumright: cineva a incercat sa imi fure jantele ... reusind doar sa scoata un prezon si sa le slabeasca pe toate celelealte de pe dreapta fata. Probabil s-a uitat mai bine si a vazut ca una din jante era un pic zgariata si s-a lasat pagubas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Inginerul

    11

  • Luca Dumitru

    6

  • alc2

    5

  • Baracuda

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ delfinut : Nu te supara, dar cred ca era bine sa te mai gandesti inainte sa postezi.Topicul se refera la trepidatii ale motorului la relanti si nu are nici o legatura cu prezonul tau...Hai ca ai fost simpatic si mi-am descretit fruntea :icon_thumright:

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Nu prea inteleg ce se intampla! Trepidatiile la ralanti dispar daca pornesc clima.Are cineva idee de la ce poate fi?!

Multumesc

Dispar trepidatiile pt ca la clima creste putin relantiul, valva aia de recirculare (EGR) trebuie sa se inchida la relantiu, daca e inbacsita atunci ramane deschisa si la relantiu nu mai merge motorul rotund, se ineaca. Daca pornesti clima atunci se mai tureaza motorul si nu mai simte.

^ Asta cel putin in cazul meu, dar sunt sigur ca la majoritatea este valva, daca ramane deschisa ar trebui sa dea eroare cu "debit prea mare" pe test, asta doar exact atunci cand merge si motorul aiurea.

Numai sa nu rezolvi problema crescand relantiul cum a zis cineva in alt topic pe aici.

Incearca sa cureti valva sau sa o schimbi. Eu nu am putut sa o curat :D era cineva pe aici care si-a curatat-o si a scapat de probleme, tre sa il caut :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din semnatura trepidatia a aparut dupa 1000 si ceva de km deci pica varianta valvei EGR! La mine nici daca apas frana nici daca dau drumu la clima nu dispare tremuriciul. In schimb are perioade cand face mai tare sau mai incet pana aproape insesisabil. Am observat ca face mai rau dupa forja!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori si simplu fapt ca uleiul e schimbat recent si e viscos face mersul la relanti mai zgomotos, dar o vreme nu permanent.

Ridica capota si incerca sa vezi cind porneste un prieten masina la rece de unde pare tremuriciul.Daca se aude un zgomot suspect...

La diesel la rece spune ce bube are....daca are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 years later...

Salut...am un passat comon rail 2010 si de 2 zile imi trepideaza grozav motorul...in mers nu am probleme....trage dar imi trepideaza motorul la relanti...daca ma poate ajuta cineva cu o rezolvare

Modificat de Cezar76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

verifica  prima data valorile injectoarelor cu VAG-COM si vezi ce da! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut. Problema este la un Touran 2.0 tdi dsg cod motor BMM, nu de mult timp a început să aibă niște întreruperi la relanti, mai pronunțate în momentul când pornesc clima, am pus tester vcds și injectorul 4 are valoare 0.70 relanti și în mers creste pana la 1,6. Am schimbat injectorul cu altul am schimbat oringurile am făcut reglaje la toate și problema este tot pe injectoru 4 întreruperile la relanti tot au rămas, axa came e ok, ce ar putea fi?Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data trebuia facut un test de compresie ,ai verificat tachetii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacheti i-am schimbat ac 40000 km masina avind ac 283000 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat axa tacheti cuzineți marca Kolbenschmitd și când începe sa trepideze la relanti dacă apăs accelerația scoate fum negru, și miroase urat gazele esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, Problema ar putea fi și de la turbina? Astăzi am fost la mecanic și ia făcut iar diagnoza, după care am ieșit cu mașina pt ca se auzea un zgomot în zona turbinei, am oprit masina și ia scos furtunazul de vacum de pe turbina, a dispărut zgomotul mecanicul spunând ca trebuie reparată turbina și după vedem ce  valori ne arata injectoarele

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,. Astăzi am luat masina de la mecanic, Touran 2.0 dsg BMM, am reconditionat turbina, am curățat egr, dar trepidațiile la relanti tot nu au dispărut, valorile la injectoare sant bune, trepidațiile sunt când motorul are într 50 și 90 grade, după 90 grade trepidațiile se simt mai puțin când nu merge clima, dacă dau drumu la clima se simte mai tare, ce ar mai putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. După multe piese schimbate, turbina teconditionată, curățat egr schimbat senzor temperatură, în sfârșit am rezolvat problema cu trepidațiile la relanti. În timp ce mergeam cu mașina a început să se aprindă martorul de baterie dar sa stins iar după câteva zile sa aprins și nu sa mai stins. Mam dus și am reconditionat alternatorul care avea colectorul și cărbunii foarte uzați. Și surpriză nu mai trepideaza si merge ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,
Incerc si eu aici cu o problema la o Octavia III - 2014- 1.6TDI 110cp.
O sa incerc sa detaliez cat mai mult, poate s a mai lovit cineva de problema si mi poate da un sfat.
Masina am cumparat o in august la 160.000 km.Dupa aproximativ o luna, s a stricat bujia de la pistonul 3, cea cu senzor.Am mai mers cu ea asa circa 2-3 saptamani si am inlocuit o.
Cam de o luna, doua , din cand in cand la semafor incepea sa tremure la relanti.La urmatorul semafor, maxim 2 semafoare disparea.
Facut schimb ulei, filtre, iar in urma unei alte probleme la ventilatie am mers la reprezentanta Skoda si am facut si constatare de rampa + tester "masina este perfecta, nu are nici o problema.tremuratul vine de la vreo conducta ceva, nu e nimic."
La nici 24 de ore, masina a inceput sa prezinte urmatoarele simptome :
- Dimineata, porneste si merge impecabil.Dupa ce se merge cu ea 1-2 ore prin oras, incepe sa tremure dar sensibil.Daca sta oprita o ora , doua, tremura constant la relanti, motorul merge ciudat, parca ar fi de tractor si are oscilatii, nu merge rotund.Dimineata urmatoare, o ia de la capat cu mersul impecabil, pauza, tractor.
- Am mers iar la alt service, dimineata s au testat injectoarele si erau in valori normale (masina nu avea trepidatii).Revenit cand era tractor, s au constat valori mari pe un injector (+1.6), date jos , duse la curatat.Testul de banc le a dat in valori normale, schimbat filtru, curatat galerie si regulator.
- Astazi am scos o din servive, dimineata mergea INCREDIBIL de bine.Dupa pauza, a inceput sa faca iar.Nu atat de rau ca pana sa se curete injectoarele.Si motorul nu mai merge asa de lin si parca pierde si ceva putere (asta poate fi doar din capul meu).Pe seara, face exact la fel ca inainte de injectoare..

-Se mai aude si un CLANC ce vine parca din spatele bordului la 1100 rpm.pare ceva de plastic, un fel de clapeta ce nu deshide/inchide.
Marele mister este de ce face doar dupa ce se merge cu ea si ia pauza. Tind sa cred ca de vina ar fi o piesa ce este sensibila termic, curea, rola ceva..
Mentionez ca in sarcina functioneaza normal.

Link de youtube atasat, cu filmulet prea mare sa poate fi pus aici.Multumesc mult

 

Modificat de ovidiu2020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum valorile injectoarelor cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui sa astept sa o apuce dracii sa vad.Ieri dimineata, dupa curatare erau foarte ok +/- 0.26.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.

@ F l o r i n - valorile sunt normale.+/-0.26

Cumva am observat ca are 3 stari : 1- merge normal, 2- trepidat usor si mers neregulat, 3 - mers de tractor (toate la relanti).In starea 3 parca nu mai are nici puterea normala.

Astazi am facut un drum prin oras de aprox 20 km, si extraurban 100.In mod normal, dupa 2 ore de functionare ar fi inceput sa tremure si sa mearga sacadat.Dar presupun ca din cauza extraurbanului nu a facut nimic, mergea in parametrii.Pentru ca am mers la o reprezentanta Skoda, am facut o pauza de cam o ora ca sa aibe smptome.

Dupa pauza a intrat in starea 2 , dusa la rampa, masurat injectoare etc.Prima concluzie a fost ca ar fi volant, deoarce se aud ca niste batai sub masina.Intre timp, a intrat in starea 3 si cumva baietii au renuntat la ideea de volant.

Ideea e ca nici ei nu stiu ce are masina...Solutia a fost sa o las cateva zile sa incerce cu rampa/injecoarele de pe alta masina si sa gaseasca ceva..sau sa se agraveze problema si sa dea un martor la bort.

Dupa constatare, am plecat cu masina in starea 3, mers extraurban aprox 100 km .Aici e dilema lui Serghei..dupa mersul asta in ture, masina era in starea 2, lucru care nu l am mai patit pana acum.

Mentionez ca atunci cand este in starea 2, daca pornesc AC si dezaburire luneta se amelioreaza mult trepidatul.

Tot ce mi trece prin cap e ca ar avea o cauza electronica ( regulator, contacte busite pe la ceva, poate chiar injectoare) sau ceva pe la alternator, fulie , curea..

Sper sa si dea cineva cu parerea, ca in afara sa chem popa sa scoata dracii din ea , nu mai stiu ce sa i fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am și eu  o mica problema cu mașina din semnătura ci anume are o mica trepidație la relantiu, atunci când apa ajunge la 90 de grade (numai la cald) și dacă dau drumul la clima începe sa se simnta și mai tare. Valorile injectoarelor  sunt bune de la - 0.25/0.05 marja la toate, egr curățat , turbina curățată, pornește ușor și la rece și la cald, nu scoate fum, avans este - 2.5, schimburile de filtre și ulei făcute acum 1000 km,consumul 0.40 . 

Kit volant ambreiaj schimbate acum 30000.

Modificat de bebeadi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar cand pornesti clima, poate sa fie de la compresor. Tot asa, daca e 1.6, poate sa fie de la injectoare,  degeaba vezi tu valoarea ok acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepideaza și fără clima pornita, ușor sesizabil. Este 1.9 BXE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!