Jump to content

Trepidatii La Relanti Cand Motorul Este Cald


Inginerul
 Share

Postare recomandată

Esti sigur ca era "MAF actually specified"? Daca te referi la "actual MAF" (valoarea masurata ) si "specified MAF" (valoarea ceruta de ECU) atunci in cazul in care cantitatea "reala" de aer nu e cea afisata de maf, s-ar putea sa iti creeze probleme la relanti. Diferenta intre cele doua campuri e evidenta.

Daca ai umblat la EGR (sau nu functioneaza bine), atunci te poti astepta la valori mai mari de MAF actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Inginerul

    11

  • Luca Dumitru

    6

  • alc2

    5

  • I_am_Stealth

    4

pana nu pune un log facut pe grupurile 3 si 8 nu ne putem da seama ce are masina,asa cu speculatiile nu ajungi departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este AXR.La relanti fara clima am 0,7 l/h si cu clima 0,8 sau 0,9.Cu clima pornita nu am nici un fel de trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tremura mult mai rau cu clima pornita. In rest tremurat super enervant, aleatoriu, scurt, discontinuu, concluzia service-ului: volant bimasica ovalizata. Specific ca am EGR inlocuit, deci il elimin. Daca ar fi volant de vina, ar fi influentat tremuratul de pornirea AC-ului, sau a altor consumatori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, volant si iar volant ...:) tocmai se disputa problemele ei pe un alt topic, la care particip si eu :) ...

In principiu da, se poate sa fie influientat, pentru ca mai ales la relanti unde turatia e joasa, schimba solicitarea pe arborele cotit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la care particip si eu :) ...

Oricum discutia pe acel topic este constructiva...chiar am inteles ce face "nenorocita de volant" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi sa cresc cantitatea injectata la relanti. Problema e ca ea trebuia sa se incadreze intre 2,5 si 9 mg/rot parca iar la mine era deja pe la 6 si cam oscila intre 6,2 si 5,8 asa ca n-avea rost s-o mai cresc. Ideea ar fi ca ea trebuia sa fie cam 3 sau 4 mg/rot.

Am observat altceva in schimb. Nu ma prea pricep, o sa caut maine pe forum sa vad care e diferenta intreb MAF actually specified a carei valoare nu era in limitele indicate si MAF ....... Erau 2 campuri alaturate. Cert e ca nici acolo nu se incadra.

valoarea cantitatii de motorina injectata la relanti trebuie sa fie intre 3 si 9 doar ca ea se citeste invers: 3 maxim si 9 minim asa ca daca vrei sa maresti cantitatea de motorina trebuie sa duci valoarea pe vag-com spre 3(maxim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ca m-ai bulversat :icon_cool: Cum adica se citeste invers ? 9 nu e mai mare ca 3 ? Masuram in mg/h sau in ce ? :8: Explica-mi te rog.

Deci log pe grumurile 3 si 8 da ? MAF-ul asta e prescurate de la ce ? Senzor de debit de aer sau ce e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

MAF = mass air flow sensor .

Mass air flow sensor, is located before the air filter on the air intake . It measures the amount of air flow controlling the air / fuel ratio . :icon_cool:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Fug sa scot mufa putin sa vedem ce face :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot vorbim de vibratii , la mine cand este rece motorul este mai accentuat temuratul la ralanti , pe masura ce se incalzeste scade , si numai dupa aprox 15 min de mers cu motorul cald ( acul la 90 grd ) pot sa zic ca nu se mai simte nimic . Daca apas f usor pe acceleratie si ridic turatia de la 900 la 1000 nu mai vibreaza . O solutie ar fi sa maresc turatia la ralanti .Diferenta de conum va fi nesemnificativa , banuiesc .

Am mai vorbit cu cineva care zicea ca asa fac toate non-PD ( nu numai VW , si Ford , etc..) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie, poate nici injectoarele nu ti-s perfect curate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema si poate m-ati putea ajuta. Masina mea este cea din semnatura. Simt niste trepidatii la relanti si in sarcina. Acestea apar numai dupa ce ii dau talpa si dureaza cam 10 minute, dupa aceea dispar. Atunci cand o las la relanti si o accelerez trepideaza mai rau si imi da senzatia ca si cand ar trage aer fals un undeva. I-am bagat si aditiv in motorina ( 2+2 )si degeaba. parca atunci ca e clima pornita vibreaza putin mai rau. mentionez ca i-am schimbat toate filtrele numai cel de motorina nu l-am schimbat dar nu cred ca este de la el. am pus testeru pe ea si nu a dat nici o eroare pe absolut nicaieri.

merci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie, poate nici injectoarele nu ti-s perfect curate...

Le-am curatat ( prin metoda demontare si masurare pe stand special pt injectoare la un service Bosch ) diferentele resimtite dupa curatare la capitolul vibratii au fost minime .Am folosit si solutia Ecotec ( recomandata pt injectoare non&PD ) ,nici o schimbare .Si iarna si vara tot asa e : pana nu "sta" apa 5-10 minute la 90 nu scap de vibratii .Fenomenul este progresiv , adica foarte rece = vibratii de amplitudine mare ; pe masura ce se incalzeste incep sa scada . Repet : numai la ralanti se simte . Daca pisc un pic pedala si ridic la 1000 rpm gata , am scapat de vibratii .

Revin cu intrebarea : O solutie ar fi sa maresc turatia la ralanti ? Pot sa fac din VAG un fine tuning al rpm la ralanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am si eu ,tremura urat la relanti si am cutie automata tiptronic,cand pornesc clima nu se mai simt si am a fost la un service si ce-i de acolo mi-au zis ca e sonda de apa(sincer nici nu stiu ce face aia) si ma costa 120 lei piesa cu manopera (passat 2002)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee pentru amandoi, merita sa incercati sa apasati pedala de ambreiaj sa vedeti daca e vreo schimbare in vibratii! mai ales la rece, e vascos uleiul in cutie si e greu de invartit! La aia automata e altfel, insa cred ca se poate testa cumva asemanator cu pozitia Drive.

O varianta simpla ar fi ca se poate face vag com o modificare a cantitatii injectate la ralanti care ar putea rezolva problema. Atunci cand pornesti clima, cantiatea injectata creste oricum, prin urmare plusul acela de motorina s-ar putea sa reduca trepidatiile.

Insa dupa mintea mea ar putea sa fie si o problema de senzori de temperatura, care daca nu functioneaza bine implicit cantitatile injectate in raport cu aerul vor fi gresite. Primul suspect ar fi G62. Bafta.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hjk este normal sa fie mai multa vibratie in D. Ia baga in N sa vezi ca nu mai face. In toate Passaturile automate tiptronic am vazut chestia asta, vibratia mai mare in D. Fii atent cand bagi din N in D cum se si ridica botul putin si se schimba putin tonalitatea motorul semn ca ambreiajul s-a angajat. Mie intotdeaua mi-a facut asa si n-am considerat ceva anormal. Am facut mult VAG COM-uri si singura eroare e la G62 care trebuie schimbat , la cutie nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ca pe D nu trepideaza deloc ,dar cand trec pe N scade consumul pana la 0.3 si trepideaza foarte tare.acum nu stiu daca idea cu sonda de apa e buna.Am scanat-o si eu si nimic .

ps: poate cineva sa imi spuna ce rol are sonda de apa?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hjk , sonda de apa = G 62 . Vezi fisier atasat .Sa iei si niste antigel ca o sa pierzi ceva la inlocuire . Sper ca intrebarea ce rol are era o gluma ;)

LE Daca nu a iesit G62 la VAG lasa-l in pace , trebuie sapat in alta parte .

G62.doc

@I_am_Stealth , nu e nici o schimbare cu ambreiajul apasat , parca ceva mai putin zgomot , dar tot asa vibreaza .Asta e bine ( ca nu e volant ) si e rau ( tot la motor trebuie sapat : injectoare , tampoane , etc...) Am schminbat si eu G62 si uleiul la cutie ( am pus ARAL sintetic , cel mai bun ) si rezulatul este : no change , do the same ;) .

Intrebare de necunoscator : la non PD se poate regla cantitatea injectata pe fiecare injector ? Adica anumite dezechilibre intre injectoare pot fi compensate din setarile VAG-ului ?

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hjk. Ah asta chiar nu e normal, dar daca nu ti-a dat eroarela G62 n-ai treaba cu el.

Cum stai cu injectoarele?

Probleme cu cutia automata ceva ai? Daca zici ca atunci cand bagi in N trepideaza, daca esti in D si iei picioru de pe frana si accelerezi smuceste ceva? Cutia a dat erori la VAG-COM?

@alc. Din ce stie eu ECU-ul compenseaza de la sine cantitatea injectata. Adica daca o sa ai +2 la unul automata ECU-ul o sa dea -2 la celalalt pentru compensare. Manual nu stiu daca le poti regla.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@executron intradevar pe D smuceste .cutia nu cred ca are probleme adica nu a dat nimic la test.si cu injectoarele nu stiu nimic sau macar sa curat turbo.acum o sa am timp si ma ocup

va multumesc ptr ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi nu mi-a mai trepidat deloc decat o singura data cand am alergat-o rau dar si=a revenit dupa 2-3 minute. ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Suportii de motor sunt in regula? Cind merge motorul la relanti incearca sa tragi de motor cu mina.Daca se schimba intensitatea vibratiilor sunt suporti uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am 1,9 ATD(nu stiu inca care este diferenta de AXR),si aceleasi probleme cu trepidatiile la relanti.Mecanicul a spus:volant,dar nu m-a convins,deoarece nu face intotdeauna.Dupa multe sapaturi descopar in AutoMotorSport(nr.25/2001,deci imedit dupa lansarea modelului 9N) un articol despre polo 1,9 TDI-100 PS-ca un punct negativ la aprecierea motorului era tocmai:usoare vibratii la turatie mica(original:leichte Vibrationen bei niedriger Drehzahl).Ce concluzii putem trage?

Modificat de dpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca unele vibreaza si altele nu. mie mi-a spus un mecanic cum ca toate axr-urile trepideaza la relanti neregulat, dar am intalnit foarte multe ca nu. in consecinta tind sa cred ca e totusi o problema de soft care se poate remedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!