Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

florynbadescu

Multumesc  "rayn". Masina are 280000km. O sa merg pe sachs -gaz (inclusiv suportii) pentru ca la astea ma gandisem si eu. Pe fata am pus KYB -ulei si flanse la fel dar la viraj pe loc trosnesc flansele ca naiba (parca pocnesc asa se aude). Cred ca trebuie inlocuite. Mentionez ca asa s-a auzit de cand le-am montat ( made in India scria pe flanse cu tot cu rulmenti). Amortizoarele stau ridicate ca in poza 2 pusa de "Nelson". O sa comand altele dar nu prea stiu ce sa iau ca mie frica sa nu iau iarasi teapa. Ceva solutii de la cunoscatori? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de încă o lămurire dacă mă poate ajuta cineva . Ce înseamnă 2 puncte roz și 1 verde pe arc ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul are o alocare pe clasa specifica de greutate in functie de motorizare si nivelul de echipare, de acolo punctele colorate pentru diferentiere.De asemenea amortizarea este documentata si in codurile PR care le regasesti pe stickerul din portbagaj sau in cartea service ex: clasa de greutate  V46 are alocat arc oe 1J0 411 105 CD

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minute în urmă, florynbadescu a scris:

Multumesc  "rayn". Masina are 280000km. O sa merg pe sachs -gaz (inclusiv suportii) pentru ca la astea ma gandisem si eu. Pe fata am pus KYB -ulei si flanse la fel dar la viraj pe loc trosnesc flansele ca naiba (parca pocnesc asa se aude). Cred ca trebuie inlocuite. Mentionez ca asa s-a auzit de cand le-am montat ( made in India scria pe flanse cu tot cu rulmenti). Amortizoarele stau ridicate ca in poza 2 pusa de "Nelson". O sa comand altele dar nu prea stiu ce sa iau ca mie frica sa nu iau iarasi teapa. Ceva solutii de la cunoscatori? Multumesc.

Daca mai pastrezi masina si arata bine adica fara rugina atunci merita sa mai bagi bani in ea.Inteleg ca suspensia e' varza si atunci degeaba schimbi amortizoarele ca mare lucru nu prea faci.

Flanse+rulmenti- Sachs sau Lemforder

Amortizoare - Sachs

bucse bascule fata/spate Lemforder

bucse bara stabilizoatoare fata/spate-Lemforder

Bielete antiruliu fata/spate

Daca schimbi aceste piese urmatorii 4-5 ani nu ar trebui sa mai ai probleme cu suspensia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat eu, pe toate, in total 36 de bucse, 4 arcuri, 4 amortizoare, 4 rulmenti.

 

Masina mergea super bine, insa tot nu era calitate oem. Amortizoarele aftermarket, inclusiv arcurile lucreaza putin diferit fata de cele oem. Spun asta pt ca am mers cu masina identina cu a mea insa cu un sfert din km mei.

Eu aveam 312 000km si am mers cu una de 105.000km cu suspensie oem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara un G4 cu G5 care il aveai tu ca nu au treaba.Suspensia la G4 este setata spre comfort deci ''barca''.Ce marci ai pus la tot ce ai schimbat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .. am pus kyb excel fata spate...aceiasi senzatie de tractor dupa 30.000 incercsa le schimb cit mai repede.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 bucse lemforder

- rulmenti skf si flanse skf.

4 amortizoare+ 4 arcuri kyb

- bielete lemforder toate 4-

- bucse lemforder- mari de la dogbone- 2 buc- sup-inf-

Piesele luate dupa seria de sasiu de la un depozit foarte mare. 

Masina topaie uneori, si amortizeaza foarte scurt, ca si cum ar fi prea dure arcurile sau amortizoarele. Au cu cursa lunga frumoasa, ci o minicursa.

De asta am zis ca oricati bani ai baga, nu o sa fie la fel ca cea oem.

 

Am incercat si cu roti de 15 si cu roti de 18, e la fel, presiuni diferite de la 2 bar la 2.5 bar, e exact la fel, si tine de amortizoare/arcuri.

Dupa ce am inlocuit piesele de mai sus, masina nu mai are ruliu pronuntat pe care il are suspensie oe, sta mai bine pe curbe, viraje, insa la denivelari e mai groaznica. Nu e neaparat deranjanta, insa are un topait specific, o sa va dati seama.

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus Sachs/Boge si nu am patit niciodata ce  descrii tu ''masina topaie'' probabil ca daca puneai arcuri si amortizoare Sachs era altceva.De curand am schimbat la un AstraH amortizoare fata/spate cu Sachs si ca feeling sunt ca cele originale.Pe bucse tot la lemforder ma gindesc si eu.

BTW- mai ai codurile de la bucse? ai schimbat si pivotii? cat a fost manopera?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti care au pus kyb, reclama ca sunt mai dure decat cele vechi. Nu e vorba ca sta masina mai ferma, ci amortizeaza scurt, nu sunt barca deloc, ci sunt foarte sport. Tind sa cred ca e si din arcuri, poate trebuiau unele progresive.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn cam cât costă să schimbi toate cele menționate de tine, plus manoperă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am pachet de drumuri grele din fabrica si amortizoarele difera, inclusiv arcurile ,la coduri, fata de suspensia standard. Care credeti ca ar fi senzatia daca as pune amortizoare standard in locul celor actuale? Sunt mai rigide cele standard decat cele PDG sau invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Am schimbat deja pe fata pivoti, bielete antiruliu, bielete de directie, bucse bara stabilizatoare (toate Lemfoerder), amortizoare si flanse (Kyb) insa nu am schimbat nimic pe spate in afara de discuri si placute de frana (Ate). Dupa comentariile colegilor m-am hotarat sa iau amortizoare cu suporti spate Sachs, bucse punte spate Lemfoerder. Pe fata o sa schimb flansele si rulmentii de sarcina cu Sachs si discurile si placutele de frana cu Ate. Revin cu detalii dupa schimbare. Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare :)  am cumparat 2 amortizoare fata Sachs ce mi s-a parut suspect ca eu le apas dar ele nu se mai ridica singure , am crezut ca trebuie amorsate adica am facut mai multe cicluri de inchis deschis  nici dupa aceasta operatie nu se ridica singure , asa  sunt astea , sau au ele o problema ? deja le-am montat dar pentru viitor sa stiu . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La apăsare instanță trebuie sa opună rezistenta.dacă tot intra nu e bine.dacă nici nu mai revin la loc...E clar.le poți duce la Remat.sunt noi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi noute...problema este ca deja le am montat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cele pe gaz opun rezistenta, cele pe ulei...nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intreb pentru un amic de al meu , este bine sau recomandati reconditionarea telescoapelor pe fata ? credeti ca au durata de utilizare buna fata de celelelte noi , pretul reconditionari este de 100 iar unul nou este 180 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, în condițiile în care diferența dintre un rec și nou este de 80 lei.... Tu ce ai alege ?

Nici alea noi nu știi cât te țin. .. Dar unul recondiționatunci !

Recondiționat. .... Scuze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu gama VAG foloseste amortizoare gaz/ulei pe puntea fata.Cel care reconditioneaza nu mai pune gaz.Durata de viata a unui amortizor reconditionat este in functie de cum a fost reconditionat,materiale folosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un telescop lucreaza pe tura de dus dar si pe cea de intors? Sau doar la revenire cand tija e scoasa din telescop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate sa imi spuna si mie cineva daca a mai patit sau stie de ce flansa de amortizor noua sachs, cu amortizor nou fuge de la locul ei? Am mai rasucit am strans de ea si tot fuge la prima groapa sau curba, in poza se vede mai bine ce vreau sa zic prin faptul ca "fuge" . Iese cam un sfert din cercul de cauciuc al flansei prin gaura de sus de la amortizor

P S nu pot pune poza pentru ca are mai mult de 1,99 mb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da resize la poza ca sa fie mai mica de 1.99mb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat flansele pe fata cu Sachs. Rulmentii de sarcina la cele vechi (montate in luna oct. 2016) erau terminati- iesisera camasile, erau sparti. Feriti-va de flansele KYB facute in India.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu flansa care nu statea la locul ei, problema a fost carcasa de la rulment, si flansa se strambase rosese din ea. Am schimbat doar flansa si la rulment am pus carcasa de la un rulment vechi. Precizez ca flansa pe care am schimbat-o si rulmentul au fost Sachs, si de cand am montat-o juca putin in gaura ei, acum am pus flansa Febi la 25 de lei si vine foarte bine in locasul ei. Deci sunt nemultumit de cele Sachs, care cu tot cu rulment au fost 55 lei bucta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!