Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Intrebare informativa: cam cat m-ar costa schimbul de suspensii? Toate rotile. Cam tot ce e de schimbat la ele. Nu am idee cand au fost schimbate ultima oara si as cam vrea sa le schimb. Golf 4 1.6 sr 1998

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce vrei să schimbi... 

Flanșe, amortizoare, arcuri +manopera  informativ 1000 RON... 

Dar la una asa veche, sigur mai găsești și altele de schimbat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
în urmă cu 2 ore, Sebisebi a scris:

Masina in cauza e un audi a3 din cate stiu e aceasi caroserie ca pe golf 5.

Si postezi in aria de Golf 4. Posturile off au fost ascunse, te rog sa postezi in aria masinii tale.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/7/2018 at 12:14 AM, Schizo33 said:

Intrebare informativa: cam cat m-ar costa schimbul de suspensii? Toate rotile. Cam tot ce e de schimbat la ele. Nu am idee cand au fost schimbate ultima oara si as cam vrea sa le schimb. Golf 4 1.6 sr 1998

sa cumva sa pui arcuri aftermarket stoc ca ai sa regreti. Decat daca vrei sa pui premium, eibach, koni, h&r...Schimba doar telescoape+flanse, vrei calitate accesibila, pui KYB.

daca vrei sa o faci mai inalta pui arcuri originale second luate de pe un diesel, dar nu iti recomand sa faci asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, vreau sa schimb telescoapele la un Golf 4 1.9 TDI AXR am sa las arcurile stock. La telescoape m-am informat despre KYB, Monroe, Sachs toate pe gaz insa nu mai stiu ce sa aleg, spre care sa ma orientez. Vreau sa stea bine pe drum si in curbe.

Modificat de Lac0ste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I am purtat pe toti cei 3 producatori enumerati.

Acum am pe un hyundai, Kayaba ( KYB) de cca 2 ani si sunt multumit.

Monroe, m-au tinut 100mii pe spate la un golf v ..... si Sachs pe fata la acelasi golf .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dintre astea cu care crezi ca ar sta mai bine masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kayaba imi par ceva mai ferme ..... in detrimentul confortului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat, am pus si eu pe spate.

Usor cam ferme pentru gustul meu, insa foarte ok.

Pune KYB, fara nicio retinere.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am un golf 4 variant care sta cam "in nas" sa zic asa in comparatie cu alte golfuri. Este foarte aproape de sol, la cativa centimetri de zapada zici ca esti cu lama. Am vazut pe net ca exista inaltatoare pentru fata dar stau si ma gandesc ca nu toate masinile pe care leam vazut au inaltatoare pe fata montate, inseamna ca problema e la mine. Ar putea fi arcurile lasate sau flansele duse? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic cu un Golf 4 care tot aşa voia să monteze înălţătoare pt. că i se părea prea joasă. După ce a schimbat (un mecanic l-a sfătuit) tot ce ţine de suspensii (arcuri, amortizoare, flanşe) maşina şi-a recăpătat garda normală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni buni dupa o constatare mai amanuntita am gasit un arc rupt. Le-am achizitionat pe amandoua. Am zis ca daca tot schimb arcurile mai investesc ceva si bag si amortizoare sa stiu ca nu mai am treaba cativa ani. Toate bune si frumoase, montat la loc. Masina tot nu are garda la sol cum trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat toate arcurile, amortizoarele si flansele amortizor NOI si nu a revenit garda la normal ?

hmmm ...... ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbate si flansele ansamblului amortizor-arc, si acolo se pierde din garda 1-2 cm.

Trebuie verificate codurile arcurilor daca sunt pentru motorizarea diesel altfel se pierd cativa cm.

Daca se pun amortizoare ulei+gaz (cam toate amortizoarele AM sunt asa) garda creste (1, 2, 3... mm) fata de cele OEM ce erau doar pe ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile si amortizoarele le-am comandat dupa seria de sasiu

Cam asa arata. Credeti ca flansele sunt de vina?

bSEKoe6.jpgszzsZvQ.jpg

 

Modificat de Alin19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aceăsta arata o uzura a flanselor-rulmentilor, ca o comparație înainte de a înlocui telescoapele nu era la fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcă zic ca era o idee mai mare având în vedere ca aveam o spira rupta la un arc. O sa încerc sa iau și flansele avea, cauciucul ăla sa le înlocuiesc. Am văzut ca nu sunt scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca daca vrei sa faci o treaba calumea inlocuiesti ansamblu arc-amortizor complet, adica cu flansele si rulmentii lor.

In cele mai multe cazuri problema e doar arcu sau amortizorul dar, zic eu, pe aftermarket nu sunt componente foarte scumpe, si daca trebuie sa platesti manopera de doua ori, in cazul cand mai tarziu te razgandesti au pica ceva sau nu esti multumit de rezultat si vrei sa mai schimbi ceva se mai plateste exact aceasi manopera de demontare-montare practic fiind aceasi treaba. Se ajunge de obicei in acest caz cand se va pastra masina cativa ani.

Eu am schimbat pe rand aceste componente, e drept in regie proprie, dar a fost nevoie sa investesc 80 de lei parca in presa de arcuri, dar poate esti mai multumit daca pui totul nou deodata.

Deci eu recomand sa iei si rulmenti nu doar flanse, si cumparale de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am kyb excel g + gas a just si sunt destul de ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am o problema acum cu gerul, la masina din semnatura, in sensul ca un amortizor pe spate dreapta pare ca a ramas blocat. Simptomele sunt masina lasata pe roata respectiva si la denivelari se balanseaza toata masina. Ce parere aveti, e dus de tot amortizorul? La temperaturi de peste -5 nu am probleme cu el, iar suspensia lucreaza destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din descrierea ta mai degraba s-a rupt arcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general telescoapele pe gaz duse iarna la ger sunt cam degeaba dar totusi ar trebui sa , stea pe arcuri...am bagat azi pe un break cu un prieten 300 de kg si 4 persoane pe telescoape varza spate si  masina pana in pamant dar tineau arcurile deci aia cu lasatul vorba colegului de mai sus sa te uiti si la arc desi cred ca te ai uitat.Daca nu sunt probleme cu el la temperaturi cu plus inseamna ca e de schimbat musai...azi dimineata am luat una bucata haion direct in crestetul capului desi cand l am ridicat statea asta este ca si o paranteza chiar daca este vorba de cele ale haionului/portbagajului la temperaturi cu plus merg parca sunt noi desi eu stiu ca sunt de schimbat.Poti face proba te apesi pe spate si daca o poti apasa lejer apoi topaie deja...nu ai voie nici la ger sa aibe un astfel de comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca nu m-am uitat inca, dar asta e a doua oara cand patesc asta.

Prima data era putin mai cald si simteam cum la denivelari sau imbinari de pod se zguduie masina pe partea dreapta spate. Am tras pe dreapta, m-am uitat la garda la sol, parea in regula, asa ca mi-am continuat drumul.

Acum, la minus 15 grade, acelasi comportament, dar mult mai pronuntat si dupa 5km deja facea ca si cand suspensia ar fi praf, doar pe dreapta spate. Din nou, am tras pe dreapta si am vazut ca masina e inclinata, iar distanta dintre roata si aripa nu mai exista.

O sa verific si arcul, insa pana la urma cred ca o sa iau un set de arcuri si amortizoare, sa le schimb, ca nu vreau sa-mi pun viata in pericol.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Mai era un baiat pe aici cu aceleasi simptome...doar ca avea probleme pe ambele parti...

incearca sa cauti sa vezi cum a rezolvat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!