Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

ok. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am schimbat si eu niste bucse, cauciucul vechi era beton, cele noi foarte elestic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imprevizibil89

salut as vrea sa stiu cam la cati km se schimba telescoapele...am un vw bora care  doar eu eu am rulat cu ea 80.000  de km ...telescoapele vechi(pe gaz) par a fi cele din fabrica...pe masina par sa se tina ok dar mi-s duse flansele si nu stiu ce sa fac  ....sa schimb si telescoapele !?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi flansele eu zic sa schimbi si rulmentii de sarcina, fac zgomote dupa ce au joc.

Telescoapele ar cere sa fie schimbate fiind masina sh si ai facut 80k in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imprevizibil89

Asa am sa fac !mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat si eu amortizoarele spate astazi. Am ales Monroe pe gaz, bitubular, sper sa tina 50k, pe masina erau amortizoare OEM. Comportamentum masini s-a imbunatatit simtitor. Numai bine, drumuri bune va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Salutare, foloseste cineva pe Bora amortizoare Bilstein B4? Daca stie cineva cum se comporta comparativ cu KYB Excel-G as fi foarte recunoscator. La pret sunt un pic mai ieftine dar nu stiu care este diferenta la comportament si durata de viata. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am observat ca dupa ce iau o groapa sau merg pe un drum denivelat la peste 50km/h, puntea fata continua sa oscileze chiar si 3-4 secunde dupa ce am trecut de acea portiune de drum cu probleme ,deci cred ca amortizoarele sunt gata. Cat mai e o manopera pentru schimbatul amortizoarelor + flanse? Sa merg pe Monroe sau merita sa platesc diferenta pentru Kayaba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe forum.as vrea sa schimb arcurile si amortizoarele pe fata la golfu meu.ce imi recomandati.simt toate gropile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa CITESTI posturile din topicul asta si sigur vei face alegerea potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 02.05.2016 at 22:42, flaviusmaff a scris:

Salutare. Nu stiu daca a mai intalnit cineva o problema asemenatoare, dar ideea este in felul urmator. Pe puntea spate, partea dreapta, am o bataie foarte urata la anumite denivalari/gropi mai pronuntate si atunci cand se ia curba la stanga si masa masinii se inclina pe partea dreapta. Aceasta bataie se simte ca si cum amortizorul bate direct in caroserie. Am suspensie sport, care este destul de joasa. Am zis ca poate sunt amortizoarele de vina, le-am schimbat cu Monroe pentru echipare sport, de asemenea am schimbat si flansele cu unele Sachs, insa nu s-a schimbat nimic. Atunci cand am demontat amortizoarele, in lagarul in se prinde flansa, am gasit urme pe caroserie, ca si cum capul amortizorului ar atinge in tabla, insa nu-mi explic cum se poate intampla asta. Arcurile sunt destul de ferme si nu cred ca sunt problema, ar mai trebui schimbate doar bucsele de pe punte. Daca a mai intalnit cineva problema asta, ar fi binevenita si o alta problema.

Flavius aceiasi problema o am si eu,imi poti spune cat te-a costat manopera si piesele?(si service-ul unde le-ai montat pt. ca si eu sunt DB.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am schimbat bucsele de la punte pana la urma. Bucsele sunt undeva la 200 lei in functie de producator si manopera tot cam pe acolo. Iti las pm cu locul unde le am schimbat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare dragi colegi, 

Sper ca nu mai este un topic asemanator,eu unul nu am gasit.

 

Acum o luna si ceva am schimbat amortizoarele spate la un golf 4 break, totul a decurs bine ,am reusit si am facut toate operatiunea exact ca la carte,doar ca la strangerea suruburilor, pe partea dreapta ,pe unul din ele nu mai reuseam sa il strang nicidecum ,se incaleca filetul ,desi s-a desfacut usor acum nu mai reuseam sa il infiletez sub nici o forma.

 

Fiind presat de imprejurari,a 2-a zi avand inmormantare,afara -13 C iar eu cu un amortizor rupt (a ruginit in partea de imbinare a tijei cu corpul amortizorului si a iesit tot uleiul afara) am deci sa il strang asa cum e el,cu filetul incalecat. 

 

Cu mare greu dar am reusit si am strans surubul pana la capat. Acum sunt sigur ca acolo s-a stricat filetul, atat pe surubul de amortizor cat si in consola.

As vrea sa iau un tarod,sau daca este cineva in Iasi sa ma ajute sa refac acel filet, ori sa dau cu o marime mai mare filetul si sa schimb suruburile cu totul ar fi perfect.

 

Aveti idee ce marime are efectiv filetul in acea consola? cheia folosita este nr.16 dar diamerul surubului nu stiu ce este 8,10 mm,etc.

 

Va multumesc  ! 

 

spor

Modificat de Al3csutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate inteleg vorbim de surubul cu pozitia nr 11 din imagine...

58a96ead95f96_telescopspate.thumb.png.9efb02dec2935771a99f31475bafca17.png

11-N 90648402 hexagon head bolt (combi)  M10X35 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimb si eu pe fata flansa de la amortizor pentru ca are joc. Recomandati sa schimb si rulmentul? Ce producator recomandati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat amortizoarele si flansele cu rulmenti am pus Lemforder (aveau acelasi cod trecut pe ele ca si cele originale). Daca tot schimbi flansa ar fi pacat sa nu schimbi si rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi sa vad cum fac sa schimb flansa + rulment si mecanicu zicea ca nu are rost ca flansele nu bat cica. Nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca sunt uzate ce se intampla daca nu bat? Mai are rost sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lansele /rulmentul din flansa amortizor, scrtaie la rotirea volanului stg/dr si cand urci si cobori borduri cu volanul virat si nu numai.

sdaca ajung sa bata.... este f grav.  unoori iese amortizorl prin ea si de batut tot nu bate.

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
florynbadescu

trebuie sa schimb amortizoarele spate la G4 variant. Recomanda cineva ceva? Trebuie scimbate si flansele (suporti de sus)? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si amortizoare mi-as pune Sachs,flansele daca nu au fost schimbate niciodata, categoric trebuie inlocuite.Masina inteleg ca este din 2000,cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La variant depinde ce faci cu el...ca brand dupa buget.As zice sa iei mai aspre putin ca oricum se mai lasa/inmoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !  ma poate ajuta cineva cu o parere de ce la telescoape flansa pe stanga e lipita si cea din dreapta e mai ridicata ? 

 Multumesc ! 

jos.jpg

sus.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa uzata. De preferat sa le schimbi pe amandoua + rulmentii de sarcina.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!