Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

doresc sa schimb si eu amortizatoarele, m-am gandit la  kayaba  gas-a-just ,   aceasta  varianta este facuta si pentru fata si pentru spate ?  ce parere aveti ? sant  mai bune decat  kayaba  excel G   ?    o sa merg pe  kayaba numai daca gasesc facute in japonia  , daca nu pe koni red   sau sachs performance  , ar mai fi bilstein b6  sau hr cup kit comfort   ultimele doua  cu costuri mai mari ,  astept pareri si daca puteti venii si cu alte variante  mai bune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu sunt la momentul schimbarii amortizoarelor fata.

M am decis sa optez spre Bilstein B6 HD... nu stiu exact cat sunt de dure...

Trox, folosesc de cativa ani, kayaba   gas-a-just, doar pe spate , ca ptr fata nu se fac pt masinile noastre....sau nu stiu eu.

Ale mele au venit mereu fabr in Japan si au tinut 100 mii primul set, fara sa fie de aruncat....le am facut cadou cuiva mai necajit si este super incantat.

Pe fata am Kayaba AGX, Multumit si de ele, tot japan.

Arcuri am Eibach Pro Kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat saptamana aceasta telescoapele, arcurile si flansele cu rulmenti pe fata. KYB Excel-G , K-Flex si flanse KYB. Se aude un scartait enervant la viraje stanga/dreapta pe loc si in miscare, gen o usa care scartaie cand se deschide , da mai mult a caruta :)

E normal ?  cand am luat-o din service nu am observat sunetul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu poate fi. Scartaitul respectiv il am si eu si culmea ca si eu am schimbat kitul pe fata amortizoare, flanse, rulmenti si burdufuri KAYABA, dar fara arcuri.

Du-te inapoi la service si arata-le scartaitul ca nu e normal, ar trebui sa ai o garantie a lucrarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am luat de la Intercars amortizoarele de pe spate - Excel G si am o intrebare: LA G4 Variant, cand schimbi amortizoarele de pe spate, este necesara si schimbarea suportilor din capul amortizorului (prinderea dintre amortizor si sasiu)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xeramic  ,  kayaba agx sant cele reglabile?  , am inteles ca este foarte buna aceasta varianta, pe fata kayaba agx  fata si spate kayaba just a gas cu arcuri eibach , sau ar fi bune  kayaba agx si fata si spate ? cum sant kayaba agx sant cumva mai dure , mai sportive 

cat despre bilstein b6  eu cred ca sant super bune , dar si pretul este pe masura ,  cred ca merg pe arcuri stock,  vezi sa fie made in germany

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy, doar daca sunt uzate acele flanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/21/2016 at 4:11 PM, tarox said:

xeramic  ,  kayaba agx sant cele reglabile?  , am inteles ca este foarte buna aceasta varianta, pe fata kayaba agx  fata si spate kayaba just a gas cu arcuri eibach , sau ar fi bune  kayaba agx si fata si spate ? cum sant kayaba agx sant cumva mai dure , mai sportive 

cat despre bilstein b6  eu cred ca sant super bune , dar si pretul este pe masura ,  cred ca merg pe arcuri stock,  vezi sa fie made in germany

kayaba sunt sensibile pt romania. AGX sunt reglabile pe duritate, dar eu le am folosit doar pe maxim si am mers mult pe drumuri cu gropi...au cedat...

mi-am montat deja B6, sunt made in Germany cu stanta VW. Masina le-a asimilat din prima, parca sunt facute una pt alta...super multumit. Duritatea este aceeasi doar ca simtamantul meu este acela ca B6 este mai ferm si mai robust. Franele au devenit mult mai precise.

am flanse powerflex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xeramic, deci tu ai pus bilstein b6  fata spate cu arcuri stock , flansele de la powerflex  trebuie cumparate dupa  marca masinii?   multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers sa ridic telescoapele fata promise...kyb 333713-japan sau sachs germ si am gasi kyb spain si sachs turcia.Cei de la depozit ne-au mintit si pe mine si magazinul...am luat totusi kyb dar ma uit dupa ceva sport ca nu se mai poate...

Imag050.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai noroc de ele !

Eu sunt multumit pana acum de ale mele , masina se comporta mult mai bine facand exceptie de scartaitul care cred ca e din cauza flanselor . N-am fost foarte impresionat de calitatea finisajului de pe flansele KYB fiind destul de scumpe comparativ cu restul producatorilor.

Sa ne spui daca si ale tale scartaie dupa montaj. Eu am si inaltatoare de 3 cm montate si s-ar putea sa fie mai tensionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms.la fel.Nu am mai luat nimic ca eram suparat,dar stiu ca protectii+flanse cam 180 kyb.Vedem, cred ca pun lemforder.Dupa o spalare dai cu wd40 de jos in sus,poate nu mai scirt.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am kit  flanse, rulmenti, amortizoare si protectii KYB pe fata si nu mai scartaie deloc. Tot kitul a costat 600 ron, iar amortizoarele au venit made in Spain. Cu flansele lemforder scartaia deranjant la trecerea peste denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Baieti,tocamai ce am avut si eu ceva probleme cu masina mea Golf 4 1.4,Aveam ce batai la viteza mica pr drumuri mai rele.Nu prea am reusit sa imi dau seama ce suna mai exacat,asa ca am trecut la verificat bucse,capete.....

In cele din urma am cumparat flanse,fiind convins ca sunt duse,dar din pacate astazi am desfacut telescopul si surpriza,flansele erau cele originale in stare buna,dar le-am schimbat cu kyb

Surpriza mare a venit cand am dat arculu jos de pe telescop,era dus rau de tot,nici macar nu statea axul telescopului,cadea in jos daca il tineam pe vertical

Vreau sa ma sfatuiti in ceea ce priveste achizitionarea unor telescoape bune

Ce vreau sa mentionez este ca am arcuri sport pe masina :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar tu stii cum vrei sa fie suspensia,te poti informa SI cumperi.Sau la intilniri mai bine,poate si o tura,impresii,etc.Personal la urmatoarea comanda cer 3 marci si cumpar 1-a dupa testul cu tija.

Daca a reconditionat cineva amortizoare sport Ta tehnics si poate da ceva pareri legat de rezistenta in timp...Am gasit omul in Tm,120 lei recond. bucata dar inca se reface dupa o operatie.As incerca,sunt reglabile pt fata.Cele de spate sunt pe masina si imi plac.Ms. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma si-a pus un prieten Kyb Excel,dar par prea rigide,plus ca si garda de la sol ii sa marit,ceea ce eu nu vreau!

Am gasit ceva de genu,doar ca nu prea am auzit pareri despre produsu asta http://www.alexbeagroup.ro/piese-vw-skoda-seat-audi/amortizor-telescop-fata-volkswagen-golf-iv-octavia-sachs

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/7/2015 at 0:00 AM, mihai86b said:

Va salut,

   tocmai ce am efectuat astazi operatiunea de schimb amortizor pe fata dreapta. nelamurirea mea este legata de rulmentul acela mic din capatul telescopului, parte a flansei. Am comprimat arcul, am demontat, am inlocuit arcul si am refolosit suportul flansei, schimband doar rulmentul si bucsa de cauciuc. totul bine numai ca dupa montaj am vrut sa invart de flansa sa vad cum functioneaza si surpriza, flansa se invartea foarte greu si cu tot cu tija amortizorului. Am crezut ca am montat  ceva gresit si le-am dat iarasi jos, le-am inspectat si sunt indentice cu cele vechi. iar le-am pus la loc, si iar acelasi lucru, dupa ce strang bine piulita din capatul flansei nu mai pot sa invart de flansa decat in sensul in care incepe sa se desfaca piulita. Iar le-am dat jos numai ca de data asta am pus rulmentul vechi si am montat flansa noua, si surpriza, dupa ce am strans totul se invarte. piesele sunt Meyle, telescopul Bielstein. Nu inteleg ce se intampla, cand am in mana rulmentul respectiv merge ireprosabil, cand il montez se blocheaza?

vreo idee? O sa ma mai confrunt odata cu problema cand imi fac timp sa schimb si pe partea soferului.

 

Numai bine,

Mihai

mihai am folosit si eu o data rulmenti meyle si sunt trompete sau stricat imediat de la asta se invarte greu ansamblul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vmc,Probabil ca nu l-ai montat corect,De ce nu ai optat si pentru flanse aceasi marca

Cat au costat amortizoarele Bielstein?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i s-a marit garda la sol de la telescoape noi? hai ca asta e buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, marius1982.11 said:

i s-a marit garda la sol de la telescoape noi? hai ca asta e buna!

 

Exact asa am patit eu la fosta Bora (1.4, 16V), cand am schimbat amortizoarele originale cu KYB Excel-G.:scratch:

Explicatia colegilor de pe forum a fost ca aveam arcurile cam slabe/tasate si de aceea s-a intamplat lucrul acesta. Fiind si amorizoarele si arcurile obosite, masina s-a lasat. Cand am pus amortizoarele noi s-a mai ridicat.:)

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui arcuri noi se ridica sau cu flanse noi.Era o poza in spate cu dif,intre flanse vechi/noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, marius1982.11 said:

i s-a marit garda la sol de la telescoape noi? hai ca asta e buna!

Salut, eu sunt persoana cu pricina.

S-a marit garda de la arcurile KYB noi :)   am pus telescoape, arcuri si flanse KYB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!