Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Apasa-te pe capota facand balans si vezi dupa ce eliberezi cate miscari face. Daca ramane ferm sus, e ok. Daca va continua miscarea inseamna ca amortizoarele sunt pa. Repeta procedura si pe puntea spate.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu amortizoarele fata -toamna 2014-(golf 4, 1.6, 16 v, azd, benzina ) si am pus kyb pe ulei (am zis eu sa nu fie prea tari cele pe gaz) si am luat o maaaare teapa. Sunt atat de moi incat aproape nu vad nicio diferenta fata de cele curse (originale-chiar erau originale din 2000). Sunt Made in Spain, cica unii ca ar trebui cumparate made in Japan , nu stiu daca asta e diferenta dar sunt TOTAL dezamagit de ele. Si am mai observat o chestie. Amortizoarele noi (pe ulei) dupa ce trageam tija afara si o apasam la loc (inainte de montaj) nu revenea la loc singura(in sus). E normal? Am inteles ca doar cele pe gaz ar revenii in sus dupa apasare (sau m-a vrajit mecanicul "lui peste")?

Modificat de kloshkutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele pe ulei nu revin singure. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti.

 

Am o intrebare pentru voi.

Am facut o comanda pentru niste suspensii sport (fixe) TaTechnix (pe ulei) pentru un coleg.

Garantia e 12 luni pentru telescoape si 24 de luni pentru arcuri. 

Dar asta doar in cazul in care se monteaza intr-un service autorizat rar.

Intrebarea e daca merita?

Exista vreo posibilitate sa se strice sau sa se scurga uleiul din el sau sa se defecteze in orice fel?

Montajul nu stiu cat ar fi dar am auzit ca ar fi foarte scump in comparatie cu un service neautorizat.

 

Astept parerile voastre. O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut daca poti ,monteazale la un service care stie ce face ,si categoric e buna si garantia ,montajul nu e prea scump,..eu am reglabila pe masina si mi-au cazut cele pe fata dupa vreo 5 mi de km ,am gasit niste baieti super si le-am reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-ai reparat pe garantie?

Consider ca la noi garantia este doar pe foaie...daca exista si aia...

Uite replica unui comerciant cand a fost intrebat de garantia unui telescop curs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu pe garantie ,eu le-am luat din germania cu ajutorul unui prieten .de asta am sugerat sa le monteze le un service (specializat) si pe amortizoare sport sau reglabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o idee buna sa montez arcuri pa fata de diesel, desi eu am 1.4?Masina este foarte joasa si mi-a rupt bara, protectia din plastic a radiatorului pentru ac si mi-a harjait toate piesele?

Modificat de 2cesti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

As vrea sa schimb amortizoarele si ma gandeam la KYB  Excel G  (190 lei pe fata, 185 pe spate).

Merita diferenta de pret fata de cele normale KYB Premium, Sachs, Monroe sau Bilstein (toate se invart in jurul a 140-160 lei) ?

 

Am deja pe fata arcuri KYB K-Flex de care sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

   tocmai ce am efectuat astazi operatiunea de schimb amortizor pe fata dreapta. nelamurirea mea este legata de rulmentul acela mic din capatul telescopului, parte a flansei. Am comprimat arcul, am demontat, am inlocuit arcul si am refolosit suportul flansei, schimband doar rulmentul si bucsa de cauciuc. totul bine numai ca dupa montaj am vrut sa invart de flansa sa vad cum functioneaza si surpriza, flansa se invartea foarte greu si cu tot cu tija amortizorului. Am crezut ca am montat  ceva gresit si le-am dat iarasi jos, le-am inspectat si sunt indentice cu cele vechi. iar le-am pus la loc, si iar acelasi lucru, dupa ce strang bine piulita din capatul flansei nu mai pot sa invart de flansa decat in sensul in care incepe sa se desfaca piulita. Iar le-am dat jos numai ca de data asta am pus rulmentul vechi si am montat flansa noua, si surpriza, dupa ce am strans totul se invarte. piesele sunt Meyle, telescopul Bielstein. Nu inteleg ce se intampla, cand am in mana rulmentul respectiv merge ireprosabil, cand il montez se blocheaza?

vreo idee? O sa ma mai confrunt odata cu problema cand imi fac timp sa schimb si pe partea soferului.

 

Numai bine,

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa schimb telescoapele dar nu atiu ce sa aleg, care are fi mai bune si daca se poate unele preturi, si vraeu sa schimb tot ansamblul aparatoare praf, flanse si ce mai este pe acolo....daca poate face cineva o lista cu toate piesele care imi trebuie + preturi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

As vrea sa schimb amortizoarele si ma gandeam la KYB  Excel G  (190 lei pe fata, 185 pe spate).

Merita diferenta de pret fata de cele normale KYB Premium, Sachs, Monroe sau Bilstein (toate se invart in jurul a 140-160 lei) ?

 

Am deja pe fata arcuri KYB K-Flex de care sunt multumit.

 

Preturile astea sunt pe bucata nu? Adica, ajungi undeva la 190 x 2 buc = pe fata si 185 x 2 buc pe spate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Preturile sunt pe bucata, pentru varianta kyb Excel g. Intre timp preturile mai mai scăzut cu 10lei. Deci 175 lei spate și 180lei fata.

Le-am schimbat pe toate săptămâna asta și e cu totul alta masina. Mașina e mult mai stabila, nu mai balansează botul la franare/accelerare.

Sunt puțin mai dure decât cele standard dar nu îngrijorător, nu mi se pare ca zguduie, Chiar pot spune ca le-aș fi dorit puțin mai dure dar mai trebuia sa plusez cam 150lei pentru varianta gas adjust.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o problema. In urma cu un an jumatate am schimvat si eu amortizoarele la golful 4 variant din semnatura si tot de atunci am observat ca sunt prea moi, toata lumea care misca de masina zicea ca sunt duse amortizoarele, de curiozitate am fost la un service si le-am testat acum vreo 4 luni si aveam valori intre 85-90%(asta dupa un an de utilizare si vreo 20k km) cand le.am luatam dat 1000lei pe toate 4 plus flanse rulmenti si kiturile de protectie, nu mai retin exact dar sunt sach sau monroe bitubulare. Zilele astea ma gandeam daca am fost pacalit si amortizoarele sunt pentru motoeizare pe benzina sau sunt pentru golf 4 scurt si nu se descurca cu dieselul meu variant. Cum pot verifica daca sunt amortizoarele care trebuie pentru mine? Pe unde sa caut un cod inscriptionat pe ele? Mentionez ca bucsele sunt toate ok.

Ca si precizare masina este mai stabila decat cu cele vechi(din aceasta cauza nu am sesizat atunci ca ar fi in neregula). Multumesc anticipat pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu lamuriri la ca am scris mai sus. Am investigat astazi cu ocazia schimbarii celui de-al doilea amortizor. Problema vine de la flansele noi, partea din cauciuc, este un pic diferita in sensul ca buza pe care prinde surubul ce strange rulmentul si flansa este cu un mm mai groasa la cea noua si surubul nu face priza pe rulment. Am pus o saiba intre ele si a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din același motiv eu am folosit direct suruburile vechi. Cele noi erau asa cum zici și tu, nu făceau priza pe rulment.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le-am primit fara suruburi, numai amortizoarele au surubul din capat. setu de flanse este Sachs, iar amortizoare Bielstein. La amortizoare insa am lasat suruburile vechi deoarece au un fel de saiba integrata, fiind mai late in partea de jos, spre deosebire de cele noi care sunt normale si imi da impresia ca au o priza mai slaba. oricum, dupa schimbat amortizoarele si pivotii de la brat e alta masina, insa a fost ceva de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu Kayaba Excel G pentru fata. Cand le-am testat cu mana...pareau cam moi. Acum...ce sa mai zic?! vom vedea dupa ce sunt puse pe masina. Daca sunt multumit de ele...voi pune tot Excel G si pe spate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bielstein-urile puse de mine sunt destul de rigide, dau o impresie de stabilitate buna. Am avut anvelope de 175 cu talon 80 iar acum am de 195 cu 60 si in combinatie cu amortizoarele astea este destul de rigida, chiar pot spune ca acum imi pot permite manevre destul de indraznete fara emotii. Cu anvelopele de 175 si amortizoarele vechi, nu aveam nici o sansa, desi nici amortizoarele vechi  nu erau moarte complet, dar se simtea ca o barca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu la Kayaba Excel G pe fata  si se simte diferenta enorma fata de cele originale, vechi de 15 ani... Virajele sunt mai precise, si balansul e mult mai mic. Urmeaza sa le schimb si pe spate, ca sa stiu o treaba :)

Deocamdata, multumit de KYB. Vom vedea in km urmatori, dupa ce mi se va restitui permisul de conducere. Pana atunci, facem miscare! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe arcurile originale le-ai pus ?Pune un link cu pret aici sau pm te rog.AMR-eul cit ii la permis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe arcurile originale le-am pus. E destul de rigida la gropi/denivelari dar confortabila. Eu zic ca e suficient. Pretul a fost de 440 Ron pentru ambele amortizoare de pe fata + flansele + rulmenti sarcina Febi-Bilstein. Nu am link, pentru ca le-am luat de la un client (cu factura bineinteles) si din cate stiu nu au piesele postate online. Le aveau pe stoc. Furnizorul e Intercars (depozitul Autoparts Chitila). 

Offtopic: AMR-ul mai e de  20 zile. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am montat in primavara amortizoare KYB GAS A JUST pe spate si sunt foarte multumit. Am rulaj de peste 13 mii kilometri cu ele si se mentin la fel de rigide aproape ca noi.

Acum vreau sa pun si pe fata tot KYB GAS A JUST am fost la acelasi magazin de piese si m-am interesat si mi-au zis ca pentru fata nu se fabrica respectivele... In schimb mi-au recomandat KYB EXCEL G la 220 ron/buc. care din ce am inteles de la colegi sunt mai mult comfort decat rigide.

Vreau sa montez ceva mai rigid totusi dar nu sport, sa-mi clantane dintii cand trec peste denivelari.

In concluzie as opta pentru amortizoare peste KYB EXCEL G ca si clasa :)

Astept opiniile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o nelamurire:

 

In momentul in care trec peste mici denivelari (fisuri transversale in asfalt) /linii de tramvai, de tren etc..., socul rasuna/se resimte foarte tare in masina cand trec cu puntea spate. De la ce poate fi? Flansele amortizoarelor? 

Va trebui sa schimb in curand amortizoarele pe spate si caut sa rezolv si problema aceasta, asadar, parerile sunt binevenite. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!