Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

E la mijloc intre ulei (Premium) si cele numai gaz...

Cele mai moi sint pe ulei...dar ai sa ai ceva "tangaj"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am o intrebare:ce mai trebuie cumparat pentru inlocuirea amortizoarelor,in afara de amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

salut...pai burdufele de protectie...si flansele...daca tot schimbi...sa fie totul nou:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am si io o intrebare. masina din profil cu ce amortizoare este echipata din fabrica, pe gaz sau pe ulei? as vrea sa le schimb si nu stiu ce are pe ea si nici ce producator sa iau. ma poate ajuta cineva cu vreun sfat. mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baietzi.. astazi am scos si eu masina din semnatura de pe masa de operatie sau efectuat urmatoarele schimbari.. 2 amortizoare + 2 flanse + bucsele inferioare de la bascule ! New Life.. :icon_thumright: super tinuta la drum :) amortizoarele + flansele (Sachs) i-ar bucsele TRW... a mai ramas un pic de joc in caseta de directie..dar pana nu cade de tot nu o schimb :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toti. Am schimbat si eu amortizoarele pe fata, (KYB Premium pe ulei) flansele si rulmentii la a mea masina, si se intampla o chestie ciudata chiar de dupa montarea noilor amortizoare. Dupa ce stationeaza masina vreo 10 min, si ma apas pe aripa din stanga sau din dreapta, incepe sa topaie parca nu ar avea amortizoare; aceasta topaiala aparea numai la prima apasare a masinii, ulterior daca apas masina amortizoarele lucreaza normal....ce ar putea fi? sunt amortizoarele moarte de noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare !

Am si eu o intrebare, in momentul cand urca sau coboara cineva din spate se aude un scartait de 1-2 secunde (pana ajunge masina la nivelul corespunzator), de la ce provine ? arcuri, telescoape sau alte bucse, protectii etc ?

Descrierea este cam aiurea, sper ca cei cu experienta sa-si dea seama.

un weekend placut

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slasher,sunt amortizoare pe ulei..si noi scoase din cutie daca le apesi culiseaza destul de greu si dureaza pana se incarca,cele cu gaz reactioneaza imediat.Cele cu ulei putin balans si se incarca.Stai linistit nu am auzit pe nimeni sa se planga de KYB. ;) Conteaza cum se comporta la drum masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !Scartzaitu ala e de la frana de mana .Incearca sa nu mai ti frana de loc si o sa vezi ca nu se mai aude .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SALL

AM SI EU O DILEMA DACA SE POATE SA MA AJUTATI. DACA STIE CINEVA POT PUNE PE GOLF 4 1.9 TDI COMBI MOTOR ALH TELESCOAPE PE SPATE DE LA GOLF 4 SCURT TELESCOAPELE IN CAUZA AR FI BILSTEIN-BNE2942

MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BILSTEIN 19-029429,asta e codul complet .Nu merge nu apare ca se potriveste si pe combi.De montat se poate monta fara probleme dar nu o sa ai suspensia eficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am facut si eu un test amortizoare la masina din semnatura si mi-a dat valori peste 70%, chestia e ca am unul pe spate curs de 1 an de zile, eu merg de 3 ani cu ea in ro si am facut ceva peste 30kkm si nu stiu daca au fost schimbate vreo data, oricum arata destul de rau, protectiile de plastic cazute, cele din cauciuc destul de coapte si crapate, nici nu stiu ce sa mai cred, atasez o poza cu testul:

post-55333-0-80295500-1308820217_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul nu este real,un amortizor nou este garantat maxim 50tkm.In concluzie nici 25%din masinile din RO nu ar lua ITP-ul.Este o valoare cu mult mai buna decat realitatea.Daca amortizoarele sunt curse,masina se inclina destul de mult pe curbe,sunt batai in zona-trebuie schimbate.Pe amortizor scrie data fabricatiei.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut testul de amortizoare la Merdian-dealer Dacia,inginerul de acolo mi-a zis ca nu a vazut niciodata valori mai mari de 78% pe aparat

Ale mele au iesit pe la 52%

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari. dupa ce am citit tot topicul vin si eu cu cateva intrebari:

1. de ceva timp masina mea sta cam barca. cu 4 persoane in masina si ceva bagaj se lasa foarte rau de spate. telescoapele cred ca mai ma duc. masina are 95.000 km. e posibil ca arcurile sa fie duse si sa trebuiasca schimbate? cum imi dau seama daca trebuie schimbate arcurile???

2. aveti idee cu ce fel de telescoape vin masinile din fabrica? pentru masina din semnatura.

peste cateva zile voi baga masina in service pentru revizie si sper sa aflu mai multe detalii de la mecanici despre telescoape si arcuri. de asemenea voi schimba si burdufurile spate la telescoape ca sunt rupte de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur 100%masina are km reali?Problema consta in urmatorul fapt;1 multe masini vin din fabrica cu arcuri normale,apoi clientul ataseaza carlig de remorca,ceea ce duce prematur la uzura arcurilor amortizoarelor spate.Daca ai carlig de remorca e clar asta e cauza.Din fabricatie masinile cu carlig de remorca au arcuri putin mai dure pe spate.2 masina are km mai multi..la km tai nici nu incape vorba de uzura arcurilor amortizoarelor.3 posibil sa ai arcul rupt si dr si stanga si in mod normal influenteaza stabilitatea masinii.Acum ceva vreme un coleg posta o problema la o bora cu arcul rupt.Din fabrica nu iti pot spune exact producatorul care echipeaza masina cu arcuri respectiv amortizoare.Tind sa cred ca e vorba de BOGE la amortizoare.Oricum daca vrei amortizoare bune KAYABA sau SACHS si arcuri KAYABA sau LESJ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are km reali, e condusa numai de mine, si nu are carlig. de rupt nu cred ca e vorba deoarece am de ceva timp aceasta problema (se lasa de spate) si am mai trecut pe la service-uri intre timp. ma gandesc ca sunt pe duca deoarece am mers cam mult timp/multi km pe drumuri de tara...

nu pot sa-mi dau seama ce are. sper sa primesc ceva informatii saptamana viitoare la service cand o voi urca pe rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cauza posibila asta e DRUMURI DE TARA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am o rugaminte si anume imi poate spune si mie cineva daca este vreun service prin timisoara de la care sa iei 2 amortizoare si sa fie schimbul gratuit?? este o asa promotie pe undeva? si/sau daca nu, de unde as putea sa cumpar 2 amortizoare la un pret mai rezonabil?? Va multumesc mult

Scuzele mele am uitat sa precizez ca, caut in TIMISOARA, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cumva vreun simptom "auditiv" pt amortizoarele pe duca/duse?

Intreb deoarece observ in ultima vreme ca la micile denivelari,drumuri cu proeminente,amortizoarele mele fac "FAS-FAS".Nu ma sperii dar inainte nu faceau..Le am schimbate de anul trebut din august,cam vreo 25k km.Sunt Sachs Advantage,pe gaz din cate stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine fac la denivelarile pt reducerea vitezei(cred ca stiti la ce ma refer).La mine fac de ani de zile ,sunt amotrizoarele masinii si inca sunt ok.Singura modalitate e sa faci un test pt amortizoare sau testul romanesc,apesi pe masina si ca culiseze dacat o singura data :lol: .Deci in consecinata nu e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: m-ai mai linistit....deja ma uitam informativ la preturi/producatori/calitate :) :icon_thumright: :icon_thumright:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia de la KYB ziceau (pe youtube) sa testezi amortizoarele producand masinii un usor balans cu mana,atunci vezi cu adevarat daca amortizoarele sunt pe duca(adica sa incerci sa reproduci mersul pe drum usor denivelat).Astfel testezi valvele care cedeaza primele,daca te apesi cu toata puterea pe masina testezi tot grupul de valve dintr-un amortizor,iar acesta va reactiona anormal numai daca e total compromis si are toate valvele obosite.

La mine amortizoarele pe spate sunt obosite rau,si reusesc sa fac balans pe puntea spate numai cu 2 degete.

Pe fata numai daca apas cu tot podul palmei reusesc sa produc balans.

In urma testului de amortizoare se confirma,alea pe spate au iesit destul de rau,pe cand fata e relativ ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate fas-fasuri am luat (cred ca sute,zilnic minim 2..3)trebuia sa merg cu masina pe branci.Ma mira si pe mine faptul ca inca nu am probleme cu amortizoarele in conditiile in care are ceva ani pe republica socialista romania.Tare sunt curios ce echipare vin din fabrica,brand.Sunt ferm convins ca sunt BOGE care de altfel face parte din ZF,brandurile care echipeaza pe original vag;LEMFORDER,SACHS,BOGE.Spre surprinderea mea am remarcat ca BOGE si SACHS au eticheta comuna,practic identica si amortizoarele sunt identice.Sau sa fie amortizoarele fabricate de vw?Pe un amortizor de pe masina mea am desfacut un colant cu codul produsului,sigla vw,inca un cod si specificatia WWO.Oricum sunt ferm convins ca poti pune amortizoare de aur,incarcate cu mercur,tehnologie NASA..nu o sa tina si nu vor avea calitatea si durata de viata a amotrizoarelor cu care a fost echipata masina la primul montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie, va rog, ce a-ti alege intre BILSTEIN pe gaz si MONROE pe ulei? La pret sunt la fel.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!