Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Buna seara,as dori sa-mi schimb amortizoarele fata +spate la golf 4 1.9 tdi,ma ajuta-ti va rog ce marca sa-mi cumpar.Multumesc.

 

Modificat de JUD77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nevoit sa imi schimb amortizoarele pe mașina deoarece cele vechi( BOGE turbo pe gas) s-au dus, rulmenți flansa i-am schimbat anul trecut dar anul asta m-au lăsat amortizoarele, am o Bora din 99" si in fiecare saptamana parcurg de 2 ori un drum destul de rau (Persani-Sinca Noua) pentru cine stie ( drum betonat cu crăpături si petecit cu asfalt si o alta porțiune de asfalt deformat la fel petecit) drumul e rau... in plus mai pe lânga acest drum mai parcurg inca 10 km de drum forestier( piatra albă compactata, gropi, denivelări, praf ), cred ca amortizoarele pe care le am (bage turbo) au fost pe mașina din Germania dar sunt cam tari totusi pentru acel drum, ce e drept m-au ținut 2 ani dar acum au cedat, ținând cont ca măcar 1 odată pe saptamana parcurg drumul detaliat mai sus, ce imi recomandați ? Ce marca sau ce model de telescop ar trebui sa aleg ? 

On 2 May 2016 at 0:22 AM, flaviusmaff said:

Capacul de plastic vine bine peste flansa, nu iese tija peste flansa. Prima data am incercat de proba cu un set de saibe asfel incat sa se mareasca distanta dintre caroserie si amortizor si degeaba. Nu stiu daca e problema de la bucsa, pentru ca bataia se aude exact in spate, unde e amortizorul. Nu am vazut la nicio masina ceva asemanator ca si problema. Practic am schimbat amortizoarele degeaba. Probabil ca intr-un final o sa schimb si acele bucse, dar daca nu e nici de acolo, iarasi bifez o cheltuiala inutila.

Salut, aceeași problema am avut-o eu cu aceea bătaie, mergi la un service si spune-le sa se uite la bucsele de pe punte spate, asa bătea si la mine si dupa ce le-am schimbat a revenit totul la normal. P.S: sunt destul de scumpe cam 200-250 lei ambele si durează cam 2-3 ore sa le înlocuiască, dar rezolva problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flaviusmaff

Nu e problema de bani, atat timp cat stiu ca scap de problema. Din ce am observat cu cat e mai frig afara cu atat bataile devin mai puternice, zici ca imi bate cineva cu un ciocan in caroserie. De asemenea cand virez stanga intr-un sens giratoriu si centrul de greutate se muta pe partea dreapta se aud niste pocnituri destul de urate, asta doar pe dreapta, stanga e ok. Mai astept putin pentru ca vreau sa schimb si bucsele pe fata, iar cu asta sper sa se rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, flaviusmaff said:

Nu e problema de bani, atat timp cat stiu ca scap de problema. Din ce am observat cu cat e mai frig afara cu atat bataile devin mai puternice, zici ca imi bate cineva cu un ciocan in caroserie. De asemenea cand virez stanga intr-un sens giratoriu si centrul de greutate se muta pe partea dreapta se aud niste pocnituri destul de urate, asta doar pe dreapta, stanga e ok. Mai astept putin pentru ca vreau sa schimb si bucsele pe fata, iar cu asta sper sa se rezolve problema.

Dupa cum am spus in comentariul anterior daca ai apucat da citești si ce am scris înainte de quote, eu merg mult pe dum forestier si problema este ca aceste bucși se duc de Bătrânețe, sunt dintr-un aliaj si au inserție de cauciuc iar cu timpul cauciucul isi pierde din fermitate si se rupe de acolo apare efectul de bubuit puternic deoarece la șoc brațul de la punte nu mai e susținut de Bucșă calumea( si eu am pățit la fel ca tine am schimbat arcurile ca "cică" erau rupte asa mi-au zis cei de la service si bubuiturile au rămas, am mers la alt service si mi-au arătat ca bucsele sunt problema) Cand le-am schimbat le-am pus si pe cele de la punte fata si mai sunt unele mai mici care vin tot la brațele din fata, in total pe febi prin sep-oct 2015 m-au costat 400-450 numai bucsele( fata-spate) manopera 150-200 depinde de câta de vechi sunt pe spate la mine a trebuit sa bata cu ciocanul in ele sa iasă afara, si daca tot stai lânga mecanic cand le schimba spune-i sa le unga cu vaselină pe cele noi cand le baga in locaș ca sa nu mai ruginească si sa dea cu o perie de sarma si un smirghel dupa înainte sa le pună sa le luna pe cele noi, rămâne  Șpan sau rugina dupa caz pe canal de la cele vechi.Sunt sigur ca dupa ce le vei schimba bubuitura va dispărea.

Modificat de Aweith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flaviusmaff

Mersi de raspuns. Acum am citit si restul. Imediat ce le pun, revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am schimbat arcurile fata spate care au coborat 40mm cu amortizoare stock fata am schimbat paliere +rulmenti a ramas distanta intre flansa si oala cam de aproximativ 1 cm dc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai schimbat si flansele de pe fata + rulmenti sarcina si distanta dintre oala si capacul care vine prins peste e pana in 1 cm, e ok. Doar nu vrei sa fie perfect lipite!? Mai important e sa fie schimbate amandoua si sa fie egale distantele.

App: distanta e data de flansa (in functie de duritatea flansei (si calitatea ei), ai o distanta anume). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg....inca o chestie ce nu imi place fata la denivelari are un usor balans ...pe fata am amortizoare de 2ani bilstein sa fie obosite? spatele nu balanseaza..

Modificat de Johny25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Balans in ce fel? Sus-jos? Barca...? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Johny25 said:

 

da un balans usor la denivelari mai accentuate  sus jos

Modificat de Johny25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca voi schimba amortizoarele fata voi rezolva problema cu balansul? ideea este ca trebuie sa merg cu 20-30km/h 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telescoapele noi iti elimina o mare parte a balansului.Eu as lua telescoape dupa tipul/marca arcurilor pt o mai buna compatibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu inainte sa verifici bucsele (bara stabilizatoare si bielete antiruliu). Si alea iti dau o impresie ca masina face balans pe fata. Apoi treci la amortizoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa schimb amortizoarele la un golf 4 variant si vreau ceva mai dur dar nici cum sunt cele ta teh. Momentan am pe mașina amortizoare bilstein pe ulei si arcuri eibach pro kit.  Vreau sa păstrez arcurile pt ca imi place cat e garda la sol dar mi se par moi amortizoarele. Ma gândeam sa pun pe spate gas a just si pe fata Excel. Sau sa pun Excel fata-spate? Va mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Excel fata spate si sunt multumit. Sunt mai tari decat cele oem, dar nu sunt nici sport. Cel mai bun test e daca te intalnesti cu un coleg sa te plimbe putin cu masina lui, sa vezi cum e. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau nici sport. Sper sa gasesc pe cineva care are sa vad cum sunt. Cred ca sunt mai dure fata de ce am eu. Sunt si pe gas si am înțeles ca sunt si mai tari fata de cele standard tot de la kyb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gontza Mi-am montat eu astazi pe fata KYB EXCEL-G (cod 333713)  si am arcuri de intensitate medie. Am avut inainte BOGE TURBO( seamana foarte bine cu SACHS ADVANTAGE), daca treci de la ulei la gas o sa ti se para tari indiferent de model/marca, EXCEL-G sunt combinatie gaz-ulei( nu exista numai gaz), sunt bitubulare, iar pe tubul din exterior au gaz pentru a preveni formarea spumei din tubul cu ulei. BOGE TURBO (cum am avut inainte aveau o mai mult % de gaz) dar EXCEL-G nu sunt asa de tari pe cat ma asteptam, adica e bine. Iar pe GOLF IV si VW BORA OEM din fabrica pe fata vine combinatie gaz-ulei si spate gaz. Vorbeste cu @borabcb  el are exact combinatia aceasta de care spuneai tu (si eu vreau sa pun la fel pe spate cand va veni vremea, KYB gas-a-just monotub gaz cu 30% mai rigid decat un bitubular pe gaz, dar inca le mai am pe cele originale si mai merg :D) . P.S: KYB garanteaza 80.000 KM, dar pe drumurile noastre nu stiu cine a reusit sa faca asta, poate doar cu amortizoare OEM VW originale care sunt peste 100 euro bucata. Mult succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.05.2016 at 5:13 PM, dony said:

Salut ,are cineva montate amortizoare Monroe pe masina ,sint bune ,ma refer si ca rezistenta in timp,nr km ,am gasit cu gaz pe fata ,sint mai bune decat cele pe ulei? Multumesc anticipat

 

Eu am schimbat toate 4 amortizoarele pe Monroe varianta Original prin 2014, imi par la fel de stabile si azi, folosesc masina zilnic. E o alegere optima.

 

Imi puteti spune o parere despre arcurile Kayaba K-Flex ? Vreau sa-mi pun pe fata unde originalele sunt uzate rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flaviusmaff

Alaltaieri, nemaisuportand acea bataie urata care se auzea aproape la orice denivelare, m-a facut ca sambata la prima ora sa fiu la poarta service-ului. Concluzia a fost ca bucsele de la punte erau praf. In concluzie s-au schimbat bucsele cu unele SWAG, altceva nu am gasit la ora aia si sa fie disponibile imediat, mai ales ca nu am vrut sa le cumpar si sa nu se potriveasca. La mine au fost cu diametru de 69mm. Bataia a disparut complet si acum ma bucur de masina. :) Si cateva poze cu vinovatele.

13321086_1150817941636014_1014849223_o.jpg

13214719_1150817964969345_1311415102_o.jpg

13318937_1150817998302675_2010658927_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sunt bucsele astea ca nu realizez acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minutes ago, flaviusmaff said:

Alaltaieri, nemaisuportand acea bataie urata care se auzea aproape la orice denivelare, m-a facut ca sambata la prima ora sa fiu la poarta service-ului. Concluzia a fost ca bucsele de la punte erau praf. In concluzie s-au schimbat bucsele cu unele SWAG, altceva nu am gasit la ora aia si sa fie disponibile imediat, mai ales ca nu am vrut sa le cumpar si sa nu se potriveasca. La mine au fost cu diametru de 69mm. Bataia a disparut complet si acum ma bucur de masina. :) Si cateva poze cu vinovatele.

13321086_1150817941636014_1014849223_o.jpg

13214719_1150817964969345_1311415102_o.jpg

13318937_1150817998302675_2010658927_n.jpg

M-a bucur ca ai rezolvat problema, când ai timp schimbale si pe cele de la puntea din fata si asa știi o treaba ! Drumuri bune !

8 minutes ago, valysor said:

unde sunt bucsele astea ca nu realizez acum?

Salut, bucsele aceasta vin la articulația dintre brațele din spate si șasiul mașinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24/05/2016 at 17:12, gontza a scris:

Nu vreau nici sport. Sper sa gasesc pe cineva care are sa vad cum sunt. Cred ca sunt mai dure fata de ce am eu. Sunt si pe gas si am înțeles ca sunt si mai tari fata de cele standard tot de la kyb. 

Test de 1000 km cu KYB Excel G fata-spate: masina sta foarte bine pe curbe: pt cine stie drumul Kardzhali - Makaza, pe curbe sta masina foarte bine cu 140 kmph.  Pentru cine stie restul drumului Bulgaria- Grecia, masina s-a comportat exemplar pe drumurile denivelate ale bulgarilor. 

Vedeam masini mai noi care mergeau in fata mea si ma lua inima and vedeam ca fac ditamai balansul fata-spate si cand treceam si eu pe zona denivelata, nu se simtea mare lucru si balansul era aproape inexistent. 

Pana acum sunt foarte multumit de ele. 

Ps: as fi preferat niste amortizoare putin putin mai tari pe spate. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flaviusmaff

S-au schimbat si cele de pe puntea fata impreuna cu flansele amortizoarelor. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR
2 hours ago, Emy D said:

Ps: as fi preferat niste amortizoare putin putin mai tari pe spate. :)

Pai si exista?:)

Nu de alta...dar as vrea sa le schimb si eu si sunt in dilema ce sa aleg :)

PS. Vacanta placuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, flaviusmaff said:

S-au schimbat si cele de pe puntea fata impreuna cu flansele amortizoarelor. :rolleyes:

Super, acum sigur nu mai ai nici o problema cu bătăile acelea enervabte, ai verificat si talerele de la arcuri cand ai schimbat rulmenți flansa? ( eu am schimbat amortizoare + rulmenți flansa + talerele arc deoarece erau deformate unde venea rulmentul la flansa) dar daca erau ok le verifici data viitoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!