Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Ce burduf de praf ai pe amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, SergiuD said:

Ce burduf de praf ai pe amortizoare?

Le-am luat pe cele vechi! 

 

11 minutes ago, MyKe said:

Cadrul motor e strans bine? Exista o saiba ce se pune la imbinarea cu caroseria, ai putea scapa de zgomot cu aia. :)

 

Sau tot uitat la cadru motor,la tamponi am miscat de motor au strans pe acolo suruburile,nu am vazut nimic in neregula pe acolo,eu tin sa cred ca se aude strict la roata drepta,cand plec cu masina usor dupa loc,face poc,cloncane ceva! nu foarte rau,dar indeajuns cat sa auzi,dupa numai am treaba,decat la franare si asta nu mereu!

Modificat de D-A-N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridic-o pe cric, da roata jos, fa cateva plecari din ambreiaj (inainte si inapoi) si cineva sa tina mana pe etrier, s-ar putea sa fie de acolo daca zici si ca la frane s-ar auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica-

8 minute în urmă, MyKe a scris:

da roata jos, fa cateva plecari din ambreiaj

:o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va invarti doar acea roata "pt. ca diferential"

Dar trebuie asigurata bine masina daca ridici doar o roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca diferential deschis. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.06.2016 at 4:49 PM, D-A-N said:

 

 

1 hour ago, MyKe said:

Ridic-o pe cric, da roata jos, fa cateva plecari din ambreiaj (inainte si inapoi) si cineva sa tina mana pe etrier, s-ar putea sa fie de acolo daca zici si ca la frane s-ar auzi.

Exact asta am facut la service,am ridicat masina pe elevator,am dat roata jos,eu am ramas in masina si o acceleram puneam frana,acceleratie frana si tot asa! Nimic totul este ok,cel putin din spusele mecanicului! Doar cand e masina jos cu greutate face acel "cloncanit"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de frane si vezi daca e din placute, desi NU este plauzibila asta....verifica si bieletele antiruluiu, la mine asa a fost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mariuscbn said:

Fa un test de frane si vezi daca e din placute, desi NU este plauzibila asta....verifica si bieletele antiruluiu, la mine asa a fost!

am facut itp-ul de curand si nu au nici-o treaba placutele,stiu ca nu este plauzibil pe mine ma luat rasul cand mi-a spus mecanicul chestia asta,din pacate astia sunt mecanici din ziua de azi! stie cineva un service bun in bucuresti sa ma duc cu problema asta sa o rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma bate gandul sa fac un upgrade la suspensia masinii din semnatura si sunt foarte tentat sa pun amortizoare Koni FSD. Problema este ca am arcuri Eibach Sportline cu drop de 40-45mm iar peste tot pe net gasesc doar combinatia Koni FSD cu Eibach ProKit care are drop-ul de 30mm. Are cineva pe masina combinatia asta FSD+Sportline? Mi-e frica sa nu stric amortizoarele din cauza arcurilor :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.06.2016 at 9:52 PM, D-A-N said:

am facut itp-ul de curand si nu au nici-o treaba placutele,stiu ca nu este plauzibil pe mine ma luat rasul cand mi-a spus mecanicul chestia asta,din pacate astia sunt mecanici din ziua de azi! stie cineva un service bun in bucuresti sa ma duc cu problema asta sa o rezolv?

Salut ! Ai rezolvat problema ?Ca si la mine se aude ceva similar cand merg cu viteza mica si se inclina masina pe partea stanga desi am fost in service cu ea si i-am reglat si directia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salutare colegi. Am schimbat recent amortizoare fata si flanse (KYB) si la interval de câteva zile se aude trosnind, pocnind ca un scârțțit fier pe fier dar nu ascuțit atunci când virez. Se aude numai pe dreapta. Ce poate fi? Rulmentul de sarcina, tija amortizor? Se aude clar din zona amortizorului dreapta pentru ca am suspendat-o pe cric si am virat pe loc cu motorul pornit. Amortizoarele au fost made in Spain și flanșele cu rulmenții de sarcină made in India. Dacă a cedat amortizorul așa rapid nu mai cumpăr decât piese din dezmembrări de acum încolo. Mulțumesc anticipat pentru eventualele păreri. O zi bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Trebuia sa schimbi si rulmentii de sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

 marius1982.11---- am schimbat si rulmentii de sarcina (au venit cu tot cu flansele). Au fost tot KYB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

em am pus Kyb fata spate si sint foarte dure, si desi zic eu ca am partea de bucse pusa la punct tot bate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.06.2016 at 8:43 PM, reddacy said:

Salut ! Ai rezolvat problema ?Ca si la mine se aude ceva similar cand merg cu viteza mica si se inclina masina pe partea stanga desi am fost in service cu ea si i-am reglat si directia...

Salut inca nu i-am dat de cap,nu prea am mai avut timp! Sper in viitorul apropiat sa aflu ce are! La mine nu trage stanga sau dreapta,am decat cloncanitul ala enervant,dar m-am obisnuit deja:))) daca aflu ceva sapt viitoare te anunt! Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vin si eu cu o problema din asta ... :(

am schimbat si eu de curand ( cca. 2000 km in urma) amortizoarele fata KYB si flanse si rulmenti sarcina SWAG.

la o plecare de pe loc, usor, virat dr, s a auzit un vuiet ca de rulment blocat si dat peste cap ) dupa care nu s a  mai intamplat nimic notabil.

acum, daca iei viraj stg/dr din stand pe loc cu motorul pornit, se aude un zgomot infundat si simt vibratii in flansa amortizor stg..

 sa fi cedat deja fl + rulment pe partea stg ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin tot eu cu raspunsul :)

fost azi la doctor.

desfacut amortizoare si flanse, verificat rulmentii sarcina = VARZA. 

la nici 2500 km..

schimbati cu rulmenti sarcina cu unii SKF. pe cei vechi nu scria nimic absolut desi, au venit la set cu flansele SWAG.

momentan, rezolvata problema. vedem pe viitor.

am vrut sa schimb si flansele SWAG cu unele SACHS dar berbecii de la ELIT au incurcat codul  si nu se potriveau la gauri in caroserie asa ca, le-am lasat tot pe cele vechi ( care au doar cca. 2500 km ).

succese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi trebuie amortizoare spate la variant insa nu stiu ce sa aleg,vreau pe cele mai bune dintre cele ieftine:).AL-KO am mai avut,sunt ok,de asemenea sachs insa nu am avut kyb.Pareri ,sugestii?eventual un magazin care le are pe stoc maine dimineata in Bucuresti.Merci.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele kyb , pe fata, dupa 2500-3000 km, ma declar multumit.

important este cat rezista in timp si nr. km.

o sa le schimb si pe spate tot cu kyb. sa le testez si pe astea.

nu e dif. mare intre kyb si sachs (cca. 40 lei/buc) dar, unii cica sachs nu ar mai fi ce au fost.

oricum, parerile de pe aici sunt ... subiective. este vorba de noroc si stil de exploatat masina

eu am fost multumit si de Sachs si Monroe.

pe ambele  le-am avut pe un golf v si m-au tinut +100 mii km, 6 ani, am vandut masina cu ele dar inca mai mergeau.

sachs pe fata si monroe pe spate am avut pe golf.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma chiar a venit timpul sa schimb amortizatoarele  punte spate , nu vreau sa renunt la comfort , sa nu fie dure , deci nu vreau ceva sportiv , ma gandeam la kayaba gas a just pentru ca sant facute in japonia , dar am inteles ca sant cam rigide ,  bilstein b6   facute in germania  ,pretul putin cam mare  100 euro bucata  ,dar se pare ca si acestea sant  putin rigide , nu stiu la comfort cum stau , multi spun ca sant  alea perfecte , puteti  sa ma sfatuiti ? ma pot gandi si la altceva, sa spunem ceva de la sachs  sau alte amortizatoare de calitate , astept sugestii , va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.06.2016 at 7:31 PM, D-A-N said:

Salut inca nu i-am dat de cap,nu prea am mai avut timp! Sper in viitorul apropiat sa aflu ce are! La mine nu trage stanga sau dreapta,am decat cloncanitul ala enervant,dar m-am obisnuit deja:))) daca aflu ceva sapt viitoare te anunt! Stima

Dupa doua verificari la mecanic am gasit ca era un mic joc la pivot ,de acolo provenind bataile mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final am cumparat KYB excel g  pe gaz de la karma cu 155ron.Imi par destul de ok ,masina are o tinuta mult mai buna.Amortizoarele de pe masina erau cele originale(2002,232tkm☺).Praf,evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fain,sa te tina macar jumate cit oem.Made in ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, reddacy said:

Dupa doua verificari la mecanic am gasit ca era un mic joc la pivot ,de acolo provenind bataile mici...

Ma bucur ca ai rezolvat,la mine nu este de la pivoti dabea i-am schimbat,in speranta ca de la pivoti este bataia,am tot urmarit pe forum topic-uri,am mai vorbit cu cineva,cred ca este un cap de planetara cel dinspre cutie,cand am timp ma duc in service si o sa il schimb,mie "cloncanitul" respectiv se aude la plecarea de pe loc,franare si in virare! 

Modificat de D-A-N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!