Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

fara vag com nu faci nimic.... oricum nu prea am vazut distributii puse prost la care motoru merge rotund la relanti dar masina nu trage

pot fi alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc.

Saptamana viitoare o sa o pun pe vagcom la un autoservice ma coasta 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt 100e vi in bucuresti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e o problema de vacuum sau N75. Se pare ca turbina nu-si deschide destul geometria.

In asemenea conditii, in treptele inferioare merge cat de cat si fara ajutorul turbinei. Cum da de greu, urca foarte greu in ture.

Asta as presupune eu.

Daca tot iti pune vag-com-ul, macar sa-ti faca un log in mers si sa urmaresti si presiunea in turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu un golf 3 TD si vreau sa stiu la cati km tre sa imi fac distributia

va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 60k km in 60k km,sau din 4 in 4ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se poate face in conditiile astea ? se poate regla doar cu ajutorul vag-com-ului ?

post-10471-1241309110_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru corectie trebuie sa rotesti pompa in sens invers acelor de ceasornic, cu vag com poti sa verifici numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut baieti,

Am si eu o intrebare va rog.La masina din semnatura,la 1.9SDI reglarea avansului din semnatura se face cu VAG-COM?sau manual?.Poate ma lamureste si pe mine cineva.Daca cumva se face cu vag-com cum fac si eu?am versiunea 3.11.Multumesc baieti.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza numai manual, cu Vag-ul doar verifici daca e bine. Din cate stiu eu doar la PD-uri se regleaza din Vag....

Ps: @Sima7x si la mine arata exact la fel avansul inainte de reglaj. Rezultatul dupa reglaj a fost o usoara scadere a consumului in mers, iar la relanti a scazut de la 0.4 la 0.3l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

legat de avans ,io nu il pot vedea cu vagul...aveti idee d c nu i mi apare nimic la tdi graph?se vad numai cele 3 linii si atit

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi prea mare sau prea mic si iese din grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prompt ca intotdeauna.....sincer m-am gindit ,da aveam nevoie de aprobarea la un cunoscator...multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
carceacristian

Salutare,

Sa vedeti aici avans mare :wacko: .Dupa ce mi-a fost refacut motoru,acum 2 zile am reusit sa fac si eu un grafic si trecea de linia verde iar uneori cobora de linia verde, umpicut.La mine asa arata avansu(in realitate am un Seat Leon 1.9SDI AQM,si am selectat acolo Golf AQM,e ok nu?).Totusi vad ca la mine sunt altfel liniile decat la voi(ciudat nu? a mai avut cineva vreun frafic cu linii drepte?)sau poate asa o fi graficu la motoarele SDI...

Asadar din cate am citit,tre sa fie fix la linia albastra(pe cate se poate).....

PS:Mentionez ca trezesc vecinii de dimineata cu avansu asta....rontaie ca dracu` :)

post-9811-1249318970_thumb.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ohooo, exact asa e si la mine, dar liniile nu sunt asa. Cand peste ,cand sub grafic. Mecanicii ziceau ca al meu suna cam tare, acum stiu de ce, pe mine in schimb nu ma deranjaza si nici nu mi se pare sa suna tare, mai ales de cand am pus scut de plastic cu pernite(adica OEM).

Se zice ca consumul e mai mic si fum mai putin cu avansul asa si ,zic eu, si puterea e mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La avans mare, consumul e mai mic, intr-adevar, dar puterea e si ea mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Avansul ala corespunde cu asta? sau ce e asta? si daca e bun ce am eu?? Mersi.

post-34985-1249415235_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Baieti,din cate stiu eu cand motorul este avansat,practic primeste mai multa motorina in injectoare,implicit si arderea e mai puternica,iar masina fuge mai tare(eu asa stiam,nu dati in cap :biggrin: ,e corect sau nu?.Pai io catalizatoru si tobele le-am spalat,bine de tot,si cand i-am dat la 4000 a scos ceva fum negru->motorina nearsa.Treaba cu fumu,eu zic ca se datoreaza datorita avansului ca e prea avansata.Mariusica ,nu stiu ce e ala,eu deabia sunt la inceput de drum cu VAG-COMU asta... :ceuameni:

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e unghiul de avans marit,debitul de motorina este mai mare,masina trage mai tare iar restul de motorina este ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba debitul de motorina cu avansul.... cand motoru are avans putin mai mare decat normal... motorina arde mai violent si de aici apare puterea in plus... dar apar si vibratii..... cand avansul este mic motorina arde prost si de aici apare consumu in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

SwatCat,saru`mana pentru explicatii.Mie asa imi explicase un mecanic,dar uite ca toata lumea se pricepe la mecanica,dar uite ca nu bine.Faza e ca mai inveti si prostii de la altii..

PS:zilele astea o sa modific avansu,va tin la curent,cu buburuza mea puternica :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Baieti am fost sa reglez avansu.Mecanicu imi zisese ca nu era pusa la punct distributia cum trebuie,si era fugita cu aproape un dinte(ceva de genu),mi-a explicat el,dar nu prea am inteles.Avansu nu l-am mai verificat cu VAG-COM-ul,dar motoru se aude super :offtopic: ,si masina fuge intr-o veselie.Am sa fac un print screen cand mai fac un test cu calculatoru.

Mersi baieti

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am un Passat 1.9 TDI, tip mot. AFN si am o problema: nu pot regla avansul la injectie, adica pe grupul 004 la ACTUAL si SPECIFIED (in Measuring Blocks) valorile se tin una de alta (pare OK), dar daca intru in BASIC SETINGS -> 000 -> GO -> TDI ADVANCE vad avansul a fi foarte mare, iesit din grafic (Cu Temp Apei peste 80). Daca incerc sa scad avansul prin miscarea pompei de injectie, nu are nici un efect pe grafic iar la un moment dat scade sub linia verde, dar peste cea rosie, iar in clipa aia motorul incepe sa fumege mai rau ca locomotiva si merge super neregulat... CE-I de facut, Verificat ? Cat despre coduri de Eruare, Zero!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu am inteles. Tu reglezi pompa cu motorul pornit? Se opreste motorul, se blocheaza fulia pompei, se roteste vibrochenul un pic, daca trebuie redus se roteste un ciclu intreg, niciodata in sensul natural de rotatie al motorului, se porneste si se verifica din nou avansul. Si tot asa pana graficul e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu asa stiam ca se slabesc suruburile alea, 3 la numar, lasi totul in pace doar axul de la pompa de injectie in misti fie in fata ,fie in spate, depinde unde vrei sa ajungi si doar un milimetru te poate scoate afara din grafic. Dupa care strangi suruburile, test pe vag -com pana ii dai de cap, depinde de cata experianta ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!