Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

la NON PD conteaza un dinte - sau + la axa cu came doar la functionarea buna a motorului...nu loveste in supape decat de la 2 dinti in sus...dar nu vreti sa auziti cum suna un TDI cu un dinte pus gresit la axa cu came...tractor. dar si aici exista dispozitive de clocat motorul ca sa se evite astfel de situatii.

Corect. asa imi imaginam si eu ca un dinte e prea putin ca sa loveasca supapele...

de asemenea cred ca e adevarat si ce ai spus legat de probabilitatea de a nimeri avansul exact ca inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Spawn, avansul nu se regleaza dupa ureche, nu are nici o legatura consumul afisat de BC cu avansul, ba mai mult este bine ca timingul sa fie avansat, masina trage mai bine si consuma mai bine, deci se poate ca la tine sa fie acum devansat avansul, adica altfel spus: este mai bine ca avansul sa fie pus la punct, la optim unde este compromisul intre performanta si consum, mai degraba un avans bine facut se reflecta in zgomot nu in consum .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Eu am facut comparatia cu bc sa arat ca consuma mai putin

Dar acum dupa reglajul care l-am facut am realizat ca masina trage mai bine e mai infipta

Pe mine ma interesaza daca Synchro. angle nu strica ceva daca sta la valoare asa mare 5.5 - 6.0 "normal tre sa fie intre -3 si +3 acum ajungind la 5.5 - 6.0 ."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la PD acele 3 suruburi nu au nici o legatura cu avansul...AI GRIJA CE AI FACUT !!!

acele 3 suruburi se desfac la punerea distributiei la punct cu motorul blocat doar pt a permite intinderea curelei si nu pt avans !!! axul came si arborele cotit sunt blocate la punc fix tot acest tim si VW interzice punerea distributiei fara acele blocaje la punct fix...

recomandarea mea este sa nu lasi asa distributia...daca e bine pusa la punct nu ar trebui sa arate nici pe BC ltfel decat ce e in specificatii....cine erau cei ce ti-au spus ca de acolo se regleaza avansul?

cele 3 suruburi sunt pe pompa de injectie la NON PD si acolo se regleaza avansul !!!

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Am umblat la cele 3 suruburi cu motorul blocat, dar exista o marja in care poti face un reglaj fin sa dai spre dreapa sau spre stinga 3 milimetri cu motorul blocat si axul cu came si arborele erau blocate in timpul reglajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Nu stiu cat de rau ai facut ... :icon_thumright:

Eu nu am PD, insa din cate stiu eu, se cam ia ECU dupa G28 si G40 ca sa regleze, deci nu prea ma prind cum poti "strica" avansul. Plus ca injectia e partial comandata oarecum tot de axul cu came.

Cu alte cuvinte, asa cum discutasem mai sus, important e axul cu came relativ la arborele cotit sa nu se miste...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna la toata lumea, ieri am verificat si eu avansul si in grafic imi apare cam cu 2 mm sub linia de mijloc. Am schimbat distributia si de atunci mi se pare ca e mai zgomotoasa si parca se accelereaza mai greu. Puteti sa imi spuneti si mie daca trebui sa umblu la avans (motorul din semnatura).

Am verificat si pe masina unui prieten cu acelasi motor, adusa din germania de 5 luni si avansul e deasupra liniei de mijloc.

Am masurat cu motorul la temperatura de regim.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O intrebare.....

Care e graficul ideal, pt avansul de la ALH ?

Pun o poza mai jos, cam asa arata la mine, linia portocalie, scuze de editare.

Cloud, trebuie bifat si apa la 80 grade ?

post-11792-1237554119_thumb.png

Modificat de Marius
Post mutat din topicul Vag Com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

di nce stiu eu, trebuie sa ai norisorul ala dupa linia albastra; o rezolvi din miscarea pompei de injectie

LE: http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/...belt_part_2.htm

aici gasesti cum se face reglajul avansului

Modificat de Marius
Post mutat din topicul Vag Com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acest post este in numele lui MasinaPoporului

In urma schimbarii distributiei(operatie facuta in spatele blocului) cred ca am devansat/avansat pompa de injectie la un golf IV, 1.9 TDI ,ALH , 90 CP + remapare.Am atasat o poza cu graficul mai jos.Imi poate spune cineva daca este bun s-au nu avansul?

119nzo9.jpg

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansu trebuie sa fie intre linia rosie si cea verde..... si daca va plictisiti sa fi pe linia albastra

de fiecare data cand se umbla la distribuitie trebuie facut avansu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune si pe linia albastra daca insisti putin :ceuameni: , dar nici asa nu e rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la duba mea stie cineva vreun reper ceva sa pun cureaua de la pompa la punct?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest post este in numele MasinaPoporului care si-a reglat avansul cu vag-comul si vrea sa stie daca este in parametrii si pareri, atasez un print screen:

post-34985-1239733754_thumb.jpg

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea mare, trebuie sa fie pe linia albastra sau foarte putin deasupra !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna schimb si eu in acest sfarsit de saptamana cureaua de distributie si vreau sa va intreb ce precautii trebuie sa iau si ce sa ii spun la prietenul care mio schimba in legatura cu avansu ?

merci have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar inainte de prima cheie sa invarta cu mana motorul de la fulia axei cu came pt a fi 100% sigur ca totul e in regula mecanic. astfel, chiar dc nu porneste macar nu se strica nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colega ! motorul nu se invirte niciodata dela fulia axei cu came, pentru verificare intotdeauna se invirte dela vilbrochen( de 2 ori 360 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am citit pe TDIforum, acum fiecare face cum crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rostesti de la vilbrochen.... daca rotesti din axa cu came risti sa strici surubu si tragi de role

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am citit pe TDIforum, acum fiecare face cum crede.

In cazul distributiei nu e vorba de credinta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica masina pe cric de o roata. Baga in viteza si invarte usor de roata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Eu nu mai inteleg nimic...dupa ce mi-a fost reglat avansul pompei de injectie(au postat niste colegi poze cu graficul mai sus) cred,sau mi se pareca masina nu prea mai trage.Ajuns acasa am verificat si avansul pompei la cea de a 2-a masina a familiei care este tot un ALH si avansul arata ceva de genu cum arata la masina mea inainte de a ii regla avansul.Am postat si o poza...

11tssoi.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, atata timp cat intersectia celor 2 linii galbene se afla intre liniile rosie si verde si motorul are peste 80 grade e bine. CA sa ie foarte bine intersectia trebuie sa fie cat mai aproape de linia albastra. Clar acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, ce sintome sunt cand avansul nu este bine reglat sau a fost modificat? Va intreb ptr ca distributia a fost schimbata pe golful meu TDI AGR si totul a fost bine facut sunetul e acelasi ca inainte dar masina tot nu trece de 160km/h si ajung cu greu (adica in foarte mult timp). Am avut intercoolerul spart lam schimbat si tot asa ii adica nu mai am goluri de putere asa de mari dar tot nu trage . Deci cred ca poate fi din avans si as vrea sa va intreb care sunt sintomele sau cum imi dau seama fara sa pun masina pe vag.com ptr ca nu il am si nici nu am posibilitatea.

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!