Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

iar am patit-o. nu a mai vrut sa porneasca. dupa ce si-a revenit, am bagat vag-com-ul si mi-a dat urmatoarele defecte:

00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

06-10 - Signal to High - Intermittent

ce poate fi?

te pot ajuta

suna la 0740ovidiu

sunt din bt

Dupa defectul care il ai 00541 problema este in pompa de injectie.La descriarea codului de defect spune ca posibile efecte : mers intrerupt , zguduituri si motorul se poate opri apoi se da o seria de teste pt a verifica daca este circuitul intrerupt sau defect senzorul

Dupa defectul care il ai 00541 problema este in pompa de injectie.La descriarea codului de defect spune ca posibile efecte : mers intrerupt , zguduituri si motorul se poate opri apoi se da o serie de teste pt a verifica daca este circuitul intrerupt sau defect senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarel TDI cu pompa rotativa de injectie ,in speta la ALH ,avansul static se citeste de senzorul de pe arbore iar cel dinamic se citeste de la injectorul cu fir care transmite momentul injectiei catre ECU care la rindul lui modifica via pompa de injectie avansul.

Asadar ramin la concluzia ca la schimbarea curelei de distributie trebuie, cel putin, verificat avansul injectiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vizita facuta la Cipos :) , mi-a zis ca am avansul dereglat ca urmare a schimbarii distributiei. Intrebarea mea este daca se poate trage concluzia ca s-a schimbat distributia, sau dereglarea poate aparea si fara schimbarea distributiei? :D

Sper ca m-am facut inteles si scuze daca intrebarea vi se pare naiva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se poate deregla si fara sa umbli la distributie de exemplu daca sare distributia de la punct cum se mai intampla la unele 1Z si chiar la unele ALH-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa puna cineva o poza cu cele 3 suruburi...si cum se regleaza...ca ne certam degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ALH avansul se regleaza din pinionul pompei de injectie, are trei excentrice(suruburi).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI,te-am rugat sa faci putina curatenie pe aici,nu se poate?vreau un raspuns te rog!

Ce sa curat? Ce nu-ti convine tie? M-am saturat, mi-ai umplut inbox-ul de report-uri la post-urile de aici. Desprinde-te de problema asta cu topicul cu avansul, da-o incolo, nu mai pune atata la suflet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit eu cu Cosmin si il ajut sa regleze avansul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa curat? Ce nu-ti convine tie? M-am saturat, mi-ai umplut inbox-ul de report-uri la post-urile de aici. Desprinde-te de problema asta cu topicul cu avansul, da-o incolo, nu mai pune atata la suflet.

cum ce sa cureti?"corecturile".pune-te te rog in locul meu!in plus nu au nicio legatura cu ce se discuta aici.am sa ma desprind oricum de FORUM,dar in momentul cand vor disparea acele "corecturi".de tine depinde.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt BUN!!!! mi-am reglat si eu avansu :lol:.. cine are nevoie PM :offtopic:

post-4720-1175105428_thumb.jpg

post-4720-1175105508_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se regla f bine avansul dupa ureche

un dieselist bun ti-l regleaza frara probleme dupa felul cum suna

asa ca....

avansul are o valoare corecta, urechile sunt de mai multe feluri :)

asa ca daca urechea unuia e mai altfel decat a altuia avansurile "ies" diferite :argue: :wub:

Iar atunci vin eu cu vag-com ul, verific si iti spun, da, se vede ca a fost reglat dupa ureche, insa de catre un mare specialist :)

Lasand gluma, eu cred ca diferenta va fi intre bine si foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi avansul cu VAGul si e ok, se pare ca au facut treaba calumea aia la care am schimbat distributia , e p linia albastra

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niste poze pt reglajul la ALH? asa, ca pentru "injection timing for dummies?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am citit valorile cu VAG-COM la masina mea vw bora 1.9 tdi 130 cp 2002 motor asz m-am speriat.

In acel tabel am niste valori pe care nu stiu sa le cites cred !!!

Basic Settings Grupul OOO.

1=043 : 2=131 : 3=000 : 4=024 : 5=101 : 6=202 : 7=096 : 8=136 : 9=138 : 10=145

Va las pe voi sa le cititi valorile si sa imi dati un verdict : trebuie sa umblu la avans sau nu?

Si prin valorile astea ce avans ciesc BTDC sau ATDC ?

Atasez si un log sa vedeti exact

Va rog sa imi spuneti si mie ce trebuie sa fac sa umblu la avans sau nu ?

log_avans.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele PD avansul nu se regleaza, vizualizarea cu VAG_COMul in grupul 000 este numai pt motoarele VE la cele PD avansul teoretic nu se regleaza deoarece unitatea injector este comandata de axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atuni cum pot verifica avansul ca sa ajung sa vad daca valoarea lui este corecta ca in valorile pe care le-am gasit aici pe forum

1.9 TDI PD (130 Cp) 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se masoara la relanti DAR nu in grupul 000 ci in grupul 004, iar la WOT trebuie sa ajunga pe la 17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot vorbind de distributie, pe care mi-am schimbat-o recent, la non-PD. Ma gandesc eu asa, cum iti dai seama ca nu ai sarit un dinte intre axul cu came si arborele cotit??? Presupun ca singura modalitate este de a verifica valoarea avansului. Insa la NON-PD cand rotesti pompa si reglezi avansul, nu mai poti face nicio ajustare la pozitia axului cu came relativ la arborele cotit. Pur si simplu mersul motorului e singurul indiciu??

La PD e bine ca nu ai aceasta grija. Adica NU are cum sa se deregleze avansul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sare un dinte iti dai seama imediat, supapele o sa faca pac pac iar pistoanele ies invingatoare, singurul care pierde esti tu :banghead:

Un dinte sarit este enorm, tolerantele sunt foarte mici la TDI iar distributia schimbata la timp este esentiala, in rest apa, paie si bataie :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socant ce spui tu. Credeam ca un dinte sarit nu produce o desincronizare suficient de mare incat sa loveasca supapele. Inseamna ca eu am fost cam prea relaxat cand mi-am schimbat distributia, ca daca stiam ca marja de eroare e asa de mica, o faceam mai cu "morcov" :banghead:

Inca ceva, legat de ce se discuta anterior intr-un post unde "dieselistii priceputi" iti reglau avansul fara VAG-COM...

Dupa schimbarea distributiei la mine, avansul verificat cu VAG COM era deasupra liniei de mijloc ideale...deci "prea avansat" Asta verificat la 0km practic, exact in ziua cand am facut manevra. Acum, la cateva mii de km s-a mai lasat cureaua de distributie, nu stiu ce s-o fi putut intampla, insa a coborat cu ceva sub linia ideala in VAG COM, prin urmare s-ar putea sa fie nevoie de o ajustare a lui in viitor. Nu stiu daca e normal sau nu sa se intample asa, insa asta s-a intamplat la mine. Evident, e tot foarte aproape de pozitia ideala, insa e cu ceva mai mic.... Poate un dieselist magician cred ca ar fi avut de unde sa ghiceasca fenomenul...Prin urmare cam e nevoie de VAG com...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Nu este nevoie sa fii magician pt a pune la punct distributia, eu am schimbat distributia intr-un service (recomandat de multi aici pe forum), iar cind am luat masina i-am intrebat pe baieti daca au verificat timingul, raspunsul a fost scurt si sec: nu trebuie domle, un pic socat de raspuns am verificat acasa si timingul era ideal. Asa era si inainte sa duc masina la ei deci pur si simplu nu e nevoie sa fii magician ci doar sa respecti semnele.

Dupa un timp ma apuc de modificari si dau avansul mai mare, mut putin si masina deabia a pornit iar avansul era mult peste linia "prea avansat" de fapt iesea din grafic, ma apuc iar de modificari si dupa multe incercari reusesc sa obtin ceea ce vroiam, adica sa fiu la jumatatea dintre ideal si avansat, acum avansul e tot acolo deci nu prea cred ca e normal sa se modifice singur avansul, apropo tu ce curea ai pus? Ce firma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ContiTech. Am pus si eu ce am putut mai ieftin, ca sincer, nu era nevoie sa o schimb dupa cum arata cea veche, insa daca tot am desfacut...Am schimbat pentru linistea mea :D

Vorba unui prieten, cand montezi ceva, nu te gandi sa pui vaselina la piulite, ca nu le mai desface nimeni, decat la dezmembrari poate :angry: - in cazul masinii mele...

Intrebarea mare pentru mine care ramane e ce se intampla daca se lasa usor cureaua de distributie si schimba pozitia relativa a axului cu came fata de arborele cotit. Nu ai cum sa iti dai seama si nu ai ce sa reglezi. Nu? Intinzatorul de exemplu invarte doar o parte, deci lejer poate modifica distanta intre ele pe curea, in cazul in care se misca putin. Evident ca vei sesiza si o modificare a avansului ca o consecinta, insa nu vad ce poti face in situatia respectiva. Adica avansul il reglezi din pompa, dar restul? Ce faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se lasa cureaua inseamna microni, deci nu este nici o problema . Problemele sunt de injectie si se remediaza regland avansul la motoarele VE. Este adevarat ce zici tu, adica se mai lasa curelele si din aceasta cauza apar anumite zgomote sau mai bine zis comparand doua TDIuri identice poti sesiza ca unu din ele este mai zgomotos dar asta nu e o problema majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw recomanda la schimbarea distributiei la motoarele cu pompa distribuitoare sa fie corectat si avansul de la pompa sau fulie dupa caz. si va spun ca conteaza foarte mult. si inca un lucru...la un motor cu distributia aproape de termen de schimbare dar cu avansul pus la punct daca ii schimbi distributia poti sa respecti toate semnele ca la carte...90% din cazuri trebuie ajustat din nou avansul ca nu mai este in parametrii.

la motoarele PD nu exista reglaj la avans pt ca acest lucru se face automat pe baza informatiei provenita de la senzorii cititori de la ax came si arbore cotit. distributie se realizeaza cu SDV-uri care blocheaza motorul la punct fix neexistand posibilitati de reglaj dacat al intinderii curelei, dar si intinzatorul (fix sau automatic) are semn/modalitate de a fi pus numai intr-un singur fel. pot desigur exista si greseli de montaj...dar asta e cu totul alta discutie.

la NON PD conteaza un dinte - sau + la axa cu came doar la functionarea buna a motorului...nu loveste in supape decat de la 2 dinti in sus...dar nu vreti sa auziti cum suna un TDI cu un dinte pus gresit la axa cu came...tractor. dar si aici exista dispozitive de clocat motorul ca sa se evite astfel de situatii.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la mecanic si am reglat avansul la bora 1,9 TDI 96kw tip ASZ an 2002 Tiptronic "masina din semnatura", din cele 3 suruburi aflate pe pinionul axului cu came, pina ce bc mi-a indicat consumul la relanti de 0.6 - 0.7 fara a avea ceva pornit din acesorii. Precizez ca consumul la relanti inaine de a face aceasta operatie imi indica 1.1 - 1.2 tot fara acesorii pornite.

Inainte de a face aceasta operatie am masurat cu VAG-COM-ul toti paramerti pe care i-am notat pe pe o hirtie. Acesti parametri se situau in valorile normale, cam la limita maxima a acestora.

Dupa reglare am masurat iar cu VAG-COM-ul parametri si valorile lor au scazut aproape de valoarea minima inafara de Synchro. angle care a crescut foarte mult, valoarea lui trebuia sa fie intre -3 si +3 acum ajungind la 5.5 - 6.0 .

Credeti ca este vreo problema? "masina merge excelent si insinte mergea la fel ma deranja doar consumul dat de bc la relanti care era foarte mare"

Oare este asa important acest Synchro. angle sa fie in parametri ? se poate intimpla ceva daca il las asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!