Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

electrovalva de pe capul hidraulic este buna?aia taie motorina si se opreste motorul in mers sau daca nu deschide masina nu porneste.sau poate contactul nu este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu nimic despre electrovalva. unde este pozitionata? cum se verifica? intra in ea o mufa cu trei pini?

arata-mi pe desen

post-7500-1173205188_thumb.jpg

Modificat de eugenbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu rosu electrovalva,cu albastru mufa de unde vine firul la electrovalva.se verifica cu un fir de la borna de plus in mod repetat sa vezi daca raspunde de fiecare data.mufa poate trebuie curatata,de la solutii de spalat motorul se oxideaza contactelr.

post-8085-1173210933_thumb.jpg

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc, voi incerca maine sa o curat. celelalte doua fire de la ce sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in partea de jos a pompei e un fel de electromagnet care face reglajul avansului din pompa.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot scoate electrovalva sau are presiune acolo? poate s-a murdarit si nu reactioneaza cum trebuie. mufa am curatat-o cu spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate-o fara probleme nu este presiune.(cheie de 24)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc inca o data. maine fac operatiunea si va tin la curent. noapte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca s-a rezolvat de la sine, fara sa mai desfac electrovalva. in ultima vreme am pus doar motorina Efix, si s-ar putea sa fi curatat prin jur. oricum, de 4 zile nu am mai patit sa porneasca greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar am patit-o. nu a mai vrut sa porneasca. dupa ce si-a revenit, am bagat vag-com-ul si mi-a dat urmatoarele defecte:

00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

06-10 - Signal to High - Intermittent

ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata problema cred ca se trage de la surubul ala de pe pompa de injectie si mai precis dintre conductele ce duc spre injectoare . Surubul ala ce rol are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata problema cred ca se trage de la surubul ala de pe pompa de injectie si mai precis dintre conductele ce duc spre injectoare . Surubul ala ce rol are ?

Cred ca in acest topic au fost strecurate foarte multe informatii eronate care au fost lamurite cu greu.La motoarele 1z, avansul se regleaza doar de un specialist in adevarul sens al cuvantului, care stie sa asculte un diesel.La mine l-a reglat o persoana care a lucrat la VW (mi-a schimbat si motorul,ulterior turbina,mansonare instalatie electrica, si altele) si toate acestea fara teste electronice.Chiar si un coleg de pe forum s-a mirat de perfectiunea reglajului.

Avansul la 1 z se regleaza din pompa.Cine vrea sa isi menajese motorul, avansul trebuie sa ramana mai mic, in acest fel arderea incepe mai tarziu.Avantaje: tensiunile care se acumuleaza in ansablul bilea-manivela si piston-bloc au valori mici, deci frecare mai mica.In acest caz, motorul functioneaza fara zgomot foarte mare, pornirea este mai greoaie si dezordonata(cel putin cand este frig), demarajul si randamentul scadesi nu scoate fum.Cand avansul este mare, motorul functioneaza zgomotos (apropo-rontaitul are legatura in primul rand cu eficienta in functionare a pompei si a injectoarelor), pornirea la rece este foarte rapida (daca si pompa "tine" presiunea), demarajul este foarte bun dar in schimb viata acelui motor este mai scurta.Aprinderea are loc mai devreme, mult pana pistonul sa ajunga sus iar tensiunile acumulate nu se descarca in destindere ci in angrenajul bilea-manivela si piston-bloc.Masina tremura si in acest fel, in timp, poate produce si alte disfunctionalitati.

Referitor la bulele de aer, pot aparea si din cauza futunaselor de retur dintre injectoare.La mine asta a fost.

Referitor la intreruperea motorului in mers.Cineva "taie motorina".La mine motorina o taia alarma (originala) a masinii.

Pompa de injectie are o electrovalva care o data pus contactul se deschide si patrunde motorina.Daca acea electrovalva nu se alimenteaza cu tensiune atunci intrerupe motorina si motorul se opreste.Poate ca pe undeva exista o alarma a masinii originala care nu mai functioneaza cum trebuie.Eu am desfacut-o si am refacut toate lipiturile de pe acea placa electronica si acum totul este ok.Acolo exista un mic releu care actioneaza in mod direct alimentarea cu tensiune a electrovalvei de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele 1z, avansul se regleaza doar de un specialist in adevarul sens al cuvantului

Nu sunt specialist! Mi-am reglat singur avansul "dupa ureche", apoi l-am verificat cu vag-com (Cipos).

In urma cu un an, in urma unor probleme, mi-am refacut tot motorul "in spatele blocului" :lol:

Nu trebuie sa fii specialist sa-ti poti rezolva anumite probleme la masina, ai nevoie de putina experienta, indeminare...iar unde nu te descurci apelezi la colegii de forum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de curand distributia si am inteles ca dupa o astfel de opratiune trebue reglat avansul.

Unde incepe nelamurirea mea, din cate am citit pe forum si din cate am auzit d p la uni colegi aceasta operatiune sar face automat la unele motoare tdi dar nu am vazut nimic concret depre ALH,cum ca sar regla singur si ma gandesc ca fiind un model mai vechi de motor trebue reglat .din ce am citit uni colegi spun ca da alti ca nu.Sincer sa fiu nu am inteles nimic din ce am citit. daca stie cineva de ce e vorba,si daca trebue reglat atunci cum? merge cu VAGcomul sau trebue reglat manual ?

masina merge ok singurul lucru e ca a crescut usor consumul 0,2-0,4 l/100Km

mentionez ca am folosit search

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH-ul sigur nu are reglaj automat al avansului. Acesta e prezent la motoarele Pompe Duse sau Common Rail .

Alh-ul e un motor cu pompa rotativa.

p>s> Avansul se regleaza cu vag-com-ul. in BAsic Setting in canalul 000 in TDI TIMING. Motorul sa fie cald si trebuie bifata optiunea cu 80 grade Celsius. Punctul din grafic trebuie sa fie cu un pic deasupra liniei din mijloc .

Vechea curea e mai intinsa ca aia noua nu ? Deci trebuie reglat. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de curand distributia si am inteles ca dupa o astfel de opratiune trebue reglat avansul.

de unde ai scos-o si pe asta?daca schimbi distributia si o schimbi cum trebuie avansul nu se deregleaza.la ALH avansul nu se autoregleaza,cu VAGcom-ul doar il verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alh-ul e un motor cu pompa rotativa.

p>s> Avansul se regleaza cu vag-com-ul. in BAsic Setting in canalul 000 in TDI TIMING.

oare chiar asa sa fie domnu' moderator nou??? Cred ca l-ai cam dezinformat pe colegul...

rzf cred ca nici superman daca ai fi nu nimeresti avansul FIX cum era cand schimbi cureaua chiar daca o schimbi perfect...sau ma rog, sansele sunt foarte mici exact pentru ca cele doua curele nu sunt la fel, cea veche si cea noua...Da va fi APROAPE la fel...Asa ca cine are "bun simt" iti verifica macar avansul imediat la schimbarea distributiei, tocmai ca in majoritatea cazurilor trebuie ajustat...

cosmin, cred ca din pompa se regleaza la tine, , din trei suruburi : N 903 285 04. (verificand cu vag com ,cum a zis maniacu ).In fact.... sunt aproape sigur... atata ca eu am AHU si nu am vazut "live" un ALH ;)

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca se regleaza din pompa, cu vag-com se verifica reglajul.

S-a tot discutat pe forum, cu poze si kilometri de explicatii, nu cred ca a ramas nimic neclar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA scuzati am dorit sa spun ca se regleaza manual si ca se foloseste vag-com-ul pentru a-l verifica. ;) Eram putin cam obosit. ;) {Greseala de exprimare}

Intr-adevar exista 3 suruburi ce trebuie slabite apoi invartit putin de axul pompei de injectie. Se strang cele 3 suruburi , se porneste motorul si apoi se verifica cu VAg-Com-ul.

i-AM_STEALTH ai din nou dreptate. ;)

Floriand n-ai dreptate. Exista 3 suruburi care se slabesc si piulita pompei de injectie insa aia nu se desface sub nici o forma!!!!!! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te cred ca esti obosit, avand in vedere ca ai scris

Vechea curea e mai intinsa ca aia noua nu ? Deci trebuie reglat. ;)

;) cred ca ai vrut sa scrii invers ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA scuzati am dorit sa spun ca se regleaza manual si ca se foloseste vag-com-ul pentru a-l verifica. :( Eram putin cam obosit. ;) {Greseala de exprimare}

Intr-adevar exista 3 suruburi ce trebuie slabite apoi invartit putin de axul pompei de injectie. Se strang cele 3 suruburi , se porneste motorul si apoi se verifica cu VAg-Com-ul.

i-AM_STEALTH ai din nou dreptate. ;)

Cele '3 suruburi' sunt de fapt 4 (3 piulite si un surub) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sansele sunt foarte mici exact pentru ca cele doua curele nu sunt la fel, cea veche si cea noua...Da va fi APROAPE la fel...

@i am stealth,pana la urma conteaza sau nu conteaza diferenta dintere cele doua curele(veche si noua),si care ar fi sau cat ar fi diferenta dintre ele ca sa influenteze avansul?

inainte de demontarea distributiei pinionul de la pompa de injectie se blocheaza cu o tija metalica printr-o gaura de ghidaj,prin urmare pompa ramane exact pe pozitia corecta.(asa ca lasa-l pe superman sa se odihneasca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@i am stealth,pana la urma conteaza sau nu conteaza diferenta dintere cele doua curele(veche si noua),si care ar fi sau cat ar fi diferenta dintre ele ca sa influenteze avansul?

inainte de demontarea distributiei pinionul de la pompa de injectie se blocheaza cu o tija metalica printr-o gaura de ghidaj,prin urmare pompa ramane exact pe pozitia corecta.(asa ca lasa-l pe superman sa se odihneasca)

din cate am vazut au facut chestiile astea . p langa aceea tija de care vb au facut si semne p fulie si alte alea care nu stiu ce sunt sau cum se cheama (scuzati mecanica :) ) dar repet a crescut consumul +ca am impresia ca nu se mai duce ca inainte (ori cer prea milte de la ia) top speed ma refer 205 inainte acu mai mult de 195 nu prea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa si SUDEZI tu pinionul dar cauciucul tot cauciuc ramane :)...cand schimbi tu, tensionezi static cureaua. Dinamic poate fi o usoara diferenta in pozitia ei noua si cea veche relatiav la TOT ce invarte ea. Nu pot sa cuantific, insa am citit in multe locuri ca se recomanda verificarea/reglarea avansului la schimbarea distributiei. Presupun ca in general cureaua veche nu e la fel de rigida ca si cureaua noua si cam asta ar fi motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai scos-o si pe asta?

Din manualul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!