Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

e mai lenesa. motorul merge normal, nu-mi dau seama de schimbari, dar nu mai "trage''. la greutatea ei, ar fi nevoie de cativa cai in plus. poate reusesc sa fac rost de un aparat foto digital pt cateva poze. oricum trebuie sa dau jos si aeroterma (pt. a patra oara) si sa incerc sa adaptez alt motor. la asta s-a uzat complet colectorul pt ca nu am gasit carbuni originali si am pus de electromotor de Dacie (micsorati, bineinteles). astia sunt mult mai duri. ultima oara am gasit carbuni mai moi, de turatie, de la un flex mare. si astia trebuie taiati dar se comporta altfel. DECI, daca trebuie sa schimbati carbunii de la aeroterma, folositi ceva de genul asta. au grosimea de 8mm si pot fi decupati sa aiba 8x8 mm. NU folositi carbuni de electromotor!!

Modificat de eugenbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut cateva poze pt cei care vor mai avea nevoie sa regleze avansul injectiei la un motor 1z

dupa ce se roteste pompa, foarte putin, 1mm, se strang la loc suruburile si se verifica avansul cu vag-com-ul (tdi timing). daca graficul este in limite, e ok. daca nu, se refac pasii anteriori.

multumesc inca o data tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi in aceasta problema

post-7500-1171711457_thumb.jpg

post-7500-1171711526_thumb.jpg

post-7500-1171711543_thumb.jpg

post-7500-1171711564_thumb.jpg

post-7500-1171711593_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat de conducte! Dupa reglaj se slabesc holederele si apoi se string din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi mi-ai spus de conducte, nu le-am desfacut. nu vad rostul. rotirea pompei este prea mica pt a tensiona conductele. spune-mi daca este si alt motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai rotit foarte putin este bine sa elimini tensiunea, in timp s-ar putea sa fisureze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugenbt,am vazut o mica eroare in poza a patra(surubul nr 4,care fixeaza pompa de blocul motor),surubul dintre ventile,de pe mijlocul capului hidraulic,ca fiind surubul nr 4,este gresit indicat in poza! surubul indicat de tine nu se slabeste pt ca poate fi dezamorsat capul hidraulic,surubul la care faci tu referire se afla undeva mai jos.(in poza nu se vede)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate, suruburile mi le-a slabit un prieten, care a mai facut treaba asta. si totusi, de ieri nu mai porneste cum trebuie. cred ca se dezamorseaza pompa. de unde? pe furtunul de alimentare in pompa se vad bule de aer. MULTE. pe unde poate prinde aer?

Modificat de eugenbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate, suruburile mi le-a slabit un prieten, care a mai facut treaba asta. si totusi, de ieri nu mai porneste cum trebuie. cred ca se dezamorseaza pompa. de unde? pe furtunul de alimentare in pompa se vad bule de aer. MULTE. pe unde poate prinde aer?

inainte sa umbli la pompa nu erau acale bule pe furtunul de alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

existau, dar mai putine. acum cam 1/4 aer si 3/4 motorina. ma bate gandul sa scot turbina, filtrul de aer si ce mai este legat aer si sa las doar alimentarea cu motorina. ajunge aerul de-acolo.

a fost o gluma, sper sa nu se supere meseriasii adevarati .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

existau, dar mai putine. acum cam 1/4 aer si 3/4 motorina. ma bate gandul sa scot turbina, filtrul de aer si ce mai este legat aer si sa las doar alimentarea cu motorina. ajunge aerul de-acolo.

a fost o gluma, sper sa nu se supere meseriasii adevarati .

nu cumva avansul este prea mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred, cel putin conform vag-uli. prima zi nu a facut probleme, abia de ieri a inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred, cel putin conform vag-uli. prima zi nu a facut probleme, abia de ieri a inceput.

e posibil sa fi scazut mai mult temp in ultimul timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face la fel si dupa 10 minute de la oprirea motorului. nu stiu ce legatura are frigul cu aerul din motorina. ar trebui sa dispara, pt. ca la frig, aerul se contracta (ca si alte lucruri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face la fel si dupa 10 minute de la oprirea motorului. nu stiu ce legatura are frigul cu aerul din motorina. ar trebui sa dispara, pt. ca la frig, aerul se contracta (ca si alte lucruri).

eu ma refeream la avans,nu la aer.filtrul tau de motorina are supapa pe retur?aia creaza de multe ori probleme.(aer in instalatie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum arata pare sa aiba supapa pe retur.

am strans toate colierele dar degeaba.

post-7500-1171833845_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca eugenbt (parca ) a pus niste poze cu felul in care se roteste pompa la 1Z.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te uiti de mai multe ori BINE BINE la racorduri/tevi/furtunuri. UNdeva trebuie sa vezi picaturi de motorina. Pe unde intra aerul, trebuie sa iasa si motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@eugenbt pana la urma ce avea masina?ai reusit sa o repari?cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce are, de pornit porneste tot cand vrea ea. la -22 grade, a luat-o la a treia cheie (a fost si vina mea, ca avea in ea motorina normala, nu pt iarna). ieri, la +15 grade, m-am chinuit o gramada. pana nu frec mufele care intra in pompa de injectie si in N75, nu vrea. are toane. pe vag com imi da eroare doar la G72, care nu are legatura cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun dar cand avea avansul mare pornea usor?masina tu ai cumparat-o cu avansul mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am cumparat-o cu avansul mare. si acum porneste usor, de obicei la sfert de cheie. doar ca are toane. si cand avea avansul marit am patit -o de doua ori, iar o data s-a oprit in timpul mersului. pornirea grea nu-i de la avans, dar acum se manifesta mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand s-a oprit in mers,cu avansul mare sau acum dupa reglare?cu avansul mic masina porneste greu!verifica bujiile si releul de bujii.(din cauza releului care mergea cand vroia el am avut probleme asemanatoare la un diesel)

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a oprit din mers cand avea avnsul mare. NU porneste greu acum. cand e in toane bune porneste la sfert, chiar la -15grade ( dupa ce i-am pus motorina de iarna). becul de la bujii imi sta aprins 16-20 secunde. am avut probleme si cand nu trebuiau sa intre bujiile in functiune, la +20 grade. suspectez ori n75-ul ori, mai am langa el inca electrovalva asemanatoare. cateodata atunci cand nu porneste le aud caraind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!