Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

Reglajul avansului se face prin rotirea pompei, vag-com folosesti doar pentru verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul avansului se face prin rotirea pompei, vag-com folosesti doar pentru verificare.

la pompa electronica nu merge.(vb din proprie experienta)e posibil sa se fi umblat la distributie!

Modificat de rzf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu vorbesti de PD uri.Acolo nu merge! Pompa este electronica, nu mecanica la 1Z. La 1Z din cate stiu eu fix asa se regleaza, prin ROTIREA POMPEI! Folosesti VAG com doar pentru verificare. NU am facut niciodata operatiunea, insa presupun ca e foarte fina miscarea de rotire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu vorbesti de PD uri.Acolo nu merge! Pompa este electronica, nu mecanica la 1Z. La 1Z din cate stiu eu fix asa se regleaza, prin ROTIREA POMPEI! Folosesti VAG com doar pentru verificare. NU am facut niciodata operatiunea, insa presupun ca e foarte fina miscarea de rotire.

PD nu au pompa rotativa,nici nu se pot lua in discutie!!!!!!pompa electronica este fixa,nu este mobila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pompa electronica nu merge.(vb din proprie experienta)e posibil sa se fi umblat la distributie!

Propria ta experienta te insala! Daca nu cunosti motorul 1Z este mai bine sa nu induci colegii in eroare. Fara suparare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propria ta experienta te insala! Daca nu cunosti motorul 1Z este mai bine sa nu induci colegii in eroare. Fara suparare :D

posibil!passatul tau are pompa electronica la care se poate regla avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil!passatul tau are pompa electronica la care se poate regla avansul?

Repet, avansul se regleaza din pompa. La motorul 1Z are pompa distribuitoare. In cazul colegului cu avansul ,,prea sus,, trebuie slabite suruburile de fixare ale pompei si apoi rotita in sensul acelor de ceasornic. In acest fel va micsora avansul, apoi verifica cu vag-com daca e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa fiu util nu sa induc in eroare.un prieten de-al meu mecanic(diesel-ist)a avut doua passaturi ca ale lui floriand(90cp,110cp)si la nici unul nu se putea regla avansul rotind pompa.(aveau pompe electronice,fixe)

Repet, avansul se regleaza din pompa. La motorul 1Z are pompa distribuitoare. In cazul colegului cu avansul ,,prea sus,, trebuie slabite suruburile de fixare ale pompei si apoi rotita in sensul acelor de ceasornic. In acest fel va micsora avansul, apoi verifica cu vag-com daca e corect.

pasii sunt aceeasi pt toate pompele.daca se poate asa foarte bine!bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul e f mare, el se regleaza prin invartirea pompei sau a fuliei, dupa caz, dar supravegeat de vag-com si atentie 1 mm poate arunca graficul sub limite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul e f mare, el se regleaza prin invartirea pompei sau a fuliei, dupa caz, dar supravegeat de vag-com si atentie 1 mm poate arunca graficul sub limite

din discutiile precedente si din adaugarea facuta de cipos reiese ca sunt doua tipuri de pompe,cele la care se regleaza avansul dupa cum spune floriand si cel de al doilea in care pompa are prindere fixa iar reglajul se face din pinionul pompei care are trei excentrice ce permit rotirea pt reglarea avansului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil la motoarele PD sa se modifice avansul astfel incat sa nu mai fie in limite? Si daca da, din ce cauza? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1Z se roteste corpul pompei, fulia este fixa pe axul pompei. Un mic amanunt: dupa reglajul avansului se slabesc holenderele conductelor si apoi se string la loc. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil la motoarele PD sa se modifice avansul astfel incat sa nu mai fie in limite? Si daca da, din ce cauza? Multumesc!

Nu, nu e posibil. La motoarele PD, avansul este calculat pe baza informatiei care vine de la senzorul de pe volant/arborele cotit, de catre ECU.

Unii or sa spuna ca este calculat pe baza senzorului de la axa cu came, si prin pozitionarea ei vei modifica avansul. Gresit, acel senzor informeaza ECU doar de ordinea cilindrilor care sunt la TDC, la momentul pornirii. Senzorul care este folosit pentru avans este cel de pe volant (arborele cotit). Scrie acest lucru in manualul VW pentru motoare PD.

Deci nu-ti fa griji, nu poti gresi avansul injectiei la PD.

DAR, din cele 3 suruburi din capul axei cu came poti gresi pozitia axei cu came in raport cu TDC-ul cilindrilor, si poti astfel modifica momentul deschiderii si inchiderii supapelor, modificand astfel curbele de cuplu vizavi de turatia motorului.

De fapt acele 3 suruburi si gaurile alungite prin care trec ele sunt pentru preluarea tolerantelor pe care le au curelele de distributie (lungimea lor difera de la o curea noua la una veche, intinsa) in momentul schimbarii lor. Este singurul loc in care se poate face acest reglaj, deoarece la schimbarea distributiei arborele cotit si axa cu came se blocheaza intr-o pozitie fixa cu ajutorul unei cale si respectiv a unui pin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai motor asemenator cu 1z, e destul de simplu. trebuie sa dai drumul la rola presoare din dreapta, ca sa-ti intre cureaua usor. s-ar putea sa trebuiasca sa scoti alta curea inainte de a o pune pe asta. apoi, dupa ce ai fixat cureaua pe alternator, pui rola presoare la loc. vezi ca are niste dinti ca o cremaliera si un surub. strangi surubul si se tensioneaza. si in legatura cu pompa de injectie, care din suruburile de pe carcasa pompei le destrang si ce invart? carcasa e dreptunghiulara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca avansul marit sa creasca si consumul de combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmarit topicul de la inceput si vreau sa completez inca un amanunt deloc de neglijat:la motoarele cu pompa distribuitoare(non-pd) la care este posibila reglarea avansului prin rotirea pompei, NU FACETI ACEST LUCRU CIND MOTORUL FUNCTIONEAZA ! aveti toate sansele sa rupeti axul pompei....bineinteles, la motoarele la care se regleaza prin rotirea fuliei(pinionului) nu aveti cum s-o faceti in timpul functionarii,ca v-ati rupe degetele......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit toate posturile insa nu aveam in minte pozitionarea exacta a pompei. aveam impresia ca este fixata pe bloc. am coborat la masina si am vazut exact. maine voi incerca s-o reglez, si va voi tine la curent. multumesc inca o data pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa micsorez avansul dar se pare ca de data asta e prea mic. voi mai incerca maine din nou. sunt doua suruburi care se slabesc prin gaurile fuliei, unul in partea opusa lor si al patrulea in spatele pompei, langa tevile de la injectoare.

iata si noul grafic. dupa asta am mai facut cateva si varia punctul de injectie. ba era in limite, ba sub ele.

post-7500-1171573918_thumb.jpg

Modificat de eugenbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu parca stiam ca valoarea acceptata ideala e in jur de 48-50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca graficul era ca in screen trebuia sa il lasi asa ca era bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugenbt,ai reusit sa faci reglajul din pompa?

Modificat de rzf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am scris, reglajul l-am facut din pompa (4 suruburi). l-am lasat asa cum era in screen, nu am mai modificat nimic. s-a modificat doar graficul cand am facut alta testare, FARA a mai umbla la avans.

valoarea de 48-50 duce punctul sub linia rosie, deci ar avea avans prea mic. de altfel cam valoarea asta mi-a dat-o la urmatoarele testari. si masina e mai lenesa.

Modificat de eugenbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am scris, reglajul l-am facut din pompa (4 suruburi). l-am lasat asa cum era in screen, nu am mai modificat nimic. s-a modificat doar graficul cand am facut alta testare, FARA a mai umbla la avans.

valoarea de 48-50 duce punctul sub linia risie, deci ar avea avans prea mic. de altfel cam valoarea asta mi-a dat-o la urmatoarele testari. si masina e mai lenesa.

motorul cum functioneaza acum dupa aceasta micsorare semnificativa de avans?se cunoaste vreo diferenta?(vlaga,fum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!