Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

Imi poate spune cineva cum pot verifica avnsul cu vag com? Abia mi l-am luat si nu sunt invatat cu el. Si care sunt acele valori pe care trebuie sa le aiba?  Abia ma invat cu vagul pe masina mea.


Adica cum anume dau sa imi apara graficul acela sau nu stiu.. Imi poate explica cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si tu intai pe aici si daca ai nelamuriri, te ajutam,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

reinvii un pic topicul...

Dupa ce a fost schimbata distributia la un 1z au aparut problemele.

Schimbul s'a facut cu semn volant la punct,taietura ax cu came blocat paralel cu chiulasa si fulia pompei de injectie blocata prin gaura mica in suport,apoi invartit la mana cateva ture.

Dupa inlocuitul curelei totul frumos.

Dupa 30 de min de fctionat au aparut probleme.Motorul la relanti are o usoara bataie(de avans) iar la accelerare are sunet de diesel tractor(rontait,cloncanit) nu stiu cum sa ii spun exact.

Pe tester avansul era maxim ...255.

Bun,slabit pompa,tras spre botul masinii...linia de avans a aparut in grafic,am reusit sa o stabilizez pe linia albastra.Na,oricum trebuia reglat dupa schimb de distributie.

Dupa jumate de ora de fctionare ....iar a inceput usor-usor sa apara acea bataie.Pus tester...avansul iar in 255.

Cu motorul pornit am slabit pompa si am inceput sa incerc iar reglajul.In timp ce miscam de pompa,aduceam iar avansul pe linia albastra,dupa ce strangeam pompa,intr'un minut iar se ducea in 255.

Ce nu fac cum trebuie?

 

PS:Operatiunea a coincis si cu o schimbare de termostat,cel vechi fiind blocat deschis.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal zebrocksky.cred ca nu ai strans bine surunurile cele trei din spatele fuliei si al 4lea din spatele pompe stiu sigur ca si eu am patit la fel utam sa strang juruburile de la fulie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

damn,uitasem de postul asta.S'a rezolvat.De vina era supapa regulatoare a avansului(asa am inteles ca se numeste).S'a inlocuit si s'a reglat avnsul acum vreo 2 saptamani.De atunci,nici o problema.Porneste perfect,trage fara reprosuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara.

La pornirea la rece se manifestă astfel: învârte de 2-3 ori, dă să pornească, iar învârte, iar dă să pornească, se chinuie să ajungă la turația normala, într-un final urcă greu, pornește, scoate mult fum alb la pornire și după până ce se încălzește. Dacă ar fi iarnă cu siguranță nu pot să pornesc. Turația la relanti nu are fluctuații. 

La scanare au apărut codurile: 


17964 - Control de supra-incarcare 
            P1556 - 35-10 - deviatie negativa - intermitent
17656 - Reglaj inceput de injectie 
            P1248 - 35-10 - deviatie de control - intermitent
17552 - Debitmetru aer-G70-  circuit întrerupt /scurt la masã 
            P1144 - 35-00 - 
16955 - Contact lãmpi frânã -F-  semnal neplauzibil  
            P0571 - 35-00 - 
17664 - Senzor temperatura lichid racire-G62-  întrerupt /scurt la plus 
            P1256 - 35-00 - 

Am pus senzor de temperatură nou, nici o schimbare.....Vacuum-ul nu cred că are relevanță acum la pornire, oricum nu pot să trec de 120 datorită turbinei. Nu știu debitmetrul....

Am încercat să verific nivelul avansului, dar nu ma reușit să mă lămuresc. Atașez alăturat rezultatele, poate cineva știe despre ce e vorba.

 

1.png

2.png

3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si MAF ti e mort, verifica intai alimentarea in mufa si daca e ok alimentarea schimba MAF ul.

Urca avansul pt.ca esti sub specificat mult de tot.

Ai probleme si cu, swich pedala frana.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta a apărut Punct de început injectie întârziat......Punct injecție întârzie mult pentru a fi afișat. Așa de întârziat că nici nu a avut ce să citească.

Menționez că ăsta e un motor second după ce cel vechi a crăpat din cauza turbinei și de aceea am făcut verificarea și pentru cel fabricat înainte de 99 neștiind anul. MAF-ul nu are treabă la pornire nu? Deocamdată mă interesează pornirea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF nu are treaba cu pornirea dar avansul da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut,

oare e bine avansul la mine sau mai trebuie crescut putin. Porneste cam greu

 

IMG_2331.JPG

IMG_2332.JPG

Modificat de cosminbrejea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Inteleg din ce am citit ca nu e valoarea ok la avansul meu, insa masina porneste instant si rece si cald si consumul este 0.4 - 0.6 in functie de consumatori.

Insa nu prea trage sub 2500 rpm. Poate fi de la avans ? Ce afecteaza avansul ? 

O parere despre celelalte valori ? Scuze pentru poza sucita :)

Multumesc anticipat.

20170425_172239.jpg 20170425_172610.jpg 20170425_172340.jpg

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, cosminbrejea said:

salut,

oare e bine avansul la mine sau mai trebuie crescut putin. Porneste cam greu

 

Este bun avansul, caută în altă parte cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat aseara bujiile cu un apart de masura. Se pare ca doar 2 functioneaza, restul sunt intrerupte.

Probabil de acolo pornirea mai grea si fum alb la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperaturile actuale, nu prea. Depinde si cate grade sunt la tine, cand face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-le pe toate, chiar dacă nu sunt întrerupte sigur nu mai sunt nici alea în mințile lor.

Pentru mai multe detalii vezi ca este un topic despre bujii incandescente sau scrie mai bine în topicul cu pornire grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Adriannnnn said:

Inteleg din ce am citit ca nu e valoarea ok la avansul meu, insa masina porneste instant si rece si cald si consumul este 0.4 - 0.6 in functie de consumatori.

Insa nu prea trage sub 2500 rpm. Poate fi de la avans ? Ce afecteaza avansul ? 

O parere despre celelalte valori ?

Multumesc anticipat.

Salut,

Am revenit cu pozele intr-o forma mai buna.

Imi puteti oferi o parere ? Motorizare 2.0 TDI BKD

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Vreau sa impartasesc experienta mea in reglaj de avans, poate intr-o zi va ajuta pe cineva (asa cum pe mine m-au ajutat postari de pe tdiclub.com).

Masina: Skoda Octavia I Tour, 1.9 TDI-AXR 74kW, fab. 2010. Dupa ce am schimbat kiturile de distributie si accesorii la 6 ani si cca. 80k km parcursi cu masina, motorul nu mai mergea la fel ca inainte si nici consumul nu era acelasi (se marise cu ~0.7 litri/100km). Imi fusese verificat avansul cu VCDS la momentul reviziei cu noul kit montat (acesta oscila intre -1.0 si -1.5), mecanicul a spus ca e in regula, fiind in intervalul specificatiei (-3.0 si +3.0) -- eu habar neavand ce inseamna aceste valori sau cat era valoarea cu vechiul kit de distributie.

Mai citisem pe net despre asemenea experiente dupa schimbat cureaua si rola de distributie, dar m-am gandit ca daca sunt montate corect, n-are cum sa mearga diferit (am mai avut experiente cu alte masini care mergeau la fel dupa ce schimbam curelele). De asemenea mecanicul m-a asigurat ca nu are cum sa mearga diferit motorul.

Am vrut sa fac mai multi km cu masina cu noul kit, cu gandul ca poate se "rodeaza" noua curea si poate isi revine singur motorul. A trecut 1 an/15.000km, fara schimbari. Am hotarat sa imi cumpar interfata de diagnoza si VCDS, fiind pasionat de mici mestereli.

Intai am cautat pe net sa aflu ce inseamna aceste valori "torsion value" si cum pot afecta mersul motorului. Am inceput sa fiu confuz maxim! Citeam informatii contradictorii din surse diferite. Se pare ca motoarele TDI-PD comercializate SUA, Australia sau Europa dar mai vechi, afiseaza in VCDS torsion value pozitiv pentru avans marit (inceput de injectie inainte de punct mort superior) si valori negative pentru avans intarziat (inceput de injectie dupa punct mort superior). Mi-a luat ceva timp sa descopar aceasta sursa de confuzie.

Masina mea fiind de generatie mai noua (2010) afiseaza pe dos, avansul meu de -1.5 inseamnand avans marit. Se pare ca e general valabil la TDI PD, ca un avans marit sa produca cuplu mare si violent la turatii mai mici, consum mai mare, iar pe de alta parte sa accelereze greu la turatii mai mari, si este exact ce am observat la masina mea dupa schimbul kitului de ditributie. In schimb un avans intarziat face ca motorul sa aiba cuplu mai mic (dar decent) la turatii pana in 2000 rpm, iar in acelasi timp putere mai mare la turatii mari si un motor mai elastic per total cu consum mai mic. Un avans mult prea intarziat face ca motorul sa porneasca greu, sau deloc. Cu un avans mult prea marit (devansat) face ca torsion value afisat sa fie 0.0 constant, iar motorul sa aiba un tacanit pronuntat, dar si un cuplu imens la turatii mici, putand practic sa accelerez de la 1000 rpm in orice treapta de viteza.

Dupa mai multe experimente cu VCDS conectat (mi-a luat jumatate de zi, si ~200km de teste), am ajuns cu valoarea avansului la +2.8, ceea ce la mine inseamna intarziat cu 2.8 grade dupa PMS (am vrut sa raman in intervalul din specificatie). Cuplul mare ajuta la mers prin oras, insa majoritatea drumurilor mele sunt prin orase neaglomerate din Germania sau autostrazi si sosele europene, asa ca ma avantajeaza un avans intarziat si un consum cat mai mic. Cu avans de -1.5 nu puteam obtine consum mediu sub 5.0 l/100km, mergand chiar si cu 80km/h constant si fara vant, iar la ralanti CB imi afisa 1.0l/h. Cu avansul de +2.8, la ralanti CB imi afiseaza 0.8l/h, iar VCDS 0.6l/h, fara consumatori. Inca nu ma pot pronunta de diferenta de consum mediu, vreau sa parcurg cateva mii de km.

Asadar, TDI-PD e un motor hipersensibil in materie de avans. Sper sa va ajute experienta mea cu ceva si sa nu va lasati pacaliti de mecanici sau de folclor.

Succes!

Bibliografie:

http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/

http://www.autospeed.com/cms/article.html?&title=Big-Changes-from-Tiny-Adjustments&A=112521

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=336279

Google: "1.9 tdi pd torsion value"

Modificat de diesel power
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axr ul are edc16 ca calculator?daca da cred ca avansul tau era bine la -1.5...eu la bxe am avansul pe -

pt o masina de 101 de cai e mult consumul de 0,8

 

avb urile au avansul pe 0 si consum de 0,4 la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR - EDC15

Modificat de diesel power
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu e bine cu avans negativ...la edc 16 cu avans pozitv sare consumul rau de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tututor! Odata cu venirea frigului au aparut si problemele, mai exact curgea motorina pe la pompa de injectie (1.9 tdi, asv). Avand in vedere ca trebuia schimbata si distributia am dat jos pompa, am schimbat garniturile si oringurile insa dupa aceasta operatie masina nu mai porneste. Am aerisit pompa, vine motorina la injectoare insa nu porneste. Banuiesc ca e defazata injectia. Intrebarea este: cum as putea sa o reglez? Exista o metoda anume? Multumesc pentru raspuns!

Modificat de muryv
Incomplet.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeşte mai jos şi vezi unde ai greşit. Ca să iasă trebuie să faci cum scrie acolo, inclusiv cu blocarea axei cu came şi slăbirea pinionului de la axa cu came.

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/4-cylinder_diesel_engine_mechanics/engine_cylinder_head_valve_gear/assembly_overview_cylinder_head/removing_installing_and_tensioning_toothed_belt/removing/

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/4-cylinder_diesel_engine_mechanics/engine_cylinder_head_valve_gear/assembly_overview_cylinder_head/removing_installing_and_tensioning_toothed_belt/installing/

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/direct_injection_and_glow_plug_system_with_distributor_pump_as_of_05.99/fuel_preparation_system_diesel_injection/repairing_diesel_direct_injection_system/removing_and_installing_injection_pump/

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/direct_injection_and_glow_plug_system_with_distributor_pump_as_of_05.99/fuel_preparation_system_diesel_injection/repairing_diesel_direct_injection_system/removing_and_installing_injection_pump/removing/

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/direct_injection_and_glow_plug_system_with_distributor_pump_as_of_05.99/fuel_preparation_system_diesel_injection/repairing_diesel_direct_injection_system/removing_and_installing_injection_pump/installing/

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/direct_injection_and_glow_plug_system_with_distributor_pump_as_of_05.99/fuel_preparation_system_diesel_injection/repairing_diesel_direct_injection_system/dynamically_checking_and_adjusting_commencement_of_injection/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Am si eu o problema cu a mea Octavia 2, 1.9 BKC.

Avansul se modifica destul de mult cand accelerez. la relanti e -0.5 si cu consum de 0.6 l/h, dar cand accelerez se duce in -18 sau chiar mai mult.

Am inteles ca e normal sa se modifice, ba chiar m-am uitat la un motor 1.9 BXE si se modifica in accelerare, dar de la -1.5 pana la maxim -2.5.

Am inlocuit senzorul de la axa cu came, la fel; am inlocuit instalatia electrica a motorului (crezand ca o fi cablajul de vina), la fel;

 

Ce as mai putea sa verific ? Poate sa fie problema din senzorul de pe blocul motor ? pe tester nu am nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu ai erori si masina trage bine si consuma OK, ce vrei sa-i faci ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!