Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

  • 4 months later...

Am un Vw Passat 1,9l tdi model B4 din 1996 cod motor AFN, De prin toamna ,de cand a dat frigul a inceput sa pornesca mai greu (uneori 2,3 chei scurte) , asa ca am marit avansul (am rotit de pompa de injectie antiorar),acum porneste foarte usor dar motorul a devenit mai galagios (clentane) in limite rezonabile.Intrebarea ar fi :dauneaza acest zgomot (clentanit) motorului? ...adica o sa apara uzuri premature ale unor componente gen pompa de injectie,arbore cu came,,cuzineti etc.Consumul a scazut dupa aceasta operatie.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca nu are nimeni experiente de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Depinde cat de mult ai marit avansul .Ai pus VAG COM ul sa vezi graficul daca e in parametrii? Cred ca tacanitul vine de la pompa de inj.nu cred sa afecteze ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari, am incercat azi sa reglez avansul conform imaginilor de mai inainte si nu se misca pompa deloc. Mai este cumva vre-un surub care trebuie desfacut? Mie mi se pare ca pompa totusi nu se poate roti decat daca ii scoti de tot suruburile din dreptul fuliei.

Modificat de Kingpin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 3 suruburi la acre ai acces prin fulie si unul in partea opusa, trebuie slabite. Si la tine se roteste pompa cu totul./

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rotit la maxim pompa de injectie in sensul acelor de ceasornic dar tot e prea mare avansul...pe la 190. Care poate fi cauza, recent am schimbat distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributie pusa prost. Modifica un dinte de pe fulia pompei si apoi regleaza avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui cum se face asta? sau o trimitere catre un diy ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va supun atentiei urmatoarea problema pentru ca este un topic in care se discuta despre motoare de generatie mai veche si in cazul de fata este vorba de un Golf MK3 motor 1Z si anume:

-singura si unica problema este ca are unele momente din ce in ce mai dese in care nu mai trage,pe vag-com a iesit o singura eroare si anume 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference.

Un mic istoric cu ce am facut pana acum:

-conform Ross-Tech am verificat furtune de vacuum si sunt OK,am schimbat solenoidul N75 si la fel se comporta,am gresat tija de la actuatorul turbinei,la fel fara nici un rezultat.

Masina are unele momente cand functioneaza cum trebuie si dintr-o data chiar si din mers pierde puterea sau daca opresc motorul si sa zicem dupa vreo 4-5 ore trebuie sa plec functioneaza normal.In urma cu vreo 3 luni turbina a fost schimbata deoarece cea veche o luase pe ulei si pana acum 2 saptamani masina a functionat normal.

Orice sfat este binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul de presiune si incearca sa faci un log in mers asta ar simplifica gasirea defectiunii

 

Cand ai verificat furtunele de vacum ai verificat si furtunul ce duce la frana?  si el face parte din tubulatura vacum si de multe ori acolo este problema, dimineata inainte de aporni motorul de cate ori poti apasa frana pana pedala se intareste ( cu motorul oprit bineanteles).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost verificat,pedala se intareste dupa maxim 3 pedale apasate cu motorul oprit.

Ce mi-a mai ramas de verificat este furtunul de vacuum care intra in ECU dar maine o sa il desfac si sa vad ce este si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha e modelul cu senzor de presiune in ECU...schimba bucata de furtun din ECU.

 

Dar ar trebui sa poti controla presiunea atmosferica cu VCDS ul, eu dupa cate am auzit despre acesta problema ar fi numai vreo 3 EDC uri cu MAP senzor integrat, montat pe diferite masini din timpul Golf ului 3.

 

Am mai gasit ceva precum ca se poate inlocui senzorul cu un banal potentiometru!! in cazul in care furtunasul e ok  dar senzorul e defect ( din pct de vedere electronic) uite aici ceva despre incerca sa traduci daca nu intelegi ceva da.mi un PM.

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune iti multumesc pentru ajutor,am citit ce scrie acolo,de fapt tipul a inlocuit senzorul MAP cu un inlocuitor si cred ca de acolo este si problema mea.In prima faza o sa incerc sa fac rost de un alt ECU pentru teste sa incerc sa merg vreo 2-3 zile sa ma conving ca el este de vina si sper sa revin cu o rezolvare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-a inlocuit cu un banal potentiometru, o idee cam bizara dar daca ii merge.. no coment.

 

Dar mai sunt si cazuri cand furtunul e fisurat sau iesit pur si simplu, deci merita o verificare, nu ai dat un ochi la furtunas?

 

Daca ai posibilitatea e cel mai bine asa, cel putin poti spune exact da merita sa investesc in unul bun sau nu.

 

Vezi la gresat tija sa folosesti vaselina cu cupru care rezista la 1100°C, ptr ca una normala se arde si poate bloca

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune nu am putut verifica pentru ca masina este a fratelui meu si nu a putut sa mai vina sa ma uit la ea dar cum am un raspuns il voi posta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am verificat si furtunul din interiorul ECU-ului si este ok,deja mai am putin si nu stiu ce sa mai verific.Maine o sa schimb ECU cu unul imprumutat si sa vad daca isi revine,daca nu.....e belea :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut tu un log sa vedem si noi sau ne dam numai cu presupusul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus am facut o simpla diagnoza cu Vag-Com,deocamdata nu am reusit sa fac si un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta un prieten a facut o diagnoza si atasez 3 print-screenuri,acum nu stiu cat de bine a iesit. Ce am observat este ca MAF-ul conectat la mufa are o valoare foarte mica iar daca ii scot mufa isi ia o valoare de safe mode in care si masina merge mai bine,nu cum ar trebui dar este mai bine decat cu mufa conectata.

post-15836-0-77896700-1381906472_thumb.j

post-15836-0-50046700-1381906481_thumb.j

post-15836-0-81326000-1381906784_thumb.j

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert daca faci un log in mers selecteaza canalele 003, 010, 011 si logul se face la WOT de la 1500 rpm la 4000 rpm in viteza a 3 a  si a 4 a

 

Logul postat de tine cred ca este in Limp Mode, eu personal nu am mai vazut o asa valoare mica la MAF actual.

 

Ceea ce ai facut tu testand cu mufa scoasa la debimetru este deja un indiciu ca  debimetru este ologit, inainte de a cumpara unul nou poate gasesti la cineva sa il imprumuti ptr o proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune log-ul l-am facut cu mufa conectata la MAF, problema este ca eu nu pot sa ajung la 3000 rpm dar la 4000 nici atat. Cand o sa mai prind masina o sa fac un log pe canalele specificate.

Iti multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat :D,de vina era debitmetrul care era terminat,am montat altul nou si masinuta a prins viata.

Multumesc Rune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!