Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

La mine numai cand e in viteza si cand iau curba la stanga se aude bocanit de planetara dar nu prea cred ca e pentru ca a inceput de cateva zile ... si din cate stiu nu pica asa imediat ci treptat...scuze daca am postat unde nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Salutare. Am o problema la cutia de viteze/diferential si ma gandesc ca poate cineva a mai patit asa ceva. In mers o data cu cresterea vitezei se aude un huruit urat care tot creste n intensitate odata cu viteza...se amplifica. Jocuri la roti nu am ca sa fie rulmentii, planetarele nu pot fi duse ambele (am ridicat masina pe rand de fiecare roata fata si se aude la fel cand o bag in viteza si las ambreiaju) si zgomotele se aud din cutie. Am verificat nivelul uleiului din cutie si e ok. Daca ati mai patit careva sau aveti vreo idee, please hepl.

N-are nimeni o idee ce rulmenti trebuie schimbati in asemenea situatii, unde se gasesc si cam cat v-a costat pe voi toata distractia? Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.....Clickerr, jocul de la schimbatorul de viteza il ai din cauza la o nuca de la timonerie care vine jos in spatele motorului, incearca sa bagi in viteze de la timonerie si o sa-ti dai seama unde vine,cod nu stiu...eu am luato de la dezmembrari de pe un golf 2 (se potriveste) la mine nu mai era deloc :P ..iar intratul greu in viteza este tot din cauza timoneriei care mai are 2 sau 3 bucse.nu mai stiu si alea in timp se tocesc si freaca fier pe fier.....sper sa iti fi fost de ajutor :) .Bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG cand apesi ambreajul mai face?daca nu mai face trebuie sa schimbi rulmentul de presiune de la ambreiaj,pretul rulmentului ii in jur de 60 ron,manopera....in functie de meserias,service autorizat sau nu,dar in general un demontat si montat cutie pe motor ii vreo 200 ron,ma repet,daca iti este rulmentul de presiune.

Modificat de pac2bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Huruitul ala se aude doar in mers cu sau fara ambreiaj calcat. Pe loc totul e ok. Zgomotele vin dn cutie deci ma gandesc sa fie rulmentii de la trenul fix cel mai probabil. De dat jos o sa dau eu cutia...sper sa reusesc ca o sa fie prima data cand ma bag la capitolul cutie. nu stiu insa daca si unde voi gasi rulmenti sa ii schimb...dar o sa caut. Daca aveti alte idei...help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e un DIY cu reparatia cutiei de viteze. Nu stiu daca se da vreun cod la rulmentii de la diferential, dar daca ai timp se pot lua atunci cand e cutia desfacuta.

Dar poate sa nu fie de la rulmenti: http://www.brokevw.com/020diff2.html

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un golf 3, motor abd 1.4, an 1992. De o vreme am pierderi de ulei unde este simeringul (?) de la tija care intra in cutia de viteze. AM fost ieri in valcea si nimeni nu stie ce piesa sa comande, parca sunt loviti cu leuca in cap.

Ce simering, sau mai bine zis, pot comanda de pe net direct asa ceva? sau daca se stie cotele acelui simering? risc sa gripez cutia daca mai merg mult asa. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Risti multe daca mergi fara ulei in cutie.Oricum trebuie data jos cutia si cu dimensiunile poti comanda si de pe autokarma sau de la wolksman.In Dragasani nu am gasit semering am comandat din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca bag ulei de cutie 80W90 in loc de 75W90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga 75W90.Si eu am bagat 75W80 dar stau pe ghimpi ca nu am gasit si trebuia sa plec din service.Cauta la OMV si gasesti ca fabrica si ei uleiuri de cutie.Mai ales sa fie GL4.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Risti multe daca mergi fara ulei in cutie.Oricum trebuie data jos cutia si cu dimensiunile poti comanda si de pe autokarma sau de la wolksman.In Dragasani nu am gasit semering am comandat din Bucuresti.

se pare ca asta e singura varianta, saptamana de vine o duc la macelar, asta e. ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptam cu noutati, asa mai invatam si noi, si la randul nostru invatam pe altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut...sunt mai nou pe aici si nu prea ma descurc...as vrea sa stiu de unde imi dau seama cand trebuie sa schimb sau sa completez la cutie cu ulei...ca am luat masina de putin timp si are cam 240.000 km...este diesel...si problema este ca mai pierde pe la un semering la o planetara...se poate verifica cumva daca mai trebuie sa adaug sau sa il schimb ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la postul 68 (pag.4) pe unde se verifica nivelul si pe unde se scurge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez aici o poza foarte buna pt a sti cat ulei intra in cutie.

eu am pus doi litri ca asa auzisem si eu si vand am vazut ca am cutie tip085 si imi trebuie 3,1l am dat fuga la mag sa mai iau

asa ca e bine venita poza...parerea mea

post-44836-1283954014_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V :icon_thumright: a sal ulei la cutie la un motor, 1.8 AAM pe unde se completeaza ? Daca se poate niste poze ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un huruit ce se aude in special la viteze de peste 90km/h. Incepe la 90, scade in intensitate pe la 110 si reincepe pe la 130-140. Cand apas ambreiajul, huruitul se intrerupe. Ma gandesc ca ar fi de la rulmetii din cutie.

Stie cineva cu certitudine de unde ar putea proveni?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul de presiune face zgomot exact atunci cand e apasat ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin paul_ral, cand calci ambreiajul, huruitul dispare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se intampla. Cand apas ambreiajul nu se mai aude niciun huruit. Deci e rulmentul de presiune?

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Rulmentul se afla in partea opusa discului, in spatele capacului vopsit cu semnul VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul la rulmentul asta e necesara o presa serioasa sau merge usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!