Jump to content

Buton Avarie - Cum Se Scoate


caravan
 Share

Postare recomandată

sunt 4 suruburi (in zonele cu albastru), iar la AC / Climatronic trebuie sa dai masca jos....apoi va trebui sa scoti mufa si sa apesi pe cele 2 cleme iar butonul v-a iesi

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol... ia si o trusa de tubulare si da jos motorul...

Butonul de avarie se scoate asa: cu o surubelnitza scotzi usor butoanele oarbe pe care le ai sub el (daca ai incalzire in scaune ai doar 1 buton orb), dupa care bagi degetzelul si impingi pe clema inferioara in sus. Astfel, butonul de avareie poate fi tras catziva milimetri in afara, cu partea de jos, suficent de mult ca sa poti apasa si pe clema de sus, pentru a-l scoate complet. Testata de mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare!

Sa inteleg ca nu trebuie sa scot ornamentul acela "de carbon" (unii il au de lemn) pentru a scoate butonul de avarii?..

In subsidiar....

Motivul pentru care il scot e ca incepe sa dea rateuri semnalizarea (azi 15 minute nu a mers nici stanga/dreapta nici avaria pana nu i-am dat 2-3 bobarnace butonului de avarii si apoi a luat-o dar tot nu merge normal).

Este o problema comuna defectarea butonului de avarii? Stie cineva vreun remediu?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Executron', scoti butonul de sub el, daca e masca de plastic si bagi degetul pe sub butonul de avarie si il impingi afara. Are doua urechi, una sus si alta jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai simplu: cu o surubelnita subtire il fortezi sa iasa afara fara sa mai scoti altceva. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc prieteni pentru promptitudine!!

O sa incerc maine sa-l scot, macar sa incerc sa-l repar inainte sa-l schimb :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa postezi rezultatele. Daca pui altul, am si eu nevoie de capacul din fata de la cel vechi. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si mai simplu. Cu un cutit sau ceva plat ce sa si intre intre buton si masca faci concomitent sus -jos hata-hata la butonul de avarii pana sare butonul de pe blocul comutator-releu. Nu recomand surubelnita ca se deterioreaza voseaua de pe masca de plastic. Dupa ce ai scos butonul iei un patent si tragi concomitent sus-jos de blocul releu-comutator, dupa scoaterea butonului ramane o margine de unde il poti prinde lejer cu clestele.

Eu am scos asa 3 bucati si nu am avut cu nici unul probleme, nu trebuie scos motorul din masina pentru releul acela.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai indicat sa bagi surubelnita sau cutitul intre butonul de avarie si cel de sub el, decat intre el si rama. Pentru simplul fapt ca se zgarie mai usor rama si e pacat. Spre exemplu, a mea e carbon look si se zgarie foarte usor daca faci operatiunea asta de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie - cine cumpara buton de avarie de pe masini de Anglia. Acesta are doua mici inconveniente.

Unul mai putin deranjant - constructiv, mufa e rotita la 180 de grade - acest aspect dispare la montaj, rotind mufa.

Al doilea - nu sta aprins pe contact - nu cred ca e vreo defectiune, deoarece butonul se aprinde cad pun avaria, deci led-ul nu e ars......

Cele doua sunt constatate de mine inlocuind butonul original cu unul de Anglia (la care difera si codul iesei, de altfel). - Nu mai trebuie sa mentionez ca vanzatorul, de la dezmembrari a zis ca e identic cu cel de pe masini cu volanul pe stanga 100% si m-a taxat cu vreo 70 lei (asta prin luna martie) :icon_cool:

Acum, l-am reparat pe cel original si l-am pus la loc pe masina. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu sta aprins pe contact, numai cand pun avarie. Se considera defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica mai? Cum sa stea aprins pe contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze! Sa stea aprins cand pun pozitia si e contactul pus......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva. Sta aprins cand e pozitia pornita. Atat. Fara nici o legatura cu contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu vreau sa va contrazic, dar la mine asa e si sunt 100% sigur ca nu a umblat nimeni la el....se lumineaza cand pun contactul, ca si butonul de lumini. Nu are legatura deloc cu pozitia. Cel mai clar se vede la sfarsitul filmului, cand pun si opresc contactul de cateva ori.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Florine, e clar. Dar n-am mai vazut asa ceva. E practic o "anomalie", ca sa zic asa. Dar vad ca nu se lumineaza pe pozitie.

La mine clar nu e asa. Si la nici un VAG pe care l-am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c o s m i n, pai din cauza asta l-am si reparat pe asta original, ca ala de Anglia nu se lumina deloc. Si sunt sigur ca nu a umblat nimeni la el. Masina a fost "virgina" din punct de vedere al instalatiei electrice, pana sa incep eu sa umblu prin ea......cu sprijinul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... e interesant. Dar asta inseamna ca pe pozitie nu se lumineaza?

Oricum, e mai important sa se lumineze pe pozitie decat pe contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde exact ca butonul de lumini...numai pe contact. Daca apesi avaria ....se lumineaza/clipoceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La mine lumineaza si cand pui contactul si cand pui pozitia.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am scos! :Driver: (bine tot am zgariat un pic ala... in fine)

I-am scos carcasa... Si acuma exista o carcasa secundara care nu-mi permite accesul la "maruntaiele" sistemului... Pe cea secundara cum o scot fara sa-l distrug?

Ms :Driver:

EDIT http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=754187 Postul lui COSMIN a fost esential in gasirea lamelei... Nici n-o vazusem... Ai dreq nemti, au facut asa complicat butonul asta ca sa iei altul... La Dacie e asa frumos si clar... :Driver:

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron ai reusit sa decupezi carcasa lamelei? Eu am decupat-o incet cu letconul, cu un vf subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cutter-ul trebuia. Era cel mai simplu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cutter-ul am facut rapid de tot :) Daca nu, bagam clestele in el... La letcon chiar nu m-am gandit :D

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!