Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

suntem mai multi colegi in Bucuresti, care te putem ajuta - cauta in aria Prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am patit si eu o problemuta adica, cand am plecat azi de la lucru vitezometrul a luat-o rasna adica aveam 60 dupa prima accelerare si acul a inceput sa se joace la 80 apoi la 0 -10-50-60-65-20-45, cred ca senzorul de viteza de pe cutie ar fi problema, am facut si log in mers, erori nu da deloc.     LOG-01-002-004-005.csv

Maine scot mufa de la sensor sa o curat, poate poate....

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate testa in vreun fel sa fiu sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici firele de la acesta la ceasuri. Daca sunt ok, schimbi senzorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit senzorul, e pe partea soferului cumva pe langa tampon, de verificat firele cu multimetrul, dar in ceasuri pe ce pini intra?

 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat senzorul cu un spray contacte electrice si mai rau face abia se tureaza  zici ca am frana de mana trasa si invarte de 5-6 ori pana porneste, cred ca e prea uleios sprayul ala si sa faca contact imperfect de acolo??

 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat acum porneste k, dar vitezometrul tot asa merge cand accelerez o ia in jos spre 0, senzorul cu pricina are cod 1h0919149c eu un senzor cu un melc rosu, ce se invarte in cutie, si din cate stiu eu asta tine vitezometrul si ar trebui schimbat, corectati-ma daca gresesc.

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ala este senzorul vitezometrului

vw-golf-jetta-iii-polo-i-speed-sensor-oe-1h0919149a.jpg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua ! am o problema la indicatorul de apa, o ia razna.Dupa ce merg un timp, temperatura creste normal, apoi scade, iar creste, fara vreo regula anume.Temperatura nu trece de 90 grade.Dupa un timp isi revine si sta la 90.Masina este skoda octavia 1. 2004. alh. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cade si se ridica brusc sau lent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspect termostatul sau senzorul de temperatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/1/2016 at 6:19 PM, GeorgeB88 said:

Buna ziua ! am o problema la indicatorul de apa, o ia razna.Dupa ce merg un timp, temperatura creste normal, apoi scade, iar creste, fara vreo regula anume.Temperatura nu trece de 90 grade.Dupa un timp isi revine si sta la 90.Masina este skoda octavia 1. 2004. alh. Multumesc anticipat.

verifica cablajul la senzorul de temperatura G62, curata-i mufa cu spray de contacte - daca tot nu isi revine, schimba senzorul - cumpara numai Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2014 at 8:51 PM, Turbocip said:

Da - trebuie si un chip . Dar pot sa fie immo2

Salut Iulian! Am revenit si eu dupa o perioada putin mai complicata. ca sa recapitulez am avut problema cu ceasurile care nu mai mergeau si am rezolvat cu siguranta 15. de vreo 2 ani a inceput sa faca iar figuri si m-am hotarat sa caut pe la dezmembrari alte ceasuri si am gasit la fel ca ale mele 1U1 919 034 J cu immo1. o sa ajunga zilele acestea la mine dar ma gandeam daca as putea sa fac un switch la cipul de immo, sa il iau pe cel vechi si sa il pun in locul celui nou. Parca s-a mai discutat asta si am inteles ca ar merge dar daca nu reusesc pot apela la tine pentru adaptare (pentru immo1 parca imi trebuia si chip nou)? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA IMMO 1 nu merge rescris cipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al Bundy,

Eu ma gandeam daca se poate sa iau cipul de immo (am citit ca ar fi 93C66 sau 93C86) de pe ceasurile vechi si sa il montez pe ceasurile noi. O sa revin cu update dupa ce imi vin ceasurile de la dezmembrari si le desfac.

Multumesc,  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu vb de eeprom si nu de cip - cip-ul este ID48.

daca sunt acelasi model ceasurile, atunci merge sa muti eepromul si o sa functioneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

Multumesc mult pentru sfaturi. Se pare ca eu faceam confuzie. Am comandat ceasurile care au acelasi cod ca si al meu (1U1 919 034 J) si am primit confirmarea de la vanzator ca si motorul masinii dezmembrate avea acelasi cod ca si al meu. Astept acum sa ajunga curierul la mine si o sa incerc sa fac switch-ul. Revin cu info dupa aceea.

Multumesc,  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema, mi-am dat seama. 

eepromul la modelul tau, este 93u66 - se poate citii pe OBD... deci sa faci transferul/adaptarea foarte curat, fara sa muti fizic eeprom, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/2/2016 at 5:17 AM, Al Bundy said:

Cade si se ridica brusc sau lent ?

Creste destul de brusc, apoi scade iar. Dupa un timp ramane stabil la 90.

On 4/4/2016 at 8:19 AM, F l o r i n said:

verifica cablajul la senzorul de temperatura G62, curata-i mufa cu spray de contacte - daca tot nu isi revine, schimba senzorul - cumpara numai Hella sau OEM

Se poate mai multe detalii.Unde anume gasesc senzorul.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motor, pe sub pompa de vacuum, intre baterie si bloc motor... ca localizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , o sa caut in weekend, multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, revin cu problema.Din lipsa de timp, abea astazi am desfacut si am descoperit senzorul.Era cam mizerie pe acolo, dar, cred ca acela asta.Din cate am vazut eu, este negru...Nu prea am avut acces si am scos capacul motor si  furtunul de admisie aer, din filtru.Am comandat un facet verde, sper sa se potriveasca. 

Off topic, daca este voie reclama,De unde pot cumpara un vag com sau VCDS.Care este mai bun si-sau mai ieftin si mai potrivit pentru un amator. Atasez si niste poze cu motorul.Este normal uleiul asta pepste tot? Unde e problema? Va multumesc!

IMG_2114.JPG

IMG_2115.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am recomandat si mai sus.... Hella sau OEM...nu altceva - din pacate, cele de la Facet si altele aftermarket, sunt foarte proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa reziste macar 1 an. Data viitoare nu mai iau decat hella sau OM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!