Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Clapeta am curatat-o asta vara si nu am foarte multi km de atunci, atata doar ca am mai scos bateria si nu am facut adaptarea clapetei cu VAG-COM, de obicei dupa ce scoteam bateria isi revenea cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura ce trimite informatia la bord cum se numeste? ca mie in 3 minute imi arata 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat sonda de apa(G62), s-a remediat problema in mare parte, acum pot sa plec linistit la drum, atata doar ca atunci can ii dau drumul la pedala de acceleratie,acul turometrului coboara pana la 1000 rpm sta putin acolo si apoi se duce la 700-750 rpm unde ramane atat cat il las. Este posibil ca din cauza faptului ca nu am facut inca adaptarea clapetei de acceleratie?

Modificat de liviucon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e normal la benzinare. Din cate imi amintesc, la mai multe am vazut intarzierea asta la decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Liviu problema nu e acel delay la apasarea pedalei.

Problema lui e ca la eliberarea pedalei de acceleratie, turatia nu ajunge instantaneu la ralanti. Ramane agatata undeva la 1000 rot/min iar dupa cateva secunde ajunge la 700-750 cat ar fi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum zice Cosmin, in plus astazi cand am venit la munca pentru cateva secunde iar a vrut sa faca nebunia aia cu ralantiul dar si-a revenit destul de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ma pot pronunta ca am rezolvat problema cu siguranta. Case closed. Multumesc de ajutor tuturor ajutatorilor. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul timp am observat ca temperatura la apa nu mai depaseste 80 de grade, indiferent cat merg si cata talpa primeste :D Temperatura oscileaza intre 70 si 80 de grade. Scanare cu VAG-ul nu am facut inca, dar o sa fac. Ce ar putea fi senzorul G62, termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat senzorul asta de 2 zile si tot cam asa sta apa, trebuie sa merg destul de mult cu ea sa se ridice la 90' si daca bag putin piciorul in ea se vede cum scade foarte outin. Cred ce este din cauza faptului ca este neobisnuit de frig afara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CiprianD, daca nici dupa 20-30 de km de mers nu ajunge apa la 90, schimba termostatul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar dupa 100 de km nu ajunge la 90 de grade :) Am sa il schimb. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste cu vagcom-ul temp din uch si daca corespunde cu cea din bord atunci sigur este termostatul.....eu l-am schimbat acum cateva zile caci avea aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura care ajunge doar la 70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste cu vagcom-ul temp din uch si daca corespunde cu cea din bord atunci sigur este termostatul.....eu l-am schimbat acum cateva zile caci avea aceleasi simptome.

N-are UCH. Doar la Renault ai. Se compara temperatura de la engine cu cea din IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat azi termostatul + senzor G62, termonastat fiind Valeo, iar senzorul nush ce firma cel cu cap verde. Urca repede la 90 grade acuma si acolo ramane teapan :) 200 ron a costat totul cu manopera

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul timp am observat ca temperatura la apa nu mai depaseste 80 de grade, indiferent cat merg si cata talpa primeste :rolleyes: Temperatura oscileaza intre 70 si 80 de grade. Scanare cu VAG-ul nu am facut inca, dar o sa fac. Ce ar putea fi senzorul G62, termostatul?

Salutare,

Am avut si eu aceeasi problema cu termostatul. A ramas deschis, adica recircula apa in instalatie + radiator tot timpul, si temperatura nu ajungea la 90 de grade numai daca forjam masina. Odata cu schimbarea distributiei am reusit sa schimb termostatul, accesul la el fiind extrem de greoi. Trebuia desfacuta distributia ca sa ajung la termostat.

Schimba-l si vei avea surpriza, "placerea" sa vezi din nou temperatura la apa pe 90.

Spor, bafta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la V6 este greu de schimbat, eu l-am schimbat fara probleme in scurt timp 10 minute maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura se ridica apa pana aproape de 90 de grade, in primele 5 minute, apoi scade la minim si acolo ramane...indiferent daca o forjez sau nu. Am schimbat atat termostatul cat si G62 si nu este nici o diferenta. Am observat ca singurele momente in care apa ramane la 90 de grade sunt atunci cand clima este pe "HI". Dar nici asta nu e o regula, chiar si atunci se intampla sa mai pice si picat sa ramana. Se poate sa fie eroare de la ceasul din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactele din mufa in ce stare sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce mufa te referi Cosmin? Daca te referi la G62...e noua.. .deci cred ca sunt ok contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mufa din senzor. Contactele din mufa mama (in care intra senzorul). Daca papucii sunt ok, compara temperatura cu vag-com-ul atat in engine cat si in instruments. Nu trebuie sa difere.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris. Nu am reusit sa rezolv nimic. Am curatat contactele dar degeaba, nici o rezolvare.

Intre timp am achizitionat vag com si am facut o scanare. Rezultatul:

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12

Coding: 05125

Shop #: WSC 59901

WVWZZZ3BZ1P089014 VWZ7Z0Y3148579

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Deci si senzorul nou este defect?

Edit: sau eroarea nu se refera la senzorul G62?

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica continuitatea firelor de la senzori la ECU si instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!