Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Temperatura sta la 90    masina trage bine     ....apa mi se  pare ca urca putin mai greu la 90  si consumul   e o idee mai ridicat...caldura slabă la habitaclu   trebuie sa o pun pe 29 grade sa se încălzească în masina 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea persista, schimba G62-ul. Cumpara numai Hella sau OEM.

Pentru caldura habitaclu - verifica cu un VCDS, sa vedem cum lucreaza servomotoarele,senzori, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca din cauza senzorului g62 sa am fluctuatii foarte mici la relantiu sau atunci cand las masina pe liber sa imi cada relantiul pe la 700

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, G62-ul defect, poate cauza un astfel de comportament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, cred ca din cauza lui s-a ars si garnitura mea de la chiulasa pentru ca in bord imi aparea temperatura de 90 grade dar defapt cine stie cat aveam+ca aveam si termostatul defect.O sa schimb si senzorul G62 cu unul Hella cred sau sa aleg OEM?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella sau OEM - aceelasi lucru, in cutie. Diferenta este de pret.... plus ca Hella vine cu oring si clips, in cutie. Cel OEM nu are asa ceva in cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update, am schimbat senzorul G62 marca Hella si termostatul, masina se incalzeste mai rapid, si in a 2 treapta de viteza pe clima cu 23 de grade e cald in masina de poti sta in tricou, unica chestie e ca acul din bord nu sta fix la 90 sta cam pe la 87 de grade, e normal acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare colegi,

 

Am vrut sa schimb astazi senzorul G 62.Am cumparat unul Hella, cu patru pini. Sub pompa tandem am gasit un senzor cu 2 pini.WTF?Nu este ala senzorul G62 ?Daca el este , de ce are doar 2 fire care ies din el?

Inca ceva, ca sa demontez semicarcasa inferioara a filtrului de aer, cum scot boltul ala de plastic incercuit cu rosu?1.thumb.jpg.b7ed56c0a09f466746696d6f06e535f5.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi de carcasa in sus dupa ce scoti colierul si furtunul de la admisie s desfaci surubul ce o fixeaza de suport.

CIne te-a pus sa iei unul cu 4 pini ? Nu stii ca piesele se comanda dupa seria de caroserie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, din ce citisem pe forum am inteles ca pt 1.9TDI BJB este nevoie de senzor G62 cu patru pini...Culmea e ca cei de la magazinul on line, desi cereau obligatoriu seria sasiu in formularul de comanda, nu m-au atentionat de gafa.....:wacko:

LE. Daca nu gasesc Hella la respectivii, este Ok unul original? Sau au ramas nasoale senzorii in cauza si trebuie sa  evit?

Modificat de alin 105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella sau original...in cutia celui original vine un Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca este una si aceeasi piesa?original/Hella?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu asa stiu. Vw nu fabrica senzorul. E un Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat un nou senzor cica" original" la un pret cam mic...Cum imi dau seama ca nu e o piesa contrafacuta?Costul -70 lei , a venit fara nici o cutie, fara cod de bare, bagat intro pungulitza tip zip-bag....l-as duce inapoi daca imi poate confirma cineva ca este o facatura....

20180209_172958_(1).jpg

Modificat de alin 105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E original, cu sigla si cod de VW/Audi. Probabil vandut la pret bulk prin reteaua VAG, sau ambalajul s-a pierdut pe drum.

Chinezismele nu au niciun semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ca nu m ai lasat pradă negrelor îndoieli!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, revin si eu cu o noua problema, am schimbat senzorul si termostatul in ianuarie, si acum de 2 zile vad ca iar nu urca apa mai mult de 50-60 in mers, daca stau pe loc urca cam pana in 80-85, oare  sa fie defect iar termostatul?

Senzorul a fost marca Hella, iar termostatul Behr.

 Rog o parere si o recomandare in privinta termostatului.

Modificat de Costel_P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds si vezi diferenta intre ce trimite in bord si ce trimite la calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut deja asta, senzorul indica aceeasi tempertaura in bord si pe vcds, ramane decat termostatul in joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil termostatul sa fie defect din fabrica. Daca mai exista garantia mergi si fa retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am reușit sa rezolv problema cu termostatul, a ramas blocat pe deschis din cauza unei  bucăți micute de plastic de ghidaj de pa flansa. 

Deci aveti mare grija pe viitor cu ghidajele pt termostat din flansa. 

Screenshot_2018-05-25-14-17-34.png

2018-05-25 14.20.55.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Cristian Diaconu

Salut,

Vin si eu cu aceeasi problema pe care multi useri au intalnit-o si anume: 16501 Engine Coolant Temp. Sensor (G62) - P0117 Signal too low. Din cate am citit pe majoritatea paginilor, multi useri au rezolvat problema schimband senzorul de temperatura. 

Am reusit sa desfac mufa si senzorul si am vazut ca erau picaturi de antigel inauntru, deci posibil asta sa fi afectat buna functionare. Inainte de a comanda orice piesa, am vrut sa fac niste teste pe el si pe conector. Testand senzorul la rece dimineata, intre pinii 1-2 aveam o rezistenta de ~900ohm, iar intre pinii 3-4 o rezistenta de 2ohm, ceea ce nu este deloc bine. Din cate am citit, intre 0-50 grade C rezistenta trebuia sa fie undeva intre 1500 - 2500ohm. Am incalzit putin motorul, iar rezistenta intre pinii 1-2 a scazut treptat (ceea ce este bine), dar intre pinii 3-4 a ramas la fel.

Din aceste teste, am dedus ca senzorul trebuie schimbat, dar am continuat sa testez si conectorul. Am urmarit unele teste si am vazut ca voltajul trebuie sa fie undeva intre 4,5 - 5 V, dar testele erau pe conectori cu 2 pini, iar cel de la mine este cu 4, deoarece pinii 1 si 2 transmit informatia catre bord, iar 3 si 4 transmit informatia la ECU.

Acum va intreb pe voi, care ati putea sa imi raspundeti: ar trebui sa am voltaj ~5 pe 2 dintre pinii conectorului, sau doar pe unul? Am masurat pe pinul 2 si am 4.6 si inca pe unul si aveam ~2.2, pe ceilalti 2 zero. Stie cineva sa imi explice exact cum ar trebui sa fie valorile pe conector?

Intre timp am comandat si senzorul, Hella (48 lei).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari tuturor 

Am si eu o problema cu borica mea 

19 tdi 101 cp 2002 

Acum 2 saptamani am fost la service  si am schimbat termostatul si senzorul de temperatura ,in sezonul asta mai rece  daca mergeam pe la 2500 rpm  statea apa la 90 daca luam picioru de pe acceleratie si lasam in frana de motor imi scadea apa undeva pe la 70 

Am inlocuit cele 2 piese totul ok apa sta la 90 nu mai scade 

Insa daca merg umpic sportiv cu ea 

O opresc si incerc dupa 5 10 minute porneste greu ,De ce?  E prima data cand face 

La rece o ia imediat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare, ma puteti ajuta cu o informatie, la un prieten tot asa a aparut pe testerul VAG ca ar fi defect acest senzor de temperatura, a si schimbat-o cu unul nou, dar eroarea tot nu a disparut.

Nu se poate sterge eroarea, apare instant inapoi.  Posibil sa fie de vina senzorul nou, sau sa fie fire din cablaj ce duc pana la ECU motor?

Este vorba de un Passat B5 din 2004 motorizare 1,9 TDI.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur a schimbat g62? Sa nu cumva sa fii facut confuzie si sa il fii schimbat pe cel de pe furtun. Sau pe cel de motorina.

In principiu daca senzoru e nou, doar sa aibe probleme cu cablajul, la cele aftermarket e problema ca indica eronat ca si grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!