Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Da, adica temperatura din bord (acul de la apa ii pe 90 °C) si pe vag com ii intre 74 si 78 °C

 

Dc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe flansa de apa.urmareste conductele ce is in chiulasa.trebuie sa ai o siguranta care tine senzoru.


problema de vag.am avut aceeasi probl cu vagu de pe piata care nus oem.am obs la tine ca nu ai incadrarile intre cat si cat trebuie sa fi si injectoarele...deci presupun ca nui oem interfata sau apropiata de oem...

Modificat de chiptunner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este normal. Cand pe iti ajunge apa pe ceas la 90, pe vcds ai cam 75-78.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, da intradevar vag comu nui oem, ii doar ptr depanari, de cand si-a facut update nu mai imi indica la mine pe masina. La alte modele si masini da (g4, B6).

 

Deci ii ok "eroarea asta" de aceea ii renumit vw sa nu miste acul de pe "mijloc" 90 grade pe BC poate are marja de eroare si cu + (de ex 92 °C).

 

Merci Planetara mai m-am linistit... desi intrebari ar mai fi multe oricum G62 meu deci din vara pana acum ii inca ok... Ii adevarat ca daca un senzor de T nu functioneaza ceilalti il compenseaza?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenţa de grad o verifici între temperaturile pe engine si instruments si la rece si la cald. nu trebuie sa existe o diferenţa mai mare de 6gr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ii ce trebuie facut? II informatie sigura ? cele 6 grade +/-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e 100% sigura dar e un repet bun. Trebuie inlocuit senzorul. Nu e o avere. Si neaparat OEM.

Nu e 100% sigura dar e un repet bun. Trebuie inlocuit senzorul. Nu e o avere. Si neaparat OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut pe paginile anterioare ca cineva a comparat temperaturile de pe vag com si temperaturile de pe clusterul masini (BC).

Nu ai vazut bine.

NU se compara temperatura din bord cu cea din vcds.

Se compara DOAR pe vcds intre instrumente si engine.

S-a mai spus de nenumarate ori ca in bord, ceasul e construit sa ramana pe mijloc de la 70 si ceva de grade pana spre 100.

Acum e clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da tot ii clar acum, merci de rezumare... deci nu am de ce sa ma mai stresez aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu problema cu o masina VW Pasat din 2000 /

Porneste numai cand este rece si cand porneste incepe sa tremure toata masina, iar cand se incalzeste motoru nu mai porneste deloc  invarte dar nu porneste 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai fa o diagnoza.

Scoate mufa senzorului G62 atunci cand e cald/incalzit motorul si vezi cum porneste, daca porneste usor e de vina senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joltanrichard93

Buna , am si eu o nelamurire la passat ul meu b5 85 kw an 2000 , aud si eu bulele acelea de aer ii okay am citit si la fel se aude si la mine doar cand motorul e rece acuma sper sa nu fie nci o problema dar am pus pe tester masina si mia dat eroare de senzor temp apa (g62) okay a doua zi am mers am cumparat altul si am pus masina pe test din nou si iar aceeasi eroare mentionez ca nici apa pe ace in bord nu imi sta constant la 90 de grade ci scade la 70 apoi iar urca la 90 si asa mai departe poate fi termostatul devina sa ramana pe deschis sau inchis si sa faca figuri si de aia imi sj da eroarea aceea in continuare ? Plus nici caldura nu prea imi baga cand ajunge la 90 de grade nu stiu ce sa mai cred ....

Multumesc!

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea o ai pentru ca nu e contact ferm in mufa. Sau chiar senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau probleme pe cablaj - se mai intampla sa se distruga unul dintre fire, chiar la iesirea din conector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
kosmyn_aurel89

se da urmatoarea situatie : senzor g62 > 18gr , senzor G2 > 12 gr, senzor temperatura ulei > 12gr, aceasi temperatura de 12 gr si la senzorul de temperatura exterioara. deci rezulta o diferenta de 6gr intre senzori din g62 care este hella nou. acum intrebarea este urmatoarea: pentru a putea evita "consumul" de senzori g62, nu putem face punte intre firele senzorilor sa alegem temperatura cea mai mica si reala? sau ecu o sa vada aceasta modificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, deoarece valorile termistorilor din cei 2 senzori difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kozmin.. nu ai de unde sa stii care e cea reala, din pacate - poate doar sa masori temperatura lichidului de racire cu un termometru, dupa care sa tragi o concluzie.

 

Oricum, cat este consumul tau de vrei sa ii faci ceva sa il scazi ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

ok, am inteles, eu vroiam doar sa vad daca exista posibilitatea asta, pentru a evita schimbarea lor. off ...Consumul este de 7 pana in 120, iar urban se duce in 10, eu zic ca este destul de bine ptr o integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de 6 grade nu-ti va aduce un consum diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am inteles, eu vroiam doar sa vad daca exista posibilitatea asta, pentru a evita schimbarea lor. off ...Consumul este de 7 pana in 120, iar urban se duce in 10, eu zic ca este destul de bine ptr o integrala.

 

pai asta e consumul lor... pana in 120 km/h, clima oprita, trebuia sa fie un pic mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
blaga alexandru

salut, am fost si eu sa imi comand G62 si am gasit hella dar doar de culoare verde. pe masina este de culoare albastra. crede-ti ca va fi vreo problema de functionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Scrie in topic. Citeste-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

azi am schimbat senzorul cu un hella de culoare verde. a venit cu oring si siguranta la 120lei. cel vechi de pe masina este de culoare albastra ca si mufa masinii. am vazut in topic ca unii colegi au senzori negrii cei originali. cred ca este cel original pt ca scrii pe el insemnele de la vw audi si este scris pe mufa >ELTH made in luxembourg< 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!