Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

La noi au dat faliment demult .In Harghita nu mai exista nici o reprezentanta VW.  Initial o preluase alta firma dar si cu aceasta tot au dat faliment. Nu mergea nici ala negru la ei :lol: 

Scuze de off-topic.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo luna mi-am schimbat si eu G62-ul cu un Febi (verde) la 45 de lei care merge foarte bine.Pana sa-l schimb mi se tura masina la prima cheie brusc pana pe la 1700 de ture, dupa care tot brusc scadea la normal, apoi iar se tura pana pe la 950, apoi dupa 1-2 minute isi revenea si nu mai facea deloc toata ziua.Apa urca si statea normal la 90.Cel vechi era negru, nici nu m-am uitat bine ce marca era.Acum sta turometrul "inghetat" pe 820, parca, indiferent ca e la prima cheie de dimineata sau nu.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cineva acolo sus te iubeste... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva acolo sus te iubeste... :rolleyes:

Cred ca Cipos, ca numai el a pus mana pe masina mea! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema la un vw passat din 2001 1.6 benzina normal : atunci cand apa ajunge la intre 75 si 90 motorul moare sau merge ca si cum ar merge in 2 sau 3 bujii, nu pot sa accelerez decat foarte greu si foarte intrerupt dar cand turatii trece de 2000 de rpm motorul functioneaza perfect. Am schimbat bujii,fise si filtul de benzina cat si cel de aer. De pornit porneste ok atat iarna cat si vara.Ma poate ajuta cineva sau poate a mai patit cineva asa ceva.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza apare ceva ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Colea Lefter

Salutare tuturor!

Am observat ca atunci cand las masina(cea din semnatura) in soare mai mult timp si incerc sa pornesc motorul, porneste foarte greu, uneori nu mai porneste decat atunci cand se racoreste afara. Mentionez ca martorul de bujii nu imi sta aprins foarte mult(jumatate de secunda si se stinge, lucreaza in parametri normali). Am mai observat ca atunci cand pornesc motorul, porneste in acelasi timp si elicea de la radiator, indiferent ca este motorul rece sau cald.

Ma puteti ajuta cu ceva?

Poate fi senzorul G62?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeleaza la baietii din B sa te ajute cu o diagnoza. Urmareste si tu indicatiile acelui senzor atunci cand nu mai porneste masina. Eventual si a termocuplei, daca spui ca porneste ventilatorul de capul lui.

La distanta nu putem diagnostica mai clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. Oricum, daca vb de elicea mare - de pe partea soferului - e normal sa o invarta pe aia, fiind pe vascocuplaj. Electroventilatorul - situat pe partea pasagerului - nu trebuie sa porneasca, daca nu pornesti AC-ul sau daca nu incingi rau motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colea Lefter

Elicea mare porneste odata cu motorul.

Elicea de pe partea pasagerului porneste doar la actionarea AC.

Inteleg ca este normal sa se intample asa.

Am sa incerc sa gasesc pe cineva care imi poate face o scanare.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este normal - elicea mica - cea de la electroventilator, este comandata de climatronic sau termocupla - in cazul in care se incinge puternic motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare !

Probleme : Ac la 90 pe bord (cand vrea - are momente cand se opreste foarte aproape dar nu mai urca) - pe vag-com 75 grade.Relanti la cald 819 - si sare rar la 849.Din ce am citit pare a fi G62 de vina dar si termostatul. Gresesc ? Inca nu am prins temperaturi negative deci legat de bujii nu pot spune nimic.Multumesc.

 

L.E.- nici o eroare la engine.

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are importanta, cum stai cu bujiile.

 

la cum iti face, direct G62 - curata-i mufa - daca tot asa face, altul - recomand unul OEM - cu reducere este undeva in jurul sumei de 150 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger ! Termostatul zici ca e ok ? Sau cel mai bine o sa vad dupa ce schimb/curat mufa la G62 cred. Revin dupa rezolvare. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune ma si un termostat nou ca merita masina aia dupa 14 ani !

E vreo 40 de lei unul pe producator. Eu l-am pus de 4-5 ani si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terostatul pare ok, dar compara temperatura de pe g2 cu cea de pe g62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e cam 90 pe bord (g2) - in jur de 75 pe vag-com (g62) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

la cum iti face, direct G62 - curata-i mufa - daca tot asa face, altul - recomand unul OEM - cu reducere este undeva in jurul sumei de 150 lei

 

.... ne invartim in jurul cozii.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e cam 90 pe bord (g2) - in jur de 75 pe vag-com (g62) .

Nu ai inteles.

Cat e pe g2 si cat e pe g62 , ambele vazute cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata !

Rezolvat ! G 62 schimbat - Hella(verde-inainte era albastra sonda) si termostat Behr.Se incalzeste mult mai repede acum, ajunge la 90 pe ceas (87-90 pe vag) si nu mai exista diferenta intre ele. Multumesc pentru  sfaturi ! Legat de dat jos sau nu alternatorul pentru termostat la AJM/ATJ ,am reusit fara sa dau jos alternatorul.Este foarte usor de pus la loc mai ales daca se desface capacul (cotul) de furtun si se ataseaza dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

la cum iti face, direct G62 - curata-i mufa - daca tot asa face, altul - recomand unul OEM - cu reducere este undeva in jurul sumei de 150 lei

 

.... ne invartim in jurul cozii.....

 

 

 

Eu ti-am zis....

 

Legat de inlocuirea termostatului - normal ca se face fara sa demontezi alternatorul - doar cine nu are ce face, il da jos.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o problema si eu cu senzorul G62, initial s-a manifestat prin faptul ca se stingea martorul de buji dupa cel de airbag, dar totul functiona normal (temperatura apa, masina tragea, nu erau fluctuatii la turometru). De ceva timp, am inceput sa iau limp mode (masina nu mai trece de 100 Km/h) si au aparut mici fluctuatii la turometru, am scanat masina si mi-au aparut 2 erori, cea cu G62 intermitent si cea cu pozitive deviation la motor. Vrau sa va intreb daca este o legatura intre cele 2, si daca e grav ca am incercat sa schimb sigur senzorul cu unul OEM dar s-a rupt piciorusul de la mufa si nu mai pot scoate mufa afara. Am incercat sa scot siguranta, sa iasa senzorul cu tot cu mufa, dar si acea siguranta este de plastic si mi-e sa nu se rupa. La reprezentanta nu aveau pe stoc siguranta cand am luat senzorul si garnitura, deci daca se rupe raman cu masina blocata ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda si siguranta, e 3 lei.

Si nu au legatura cele 2 erori, pentru limp vezi in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a inceput sa oscileze turometru a inceput si consumul sa o ia razna, deci ma gandeam ca poate se transmit informatii eronate de la ECU pentru ca am niste consumuri instante de peste 25%, iar cand astept la semafor am vazut si de 19% iso 0.6% la relanti ...

Speram sa fie de la asta limpul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai clar:

- consumul mare e din cauza lui G62

- limp-ul n-are legatura cu G62 si are alta cauza (vacuum, electrovalve, turbina murdara, furtune crapate). Cauta in topicul dedicat si te vei edifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!