Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Da, ala e senzorul de motorina.

Planetara, e normal sa se incalzeasca asa. Cam atata dureaza la orice diesel din generatia asta.

Daca temperatura urca si ramane la 90, nici termostatul nu pare defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Case closed"

 

Am schimbat senzorul, cu o pierdere de 1L antigel, lucru irelevant dealtfel.

Rezistenta senzorului vechi este de: 

 

2.03 k ohmi, pe partea rotunda   si 

0,91 k ohmi  pe partea tesita...  

 

Cu senzorul vechi temp din bord indica corect dar cred ca nu trimitea semnalul corect catre ecu, sau alte alea.

 

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ce senzor ai pus si cat a costat?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella, 84 roni (era specificat intru-un post anterior) Achizitia am facut-o dupa ce am citit tot acest topic.... 

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu senzorul de temperatura G2/62 cu multimetrul pe partea de ECU si am urmatoarele valori:

 

- la temperatura camerei (23-24 grade)- 2210 ohmi

- apa la 94 grade - 281 ohmi

- apa la 17 grade - 2210 ohmi

- apa la 5 grade   - 3480 ohmi

 

Masina merge normal, porneste normal dar am consumul cam mare in oras. Mie mi se par valorile cam mari la rece. Voi ce parere aveti de aceste valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna sant nou pe aici,de vreo doua sapt mi-am luat un passat 1.9 tdi 131 cai,merge impecabil,i-am schimbat senzorul G 62,de temp a lichidului de racire.acum indica cum trebuie,acu sta pe 90 grade,nu mai oscileaza.l-am schimbat singur,nu din zgarcenie,din placerea de a mesteri,am avut un dop pregatit,sa nu pierd prea mult lichid de racire,in rest forta in degete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doresc si eu sa schimb senzorul G62 insa cel original este negru si are codul 078 919 501 C.conteaza daca pun Febi (35 de lei) sau Hella la 85 de lei sau Behr?

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

am avut febi, după o vară a fost gata. luam eroare si mers neregulat la relanti. acum am hella. merge foarte bine cu o difernta de 2grade între cei doi senzori.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea se plange de G62 aftermarket si el intreaba de care sa ia.  :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doresc si eu sa schimb senzorul G62 insa cel original este negru si are codul 078 919 501 C.conteaza daca pun Febi (35 de lei) sau Hella la 85 de lei sau Behr?

Conteaza foarte mult. pune Hella sau OEM. Acum sunt verzi, nu mai sunt negri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat hella azi (80 de lei) insa la magazinele de piese nu le apare daca vine cu oring si siguranta.vad eu maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a venit cu o-ring si clema. Tot pe hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella vine cu ele in pachet.

 

OEM - nu - trebuie comandate separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ca si altor colegi astazi a venit si rindul meu sa schimb sonda g62, numai ca sint putin nedumerit din cuza diferentei de pret intre magazine, mentionez ca vreau OEM numai ca in reprezentanta vw costa 175 ron iar in alte doua magazine 125 respectiv 165 ron deci toate OEM ce ma sfatuiti pentru ca in urma discutiilor de pe forum am vazut ca cele care nu sunt originale sunt egale cu 0. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, care sa fi tu impacat sufleteste poate ar fi mai bine sa iei de la vw, nu ii mare diferenta. Dar se intampla si la case mai mari safie defect, eu sunt patit cu cei de la bmw, termostat nou defect, injector nou din reprezentanta defect... deci cum crezi tu, dar cei de la vw din reprezentanta ii mai sigur, pretul ii ok, asa sunt astea OEM.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu cateva impresii dupa pornirea greoaie din zilele geroase.azi am schimbat G62 ul (Hella, made in Italy), uleiul (Motul X-clean), filtrele toate si am bagat motorina varianta aditivata.am iesit acum afara la -10 grade si am pornit-o. a pornit foarte ok.testul final va fi dimineata la 7 cand plec la munca.nu mai am nici eroarea pe G62.sper sa ma tina.

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa va mai chinuiti, G62 original, cel cu care a venit masina din nascare, nu se mai gaseste nicaieri. Singurul lucru care mai ramane e sa va rugati sa prindeti unul bun, indiferent ca-i Hella sau alta marca. Sa aibe marja cat mai mica intre ecu si instrumente si sa fie cat mai fiabil.

In rest, D-zo cu mila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, problema senzorului g62 am rezolvato senzor OEM achizitionat din magazin Volksparts pret 125 ron +3 ron oringul + 3 ron siguranta de plastic, toata operatiunea executata de mine acasa timp de lucru max. 25 minute,  demontat si montat  tot ce este necesar pt. a ajunge la senzor + 250 ml. antigel conplectat in vas. Itrebarea este daca eroarea ramasa in calculatorul masini trebuie stearsa, sau merge si asa, numai sa nu afecteze ceva, voi ce ziceti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza daca nu o stergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde găsesc senzorul G62 la un Passat b5.5 1.6 benzina. Are cineva o poza sau schema?

Temperatura ajunge la 70, după care coboară la 60 și rămâne acolo. Căldură bagă foarte bine. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, nu stiu daca aici se posteaza am vazut pe paginile anterioare ca cineva a comparat temperaturile de pe vag com si temperaturile de pe clusterul masini (BC).

 

Astept ceva parerii si sper sa nu fiu off topic.

 

Pozele facute azi.

 

Diferenta ii normala ?

 

Reamintesc ca senzorul l-am cumparat din reprezentanta  vw franta (45€ OEM). Sa fie termostatul sau alt senzor. (am cateodata probleme cu G89 ala din carcasa filtrului de habitaclu,ii dau un spy de contacte si isi revine ptr cateva luni).

post-39904-0-29155700-1421438550_thumb.j

post-39904-0-93522400-1421438566_thumb.j

post-39904-0-31680400-1421438607_thumb.j

post-39904-0-02409400-1421438650_thumb.j

post-39904-0-61531300-1421438680_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu nu inteleg la ce te referi?? diferentele in vag sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!