Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Bun, deci, pe termostat scrie 87°C. L-am schimbat (cel de pe masina avea sigla Audi, deci probabil era cel original). Am pus Behr la 50 RON ( originalul era cca 160 ron). Pe log-uri (Engine / instruments / 001 ) temperatura ajunge acum la 90°C ( indicatie in bord 91-92°C ).

O sa urmaresc consumul acum si cu aceasta schimbare (azi am facut plinul, consum pe cca 500km - ~7.5%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema si nu stiu daca este de la senzorul acesta sau nu. Si eu am aceasta problema de fluctuatie la relanti si toate becurile palpaie. pe langa aceasta la mine se mai aude uneori (aleator) un "pacanit" de vreo 4-5 ori undeva in dreptul volanului sau in stanga acestuia. Poate fi vreun releu ceva? Si in acest timp toate becurile au o fluctuatie destul de mare. Mentionez ca am schimbat de vreun an senzorul g62, bujiile incandescente, iar acum o luna distributia + transmisia. Initial am crezut ca e de la curea dar dupa schimbare problema nu a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu G62. Se pare ca ai o problema electrica - verifica incarcarea, punctele de masa, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi pacanitul acela de la ce se poate auzi? mentionez faptul ca nu mereu se aude si in general am observat ca se aude cand este vreme un pic mai rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un releu care ramane fara alimentare. Cum a spus Florin, ai o problema electrica, o masa care nu lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva un scap vizavi de scoaterea efectiva a senzorului?

 

La passatul din semnatura, am scos si conducta mare care duce la intercooler si reusesc sa apuc senzorul dar nu reusesc sa scot clema! Pur si simplu e prea putin loc sa bag o surubelnita sau un patent si sa trag de el, in jos  :) . E o tehnica speciala? Trebuie sa mai demontez ceva?  Trebuie sa scot ansamblul EGR? 

 

Daca imi poate da cineva un sfat! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se scoate cu nimic decat cu mana libera. Vezi ca se trage lateral. Uite o poza si poate iti dai seama.

post-72374-0-79540600-1395167491_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cam lipeste oring-ul, de-aia iese asa greu.

Trage fara mila, doar atentie sa nu te lovesti cand scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si incerca sa o faci dupa ce lasi un pic motorul la racit.... altfel o sa te arda rau la mana.....sa inlocuiesti si oringul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat! :D Cel mai simplu se scoate cutia filtrului de aer si accesul e chiar foarte acceptabil.

Elemente de notat, poate ajuta si colegii pe viitor : 

 

1. Cantitatea de antigel pierduta nu e imensa. A scazut cam la 2 cm sub minim.

 

2. Garnitura veche era aproape lipita asa ca atentie mare cand o scoateti sa nu ramana inauntru!

 

3. Clema care tinea senzorul interior era terminata, singurul mod in care am reusit s-o scot e prin rupere (era f. casanta). 

 

3. Din pacate am reusit sa rup clema de blocaj a mufei :( Asa ca acuma doar sta acolo, sper sa nu iasa.... Credeti c-as putea sa bag un surub in ea ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iasa. Prinde-o cumva de suport cu o brida de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.... de aceea recomand, cand cumparam un G62, cumparam si oringul plus siguranta.... mai costa 5 lei, daca se cumpara pe OEM. Restul - senzorii facuti de Hella.... sau alte companii, au clema si oring in pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FEBI are si clema in pachet. Sa vedem cat o sa tina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,aproximativ 5 porniri din 10 (doar la rece)imi sta mult timp aprinsa spirala(bujiile),chiar mai mult decat iarna la minus 15 grade si cand dau sa porneasca,porneste turat motorul asa ca si cum ai accelera scurt o data.Cateodata (doar la rece)asa stand la relantiu,singura se tureaza pana pe la 1200 turatii/min,sta un timp dupa care revine direct la normal.Masina este vw passat 1,9 tdi ,101 cp. nu am fost inca la tester dar poate ma ajutati cu un sfat,,raspuns,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba G62/2, senzorul de temperatura antigel. Cumpara OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am observat ca la prima pornire dimineata motorul sta mai turat decat turatia de relanti si scade dupa un minut si revine la normal. acest fenomen a aparut acum in perioada de cand s-a racit vremea adica sub 15 gr., in unele dimineti a fost si mai rece., dealtfel azi-dimineata au fost 6 grade. am pus vag-com-u si am urmarit temperaturile pe g62 ( engine) - 15.3gr, G2(instruments)- 12gr. G89(fuel temp)- 10.4gr iar senzorul map(intake temp air) - 14gr. iar pe climatronic arata 6gr. temperaturile nu trebuie sa fie mai apropiate ca valoare? sa fie g62 defect ?

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre Instruments si Engine trebuie sa fie cam 3 grade diferenta. Sa stii ca au fost cazuri cand facea probleme numai la pornire.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat g62-ul si am scapat de tremuratul la relanti. Senzorul vechi era destul de oxidat la suprafata, nu dadea eroare, dar am zis sa vad daca tremuratul era de la el si asa a si fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, eu l-am schimbat acus doua luni, ptr ca imi tremura din cand in cand si aveam eroare ...

Acum de cand a venit dimineata friguroasa, iarasi tremura cateodata la prima pornire, nu se misca acul de la turometru sezisabil ca si inainte dare totusi...

 

Sa fie déjà gata? l-am cumparat OEM de la vw franta cu 40 si de euro... sa nu fii fost pus corect de mecanic sau ii altceva? cum ar fi termostatul...

Erori sau alte probleme nu am ...

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai termostatul ar fi daca nu mai ridica peste o anumita temperatura in mers. La pornire nu cred ca termostatul ajuta sau incurca cu ceva, temperatura antigelului e aceeasi in toata instalatia la pornire, presupunand ca masina a stat cel putin cateva ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca eu am schimbat si termostatul inaintea senzorului g62 si tot tremura, plus ca se vedea ca temperatura creste greu si scade repede. Tremuratul nu e de la termostat, exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii, o sa mai pun vagcomu sa vad poate dépistez ceva, oricum tempreatura apei imi ajunge mai greu pe 90... deci tot termostatu nu-i in apele lui ... tremuratul nu-i permanant sau regulat, de exemplu azi i-am dat cheie si am plecat, nu a zis nici mâc... probabil  sunt alte cauze/probleme... Oricum nu osciliaza ca si cand ar fi senzorul G62... Am sa mai sap sa vad ce poate fi, desi banuiesc ca ii termostatul sau ulei-ul...

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tremura mereu nici la mine. o data la "n" secunde, fara sa fie ceva ritmic. Acum nu mai face. Consumul a ramas acelasi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema si cred ca e cel mai apropiat subiect sa postez.

Pornesc dimineata (temperatura ext. 6 grade), masina o ia normal, dar dupa cateva secunde se aprinde si palpaie in bord martorul de la temperatura.
Opresc si pornesc iar, face la fel.
Am plecat si dupa ce a trecut temperatura de 60 de grade, opresc motorul si il pornesc, dupa care nu s-a mai aprins in bord.
De unde poate fi eroarea respectiva?
Are vreo legatura cu faptul ca masina a fost adusa fara termostat (avea doar capacul) si a mers asa cat a fost cald afara? - l-am schimbat dupa ce a inceput sa se raceasca si sa nu mai creasca temperatura.
Acum, in mers, acul imi sata la 90 si motorul merge bine.
Cand am luat masina i-am facut distributia (pompa apa era dusa) , dupa care fost pusa pe calculator - fara nici o eroare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!