Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o problema,dupa o perioada de 6-7 ore daca nu pornesc masina,porneste f. greu,imi da fum alb si 10-15 secunde scutura.Consumul e destul de mare zic eu(10 in oras la un 1.9 TDI ,la mers normal).Se poate sa fie senzorul G62?(o sa pun testerul zilele astea,dar nu strica sa aflu o parere si aici).Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si de la el.... verifica cum porneste cu mufa scoasa la senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se poate intampla sa fie doua tipuri de sonda G62 sau am inteles eu gresit? Auzisem ca ar fi unele cu doua fire altele cu 4. As vrea sa-l schimb pe al meu cu unul original si imi e sa nu ma trezesc cu vreunul aiurea.

Cod motor AFN

Serie sasiu

WVWZZZ3BZWP358024

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pentru B5 '97-2005 e unul singur. Cel cu 4 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-au dat urmatoarele caracteristici:

- cod original : 059 919 501 - albastru

undeva la 150 RON

e bine?

Inteleg deci ca acesta da informatia in ECU si valoarea indicata de CB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, el da.

Tu ai motor cu pompa de injectie, deci cred ca e putin diferit fata de cele Pd, dar tot cu 4 pini.

 

Uita-te si tu cum arata mufa. E undeva in capatul chiulasei, sub pompa de vacuum.

Asa arata?

cts_02_connector.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cosmin o sa ma uit astazi. Programele dau un singur model/cod. Ideea este ca, atunci cand am schimbat distributia si a reiesit din teste ca trebuie schimbat si acest senzor, nu am fost prea atent si s-a pus unul neoriginal din cate imi amintesc. In sfarsit, ideea este ca vreau sa fiu sigur ca iau ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta ar fi motorul, poti fi te rog mai explicit cu pozitionarea senzorului?

Multumesc mult!

Ps. Scuze dar nu inteleg de ce le-a pus invers.

post-78237-0-58054100-1391350289_thumb.j

post-78237-0-21083000-1391350370_thumb.j

post-78237-0-96353600-1391350417_thumb.j

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa aleg? Beru negru sau Hella verde? Beru imi place mai mult cum arata, pare din inox partea aceea metalica, iar la Hella fiind din cupru, cred ca se va oxida mai repede suprafata.

post-94030-0-39236000-1391539376_thumb.j

post-94030-0-72264600-1391539386_thumb.j

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella verde.

Cuprul are o conductivitate mai buna a temperaturii decat inoxul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, dar eu ziceam de durabilitatea lui la coroziune, oxidare, etc. Cupru e mai sensibil, de aceea ma gandeam ca inoxul ala sa tina mai mult, ca e mai lent in conductivitate, poate, desi stiu ca si inoxul transmite foarte bine caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e inox ala. Banuiesc ca e ceva tabla zincata sau cine stie. Stai linistit ca cuprul nu se corodeaza asa repede. Nu te complica, cumpara Hella verde, altfel vei schimba des senzorul. Citeste cateva pagini in urma, o sa vezi ce zic baietii care si-au luat senzor AM si ce recomanda ei si toata lumea. E vreo 120 lei senzorul dar te poti baza pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista coroziune. Antigelul e anticoroziv..

Pe de alta parte, eu am patit cu astea aftermarket sa mearga bine 2-3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt 50 lei cat vrei sa tina? :)

La unii au tinut chiar mai mult de 2-3 luni....dar eu zic ca nu merita.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa aleg? Beru negru sau Hella verde? Beru imi place mai mult cum arata, pare din inox partea aceea metalica, iar la Hella fiind din cupru, cred ca se va oxida mai repede suprafata.

 

Hella ... este OE. Vine cu oring si clema fixare, in pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul este coroziv, de fel. G12 e ok pentru vw, dar nu stiu daca e ok, in timp, pentru toate piesele de pe instalatia de racire care iau contact cu el. Merg pe hella, atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul contine si inhibitori de coroziune.

De asta blocul unui motor prin care a circulat antigel cu apa distilata, e ca nou. Pe cand unul care a functionat cu apa, e plin de rugina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg treaba asta cu culorile, are vreo relevanta? Eu l-am schimbat azi - am pus original - si parca era verde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original cel vechi era negru, cel nou este verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu detalii: aparent consumul e tot mare (dupa cum scade acul). Azi am reusit sa fac un log in mers si stationar (cu urmarire temp apa si temperatura motorina) - logurile insa au inceput cu motorul cald (facusem deja 10km). Maine incerc sa fac altul cu pornire la rece. Daca mai aveti sugestii pana atunci....

 

mentionez inca o data ca G62-ul este schimbat recent cu unul original ( ? )

LOG-01-001-007-stationar.xls

LOG-01-001-007-in mers.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, eu constat ca temperatura indicata de G62 nu depaseste 79°C. Intrebari:

- ar putea fi vorba tot de o indicare eronata?

- ar putea fi vorba de un termostat care deschide mai devreme?

Pentru cei ce cunosc informatiile din log: sunt valori pe acolo care vi se par anormale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei trebuie sa fie peste 80 de grade, dar merita sa scoti termostatul sa vezi la ce temperatura scrie ca deschide si daca e cazul inlocuieste-l cu un WAHLER sau BEHR(cand am schimbat si eu termostatul BEHR era originalul si avea sigla vw-audi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un log similar pe ALH, G62 arata peste 88°C, din ce stiti voi, cam la cat trebuie sa deschida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!