Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

salut,

am un passat 1.9 tdi 131cp 4 motion din 2001

azi am sesizat ca in bord nu mai imi indica temp motorului, cand pun contactul se misca 1mm acu si acolo ramane.

Am facut un test (am vag original) si imi spune:

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 05125

Shop #: WSC 10112

VCID: 204116A98A58

WVWZZZ3BZ1P213269 VWZ7Z0A3506741

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

e dus senzorul de temperatura apei (cel de sub egr )?

Modificat de Silvyu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eroarea care o are, pare ca sunt probleme pe cablaj.... Exact cum a spus Cosmin, scoate mufa si verifica si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna am o problema cu consumul. Dupa ce se incalzeste motorul consulmul creste de la 0,5 cand este rece la 0,8-0,9 cand este cald. Din acel moment nici nu mai porneste cum trebuie(cand este rece porneste la sfert iar cum se incalzeste invarte cam 4-5sec. Am scos mufa de la sonda care indica temperatura antigelului si a pornit la sfert. Am dat cu niste sprei contact la pinii de la sonda si la mufa si consumul a scazut la 0,5 dar de pornit tot porneste greu. Sa fie sonda defecta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat cat masoara senzorul ala pe Engine, atat la rece (la prima pornire) cat si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat. Dimineata inainte de pornire temperatura de afara 20C, temperatura la antigel 18C. Dupa ce am pornit la vreo 10 min. indicatorul din bord arata 90C, iar pe vag temperatura la antigel imi arata 79C si a urcat treptat pana la 87C. Din acel moment a inceput sa creasca si consumul de la 0,5l la 0,8-0,9l, urmat si de o trepidatie a motorului ca si cum ar fi problema cu un injector. Valorile la injectoare sant intre -45 si +85 in acel moment (la prima cheie valorile la injectoare sant pe la -10 si +20. Dar de ce cand scot mufa de la sonda de antigel porneste la sfert. Maine am zis sa incerc sa schimb de pe o alta masina si acea sonda de antigel. Tin sa precizez ca motorul are 70mii km, reali (masina am luato avariata din germania cu TUV expirat din 2010).

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

uita-te cat masoara senzorul pe Engine si cat masoara pe Instruments. Daca e diferenta mare intre ele, peste 5 grade,atunci g62 e cu probleme.Turometrul iti variaza pe cluster? Adica ti se misca sus-jos la relanti? Dar daca zici ca daca scoti mufa o ia la sfert,atunci e clar. E dus senzorul g62.

Daca e sa cumperi altul, atunci ia neaparat OEM (original).

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chear am sa incerc maine dimineata sa masor si pe instrumente dar pe bord imi arata cu vreo zece garade mai mult de cat pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda pe instrumente imi arata aceasi temp ca si pe engine, doar ca pe bord imi arata o temp mai mare cu vreo 10 grade.

Nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord e masurata de alt senzor,cel din bara.

Temp lichidului din motor e masurata de g62,nu are legatura cu temp din bord

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la indicatorul ce indica temperatura antigelului din borb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la schimbarea senzorului se pierde cava lichid de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxim 500 ml asta daca te misti incet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, asta in cazul in care e motorul rece, ca daca nu ... :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca a mai patit cineva dar nu mai pot scoate mufa de pe senzorul g62.

-as vrea sa inlocuiesc senzorul pt ca e defect si nu pot scoate mufa.

Imi da cineva vreun sfat ?

Multumesc

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i inelul acela de plastic care de fapt e siguranta sa nu iasa senzorul si il scoti cu totul si astfel ai mai mult spatiu de manevra sa poti scoate mufa. Sa te misti repede caci vei pierde antigel.

Mufa are si ea la randul ei o siguranta, un clicket care o impiedica sa iasa. Ai ridicat de clicketul acela sa iasa mufa?

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apasa bine pe mufa.... inainte sa apesi clema si sa tragi de ea... s-a umflat garnitura de etansare, din mufa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare cam dupa cati km se incalzeste apa pana la 90° DAca afara este 4° eu fac 10km si numi ajunge apa la 90° ii ceva in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil... daca mergi 10km, in oras - trebuie sa ajunga la 90 de grade. Fa o scanare sa verifici sa nu fie de vina G62-ul.

Altfel, mergi mai mult cu ea si vezi daca ajunge la 90 de grade. Daca da, atunci nu e de la G62 sau termostat.

daca nu ajunge, e cel mai posibil sa fie de la termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate ai termostatul blocat pe deschis si atunci e normal ce ti se intampla. Am avut si eu problema asta: G62 bun si la un drum Bucuresti - Sacele nu mi-a ridicat mai sus de 70-75 grade asa desi afara erau doar -2 grade asa. Dupa ce am schimbat termostatul cu OEM, s-a schimbat total treaba: iarna trecuta la -16 grade in Bucuresti imi statea la 90 grade in mers, la ralanti cobora intr-adevar dar este normal la ralanti sa coboare la temperaturile alea.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ursudaniel, daca pornesti si caldura pana sa se incalzeasca motorul, iti va raci si aeroterma care impinge aerul din radiatorul de caldura in habitaclu lichidul de racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare

 

as recomanda schimbarea garnituri de la sonda in discutie (G62), odata cu inlocuirea ei. La masina din semnatura am pierdut antigelul din cauza oringului, care avea o forma patrata in sectiune cand l-am schimbat cu unul nou. Pret oring 1 ron 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!